Dobry18 opinii79% poleceń
7.9
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Maya World Iko

Last minute
Kod oferty: WAK280183
obiekt, basenbasen, zjeżdżalniabasen, zjeżdżalniarestauracjateren hoteluteren hotelupokójpokójpokójpokój
obiekt, basen
basen, zjeżdżalnia
basen, zjeżdżalnia
restauracja
teren hotelu

Promocja

Coral Travel - Turcja zmiany rezerwacji gratisNielimitowane i bezkosztowe zmiany rezerwacji jeśli 1 z osób zostanie skierowana na kwarantannę lub uzyska pozytywny wynik testu na COVID-19. Możesz zmienić: termin, kierunek, hotel i pokój na dowolną wycieczkę rozpoczynającą się do 31.12.2021.

Nasi klienci docenili

  • Udogodnienia dla dzieci: brodzik, animacje, zajęcia w miniklubie (4-12 lat).
  • Tylko 350 m do prywatnej, piaszczysto-żwirkowej plaży.
  • Program rozetkowy: raz w tygodniu muzyka na żywo.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

    lub

    Opis oferty

    Region: Riwiera TureckaOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK280183

    Region

    Kemer

    Lokalizacja

    600m od centrum Kemer, 55km od lotniska w Antalyi. Hotel usytuowany na powierzchni: 4400m2.

    Kategoria organizatora

    3

    Data otwarcia

    2002 r. Odnowiony w 2019 r.

    Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty, zjeżdżalnia wodna dla dorosłych i dla dzieci (działa w godzinach 10:00-12:00,14:00-16:00).

    Rabaty i zniżki

    1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w hotelu płatne

    Plaża

    800m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysto-żwirowa, 100m długości, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, płatne: parasole, bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 4, liczba wind: 0)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    Wyżywienie

    • restauracja główna, bar

    All Inclusive

    (10:00-23:30)

    • śniadanie (07:30-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:00-14:30), kolacja (19:30-21:30) serwowane w restauracji głównej

    • przekąski (15:00-17:30) serwowane w wyznaczonym barze

    • lody

    • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

    • pakiety dla nowożeńców (na życzenie)

    Z myślą o dzieciach

    • brodzik

    • animacje dla dzieci

    • krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

    W cenie

    • rzutki

    • animacje soft

    Płatne

    • sporty wodne na plaży

    Aktualizacja opisu

    18.02.2021 13:25

    Usługi dostępne w hotelu

    Wi-Fi

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Sporty wodne

    Zjeżdżalnie

    Pokoje 4 osobowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Sobota, 08.05.2021
    17:10
    21:00
    KTWKatowice
    AYTAntalya

    Powrót

    Sobota, 15.05.2021
    22:00
    23:50
    AYTAntalya
    KTWKatowice

    Opinie

    Opinie dodane przez

    5.3
    Marta
    Pobyt - Sierpień 2019Para
    Pobyt w hotelu przeżyliśmy ale drugi raz na pewno byśmy go nie wybrali. Po kój Wygladal na pierwszy rzut oka bardzo przyzwoicie. Później było gorzej, brudny kran, brudny prysznic, odpływy zrobione w odwrotna strone, czuć było kanalizacje. Sprzątanie ograniczało się jedynie do wymiany ręczników (całe szczęście były one śnieżnobiałe, pościel również była czysta). Klimatyzacja ok. Jedzenia było w miare, każdy mógł znaleźć coś dla siebie, nie bylo zbyt urozmaicone, szczególne śniadania, na których ja osobiście nie miałam co jeść). Najlepsze były kolacje, często grillowana ryba czy kurczak i turecki kebab. Podczas naszej obecności w Turcji trafiliśmy na Święto Ofiarowania,wtedy w hotelu codziennie odbywały się uroczyste kolacja oraz show z występami tanecznymi. Basen hotelowy bardzo przyzwoity, z wyjątkiem leżaków, które nie były zbyt czyste i wiecznie zajęte przez Rosjan, nawet podczas ich nieobecności cały dzień w hotelu, wiec jeśli nie wstanie się o świcie by zająć leżaki, to marne są szanse na wypoczynek przy basenie. Obsługa praktycznie nie mówi po angielsku, rosyjski natomiast mają w jednym palcu. W pierwszy dzień naszego pobytu mieliśmy nawet problem z zamówieniem drinka bo nikt nie rozumiał naszych próśb w języku angielskim. Największym minusem są Rosjanie.Po tygodniu głowa od nich pęka, 0 kultury, pchają się w stołówce, ustawiają się w kolejkę po jedzenie pół godziny przed kolacją, dramat. Hotelowa plaża brudna, lepiej wybrać się na inne plaże. Reasumując: hotel zasługuje na 3 gwiazdki i nic poza tym, da się w nim przeżyć tydzień. Wybierając ten hotel nie należy spodziewać się czegoś niesamowitego. Nie było źle ale drugi raz byśmy się tam nie wybrali. Te super opinie piszą chyba sami Rosjanie bo to hotel dla nich, im wszystko się podoba, nawet pleśń na leżakach. Kemer to piękne miasto ale zbyt rosyjskie.
    Zalety-blisko do miasta -kelnerzy i obsługa hotelowa starająca się utrzymywać porządek
    Wady-czystość w pokojach, -śniadania, -Rosjanie, -brudne leżaki i brak miejsca przy basenie

