Dobry136 opinii79% poleceń
7.8
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

El Mouradi Club Kantaoui

Kod oferty: WAK604526
obiektbasenbasenzjeżdżalnia, brodzik, dla dziecibasensport i rekreacja, plażarestauracjarecepcja / lobbyteren hotelurecepcja / lobbyrestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjasale konferencyjnesport i rekreacjakorty tenisowepokójpokójpokójpokój
obiekt
basen
basen
zjeżdżalnia, brodzik, dla dzieci
basen

Promocja

Exim Tours - LATO 2021Tylko do 17 maja oferta promocyjna z rabatem do 600 zł (wliczony w cenę) dla osób dorosłych oraz EKSTRA rabat do 30% (wliczony w cenę) dla osób dorosłych na dostawkach.

Dodatkowe opcje

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

185
za wycieczkę

Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

0
za wycieczkę
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opis oferty

Region: SousseOrganizator: Exim ToursKod oferty: WAK604526

4

Tunezja/Wybrzeże Wschodnie

Kategoryzacja hotelu

Kat. lokalna 4

Kat. Exim Tours 4

Położenie

• bezpośrednio przy plaży

• ok. 100m od centrum miasta

• czas transferu ok. 40min

Plaża

• piaszczysta, szeroka

• leżaki i parasole bezpłatne, ręczniki (depozyt)

Pokoje

• klimatyzacja sterowana centralnie, działa w okresie 01.06 do 15.09

• TV Sat (depozyt za pilota 15 TND), telefon

• lodówka

• sejf (płatny)

• łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów)

• balkon

Sport, relaks, rozrywka

Bezpłatne

• basen

• siatkówka plażowa

• aerobik

• mini golf

• animacje

• jacuzzi

Płatne

• centrum SPA, masaż, sauna

• siłownia

• oświetlenie kortów, lekcje tenisa

• sporty wodne na plaży

.

Dla dzieci

• brodzik

• plac zabaw

• animacje

• miniklub

• krzesełka dla dzieci w restauracji

Restauracje i bary

• restauracja główna

• restauracja a la carte włoska, dostępna 1 raz na pobyt po wcześniejszej rezerwacji, pozostałe rezerwacje a la carte są płatne dodatkowo.

• bar przy basenie i na plaży

Wyżywienie

All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia w wybranych barach. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 10:00-23:00 w wybranych barach.

Dodatkowe informacje

• Wi Fi w lobby bezpłatne

• dyskoteka

• punkt wymiany walut

• sklep z pamiątkami

Uwaga

W związku ze zmianą przepisów dotyczących przekraczania granicy oraz przepisów sanitarnych w poszczególnych krajach, sprawdź warunki w zakładce Bezpieczne Wakacje w kraju, do którego się udajesz na https://eximtours.pl/nasze-kierunki

Informujemy, że dostępność infrastruktury hotelowej i zakres świadczeń może ulec zmianie. Zmiany dotyczą głównie lobby, restauracji, barów, basenów, spa, placy zabaw i klubów dla dzieci. Przepisy wydawane są przez lokalne władze i Organizator nie ma na nie wpływu. Więcej o możliwych utrudnieniach na https://eximtours.pl/lp/bezpieczne_wakacje

W przypadku wyjazdu do krajow, w których obowiązkowe są testy na COVID19, EximTours przygotował specjalne zniżki na wykonanie testów. Więcej informacji znajdą Państwo na https://eximtours.pl/lp/bezpieczne_wakacje

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Czwartek, 01.07.2021
16:25
18:30
WAWWarszawa - Chopin
MIRMonastir

Powrót

Czwartek, 08.07.2021
11:20
15:25
MIRMonastir
WAWWarszawa - Chopin

Opinie

Opinie dodane przez

5.8
Pobyt czerwiec 2019 Klient Wakacje.pl
Pobyt - Czerwiec 2019Para
Ogólne wrażenie zależy od oczekiwań i ceny ..byłam 2 tygodnie cena adekwatna do standardu.
ZaletyŁadna plaża , czysto na obiekcie i plaży .Stołówka zaraz po otwarciu ładnie nakryte ale jak przyjedziesz później kelnerzy nie nadążają zmieniać i nakrywać więc może nie być estetycznie.
WadyZniszczona posadzka na placu przed basenami , wymaga remontu.. Pokoje w różnych standardach my najpierw dostaliśmy gorszy pokój po 3 dniach udało się go zamienić na wyższy standard. Wada jest taka że powinno być opisane w ofercie biura i różnica cen a klient niech wybiera co chce i na co go stać . Fatalna rezydentka Agnieszka z biura Coral - wiadomo to nie wina hotelu ....

