Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
4002 zł/os.
8 094 zł
Baia Salima Kemer (ex Club Salima)
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
8.6
9 opinii
4.5
693 opinie
8.6
9 opinii
4.5
693 opinie
Promocja
Coral Travel - LATO 2024
Tylko do 31 marca niska zaliczka - 29% - a resztę płacisz dopiero 30 dni przed wyjazdem na wakacje.
Opis oferty
Kategoria
5
Region
Kemer
Opis
Luksusowy hotel oferujący pobyt w komfortowo urządzonych pokojach. Dostępność aquaparku ze zjeżdżalniami, animacji i innych atrakcji spowoduje, że wakacje w tym miejscu będą pełne niezapomnianych wrażeń dla całej rodziny. Ponadto zaletą obiektu jest malowniczość terenu z przepięknymi widokami, jak i niedaleka odległość od miejscowości Beldibi.
Lokalizacja
13 km od centrum Kemer, 500 m od Beldibi, 45 km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 84000 m2.
Kategoria hotelu
5
Kategoria lokalna hotelu
5
Data otwarcia
1989 r. Odnowiony w 2020 r.
Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), baseny odkryte (4), aquapark (7 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i 2 dla dzieci, działa w godzinach 10:00 - 12:30, 14:00 - 17:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 180 m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 65 budynkach (liczba pięter: 2, liczba wind: 0)
Typy pokoi:
• Front yard standard dla max. 3 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
• Middle yard standard dla max. 3 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
• Pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych dla max. 3 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
• Front quadro (front superior) dla max. 4 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• Middle yard quadro (middle yard superior) dla max. 4 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• Front yard family dla max. 4 os. : 2 sypialnie, drzwi przesuwne między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• Back yard family dla max. 4 os. : 2 sypialnie, drzwi przesuwne między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• Family suite dla max. 5 os. : 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
• Villa dla max. 7 os. : dwupoziomowe, salon, 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• Backyard eco standard dla max. 3 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
Wyżywienie
• Restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (4), cukiernia
Ultra All Inclusive (24h)
• śniadanie (07:00 - 10:30), późne śniadanie (10:30 - 11:00), obiad (12:30 - 14:30), kolacja (18:30 - 21:00), późny posiłek (23:00 - 01:30) w restauracji głównej
• Przekąski (12:00 - 16:00) w barze Enjoy Snack
• Podwieczorek (11:00 - 18:00) w wyznaczonym barze GOZLEME
• Lody
• Wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe, wybrane alkohole importowane
• Pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
• Płatne, wymagana rezerwacja. - śródziemnomorska, międzynarodowa
Z myślą o dzieciach
• Animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4 - 12 lat
• Dzieci w wieku 1 - 3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• Plac zabaw
• Menu dla dzieci w restauracji
• Krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
• Możliwość wypożyczenia wózka (płatna i w miarę dostępności)
W cenie
• Tenis stołowy
• Rzutki
• Koszykówka
• Siatkówka plażowa
• Aerobik
• Siłownia
• Animacje lekkie
• Sauna
• Dyskoteka
Płatne
• Kort do tenisa ziemnego
• Oświetlenie kortów
• Rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• Lekcje tenisa
• Sporty wodne na plaży
• Centrum SPA
• Masaż
• Jacuzzi
• Salon piękności
• łaźnia turecka
Usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Sporty wodne
Zjeżdżalnie
Pokoje 4 osobowe
Pokoje 5 osobowe
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
2 osobowy
2 dorosłych
2 osobowy
2 dorosłych
2 osobowy
2 dorosłych
2 osobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Na wylocie, ul. Słowackiego 191, 80-298 Gdańsk
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
8 094 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 14
Opinia z serwisu Tripadvisor
2.0
Niegrzeczny personel i nieczysto
Ten hotel nie spełnia standardu 5*. Ja i moja rodzina byliśmy rozczarowani hotelem z różnych powodów, które opisałem poniżej.
