Oferta w tej konfiguracji jest niedostępna.

Mamy jednak dobrą wiadomość: ten sam hotel jest dostępny także u innych organizatorów!

19
basen, teren hotelu, obiekt
teren hotelu
dla dzieci, brodzik, obiekt
recepcja / lobby
basen, teren hotelu, obiekt

7.7

68 opinii

Opis oferty

Region: SousseBiuro podróży (przedsiębiorca): Coral TravelKod oferty: WAK19547

Hotel

  • Dostęp do Internetu
  • Darmowe Wifi
  • Sprzęt AGD
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Udogodnienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
  • Kurort nadmorski
  • Przedszkole
  • Blisko plaży

Atrakcje

  • Spa & Wellness
  • Siłownia / Fitness
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Baseny podgrzewane
  • Animacje dla dorosłych
  • Golf
  • Minigolf
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne
  • Sport
  • Windsurfing

Opinie 68

Zablokowanych opinii: 2
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny
Wyświetlono 1 z 68 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Dorota
Opinia zweryfikowana

Wrzesień 2024

·

Para

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 15.09.2024

2.4

+22

Po przylocie w środku nocy do hotelu ucieszyliśmy się widząc zadbaną elegancką recepcję,lobby; co myląco zapowiadało dobry stan reszty. Zdajemy sobie bardzo dobrze sprawę z tego,iż jest to Afryka i nie można porównywać do naszych standardów europejskich, dlatego też wykupiliśmy pobyt w hotelu 5*,aby zminimalizować ryzyko rozczarowania. Niestety tak się nie stało. Otrzymaliśmy pokój na parterze ,który był poniżej jakichkolwiek standardów, pasujący do taniego motelu. Było w nim cuchnąco, brudno i odpychająco i obskurnie.Wg opisu powinna w nim być lodówka z mini barem (za dodatkową opłatą) a nie było w ogóle lodówki,sejfu i też ani jednego ręcznika czy zestawu do kąpieli. Klimatyzacja zagrzybiała, telewizor nie działał, staromodne meble się rozpadały, wykładzina była podziurawiona (zapewne od papierosów) i poplamiona. W łazience zardzewiała część sanitarna nadawała się do wymiany. Niezwłocznie poprosiliśmy w recepcji o zmianę pokoju, na co usłyszeliśmy, że hotel jest w pełni obłożony i musimy tam zostać do 12stej w południe. O umówionej godzinie stawiliśmy się na recepcji oddając klucz od tego paskudnego lokum i znów nas zbyto,ponieważ zwolnił się inny pokój, ale nie był on jeszcze posprzątany. Skontaktowaliśmy się także z Panią rezydent biura podróży Join Up z prośbą o pomoc w tej sytuacji. Dostaliśmy odpowiedź taką jak na recepcji,że niestety musimy czekać i nic nie da się zrobić. Dopiero o godzinie 14stej dostaliśmy klucz do nowego pokoju,który był mniej gorszy niż poprzedni i stwierdziliśmy,że przetrwamy tu te dni,bo nie mamy już siły na kolejne godziny oczekiwań. W nowym pokoju lodówka była,ale oczywiście nie działała. Stan klimatyzacji i całego wyposażenia również nadawał się do wymiany. Drzwi do łazienki i meble odrapane, wykładzina podobnie jak tam mocno brudna,poplamiona, podłoga w toalecie niedomyta, na balkonie w donicy niedopałki, suszarka do włosów zapleśniała i śmierdząca. Generalnie hotel oprócz odnowionej recepcji i baru przy niej nadaje się do kapitalnego remontu i w żadnym wypadku nie zasługuje na pozytywną ocenę. Podczas spotkania na żywo z Panią Jagodą (rezydentką Join Up) nie tylko my zgłaszaliśmy fatalny stan i zmienialiśmy pokój.Przyznała nam ona rację stwierdzając ,że cała sieć hoteli El Mouradi jest bardzo kiepska i że nasz El Mouradi Palace jest najgorszym 5cio gwiazdkowym resortem w całej okolicy.Na pytanie turystów skąd zatem pozytywne opinie o tym obiekcie, nie potrafiła odpowiedzieć. Dowiedzieliśmy się jedynie,że ładne pokoje, które są prezentowane w folderach i na stronach są jedynymi takimi dwoma! w całym hotelu i korzystają z nich biznesmeni przybywający tu na konferencje. Opis mówił o standardowym podwójnym pokoju,a mieliśmy w nim trzy pojedyncze łóżka. Z trzech basenów basen kryty był całkowicie niedostępny i zamknięty. Podobnie było z restauracją a'la carte El Fell, gdzie mogliśmy raz na pobyt zarezerwować kolację. Okazało się,że jest ona dostępna tylko w dwa dni w tygodniu, o czym nie było nigdzie informacji i nie mogliśmy już z niej skorzystać. W ofercie możemy przeczytać ,że hotel jest odpowiedni na relaksujące wakacje. Nic bardziej mylnego- muzyka przy basenie od rana puszczana była bardzo głośno, animator bezustannie używał gwizdka, a do późnych godzin nocnych odbywały się hałaśliwe eventy na scenie. Restauracja główna i serwowane w niej posiłki przypominały zwykłą stołówkę, gdzie jest wyścig o talerze i kolejki po monotonne jedzenie totalnie bez polotu (jedzenie raz surowe, raz spieczone). Wyraźnie wyczuwalna tam była presja czasu, kelnerzy w pośpiechu sprzątali naczynia przygotowując miejsce dla następnych,aby jak najszybciej obsłużyć wszystkich. A wszystko to spowodowane przepełnieniem obiektu. Plastikowe leżaki na plaży w opłakanym stanie, ciężko było znaleźć niepołamany. Ilość gąbek- materacy niewystarczająca dla wszystkich. Oczywiście zarówno na plaży jak i przy basenie leżaki "zarezerwowane" ręcznikami turystów od wczesnych godzin porannych, bo również ich ilość była nieadekwatna do zameldowanych osób. W restauracji przy plaży ( nie jak w opisie na plaży) nieprzyjemna obsługa, " z łaski" nalewająca napoje. W restauracji głównej nie było późnego śniadania ,które wg oferty miało odbywać się między 10 a 11 rano, o 10tej serwowanie śniadań było zakończone. W lobby nieczynny był także bankomat, a kursy walut były atrakcyjniejsze w hotelu obok. W morzu trzeba uważać na parzące meduzy, a w centrum na nachalnych tubylców. Generalnie nie polecamy tego hotelu, ani jego okolicy. Brud ,smród, syf i wszystko w nim przestarzałe, niedoinwestowane, zaniedbane. Omijać całą sieć El Mouradi jeśli chcecie mieć przyjemne wakacje.

