Jaz Tour Khalef (ex Marhaba)





Opis oferty
Opis
Elegancja, wyśmienity serwis i pyszna kuchnia - zapewniają ekskluzywne wakacje. Położenie w zadbanym, egzotycznym ogrodzie, dużo zieleni i przestrzeń - stwarzają warunki idealne do wypoczynku w cieniu palm. Położenie w turystycznej części Sousse, niedaleko promenady, daje dostęp atrakcjami, jakie oferuje miasto.
Położenie
W Sousse, ok. 4km od Mediny, ok 5km od Portu el Kantaoui. W pobliżu hotel Vendome El Ksar, sklepy i restauracje. Lotnisko Enfidha ok. 43km od hotelu, lotnisko Monastir ok 20km od hotelu.
Plaża
Bezpośrednio przy hotelu, prywatna, piaszczysta, z łagodnym zejściem do morza - parasole i leżaki bezpłatne, kaucja za ręcznik plażowy.
Hotel
Internet - bezpłatne Wi Fi w lobby.
W 2017 uzyskał standardu 5, posiada 564 pokoje w trzech siedmiopiętrowych budynkach, całkowicie odnowiony w 2016 r. Na terenie hotelu: punkt wymiany walut, salon telewizyjny, fryzjer, sklep z pamiątkami i prasą, sejf, centrum biznesowo-konferencyjne, usługi prania i prasowania (część usług dodatkowo płatna). Hotel akceptuje karty kredytowe. Oficjalna kategoria tunezyjska
Pokoje
Klimatyzacja, bezpłatne Wi-Fi, łazienka z wanną lub prysznicem, suszarka do włosów, TV-sat, telefon, sejf, lodówka, balkon lub taras.
Standardowe - dla 2 osób z możliwością 1 dostawki dla dziecka lub osoby dorosłej.
Rodzinne - dla 2 osób dorosłych i 3 dzieci do 12 lat - na zapytanie.
Pokoje z widokiem na morze i pokoje o podwyższonym standardzie dodatkowo płatne. Oferta może zawierać przykładowe zdjęcia pokoi. W pokojach typu standard dostawka dla 2 dzieci może być w postaci jednego łóżka, sofy lub łóżka piętrowego.
Rekreacja, sport, atrakcje
Basen główny i basen relaksacyjny (leżaki i parasole bezpłatne). Bezpłatnie przykładowe atrakcje - basen kryty, aerobik, tenis stołowy, łucznictwo, szachy, rzutki, piłka nożna, koszykówka, siatkówka plażowa, animacje dzienne i wieczorne, dyskoteka.
Płatnie - 8 kortów tenisowych (dla Klientów z All Inclusive bezpłatnie 1 h dziennie), sporty wodne na plaży (poza ofertą hotelu), masaże, sauna, hammam i jacuzzi w nowocześnie wyposażonym centrum Spa.
Dla dzieci
Oddzielny baseny, zjeżdżalnie, mini klub (4-12 lat), plac zabaw, w restauracji wysokie krzesełka i specjalne menu, opiekunka do dziecka (na życzenie, dodatkowo płatna).
Wyżywienie
All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Między posiłkami lekkie przekąski, kawa i herbata. W wybranych barach lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach 10.00-24.00. Raz na pobyt możliwość skorzystania z restauracji a la carte (wymagana rezerwacja z odpowiednim wyprzedzeniem).
Restauracje i bary
Restauracja główna, 2 restauracje a la carte, bar w lobby, bar przy basenie, bar na plaży, snack bar, disco-bar, kawiarnia mauretańska.
Informacje dodatkowe
Część sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu All Inclusive Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji oferty All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. Aktualizacja oferty barów, restauracji i atrakcji w hotelu-październik 2019.
UWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego. Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem. Wysokość podatku: hotele 2 - 1 TND za noc/os; hotele 3 - 2 TND za noc/os; hotele 4 i 5- 3 TND za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12. Opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (7 dni).
świadczenia w cenie
Cena zawiera (PLN): obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT.
Warto wyróżnić
• położenie w ogrodzie palmowym
• wysokiej jakości serwis
• pokoje rodzinne
• przy plaży
• animacje
Aktualizacja
Oficjalna kategoria lokalna 5
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Warunki podróżowania
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćSuperior sup garden view
2 dorosłych
Superior z widokiem na morze sup sea view
2 dorosłych
Warto dokupić
Atrium Park wielopoziomowy, Al. Jerozolimskie 148 02-326 Warszawa
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
7 878 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Para
Grupa znajomych
Para
Rodzina z dziećmi
Mapa

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.