1. Personel-
Personel był niesamowicie niegrzeczny i nieprzyjazny na recepcji, w głównej restauracji i barze. Zadawałem pytania, starając się je jak najłatwiej zrozumieć, a odpowiedź była często ostra 'co'. Personel był niepomocny, szorstki i arogancki, musiałem ich namawiać, aby uzyskać więcej informacji (np. o spa/taksówkach itp.). Personel wydawał się poważnie nieszczęśliwy i nieosiągalny.
Jednego ranka jeden z kelnerów agresywnie sprzątał filiżankę po kawie i ta rozbiła się nade mną (nie wiem, jak mu się to udało) i po prostu odszedł, nie przeprosił ani nie zająknął się. Byłem zszokowany i naprawdę zaniepokojony. Ponadto zauważyliśmy, że kelnerzy obsługiwali innych, ale nikt nie obsługiwał naszego stołu.
Mam dużą rodzinę (12 członków) i zapytaliśmy, czy możemy połączyć stoły, a oni powiedzieli, że nie wolno, więc musieliśmy siedzieć osobno. Byłem niedawno z rodziną w 5-gwiazdkowym hotelu w Maroku i byli bardzo uczynni wobec nas i mieli dla nas przygotowany stolik na śniadanie, lunch i kolację. Zasłużyli sobie na dobrą napiwkę na koniec. W porównaniu personel był nieprzyjazny i sprawił, że doświadczenie było nieprzyjemne.
2. Pokój-
W mojej łazience pojawił się pleśń wokół umywalki, a ogólna czystość pokoju i łazienki była niezadowalająca. Moje prześcieradła nie były czyszczone i musiałem je wezwać, aby je wymienili. Mini lodówka wydawała bardzo głośny dźwięk brzęczenia przez całą noc i budziła mnie.
Pokoje były rozrzucone po ośrodku i zajmowało to 10 minut, aby dotrzeć do głównego obszaru. Znaki do pokoi były mylące, a numeracja nie miała sensu, co kilka razy doprowadziło do tego, że się zgubiłem. W nocy było szczególnie trudno poruszać się, gdy było ciemno i były tylko kilka reflektorów.
3. Restauracja/Bar przekąskowy-
Główna restauracja była w porządku (oprócz personelu). Mięsa były smaczne i było dobre wybór na obiad. Bar przekąskowy przy głównym basenie bardziej nam odpowiadał na lunch.
4. Bar/strefa siedząca-
Bar i strefa siedząca znajdowały się na zewnątrz i wieczorami było ciemno i zimno. Chcielibyśmy, aby był także bar / strefa siedząca wewnątrz, gdzie można by się spotkać i grać w rodzinne gry.
5. Rozrywka-
Moje siostrzenice bardzo podobała się dyskoteka dla dzieci wieczorem. Jednak codzienna zaplanowana rozrywka była okropna. Większość występów nie uważałem za 'rodzinne'.
7. Inne udogodnienia
Spa- Spa i hammam były fajne. Spa było tuż obok parku dla dzieci i parku wodnego, więc było trochę hałaśliwe.
Baseny/Park wodny - Zjeżdżalnie były zabawne i moja rodzina lubiła baseny. Musieliśmy wyjść z obszaru basenów, aby pójść do spa po ręczniki, co było trochę daleko. Byłoby przydatne, gdyby budki z ręcznikami były bliżej basenów.
Park dla dzieci - park był niezwykle niebezpieczny dla dzieci, jedna z huśtawek spadła, gdy na niej siedziało małe dziecko i mogło to być śmiertelne.
Toalety- Nie było wystarczająco toalet w ośrodku. Ze względu na ograniczoną ilość toalet, były one nieczyste i mocno pachniały moczem.
Podsumowując, nie wróciłbym, ani nie poleciłbym pobytu tutaj. Ostatnim razem, gdy odwiedziłem Antalyę, zatrzymałem się w Paloma Foresta (która znajduje się niedaleko tego hotelu) i bardziej mi się ta wizyta podobała.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej