Dobry50 opinii
7,1
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Jadore Deluxe

Last minute
Kod oferty: WAK338696
obiekt, budynek główny, basen
basen
brodzik
dla dzieci, plac zabaw
recepcja / lobby
obiekt, budynek główny, basenbasenbrodzikdla dzieci, plac zabawrecepcja / lobbyrecepcja / lobbypokójpokójpokójpokójpokójrestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjalobby barSPASPASPAsiłowniadyskoteka, rozrywkateren hoteluplażaplaża
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Promocja

bezkosztowa zmiana rezerwacjitylko 15% zaliczki

Coral Travel - LATO 2021

bezkosztowa zmiana rezerwacjitylko 15% zaliczki
Tylko do 15.04.2021 r. oferta promocyjna z bezkosztową zmianą rezerwacji (do 30 dni przed wylotem możesz zmienić m.in.: datę, trasę, hotel, destynację). Dodatkowo niska zaliczka - płacisz tylko 15%.

Nasi klienci docenili

  • Udogodnienia dla dzieci: brodzik, miniklub (4-12 lat), plac zabaw, animacje, menu i krzesełka dla dzieci w restauracji.
  • Tylko 300 m do prywatnej, piaszczysto-żwirkowej plaży.
  • Bogata oferta rekreacyjna: 3 baseny odkryte, 1 basen kryty oraz 5 zjeżdżalni wodnych.
  • Dla amatorów aktywnego wypoczynku: siłownia, sauna, łaźnia turecka, tenis stołowy, bilard.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Informacje o podróży

    Wylot

    08:0017.04.2021 Sobota
    WAWWarszawa - Chopin
    11:5517.04.2021 Sobota
    AYTAntalya

    Powrót

    10:4024.04.2021 Sobota
    AYTAntalya
    12:3524.04.2021 Sobota
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK338696Region: Riwiera TureckaOrganizator: Coral Travel

    Region

    Side

    Opis

    Wysokiej klasy hotel, położony niedaleko centrum kameralnej nadmorskiej miejscowości Titreyengol. Na Gości czeka tu kompleks basenów ze zjeżdżalniami, prywatna plaża oraz program animacyjny dla dorosłych i dla dzieci. Dla osób pragnących aktywnie spędzić wypoczynek hotel przygotował różnorodne zajęcia sportowe i rekreacyjne.

    Lokalizacja

    7km od centrum Side, 5km od Manavgat, 75km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 14000m2.

    Kategoria organizatora

    5

    Data otwarcia

    2016 r. Odnowiony w 2017 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (5), bary (6), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), basen odkryty, 3 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 2 dla dzieci (działają w godzinach 10:00-12:00, 14:00-16:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    Rabaty i zniżki

    1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w hotelu bezpłatne

    Plaża

    300m od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, 150m długości, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży, płatne: pawilony.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 7, liczba wind: 4)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje standardowe large dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    Wyżywienie

    • restauracja główna, restauracje a la carte (4), bary (6), cukiernia

    Ultra All Inclusive

    (24h)

    • śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:00-00:00) serwowane w restauracji głównej

    • przekąski (12:00-16:00), podwieczorek (16:00-17:00) serwowane w barze z przekąskami

    • lody

    • napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

    • pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)

    Restauracje a la carte

    • wymagana rezerwacja.

    • turecka, włoska, chińska - jedna wizyta podczas pobytu w wybranej restauracji gratis

    • meksykańska - płatna

    Z myślą o dzieciach

    • brodziki (2)

    • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-11 lat

    • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • plac zabaw

    • menu dla dzieci w restauracji

    • krzesełka dla dzieci w restauracji

    • opiekunka dla dzieci (płatna)

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

    • możliwość wypożyczenia wózka (płatna i w miarę dostępności)

    W cenie

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • siatkówka plażowa

    • aerobik

    • siłownia

    • animacje soft, w nocy, w dzień

    • sauna

    • dyskoteka

    Płatne

    • sporty wodne na plaży

    • centrum SPA

    • masaż

    • jacuzzi

    • salon piękności

    • łaźnia turecka

    Aktualizacja opisu

    11.02.2021 11:19

    Usługi dostępne w hotelu

    Hotel rodzinny

    Niepełnosprawni

    Wi-Fi

    SPA

    Disco

    Siłownia

    Mini Klub

    All Inclusive 24H

    Serwis plażowy

    Sporty wodne

    Zjeżdżalnie

    Sale konferencyjne

    Pokoje 4 osobowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    21°C
    Temperatura w nocy
    11°C
    Temperatura wody
    17°C
    Liczba godzin słonecznych
    8

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że granice Turcji pozostają otwarte. Od 15.03.2021 wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form zobacz więcej.

    Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.

    Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.

    Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.

    Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    4.9
    Czarna
    Pobyt - Kwiecień 2021Rodzina z dziećmi
    Hotel w 95% oblegany przez rosjan. Dzieci do lat 5 maja co robic, starsze sie lekko nudzily. Na pewno tu nie wroce.
    ZaletyBlisko plaży Dobre drinki z duza iloscia alko
    WadyMale porcje jedzenia, prosiliśmy o wiecej to bylo przewracanie oczami. Przed zamknięciem stolowki (np. 5 min) nie wydadza posiłku, codzinnie do samo do jedzenia. Zbyt duza przerwa miedzy lunchem do 14, a kolacja od 18.30. W ofercie jest kolacja w restauracji, nie slyszalam zeby komus udalo sie na nia dostac. Obsluga mowi tylko po rosyjsku. Sprzatanie ograniczalo sie do wymiany recznikow. Jesli ktos trafi pokoj z widokiem na morze i basenem jest szczęściarzem. Polakom daja pokoje z widokiem na balkon drugiego hotelu.

    2.6
    Albert
    Pobyt - Sierpień 2019Para
    Żałosne jedzenie monotonne, zero mięsa. Właściciel szczędzi na wszystkim i jest to widoczne na każdym kroku. Połamane leżaki o które jest walka każdego dnia. W zasadzie nikt nie mówi w języku ang. Proponuję omijać to miejsce szerokim łukiem.
    ZaletyZłoty kicz, jeżeli ktoś to lubi i akceptuje
    WadyŻałosne jedzenie monotonne, zero mięsa. Właściciel szczędzi na wszystkim i jest to widoczne na każdym kroku. Połamane leżaki o które jest walka każdego dnia. W zasadzie nikt nie mówi w języku ang. Proponuję omijać to miejsce szerokim łukiem.

    3.2
    Grzegorz
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Zgadzam się z opinią P. Pawła i P. Waldka mnie też to spotkało overbooking dla tego hotelu to standard a dla mnie to stracony czas siedzenie na walizkach i zastanawianie się co mnie jeszcze czeka i czym mnie ten hotel jeszcze zaskoczy oczywiście niepozytywnie. Widziałem na własne oczy jak obcokrajowiec przyjechał do tego hotelu i nie mógł uwierzyć że nie ma dla niego jego żony i małego dziecka pokoju Pan prosił o wyjaśnienie był bardzo zdenerwowany i zawiedziony natomiast Pan z recepcji zamiast wytłumaczyć zaistniałą sytuację i przeprosić rzucił w gościa długopisem byłem zszokowany takim zachowaniem!!! Niedługo sam dowiedziałem się że nie ma dla mnie wolnego pokoju. Pracownicy recepcji byli nie kompetentni nie mieli ochoty tłumaczyć się dlaczego tak się stało wzruszali ramionami a nawet drwili czasami powiedzieli czekać.... Ogólnie brak słów przylecielismy na wakacje a zastalismy jakiś koszmar. Wszystkich ostrzegam przed tym HOTELEM wybierzcie inny Turcja jest piękna byliśmy wiele razy Nie dajcie się nabrać na piękne zdjęcia w biurze podróży pokoje w hotelu jador nie sprzątane nie przygotowane dla nowych gości w łazience smród i grzyb posiłki często zimne i monotonne codziennie to samo no może kolacje bardziej urozmaicone ale za to wszędzie kolejki np. Do robionych kebabow lub grilla 40 min stania wolnego stolika trzeba szukać brakuje miejsca. Mało leżaków przy basenie lepiej chyba spędzić czas na plaży tam leżaków nie brakuje ale można położyć się na polamanym animacje tylko wieczorem na plaży mało interesujące w Jador wieczorem nic się nie dzieje hotel zasypia w hotelach obok nocne życie w pełni tętni aż żal było patrzeć. Zapomniałem wspomnieć że rezydent firmy tui kompletnie się nie zainteresował naszym problemem jak na zebraniu wspomniał wiedział ale nie miał czasu się tym zająć. Podsumowując hotel oraz firmę TUI NIE POLECAM. Wszystkich ostrzegam przed Jador to raczej DZIADOR! Wrócę jeszcze do kochanej Turcji ale nie z TUI i nie do tego hotelu.
    ZaletyNa pierwszy rzut oka wchodząc do hotelu jest wielkie wow piękny elegancki
    WadyBardzo słabe posiłki często zimne brudne nie przygotowane pokoje dla nowych gości w łazience zero kosmetyków przypominam że to hotel 5* słabe animacje nie miła obsługa w recepcji wręcz ordynarna i nie kompetentna

