Wspaniały21 opinii87% poleceń
8,7
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

LTI Bellevue Park (ex Riu Bellevue Park)

Last minute
Kod oferty: WAK23678
teren hotelu
basen
obiekt, basen
basen
obiekt
teren hotelubasenobiekt, basenbasenobiektobiekt, plażabasenobiekt, basenobiekt, basenrecepcja / lobbyrecepcja / lobby, teren hotelurestauracjapokójpokójpokój

Dostępne pokoje

Pokój dwuosobowy

widok na park/ogród, standardowy
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Pokój dwuosobowy

widok na morze, standardowy
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Suite dwuosobowy

widok na morze
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Dodatkowe opcje

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

346
za wycieczkę
promesa

Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

promesa
0
za wycieczkę
Trwa weryfikacja ceny

Informacje o podróży

Wylot

17:0004.10.2020 Niedziela
KTWKatowice
18:4504.10.2020 Niedziela
MIRMonastir

Powrót

12:3018.10.2020 Niedziela
MIRMonastir
16:1518.10.2020 Niedziela
KTWKatowice

Szczegóły oferty

Kod oferty: WAK23678Region: SousseOrganizator: Coral Travel / Wezyr

Region

Sousse

Opis

Hotel całkowicie odnowiony w 2017 roku znajduje się bezpośrednio przy pięknej, piaszczystej plaży. Pokoje zostały komfortowo urządzone i każdy z nich oferuje Wi-Fi w cenie. Goście oprócz widoków na Morze mają możliwość korzystania z basenów, skosztowania dań i napojów w ofercie Ultra All Inclusive czy okazję do zrelaksowania się w tutejszym spa.

Lokalizacja

2km od Port El Kantaoui, 3km od centrum Sousse, 35km od lotniska w Monastirze-MIR, 40km od lotniska w Enfidha-NBE. Hotel usytuowany na powierzchni: 5000m2.

Kategoria organizatora

5

Data otwarcia

1994 r. Odnowiony w 2017 r.

Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), pralnia (płatna), sale konferencyjne (3), basen kryty, basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Rabaty i zniżki

1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis

Internet

• Wi-Fi w pokojach bezpłatne

• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

Plaża

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 150m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane są w 4 budynkach

• 3 bloki (liczba pięter: 4, liczba wind: 5)

• 1 aneks (liczba pięter: 4)

Typy pokoi

• pokoje standardowe sea/garden view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

• pokoje rodzinne standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

• pokoje rodzinne superior dla max. 4 os.: salon, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon

• junior suity sea view dla max. 3 os.: salon, 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

• restauracja główna, restauracja a la carte, bary, (2), kawiarnia, cukiernia

Ultra All Inclusive

(24h, lobby bar czynny 24h)

• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej

• późne śniadanie (10:00-11:00), przekąski (15:00-17:00) serwowane w barze z przekąskami

• późny posiłek (22:00-00:00) serwowany w lobby barze

• lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe

Restauracje a la carte

• 1 wizyta w trakcie pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.

• "Le Laurier" śródziemnomorska

Z myślą o dzieciach

• brodzik

• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• krzesełka dla dzieci w restauracji

• opiekunka dla dzieci (płatna)

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

• tenis stołowy

• rzutki

• siatkówka

• siatkówka plażowa

• aerobik

• siłownia

• animacje

Płatne

• korty do tenisa ziemnego (2)

• oświetlenie kortów

• rakiety i piłki do tenisa ziemnego

• sporty wodne na plaży

• centrum SPA

• masaż, sauna

• salon piękności

Dodatkowe Informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK

• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJĘ

• Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 5 OS/10m2

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

• Czy na leżakach są materace? - TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK, ZA OPŁATĄ, ROZPAKOWANE

• Czy leżaki są dezynfekowane? - PO KAŻDYM UŻYCIU

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy centrum SPA jest czynne? - NIE

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE

• Czy siłownia jest czynna? - NIE

• Czy mini klub jest czynny? - TAK

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKI, MINI DISCO, DYSKOTEKA

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK. IZOLACJA CHOREGO, ZASTOSOWANIE ŚRODKÓW OSTROŻNOŚCI, DIAGNOZA, POINFORMOWANIE DYREKTORA OBIEKTU I ODPOWIEDNIE SŁUŻBY

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J. W

Podatek Turystyczny

Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).

Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.

• 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 i 4

• 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3

• dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2

Aktualizacja opisu

26.08.2020 11:01

Usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny

Niepełnosprawni

Wi-Fi

Przy plaży

SPA

Siłownia

Tenis

Mini Klub

All Inclusive 24H

Serwis plażowy

Sporty wodne

Sale konferencyjne

Pokoje 4 osobowe

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Mapa

Pogoda

Październik

Zobacz cały rok
Temperatura w dzień
26°C
Temperatura w nocy
15°C
Temperatura wody
23°C
Liczba godzin słonecznych
10

Opinie

Opinie dodane przez

7.2
Patryk Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2019Grupa przyjaciół
Cały pobyt wspominam miło. Na początku otrzymałem pokój z widokiem na pobliskie bloki, co nie było do końca zadowalające. Po 2 dniach (z 7 dniowego pobytu) otrzymałem jeden z najlepszych pokoi - z widokiem na morze i cały kompleks basenowy). Widok 10/10.
ZaletyŁadne pokoje Miła obsługa Uprzejma i pomocna obsługa recepcji Jedzenie smaczne
WadyBrak klimatyzacji w holu recepcji (we wrześniu, nie wiem jak w innych miesiącach) Brak odpowiedniej wentylacji i klimatyzacji w głównej stołówce (dym z grilla obecny był w całej sali)

