Dizalya Palm Garden
























Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Promocja
Coral Travel: blisko i ciepło
Nasi klienci docenili
Dostępne pokoje
Pokój dwuosobowy
Pokój dwuosobowy
Pokój dwuosobowy
Pokój dwuosobowy + dostawka
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!
Informacje o podróży
Wylot
Powrót
Szczegóły oferty
Region
Alanya
Opis
Usytuowany niedaleko centrum Konakli jest idealnym miejscem na wypoczynek dla rodzin z dziećmi jak również dorosłych. Atrakcyjne zjeżdżalnie zapewnią świetną zabawę przy basenie, zaś pakiet Ultra All Inclusive pozwoli na wakacje z dala od wszelkich trosk.
Lokalizacja
2km od Konakli, 12km od centrum Alanyi, 120km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 12000m2.
Kategoria organizatora
5
Data otwarcia
2013 r.
Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), centrum biznesowe (płatne), basen kryty, basen odkryty, 3 zjeżdżalnie wodne (działają w godzinach 10:30-12:30,15:00-17:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
2 dzieci do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Wysokość zniżki dla dzieci w zależności od wybranego pokoju
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
200m od hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 50m długości, dojście do plaży promenadą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku:(liczba pięter: 5, liczba wind: 4)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje ekonomiczne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje large dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje child friendlydla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (4), cukiernia
Ultra All Inclusive
(10:00-02:00)
• śniadanie (07:30-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:00-07:00) w restauracji głównej
• przekąski (12:00-16:00) w wyznaczonym barze
• lody
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
• jedna wizyta w trakcie pobytu w wybranej restauracji gratis. Wymagana rezerwacja.
• turecka, śródziemnomorska
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• zjeżdżalnie wodne dla dzieci (3)
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• opiekunka dla dzieci (płatna)
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
• możliwość wypożyczenia wózka (w miarę dostępności)
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• siatkówka plażowa
• siłownia
• animacje soft, w nocy, w dzień
• sauna
Płatne
• bilard
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
• Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 200 GOŚCI NA 700m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK, BEZPŁATNIE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:30-12:30 I 15:00-17:30)
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
• Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK, ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, RZUTKI
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚĆ ZOSTAJE ZABRANY DO SPECJALNEGO POMIESZCZENIA - IZOLACJI. ZGODNIE Z PLANEM DZIAŁAŃ NA WYPADEK COVID-19. POINFORMOWANE ZOSTAJĄ ODPOWIEDNIE SŁUŻBY
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J. W
Aktualizacja opisu
13.11.2020 14:06
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Aquapark
SPA
Siłownia
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Mapa

Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.
Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.