Fantastyczny1 opinia100% poleceń
10
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Selene Beach & Spa (ex Numa Beach)

Last minute
Kod oferty: WAK593843
kawiarnia
basen
basen
pokój
pokój
kawiarniabasenbasenpokójpokójpokójpokójłazienkarestauracjarestauracjarestauracjabeach barSPASPAsiłownia

Nasi klienci docenili

  • Pamukkale - jeden z najwspanialszych cudów natury - słynne wapienne tarasy kształtowane już od 14000 lat.
  • Hotele z bogatą ofertą rekreacyjno-wypoczynkową, położone blisko plaży, świetnie skomunikowane z centrum miasta.
  • Plaże i zatoki tej okolicy są rajem dla plażowiczów i entuzjastów sportów wodnych.
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    widok na morze, standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Suite dwuosobowy

    room
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    08:5003.10.2020 Sobota
    KTWKatowice
    12:4003.10.2020 Sobota
    AYTAntalya

    Powrót

    Uwaga: powrót jest zaplanowany na inne lotnisko.
    07:0010.10.2020 Sobota
    AYTAntalya
    09:1010.10.2020 Sobota
    WROWrocław

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK593843Region: Riwiera TureckaOrganizator: Coral Travel / Wezyr

    Region

    Alanya

    Opis

    Ten dedykowany tylko dla osób dorosłych hotel, to idealny wybór dla osób ceniących relaks w komfortowych warunkach. Dzięki usytuowaniu na wzniesieniu, przy prywatnej, piaszczystej plaży pozwala podziwiać piękne widoki przez cały dzień jak również w nocy.

    Lokalizacja

    5km od Avsallar, 22km od centrum Alanya, 105km od lotniska w AntalyI-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 5000m2.

    Kategoria organizatora

    5

    Data otwarcia

    2014 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    Internet

    • Wi-Fi w hotelu bezpłatne

    Plaża

    Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 100m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w budynku głównym:(liczba pięter: 6, liczba wind: 2)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe z widokiem na ląd dla max. 2 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje standardowe z widokiem na morze dla max. 2 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • suity dla max. 3 os.

    Wyżywienie

    • restauracja główna, restauracja a la carte, bar, cukiernia

    Ultra All Inclusive

    (24h)

    • śniadanie (07:30-10:30), późne śniadanie (10:30-11:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (00:00-07:00) serwowane w restauracji głównej

    • przekąski (11:00-16:30) serwowane w barze z przekąskami

    • podwieczorek (17:00-17:30) serwowane w cukierni

    • lody

    • napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

    • pakiety urodzinowe (na życzenie)

    Restauracje a la carte

    • płatne, wymagana rezerwacja.

    • międzynarodowa

    W cenie

    • rzutki

    • siłownia

    • animacje soft

    Płatne

    • centrum SPA

    • masaż

    • sauna

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - W PRZYPADKU STWIERDZENIA COVID-19 GOŚCIE MOGĄ POZOSTAĆ W POKOJACH KWARANTANNY NA OKRES 14 DNI

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK, BEZPŁATNIE

    • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

    • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ

    • Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

    • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 4m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

    • Czy na leżakach są materace? - NIE

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - INDYWIDUALNIE PAKOWANE, BEZPŁATNE

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE

    • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

    • Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE

    • Czy siłownia jest czynna? - TAK

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - ZOSTANIE ZEBRANY ZESPÓŁ PANDEMICZNY, KTÓRY SKONSULTUJE PRZYPADEK ZE SZPITALEM, A GOŚĆ ZOSTANIE PRZENIESIONY DO POKOJU IZOLACJI. WYZNACZONE OSOBY BĘDĄ ZAJMOWAĆ SIĘ TYLKO POKOJAMI IZOLACJI

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - GOŚĆ ZOSTANIE SKIEROWANY DO JEDNOSTKI ZDROWIA Z OSOBAMI Z ZESPOŁU PANDEMICZNEGO, A NASTĘPNIE ZOSTANĄ UMIESZCZENI W POKOJU KWARANTANNY WSKAZANYM PRZEZ SZPITAL

    Aktualizacja opisu

    30.07.2020 10:34

    Usługi dostępne w hotelu

    Niepełnosprawni

    Wi-Fi

    Przy plaży

    SPA

    Siłownia

    All Inclusive 24H

    Serwis plażowy

    Sale konferencyjne

    Błękitna Flaga

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Październik

    Zobacz cały rok
    Temperatura w dzień
    26°C
    Temperatura w nocy
    15°C
    Temperatura wody
    23°C
    Liczba godzin słonecznych
    8

    Opinie

    Opinie dodane przez

    10
    Katarzyna Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2019Para
    Piękny, nowoczesny hotel ! Pokoje bardzo przestronne, ogromne łóżka i duże balkony. Codziennie wymieniana jest pościel i ręczniki, ogólnie czyściutko. Jedzenie jest przepyszne ! Wieczorne atrakcje. Komunikacja we wszystkich kierunkach. Polecam serdecznie !

    Przed podróżą

    Paszporty

    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.

    Wizy

    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane.

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że zniesiono następujące ograniczenia dla cudzoziemców wjeżdżających do Turcji:
    - zniesiono zakaz wjazdu do Turcji, za wyjątkiem granicy lądowej z Iranem (pozostaje otwarta dla ruchu towarowego),
    - zniesiono obowiązkową, 14 dniową kwarantannę dla osób wjeżdżających do Turcji.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00