7.5
Anna Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
Animacje tylko w zamknietej sali konferencyjnej podczas naszego pobytu dość słabe. Brakowalo czegoś w restauracji na powietrzu obok plazy i basenów. Ogolnie jednak był to jeden z lepszych hoteli w jakim bylismy i jak na tamtejsze warunki - nie polecam jednak rozrywkowym osobom.
Zalety- pyszne jedzenie i duzy wybor zwlaszcza na kolacji, stosunkowo niewielkie kolejki - prywatna plaza z lezakami - all inclusive bez zastrzezen - woda do posilkow, na plazy, drinki bezplatnie. - spa, bardzo fajne baseny rowniez z plytsza woda dla dzieci - ladne pokoje regularnie sprzatane, dobra obsluga na recepcji. - taras wieczorami i dyskoteki dla dzieci, karaoke - sklepy, kantor wszystko na miejscu
Wady- w wiekszosci niezbyt mila obsluga restauracji - krolowal jezyk rosyjki, francuski i arabski - mało Polaków, Brytyjczyków itp - slaba lokalizacja - praktycznie wieczorem pozostaje albo siedziec w hotelu albo taksowka do pobliskiego portu 3km bo spacery po okolicy srednio bezpiecznie. Plaza zamykana na noc jak w kazdym hotelu chyba. - Pokoj mial miec 35m ale na nasze oko mial maks. 20-25m i widok na morze dosc średni (ok. 30% reszta to budynki) - choc dla pary z dzieckiem bylo w miarę ok.

8.2
Mieto Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
W recepcji na dzień dobry nie dali mi pokoju jaki miałem zarezerwowany,musiałem dwa razy się upominać, dopiero na drugi dzień dali mi pokuj z widokiem na morze, na ścianach w pokoju, korytarzu i nawet na jadalni widzieliśmy mrówki, internet bardzo słaby, hotel nadaje się już do remontu, a tak po za tym obsługa bardzo miła, jedzenie dobre, plaża piękna, za te pieniądze dużo lepsze są hotele w Turcji Ogólnie drugi raz na pewno tutaj nie przyjadę
ZaletyPiękny widok z tarasu, piękna plaża, uprzejmość obsługi, kelnerzy i animatorzy też na wielki plus,
WadyNa ścianach w korytarzu, pokoju i na jadalni chodzą mrówki, słaby internet, widać że hotel nadaje się już do remontu

9.9
AA Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2013Para
To był nasz szósty wyjazd do Tunezji i najlepszy hotel w jakim byliśmy w Tunezji. Wszystko tam jest absolutnie doskonałe. Pyszne jedzenie wspaniała obsługa.Serdecznie polecam wszystkim
8.9
Ewa
Pobyt - Sierpień 2012Para
Hotel bardzo fajny, czyściutki - super. Jedzenie jak dla nas bardzo smaczne i urozmaicone. Każdy coś znajdzie. Szef kuchni biegał po sali i wszystkim starał się dogodzić (Polakom także!). Basen super, piękna roślinność, woda czyściutka i bardzo ciepła. Plaża marzenie ! Wszystkie sporty na miejscu włącznie z "paraszutem" (spadochron i motorówka). Woda w morzu cieplutka - a jestem na prawdę zmarzlakiem, nigdy nie weszłam do Bałtyku.... Pokoje trochę małe, łazienka także - ale czyste. Zdecydowanie polecam ten hotel. Rezydentka Tui bez zarzutu. Wzięliśmy wycieczkę 2 dniowa na Saharę - nie opiszę słowami, trzeba jechać i samemu przeżyć, coś wspaniałego. Co do okolicy hotelu, to jest trochę sklepów w pobliżu, ale do Port El Kantanoui trzeba dojechać taxi - na piechotkę zdecydowanie za daleko. Sam Port nas nie zachwycił - taka sztuczna, mała enklawa. Ale można tak kupić pamiątki. Bez porównania fajniejsze jest Jasmine Hammamet, gdzie przejechaliśmy sobie w drugim tygodniu do hotelu Africana Magic Life (zawsze bierzemy dwa hotele :). Tam dużo więcej miejsca na wieczorne spacery, pamiątki - cała promenada włącznie z mediną - no i bardzo blisko.

Przed podróżą

Paszporty

Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Wjazd do Tunezji powinien nastąpić na podstawie paszportu nie budzącego wątpliwości, co do jego autentyczności. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczęcie mogą spowodować uciążliwą procedurę wyjaśniającą lub cofnięcie z granicy.

Wizy

Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).

Szczepienia, służba zdrowia

Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że Tunezyjski Urząd ds. Turystyki przekazał informację o podjętej na posiedzeniu rady ministerialnej i za zgodą Tunezyjskiego Ministerstwa Zdrowia decyzji o zezwoleniu polskim turystom na wjazd na terytorium Tunezji bez obowiązku negatywnego testu PCR oraz zdjęciu wszelkich innych ograniczeń dostępu. Decyzja ta dotyczy tylko wyjazdów zorganizowanych (przelot i pobyt). Dodatkowo każdy podróżny zobowiązany jest do:
- wypełnienia Formularza Podróżnego: https://bit.ly/31b5ZJe
- wypełnienia Deklaracji zdrowia
- posiadania przy sobie wydrukowanego vouchera hotelowego oraz biletu lotniczego.

Infolinia Wakacje.pl

+48 58 325 29 00