Dobry31 opinii77% poleceń
7,3
Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
Polska otwiera granice

Diamore

Kod oferty: WAK609362
basen
basen
basen
obiekt
teren hotelu
basenbasenbasenobiektteren hotelupokójrestauracjarestauracjarestauracjapokójpokój

Nasi klienci docenili

  • Tylko 500 m do publicznej, piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza.
  • Udogodnienia dla dzieci: wydzielona część w basenie dla dzieci, dostępne foteliki w restauracji.
  • Atrakcyjne położenie: w centrum Alanyi z dyskotekami, restauracjami, barami i sklepami.
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji AXA ASSISTANCE

    174
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    08:0005.12.2020 Sobota
    WAWWarszawa - Chopin
    13:0005.12.2020 Sobota
    AYTAntalya

    Powrót

    06:0012.12.2020 Sobota
    AYTAntalya
    07:0012.12.2020 Sobota
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK609362Region: Riwiera TureckaOrganizator: Coral Travel / Wezyr

    Region

    Alanya

    Lokalizacja

    1m od centrum Alanyi, 45km od lotniska w Gazipasa-GZP. Hotel usytuowany na powierzchni: 1500m2.

    Kategoria organizatora

    3

    Data otwarcia

    2002 r. Odnowiony w 2019 r.

    Na terenie hotelu: restauracja, bar, basen odkryty.

    Rabaty i zniżki

    1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w lobby bezpłatne

    Plaża

    300m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Płatne: parasole, leżaki, bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w budynku głównym (liczba pięter: 5, liczba wind: 2)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    Wyżywienie

    • restauracja główna, bar

    All Inclusive

    (11:00-23:00)

    • śniadanie (08:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej

    • napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

    Płatne

    • centrum SPA

    • masaż

    • sauna

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE

    • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

    • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ

    • Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK, NA ŻYCZENIE

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - MAX 2 GOŚCI NA 2m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

    • Czy na leżakach są materace? - TAK

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ

    • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

    • Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Taka osoba zostanie poddana kwarantannie i może być przewieziona do szpitala

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - W trakcie kwarantanny Goście z pokoju hotelowego mogą zostać przewiezieni do szpitala

    Aktualizacja opisu

    07.07.2020 09:24

    Usługi dostępne w hotelu

    Wi-Fi

    SPA

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    17°C
    Temperatura w nocy
    8°C
    Temperatura wody
    18°C
    Liczba godzin słonecznych
    5

    Opinie

    Opinie dodane przez

    1.9
    Piotr
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Zaletypo remoncie
    Wadypokoje ciasne, gorzej jak za komuny. all cl.-bardzo mały wybór posiłków- nie informowane, że katering. nawet ziemniaki piure udzielane przea obsługę !!!.za balkonem SYF !!!nie sprzątane- leżą prezerwatywy , petów setki ,!!!
    Nie zasługuje na te 3 gwiazdki. basen po płn stronie hotelu .mało słońca . posiłki bez smaku .Catering. w stołówce tylko kilka stolików i musi się czekać na wolny. herbata tylko z expresu jak i kawa !!! pokój 2,5 m/4m CIASNO !! nie ma międzyposiłków ! nie ma ciast, lodów. niedowiarki niech lecą , to sami się przekonają !! ODRADZAM!!!!!!!!!!

    3.6
    Jam
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    ZaletyHotel znajduje się blisko tandety.
    Wadyall inclusive w wersji tureckiej równa się 3 posiłki, brak wifi na wyższych piętrach, głośno w pokojach od ulicy i przez usytuowanie klimatyzatorów na balkonach, słychać też windę w pokoju. Do plaży ok 20 min. Grzyb w łazience , ręczniki i pościel zmieniane b rzadko.
    Polecam osobom lubiącym rosyjskie disco, które puszczane jest na okrągło.
    8.1
    Henryk Stachowicz, Małgorzata Ro Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Czerwiec 2017Para
    ZaletyPołożenie bardzo dobre, w centrum blisko plaży Kleopatry. Jedzenie dobre. Barek dobrze wyposażony. Obsługa miła.
    Polecam hotel. Przyjemna atmosfera, miła obsługa, jedzenie smaczne. Napoje w barku w wystarczającej ilości. Szkoda tylko że d godz. 22.00, po tej godzinie życie zamierało.