    5.4
    Pan Ja Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2019Para
    Hotel spokojny raczej dla starszych ludzi bez wielkich wymagań.
    ZaletyPołożenie, 10min spacerem do centrum jak i do morza, basen czyściutki, przyjemnie i spokojnie aa wieczorami z 2godziny potańcówki lub występów taki klimat jak w Ciechocinku troszkę:D Widoki przepiękne!! Całe Kemer super.
    WadyPokój ekonomiczny: załatane dziury albo grzyb na ścianie :D (zatynkowane), w trzecim dniu pobytu dopiero pomalowali jak nas nie było w pokoju, widok z pokoju na baaardzo zaniedbany chyba można powiedzieć ogródek. Zapach chwilami fatalny przed hotelem i w pokojach (problemy z kanalizą), jedzenie takie sobie, chociaż było kilka przebłysków, Rosjanie którzy pchają się do jedzenia masakrycznie, stali już 5min przed otwarciem stołówki w kolejce.

    8.3
    Tomasz Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Maj 2019Grupa przyjaciół
    Mila obsluga,pelen profesjonalizm,pokoje na parterze-raczej unikac, spokojna okolica, 10 minut do morza,duzo roznorodnego jedzenia, pierwszy pokoj jaki dostalismy byl na parterze, blisko basenu, wiec czuc bylo przykry zapach stechlizny, ale po rozmowie z kobieta w recepcji bez problemu dostalismy ladny pokoj z widokiem na gore i duzym tarasem.Kemer to mili ludzie , cudne centrum, szczegolnie oswietlenie noca. Plaza hotelu(Moonlight Beach) najlepsza w Kemer.Za te pieniadze zdecydowanie polecam.T.S.
    Zaletypolozenie,obsluga,
    Wadyparterowe pokoje

    4.4
    Anna Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2018Grupa przyjaciół
    Przebywałam w hotelu w październiku 2018, wraz ze znajomymi. Hotel, a raczej pensjonat est położony w pięknej okolicy, blisko gór. Jedzenie przeciętne, codziennie to samo. Grzyb w pokoju, na basenowych materacach oraz parasolach. Spożywanie posiłków umilają chmary much oraz stada kotów. Obsługa raczej nie mówi po angielsku. Miejsce niestety całkowicie podporządkowane gościom z Rosji, zresztą jak i całe Kemer. Pokoje na parterze to jakieś nieporozumienie, słychać w nich wszytsko, a dodam że obsługa ma w zwyczaju rozkładać leżaki ok.1-2 w nocy. Plaża hotelowa jakieś 10 minut piechotą (więc zdecydowanie nie jest to 350m), jeździ również bus. Niestety brudna, zaniedbana, w sumie to chyba dla wszystkich tak naprawdę, więc nie dziwi mnie to że średnio o nią dbają. W podobnej odległości od hotelu znajduje się park Moonlight, wejście na plażę 15 tl, nie wolno na nią wnosić swojego jedzenia ani napojów. Rezydent z firmy Coral-śmiechu warty, nie zostaliśmy poinformowani o tym, że Pani wybiera się do Tajlandii i ktoś zupełnie inny będzie naszym opiekunem. Melisa Garden jest obiektem 3-gwiazdkowym, ale uważam że trochę mu brakuje żeby tym gwiazdkom sprostać. Nie polecam,
    ZaletyOkolica
    WadyObsługa, jedzenie, czystość

    4.7
    Anna
    Pobyt - Październik 2018Grupa przyjaciół
    Hotel położony jest na uboczu, w bardzo ładnej okolicy. Jedzenie przeciętne, mało urozmaicone,codziennie to samo. Z obsługą bardzo trudno się dogadać. Grzyb w pokoju, na leżakach przy basenie, oraz na samych parasolach. Hotelowa plaża ok. 1 km od hotelu, niechlujna, kamienista. Niedaleko również znajduje się płatna plaża Moonilght Park-15 lirów za osobę. Dodatkiem do pobytu są stada much oraz kotów. Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to obiekt 3-gwiazdkowy, jednak uważam że stosunek jakości do ceny nie jest adekwatny.
    ZaletyPołożenie w ładnej okolicy, bardzo blisko gór oraz morza
    WadyObsługa, posiłki, brud,trudności z komunikacją

    Mapa

    Pogoda

    25°C
    15°C
    20°C
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że granice Turcji pozostają otwarte. Od 15.03.2021 wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form zobacz więcej.

    Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.

    Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.

    Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.

    Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.