Oferta, której szukasz, została wyprzedana. Nie rezygnuj jednak z wakacyjnych planów!

Mamy dla Ciebie ogromny wybór hoteli

Sprawdź inne oferty
lub

Możemy Ci pomóc znaleźć równie atrakcyjny hotel.

7
basen, pool bar
sport i rekreacja, plaża
basen, sport i rekreacja
teren hotelu, plaża
basen, sport i rekreacja

Opis oferty

Region: MonastirOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK247868
Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Opinie dodane przez

Irena
Październik 2018 ·

Para

Dodano: 06.10.2018
2.2
Urlop od 27.09.2018.Juz na lotnisku był problem.Nie było rezydenta Pan który nas pokierował do busa nie miał listy imiennej tylko pytał do jakiego hotelu raz mówił ze bus 7 innym razem bus nr 4 i tak wędrowaliśmy.W autobusie jeszcze raz pytał kto do jakiego hotelu Nazwy spisał na kartce dla kierowcy i pojechaliśmy sami. W hotelu był kolejny dramat bardzo arogancki i pretensjonalny recepcjonista.Na zakwaterowanie dwie osoby czkaliśmy 2 godziny.Wymyślał różne sztuczki żeby wyegzekwować dodatkową opłatę za pokój który był już opłacony.Zaprowadzili nas do pokoju który można było przeznaczyć na przechowalnie szczotek.obskurny pod każdym względem.To miało być do godzin 12 ej a potem miano dokonać zmiany.Nie wyraziliśmy zgody wróciliśmy znowu do recepcji recepcjonista oświadczył ze nie ma dla nas pokoju położyliśmy się na kanapach .Wtedy widział że od nas nie uzyska dodatkowych pieniędzy i zaprowadził nas do pokoju zgodnie z naszym zamówieniem.PO drodze w języku arabskim cały czas pomstował i był bardzo głośny.W barach podawano napoje w plastikowych niemytych szklankach to była norma.pod dystrybutorami plastikowe butelki do których napuszczali kranówkę do tego sok już rozcieńczony i z tych butelek nalewali do brudnych nie mytych szklanek.Na stołówce wszystko zmiatali na podłogę brudne bieżniki przekładali na drugą stronę.Jeden szczególnie arogancki kelner w brudnych spodniach jeżeli ktoś o coś pytał a jemu to się nie podobało to pokazywał środkowy palec.Kelnerzy jeżeli coś spadło z półmiska zmiatali ręką i z powrotem kładli na półmisek.Pokój nie był sprzątany przez cały tydzień ani razu prosiliśmy o zmianę ręczników żądano dodatkowej opłaty. Znowu trzykrotna interwencja w recepcji.Animacje to totalna chała bardzo głośna muzyka Rezydent nie pojawił się ani razu dzień przed wyjazdem były podane godziny wyjazdu na lotnisko .Coral Trawel tego nie uczynił znowu kilka monitów telefonicznych do rezydenta.Kiedy już byliśmy na lotnisku odetchnęliśmy z ulgą.Nigdy urlop w Tunezji nigdy hotel Tropicana.Byliśmy w tym kraju 8 lat temu i z całą stanowczością muszę stwierdzić ze ten kraj zrobił kilka kroków do tyłu gdzie inni mocno ruszyli do przodu.Wszędzie śmieci brud na każdym kroku.W hotelu Tropicana robi się wszystko żeby klient do niego już nigdy nie wrócił.Odwiedziliśmy inne kraje w Afryce Azji z takim chamstwem nie spotkaliśmy się nigdzie.Ten hotel należy koniecznie wykreślić z ewidencji.Dodatkowej opłaty za pokój żądano również od innych gości przez brud nie myte szklanki dużo osób miało problemy z żołądkiem.
Zaletynie ma
WadyBardzo arogancki personel

Maria
Październik 2018 ·

Grupa znajomych

Dodano: 06.10.2018
1.6
Brak przedstawiciela firmy Coral Travel na lotnisku.Brak rezydenta podczas pobytu .Brak informacji o zbiórce w dniu wyjazdu.Musieliśmy wykonać kilka telefonów do rezydenta.Arogancki recepcjonista domagał się dodatkowej opłaty za pokój już opłacony zakwaterowanie trwało dwie godziny wymyślał różne sztuczki co było bardzo żenujące.Dodatkowej opłaty nie uzyskał a my otrzymaliśmy pokój zgodnie z dokonaną opłatą.Na stołówce wszystko zmiatane na podłogę brudne bieżniki wywracane na drugą stronę.Chamski szczególnie jeden kelner który rzucał naczyniami i potłukł całą tacę kieliszków do wina.Jak mu się coś nie podobało to pokazywał ludziom środkowy palec.Ubrany w bardzo brudne spodnie.Jedzenie które spadło z półmiska zmiatali rękoma i kładli z powrotem.Normą było we wszystkich barach nalewanie napoi do plastykowych brudnych szklanek.Rosjanie próbowali jedzenie jak nie odpowiadało z powrotem kładli na półmisek obrzydzenie.Rosjanie w mokrych gaciach siadali na kanapach.Pokój nie sprzątany ani razu podczas całego pobytu. wymiana ręczników pokojowa też chciała dolary nastawieni tylko brać nic od siebie.Brud i arogancja na każdym kroku tutaj w Tropicanie robi się wszystko żeby ludzie po raz kolejny tutaj nie wracali. Byliśmy w Azji innych krajach Afryki ale z takim chamstwem nie spotkaliśmy się nigdzie.Byliśmy w tym kraju już kilka lat wcześniej i co możemy powiedzieć że cofnęli się o kilka lat do tyłu.Nie polecamy tego kraju jak też tego hotelu
Zaletynie ma
Wadybardzo arogancki i chamski personel

Marta
Październik 2018 ·

Grupa znajomych

Dodano: 07.12.2018
1.2
Pobyt na przełomie wrzesnia pazdziernika.2018.Hotel Tropicana to totalna porażka.Brud i arogancja personelu na każdym kroku .Zwiedziliśmy kraje Afryki Azji ale z takim traktowaniem turystów spotkaliśmy się po raz pierwszy.Robią wszystko żeby ten turysta już nigdy tutaj nie wrócił.Napoje podawane w plastikowych kupkach wielokrotnego użytku które nie są myte dotyczy to wszystkich barów.Soki rozcieńczane wodą.To co spadło z półmiska zgarniane ręką i z powrotem na półmisek.Jeden z kelnerów bardzo nerwowy arogancki na uwagi reagował w taki sposób że pokazywał środkowy palec.Ze stołów wszystko zmiatane na podłogę,bardzo niska kultura kelnerów barmanów tego nie da się opisać .Pokój nie sprzątany ani razu.Plaża brudna morze wyrzucało tony brudu co było przykrywał piaskiem przez spychacz.Po kilku dniach woda zabrała to wszystko ale kąpać się nie można było w tej brudnej zupie.Długo by można wyliczać uwagi.Napisałam reklamację do organizatora tego wyjazdu Coraltrawel odpowiedż otrzymałam po dwóch miesiącach elaborat na półtora strony ze strony organizatora same superlatywy .Skoro tak jest według organizatora to korzystający z tego wyjazdu nie pisałby reklamacji..Nie oczekiwałam jakiejś rekompensaty uważałam za konieczne poinformować organizatora o takiej sytuacji.Ostrzegam przed organizatorem Coraltrawel nie wybierajcie hotelu Tropicana .
Zaletypołożenie
WadyBrud brud i jeszcze raz brud . Bardzo arogancki personel

Bogna
Klient Wakacje.pl
Wrzesień 2018 ·

Grupa znajomych

Dodano: 10.09.2018
7.0
Z tygodniowego pobytu w tym hotelu jestem bardzo zadowolona:) Animatorzy genialnie umilali czas, wiec ani dorośli ani dzieci nie miei czasu na nudę. Duży basen i dosłownie 100m do pięknej plaży. Niestety posiłki dość monotonne i słabo przyprawione, jednak spory wybór dań. Ręczniki polecam wziąć swoje bo hotelowe płatne. Pokoje czyste. Kolejki po napoje ogromne, czeka się wieki. Blisko do centrum Monastiru, bez problemu i w przystępnej cenie można dojechać Taxi.
ZaletyBliskość do plaży i animatorzy. Ogólna atmosfera hotelu tez bardzo na plus!
WadyMonotonne jedzenie oraz kolejki po napoje. Płatne ręczniki

mislaw2
Klient Wakacje.pl
Wrzesień 2018 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 14.09.2018
3.2
Syf, brak higieny, brak klimatyzacji na stołówce i przy recepcji ,szyby nie myte od lat, mrówki w pokoju, grzyb pod prysznicem, internet wifi dostępny tylko w lobby, skorumpowana obsługa(chcesz mieć dobry pokoj to zapłać), wykładziny na korytarzach usyf?one, nie prane i nie odkurzane. Jeśli liczysz na przekąski między posiłkami to najedz sie na sniadaniu bo potem ich nie ma. Leżaki nad basenem bardzo sfatygowane, w barze nie weźmiesz wiecej jak dwie szklanki napoju na osobę, bo takie są zasady. Chamska obsługa barów. W lobby jak chcesz skożystać z wi-fi musisz być bardzo cierpliwy bo atakują cie muchy. Bródne, niesprzątane stoły na stołówce. Siedzisz przy talerzach po posiłku sąsiada...Duże kolejki po jedzenie i napoje na stołówce oraz przy basenie, obsługa dochodzi do wniosku, że jeśli masz wakacje to możesz je spędzić w kolejce...All inclusive do 23 jeśli przyjdziesz po drinka 22:55 zamknięte i chamskie odzywki w ich języku...Strasznie głośna muzyka nad basenem, również wieczorami, do ok.23. Jeśli jest się z małym dzieckiem to bardzo przeszkadza w zasypianiu...Ogólnie nie polecamy.
Zaletydobre położenie
WadySyf, brak higieny, brak klimatyzacji na stołówce i przy recepcji ,szyby nie myte od lat, mrówki w pokoju, grzyb pod prysznicem, internet wifi dostępny tylko w lobby, skorumpowana obsługa(chcesz mieć dobry pokoj to zapłać), wykładziny na korytarzach usyf?one, nie prane i nie odkurzane. Jeśli liczysz na przekąski między posiłkami to najedz sie na sniadaniu bo potem ich nie ma. Leżaki nad basenem bardzo sfatygowane, w barze nie weźmiesz wiecej jak dwie szklanki napoju na osobę, bo takie są zasady. Chamska obsługa barów. W lobby jak chcesz skożystać z wi-fi musisz być bardzo cierpliwy bo atakują cie muchy. Bródne, niesprzątane stoły na stołówce. Siedzisz przy talerzach po posiłku sąsiada...Duże kolejki po jedzenie i napoje na stołówce oraz przy basenie, obsługa dochodzi do wniosku, że jeśli masz wakacje to możesz je spędzić w kolejce...All inclusive do 23 jeśli przyjdziesz po drinka 22:55 zamknięte i chamskie odzywki w ich języku...Strasznie głośna muzyka nad basenem, również wieczorami, do ok.23. Jeśli jest się z małym dzieckiem to bardzo przeszkadza w zasypianiu...Ogólnie nie polecamy.

Mapa

Pogoda

14°C
9°C
14°C
10

Przed podróżą

SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Wjazd do Tunezji powinien nastąpić na podstawie paszportu nie budzącego wątpliwości, co do jego autentyczności. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczęcie mogą spowodować uciążliwą procedurę wyjaśniającą lub cofnięcie z granicy.
Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).