Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
18
basen
zjeżdżalnia, dla dzieci
teren hotelu
zjeżdżalnia
zjeżdżalnia

Opis oferty

Region: SousseBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK766730

Opis

LOKALIZACJA - w Sousse, ok. 3km od centrum miasta, ok. 20km od lotniska w Monastyrze

Plaża

Ok. 400m od hotelu, piaszczysta, parasole i leżaki bezpłatne, ręczniki za kaucją

HOTEL - 280 pokoi w jednym budynku, 24h recepcja, lobby, winda, kantor, ogród, taras, restauracja główna, 2 bary

Płatne: pralnia, sejf w recepcji, fryzjer, restuaracja a'la carte, kawiarnia

Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne

Pokoje

Typu Standard - ok.25m2, dla max 2 osób dorosłych z możliwością 1 doskawki

Wysposażenie standardowe: klimatyzacja (czynna od połowy czerwca do połowy września), łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, minilodówka, bakon/taras (stolik, krzesełka)Inne dostępne pokoje:

Typu Standard z widokiem na morze dla max.

Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)

Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen zewnętrzny, basen dla dzieci, zjeżdżalnie wodne, parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, siatkówka plażowa, tenis stołowy, korty do tenisa ziemnego (oświetlenie i wypożyczenie sprzętu płatne)

Płatne: bilard, siłownia, sporty wodne na plaży, zabiegi w centrum SPAWięcej informacji o hotelu: http://www.marhaba-resort.com/en/marhaba-club-4/contact/

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.

FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.

All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Serwis hotelowy

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.

Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

Warunki podróżowania

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość
Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój 2-osobowy

2 dorosłych

All inclusive
WylotSamolot czarterowy, BJ 7489
15:55
18:00
WAW · 29.06 (Czw.)Warszawa - Chopin
MIR · 29.06 (Czw.)Monastir
Przylot
11:00
15:05
MIR · 06.07 (Czw.)Monastir
WAW · 06.07 (Czw.)Warszawa - Chopin
6 998 zł
za pokój

Pokój 2-os. z widokiem na morze

2 dorosłych

All inclusiveWidok na morze
WylotSamolot czarterowy, BJ 7489
15:55
18:00
WAW · 29.06 (Czw.)Warszawa - Chopin
MIR · 29.06 (Czw.)Monastir
Przylot
11:00
15:05
MIR · 06.07 (Czw.)Monastir
WAW · 06.07 (Czw.)Warszawa - Chopin
7 378 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Atrium Park wielopoziomowy, Al. Jerozolimskie 148 02-326 Warszawa

350
za 1 auto
1 auto
Data od
29.06.2023
Data do
06.07.2023
350
za 1 auto

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

185
za wycieczkę
185
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka6 998

Cena całkowita

6 998
Do zapłaty teraz6 998

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieSingielRodzina z dziećmiParaGrupa znajomych50+
Czas podróży
DowolnyMarzec - MajCzerwiec - SierpieńWrzesień - ListopadGrudzień - Luty
Opinie tylko ze zdjęciami
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 5 z opinii
Robert
Klient Wakacje.pl
Październik 2022 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 30.10.2022
7.7
Wspaniala obsluga , ale oczywiście wszystko zależy także od nas
ZaletyByło ok
WadyBrak alco na basenie i plaży
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
3
1

CompetitionDesktopBanner
Karolina
Październik 2022 ·

Singiel

Dodano: 12.04.2023
4.9
Hotel położony nad morze, super dojście do plaży, - hotel ogólnie oceniam na 2.5* - pokoje już trochę stare, łazienki pół na pół. - Trzeba się przyzwyczaić do wody w kranie -słona - drinki albo bardzo moce albo nie do picia ale wino maja dobre, -uwaga na kawę bo jest w lobby słona - woda.
ZaletyBlisko piaszczystej plaży, leżaki w cenie, bar na plaży
Wadystary i nie odnowiony
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
2
0

Krystyna
Klient Wakacje.pl
Październik 2022 ·

Para

Dodano: 26.04.2023
10
Pokój duży, przestrzenny, łazienka ładna. Otoczenie hotelu również bardzo ładne. Czułam jakbym była w parku pełnym zieleni.
ZaletyPołożenie wśród palm, bardzo blisko morza prosto z hotelu.
WadyBrak wad, duża stołówka, obszerny wybór posiłków, ciast, owoców lodów.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

Teresa
Klient Wakacje.pl
Wrzesień 2022 ·

50+

Dodano: 20.10.2022
9.4
Hotel bardzo przyzwoity, czysto , codziennie sprzątanie, wymiana ręczników, obsługa miła, pomocna .
ZaletyBlisko do plaży, cisza , super otoczenie , ogród, animacje, masarze, bezpiecznie.
WadyNie widzę wad .
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
2
0

Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl


Iwona
Klient Wakacje.pl
Wrzesień 2022 ·

50+

Dodano: 12.01.2023
6.3
Na pierwszy rzut oka hotel dla seniorów,patio ciągle oblegane przez seniorów, napoje i drinki podawane w małych papierowych kubkach do kawy.Przy hotelu nie ma ani jednej ławki żeby usiąść.Piekny ogród.
ZaletyHotel położony przy plaży.
WadyW każdym pokoju znajduje się wanna!!! Bardzo wysoko zainstalowane,pokoje czyste.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
3
1

Pogoda

27°C
19°C
21°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Wjazd do Tunezji powinien nastąpić na podstawie paszportu nie budzącego wątpliwości, co do jego autentyczności. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczęcie mogą spowodować uciążliwą procedurę wyjaśniającą lub cofnięcie z granicy.
Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.