Ali Bey Park Manavgat
































Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Promocja
Coral Travel: blisko i ciepło
Nasi klienci docenili
Dostępne pokoje
Pokój dwuosobowy
2 osobowy
Pokój dwuosobowy + dostawka
Pokój dwuosobowy
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!
Informacje o podróży
Wylot
Powrót
Szczegóły oferty
Region
Side
Opis
Bajecznie położony na rozległym terenie kompleks hotelowy, otoczony pięknym ogrodem, bezpośrednio przy plaży. Rozbudowana infrastruktura oraz wspaniały aquapark z 25 zjeżdżalniami i rwącą rzeką są jego ogromną zaletą. Miejsce dla siebie znajdą tu rodziny z dziećmi, osoby szukające rozrywki oraz miłośnicy sportu. Dodatkowym atutem hotelu są 62 korty tenisowe.
Lokalizacja
17km od centrum Side, 12km od Manavgat, 80km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 190000m2.
Kategoria organizatora
5HV
Data otwarcia
1995 r. Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: restauracje, bary (9), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, baseny odkryte (2), aquapark (bezpłatny, 12 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i 13 dla dzieci, działa w godzinach 10:00-17:45). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysta, 800m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, płatne: pawilony.
Pokoje
Zlokalizowane są w 15 bungalowach (liczba pięter: 2, liczba wind: 0)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje standardowe superior dla max 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje rodzinne standardowe dla max 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje rodzinne superior dla max 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracja a la carte, bary (9), cukiernia
All Inclusive
(09:00-00:00)
• śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:45-01:30) serwowane w restauracji głównej
• późne śniadanie (10:00-11:00), przekąski (13:00-15:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji przy plaży
• przekąski (12:30-16:00) serwowane w restauracji "Aqua", podwieczorek (17:00-18:00) serwowany w "Harlek Bar"
• lody
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
• płatna. wymagana rezerwacja.
- "panorama"
Międzynarodowa
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• zjeżdżalnie wodne dla dzieci (13)
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu dla dzieci w restauracji
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
• możliwość wypożyczenia wózka (płatna i w miarę dostępności)
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• piłka nożna
• siatkówka plażowa
• miniboisko do piłki nożnej
• animacje soft, w nocy, w dzień
• sauna
• dyskoteka
Płatne
• korty do tenisa ziemnego (64)
• oświetlenie kortów
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• lekcje tenisa
• minigolf
• bilard
• sporty wodne na plaży
• aerobik
• siłownia
• centrum SPA
• masaż
• jacuzzi
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 20m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE, ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-17:45)
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
• Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - POWOŁANY SPECJALNY ZESPÓŁ DO SPRAW PANDEMII POINFORMUJE LEKARZA, KTÓRY PO WYKONANIU POMIARU TEMPERATURY ORAZ BADANIU ZLECI POZOSTANIE W POKOJU IZOLACJI - JEŚLI POTWIERDZI SIĘ ZAKAŻENIE COVID-19, GOŚĆ BĘDZIE PRZENIESIONY DO SZPITALA
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - GOŚĆ ZOSTANIE PRZETRANSPORTOWANY DO SZPITALA. HOTEL NIE MOŻE PRZYJMOWAĆ GOŚCI Z POZYTYWNYM WYNIKIEM TESTU NA KORONAWIRUSA
• Czy hotel pokrywa dodatkowy koszt pobytu z powodu kwarantanny? - TAK
Aktualizacja opisu
25.09.2020 11:07
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
Aquapark
SPA
Disco
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Błękitna Flaga
Mapa

Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.
Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.