Średnia ocena1 opinia100% poleceń
4.7
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ

Sun Vera (ex Fun Point)

Last minute
Kod oferty: WAK586507
budynek głównybasenbasenbasenbasenrestauracjarestauracjarecepcja / lobbyrecepcja / lobbypokójpokójpokójpokójrecepcja / lobby
budynek główny
basen
basen
basen
basen

Nasi klienci docenili

  • Pamukkale - jeden z najwspanialszych cudów natury - słynne wapienne tarasy kształtowane już od 14000 lat.
  • Hotele z bogatą ofertą rekreacyjno-wypoczynkową, położone blisko plaży, świetnie skomunikowane z centrum miasta.
  • Plaże i zatoki tej okolicy są rajem dla plażowiczów i entuzjastów sportów wodnych.
  • Opis oferty

    Region: Riwiera TureckaOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK586507

    Region

    Alanya

    Opis

    Kameralny hotel wraz z basenem i ofertą All Inclusive położony na Riwierze Tureckiej zagwarantuje pełen relaks i dostarczy przepięknych widoków. Obiekt znajduje się w pobliżu centrum Alanyi, co z pewnością ucieszy wszystkich miłośników zakupów i miejscowych atrakcji.

    Lokalizacja

    500m od centrum Alanyi, 123km od lotniska w Antalyi-AYT, 41km od lotniska w Gazipasa-GZP. Hotel usytuowany na powierzchni: 2440m2.

    Kategoria organizatora

    3

    Data otwarcia

    2005 r. Odnowiony w 2018 r.

    Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.

    Rabaty i zniżki

    1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w lobby bezpłatne

    • Wi-Fi w pokojach płatne

    • Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

    Plaża

    700m od hotelu, prywatna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki, bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 1 budynku: (liczba pięter: 8, liczba wind: 1)

    Typy pokoi

    • pokoje ekonomiczne dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC, sauna)

    • pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 4 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    Wyżywienie

    • restauracja główna, bar

    All Inclusive

    (10:00-22:00)

    • śniadanie (07:30-09:30), późne śniadanie (09:30-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej

    • wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe

    • pakiety dla nowożeńców (na życzenie)

    W cenie

    • rzutki

    • siatkówka plażowa

    • animacje soft

    Płatne

    • bilard

    • sporty wodne na plaży

    • centrum SPA

    • masaż

    • sauna

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)

    • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

    • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)

    • Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 150 GOŚCI NA 500m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

    • Czy na leżakach są materace? - TAK

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)

    • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

    • Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - JEŚLI GOŚĆ WYKAZUJE OBJAWY CHOROBY KIEROWANY JEST DO IZOLATKI. HOTEL NIEZWŁOCZNIE KONTAKTUJE SIĘ ZE SZPITALEM

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J. W

    Aktualizacja opisu

    06.04.2021 13:18

    Usługi dostępne w hotelu

    Hotel rodzinny

    Wi-Fi

    SPA

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Sporty wodne

    Pokoje 4 osobowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Wtorek, 01.06.2021
    10:00
    13:40
    KTWKatowice
    AYTAntalya

    Powrót

    Wtorek, 08.06.2021
    07:10
    09:00
    AYTAntalya
    KTWKatowice

    Opinie

    Opinie dodane przez

    4.7
    bozena Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2014Para
    Rezydenta biura jakby wogóe nie był, fatalna organzacja ,brak pdstawwych infrmacji biura w hotelu
    Zaletyblisko morza, dobre jedenie
    Wadywarunki w pokojach słabe, stare meble ,

    Mapa

    Pogoda

    30°C
    19°C
    23°C
    12

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że granice Turcji pozostają otwarte. Od 15.03.2021 wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form zobacz więcej.

    Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.

    Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.

    Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.

    Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.