Zalety

Odnowiona recepcja, lobby i bar przy recepcji

Basen spory, woda czysta

Plaża niedaleko, piaszczysta

Wady

Hotel stary, do kapitalnego remontu, obskurny, nieprzyjemny

Pokoje stare, zaniedbane, źle wysprzątane, źle wyposażone, na miarę taniego motelu

Jedzenie monotonne bez polotu, zwykła "masówka" jak na stołówce + wyścig po jedzenie

Recepcja ,która jest niepomocna, nie traktuje odpowiednio swoich gości

Połamane leżaki, brak odpowiedniej ilości materacy do nich

Niedostępny basen wewnętrzny

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Pogoda

Październik

Zobacz cały rok
25°C
18°C
23°C
11

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).
Obywatele polscy nie muszą posiadać wizy przy pobytach do 90 dni w Tunezji.

Dokumenty potrzebne do wjazdu zależą od daty podróży:

- Do 31 grudnia 2024 r. można wjechać z dowodem osobistym pod warunkiem posiadania potwierdzonej rezerwacji hotelowej i biletu powrotnego.
- Od 1 stycznia 2025 r. można wjechać wyłącznie na podstawie paszportu.
Wymagania dotyczące paszportu:

Paszport powinien być ważny co najmniej 3 miesiące od daty planowego wyjazdu z Tunezji. Dokument nie powinien mieć uszkodzeń mechanicznych, zamazanych wiz i danych osobowych lub niewyraźnych pieczątek. Może to budzić wątpliwości co do jego autentyczności. Wymaga to wtedy dodatkowego wyjaśnienia lub powoduje cofnięcie podróżującego z granicy.

Nowość!

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź