Hasdrubal Thalassa (Port El Kantaoui)



















Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Promocja
Coral Travel: blisko i ciepło
Dostępne pokoje
Pokój dwuosobowy
Pokój dwuosobowy
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Informacje o podróży
Wylot
Powrót
Szczegóły oferty
Region
Sousse
Opis
Hotel położony jest nad brzegiem morza, wzdłuż prywatnej plaży, w pobliżu portu El Kantaoui. Lokalne jedzenie, centrum Spa i przytulne pokoje czekają tutaj na Gości.
Lokalizacja
8km od centrum Sousse, 35km od lotniska w Enfidha-NBE. Hotel usytuowany na powierzchni: 60000m2.
Kategoria organizatora
4
Data otwarcia
1982 r. Odnowiony w 2008 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), centrum biznesowe, basen kryty, baseny odkryty.
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 140m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, płatne: bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 4, liczba wind: 6)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• pokoje standardowe sea view dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracja a la carte, bary (3)
śniadanie
• śniadanie (06:00-10:00) serwowane w restauracji głównej
śniadanie i obiadokolacja
• śniadanie (06:00-10:00), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej
śniadanie, obiad i kolacja
• śniadanie (06:00-10:00), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej
• obiad (12:30-15:00) serwowany w wyznaczonym barze
Restauracje a la carte
• płatna. Wymagana rezerwacja.
• "Barca" lokalna/międzynarodowa
W cenie
• tenis stołowy
• siatkówka
• lekkie animacje
Płatne
• korty do tenisa ziemnego (3)
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• lekcje tenisa
• bilard
• sporty wodne na plaży
• aerobik, siłownia
• centrum SPA
• talasoterapia
• masaż, sauna
• salon piękności
Dodatkowe Informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNE
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
• Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NA ŻYCZENIE
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK, ZA OPŁATĄ
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 2000m2/ 150 OS
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - ROZPAKOWANE
• Czy leżaki są dezynfekowane? - PO KAŻDYM UŻYCIU
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - SAMOOBSŁUGA
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK, OBOWIĄZUJE REZERWACJA
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia - TAK, HOTEL POSIADA WYZNACZONE POKOJE DO IZOLACJI GOŚCI, KTÓRZY BĘDĄ TEGO WYMAGAĆ
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J. W
Podatek Turystyczny
Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).
Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.
• 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 i 4
• 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3
• dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2
Aktualizacja opisu
26.08.2020 11:18
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Tenis
Serwis plażowy
Sporty wodne
Mapa

Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu. Zasada ma obowiązywać do 01.03.2021 r.
Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).