4.7
Tomasz
Pobyt - Czerwiec 2019Rodzina z dziećmi
Musiałem użerać się z arabami ażeby wymienili mi brudny, śmierdzący pokój ale bez skutku codziennie słyszałem, że jutro wymienią i tak dotrwałem do końca urlopu w tym brudzie. Ślady prawdopodobnie krwi na wykładzinie i pajęczyny w zakamarkach. Nie ma co liczyć na pomoc rezydenta z biura TUI. Absurdalna sytuacja pomimo wykupienia All inclusive wszystko co można reglamentować jest reglamentowane jeden soczek na jedną osobę , trzeba stać w kolejkach z dziećmi aby mogły napić się rano świeżego soku. Jedzenia nie brakowało jest różnorodne, nikt raczej nie powinien chodzić głodny. Plaża była super, obsługa na plaży miła i pomocna Na basenach było też fajnie bez tłoku, pracownicy pomagali. Ogólnie słaba propozycja można było trafić lepiej, nie polecam ani hotelu ani tour operatora.
ZaletyBliskość pięknej plaży. Fajne baseny, nie było tłoku Uprzejmi kelnerzy
Wady-Potwornie brudny pokój hotelowy, łazienkę musiałem zdezynfekować proponuję wyposażyć się w domestos udając się tam. -Wykupiłem All inclusive a musiałem biegać na miasto po wodę mineralną bo brakowało. O napojach nie było co marzyć bo dystrybutory nie działały. -Zniszczony plac zabaw na który strach puścić dzieci mam zdjęcia mogę udostępnić. -Pani rezydent nie była uprzejma pofatygować się na obiecane spotkanie czas oczekiwania 1,5 godziny bo byliśmy jedynymi gośćmi z biura TUI. Bym zapomniał nie działała klimatyzacja. Brak jakichkolwiek animacji wieczorami.

4.4
Magdalena
Pobyt - Czerwiec 2019Rodzina z dziećmi
Nie polecam tego hotelu . Oszczędzają na wszystkim . Napoje trzeba dokupowac w pobliskich sklepach. Jeden napój na lebka. Masakra.
ZaletyPiaszczysta bliska plaża.
WadyPaskudne obskorne pokoje. All inclusive nie istnieje . Jeden napój dla jednego klienta. Żenada.

6.6
Iwona
Pobyt - Maj 2019Grupa przyjaciół
Hotel polecam dla osób, które nastawione są raczej na plażowanie i zwiedzanie. Sam obiekt nie jest najnowszy . Co do jedzenia wybór jest spory ale trzeba lubić \" tutejsze smaki \" jak z resztą w większości hoteli w tej okolicy. Plus za dostępne w fajnej cenie sporty plażowe. Dobry wybór dla osób aktywnych, ktore nie oczekują wielkich luksusów.
Zaletyanimacje, plaża , przestronne pokoje
Wadywymaga remontu