    10
    Monika
    Pobyt - Lipiec 2015Grupa przyjaciół
    ZaletyNie rozumiem poprzednich opini ... Chyba nie byliscie w kleopatra alis... Razem z kolezanka kleopatra alis byl nsszym pierwotnym "hotelem " niby 3* my nadalysmy mu 0.5* .bylysmy tam jedna noc , rano przyjechal do nas rezydent-byl przerazony kazal oferte wycofac z ofert biura podrozy . przeniosl nas do diamore -nasze porownanie to jak niebo z pieklem. Obsluga w diamore rewelacyjna mili kelnerzy barmani recepcjonisci . menager super -popsula nam sie klimatyzacja ,servis mial przyjechac za 2 dni , wiec manager przyszedl osobiscie naprawil, zawsze przy napotkaniu managera czy wlasciciela hotelu dopytywali czy wszystko ok czy nie mamy problrmu czy czegos nam nie trzeba...jedzienie - nam smakowalo bardzo az teraz czasem wspominamy i mamy ochote przekasic cos hotelowego . woda w kranie- my nie mialysmy problemu , a czystosc w lazience-codzieniie bylo posprzatane , wymuenione reczniki a posciel co drugi dzien.ogolnie mialysmy swietny kontakt z obsluga. Nawet nie bylo problemu gdy zgubilysmy kluczyk zasilajacy prad . recepcjonista oddal nam hotelowy zapasowy.mam bardzo mile wspomnienia
    WadyDla mnie nie mial wad
    Wlasnie szukam oferty zeby wrocic do hotelu siper rewelacja polecam wszystkim
    2.4
    POlmon Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2016Para
    Zaletybrak
    Wadyposilki, polozenie, obsluga, brak cieplek=j wody,
    nie polecam, brudno, koty na stołach, brakowalo jedzenia, obługa jakby z akare - na posilki do sąsiedmneigo hotelu, brak ciepłej wody rano i wieczorem

    Przed podróżą

    Paszporty

    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.

    Wizy

    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane.

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że Podróżujący wybierający się do Turcji mogą spotkać się z następującymi utrudnieniami:
    1) czasowym ograniczeniem wjazdu obejmującym pasażerów podróżujących z Algierii, Angoli, Austrii, Azerbejdżanu, Bangladeszu, Belgii, Bułgarii, Kamerunu, Kanady, Czadu, Chin, Kolumbii, Wybrzeża Kości Słoniowej, Czech, Danii, Dżibuti, Dominiki, Ekwadoru, Egiptu, Gwinei Równikowej, Finlandii, Francji, Gruzji, Niemiec, Grecji. Gwatemali, Węgier, Indii, Iran, Iraku, Irlandii, Włoch, Jordanii, Kazachstanu, Kenii, Korea Południowej, Kosowa, Kuwejt,u Łotwy, Libanu, Mauretanii, Mołdawii, Mongolii, Czarnogóry, Maroko, Nepalu, Holandii, Nigerii, Macedonii Północnej, Norwegii, Omanu, Panamy, Peru, Filipin, Polski, Portugalii, Arabii Saudyjskiej, Słowenii, Hiszpanii, Sri Lanki, Sudanu, Szwecji, Szwajcarii, Tunezji, Ukrainy, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Uzbekistanu: Ograniczenie obejmuje również obywateli wymienionych powyżej Państw.
    2) wzmożonymi kontrolami osób na lotniskach i na granicach oraz obowiązkiem przestrzegania procedur prewencyjnych oraz sanitarno-zdrowotnych wprowadzanych przez lokalne władze
    3) koniecznością poddania się przymusowej 14 dniowej kwarantannie.
    Zalecamy śledzenie aktualnych oficjalnych informacji.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00