3.5
Tomasz
Pobyt - Lipiec 2018Rodzina z dziećmi
Pokój już na pierwszy rzut oka wyglądał na wymagający gruntownego remontu. Następnego dnia ok. godz. 22, podczas kąpieli pod prysznicem wybiła kanalizacja zalewając całą łazienkę. Udałam się do recepcji żądając zmiany pokoju. Powiedziano, że nie mają wolnych pokoi ale będzie dobrze, przyślą majstra i naprawi. Przyszedł pan, pooglądał powiedział coś w rodzaju ?siambo bulbul?. Kolejny raz biegłam na recepcję z żądaniem zmiany pokoju. Otrzymałam klucz do nowego pokoju. Wchodzę do ?nowego? pokoju a tam ? walizki i rzeczy innych wczasowiczów. Kolejny raz biegłam na recepcję z żądaniem zmiany pokoju. Po tłumaczeniach i długim oczekiwaniu otrzymałam klucz do nowego pokoju. Godz. 1 w nocy, z bagażami i dwójką małych dzieci udajemy się do nowego pokoju (nikt nam nie pomógł w przenoszeniu bagażu). Na miejscu zastajemy brudną pościel, siedlisko mrówek na podłodze, ścianach i w pościeli. Prywatnie zakupionym środkiem owadobójczym zrobiłam oprysk. Następnego dnia zgłosiłam obsłudze hotelowej aby posprzątać pokój bo jest brud i robactwo. Sprzątanie pokoju pozostawiało wiele do życzenia. W pościeli i za łóżkami oraz za zasłonami nadal leżały martwe mrówki. Pani z obsługi hotelowej powiedziała, że pokój był długo nieużywany i nadaje się do remontu. Tak też wyglądał. Odchodząca, popękana ostra farba z wanny. Grzyb/pleśń na drzwiach łazienkowych. Fugi między kafelkami ? w trakcie naprawy. Popękana i odpadająca farba z drzwi wejściowych od wewnątrz i zewnątrz. Niepasująca zupełnie kształtem do wc deska wc. Lodówka wewnątrz brudna i pordzewiała. Spostrzegliśmy, że nie mamy w kranie ciepłej wody. Jeszcze tego samego dnia z kranów zaczęła lecieć czarna woda. Zawołaliśmy panią z obsługi hotelowej. Wytłumaczyłam, że nie mamy ciepłej wody, która w dodatku jest czarna a poza tym zepsuty jest prysznic (nie daje się przełączyć z kranu na prysznic). Postała, popatrzyła, po kilku minutach zaczęła lecieć gorąca woda, ale nadal czarna. Pani powiedziała, że jest OK. Kolejny raz biegłam na recepcję zgłosić awarie. Po bardzo długim oczekiwaniu w kolejce przy recepcji ponownie tłumaczyłam co się dzieje w pokoju (mrówki, brud, brudna pościel, brak ręczników, brak ciepłej wody i czarna woda). W recepcji powiedziano, że już się tym zajmują, wyślą ludzi, naprawią i posprzątają i za pół godziny możemy wrócić do pokoju. Po 30 minutach wracamy do pokoju z myślą, że wreszcie wykąpiemy dzieci. Po otwarciu drzwi z pomieszczenia buchnęła para (na cały czas pozostawiono odkręconą gorącą wodę, aby zaczęła lecieć czysta), nie dało się wejść do środka (było duszno, gorąco, wszystko było mokre i zaparowane). Po przewietrzeniu okazało się, że nic nie jest posprzątane. Oprócz wcześniejszego brudu doszło jeszcze to, że wanna od tej wody również pozostała czarna. Przyszliśmy do pokoju z dziećmi o godzinie 22. Prysznic był rozmontowany, a słuchawka prysznicowa wrzucona do brudnej wanny. Wzięłam zdemontowany prysznic i kolejny raz pobiegłam interweniować na recepcję. Pobyt w tym pokoju był koszmarem. Mrówki chodziły po pościeli, a w nocy chodziły również po nas. Budziłam się wielokrotnie w nocy aby otrzepać się z mrówek i sprawdzić czy nie gryzą one dzieci. Na 4 osoby dostaliśmy 2 duże i 2 małe ręczniki. Zmuszeni byliśmy kąpać się u innych, bo u nas brakowało ciepłej wody. Codziennie byliśmy budzeni przez sprzątaczki w godzinach między 7 a 8 rano. Wchodziły do pokoju w celach pościelenia łóżka. Żadnej innej pracy te Panie nie wykonywały. Nie rozumiały, że mają przyjść później i przychodziły co kilkanaście minut, aż opuściliśmy pokój. W hotelu nie było zawieszek na drzwi \"Proszę nie przeszkadzać\". Przynajmniej w pokojach, w których byliśmy. Nie uzyskałam ich też w recepcji. Poza tym, pewnej nocy po godzinie 23 obudziło nas i dzieci walenie do drzwi. Pytałam kto tam, ale niestety nie uzyskałam odpowiedzi. Mężczyzna nie przedstawił się. Nie mówił po angielsku. Byłam przerażona. Było ciemno a pukanie nie ustawało. Postanowiliśmy otworzyć, bo dzieci zerwały się ze snu i bały się tego walenia w drzwi. Okazało się, że to pracownik hotelu, który żądał ode mnie oddania klucza od pierwszego pokoju. Bardzo było ciężko dogadać się z mężczyzną, który posługuje się tylko językiem arabskim. Tłumaczyłam mu, że nie mam klucza, że zgodnie z tym, co usłyszałam na recepcji klucz po opuszczeniu pokoju zostawiłam w drzwiach. Jak to jest możliwe, że po dwóch dniach od zmiany pokoju nachodzą klienta w środku nocy? Kolejną tragedią była stołówka. Trzeciego dnia nie wpuszczono nas na obiad, gdyż dzieci nie posiadały opasek. Podczas zakwaterowania Pan w recepcji powiedział, że dzieci nie mają obowiązku ich nosić. Inne rodziny, które przyleciały z nami z Polski też nie posiadały takich opasek dla dzieci. Mimo tego, że nie było takiego obowiązku Pan dał naszym dzieciom opaski dużo za duże, które spadały z dłoni. Nie dało się ich nosić. Odesłano nas do recepcji, w której spędziliśmy kolejną godzinę. Kazano nam zapłacić 20 dinarów za nowe opaski, mimo tego, że posiadaliśmy te stare, za duże,
Zaletypołożenie
Wadysmród i bród

Mapa

Pogoda

37°C
21°C
25°C
11

Przed podróżą

Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że z dniem 19 kwietnia 2021r. podróżni niebędący rezydentami posiadający ważny wycieczkę pakietowaną (przelot + transfer + zakwaterowanie w obiekcie turystycznym), lecący lotem czarterowym lub rejsowym w ramach zorganizowanego wyjazdu turystycznego, będą zwolnieni z obowiązku odbywania kwarantanny, i będą mogli wjechać na terytorium Tunezji stosując poniższe zasady :
- Przedstawienie na miejscu negatywnego wyniku testu PCR wykonanego nie później niż 72 godziny przed wejściem na pokład samolotu.
- Pozostawanie w zorganizowanych grupach zaraz po przybyciu do Tunezji, podczas transferu, zakwaterowania oraz przemieszczania się w turystycznych obiektach noclegowych jak i poza nimi.
- Ścisłe przestrzeganie Protokołu Sanitarnego dla Sektora Turystycznego Tunezji do walki z COVID-19.

UWAGA:

W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Wjazd do Tunezji powinien nastąpić na podstawie paszportu nie budzącego wątpliwości, co do jego autentyczności. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczęcie mogą spowodować uciążliwą procedurę wyjaśniającą lub cofnięcie z granicy.
Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).