    4.8
    Paweł
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    W dniu 25.09.2019r. - wróciliśmy z tego hotelu, okazuje się, że nie wszystkim nam było do śmiechu a wypisywanie samych superlatyw o tym hotelu było by z mojej strony nie na miejscu. W takiej sytuacji, o której chcę napisać oprócz mnie znalazło się jeszcze kilka innych rodzin. Na miejsc po przyjeździe do hotelu okazuje się, że nie ma dla nas miejsca na pierwszą dobę pomimo, że każdy z nas posiada voucher na zakwaterowanie. Po podjęciu rozmów z kierownikiem recepcji oraz jego racownikami w sposób brzydki z ich strony zostajemy zbywani, następnie po kilku godzinach - przenoszą nas do innego hotelu lecz co się okazuje - hotelu o gorszym standardzie. Następnego dnia wracamy i czekamy znów kilka godzin, aż pokoje zostaną sprzątnięte. Mijały kolejne godziny. Myślałem, że kolejną noc przyjdzie nam spędzić oraz pozostałym rodzinom ponownie w innym hotelu. Mieliśmy już tego dość ? zrobił się ponownie raban ? ludzie zaczęli krzyczeć. Z każdą chwilą coraz bardziej atmosfera stawała się nerwowa. Około godziny 15.00 pierwsze rodziny zaczeły się kwaterować lecz w nie do końca miły sposób traktowania nas. Po otrzymaniu kwatery (pokoju) byłem spokojny lecz martwiłem się i solidaryzowałem z osobami, które jeszcze tego zakwaterowania nie otrzymały. Po dotarciu do pokoju okazało się, że pomimo zapewnień o jego rzekomym wysprzątaniu to tylko była z ich strony gra na czas. Jeżeli ktoś uważa że wymiana ręczników i prześcieradła to generalny porządek to jest po prostu w błędzie. Pokój nie był sprzątnięty, kurz i brud jeszcze po byłych lokatorach, w łazięce widoczne ślady brudu i grzyba, podłoga z wybrzuszeniami ? panele napuchnięte od wody. Spotykamy sie z Rezydentem - i tu kolejny problem?. Wiele trzeba by było opisywać ale to nie temat na teraz (dodam tylko, że prawdopodobnie ten pan już nie pracuje dla TUI). Dalej ciągnąc wątek - okazuje się, że my oraz rodziny, które zostały ulokowane w innym hotelu na jedną dobę to szczęściarze, inni tego nie mieli, były takie rodziny, które całą noc koczowały w lobby hotelowy - do momentu otrzymania zakwaterowania, inne rodziny skupione były w jednym pokoju hotelowym, była też grupa którą wożono przez 2 dni z hotelu do hotelu. Po rozmowach z pozostałymi uczestnikami, okazuje się, że to jest normą w tym hotelu. Reasumując całą tą sytuacje w której wraz z żoną się znalazłem (a także pozostałe rodziny), wogóle nie powinna mieć miejsca i się wydarzyć, za wszystkim pamiętać należy stoi człowiek i niejednokrotnie to właśnie on ponosi i bierze winę na siebie. Nie życzę nikomu takiej sytuacji, w której się znaleźliśmy, stres, nerwy, straty moralne nie jest nam nikt w stanie zrekompensować. Ból brzucha towarzyszy nam do dziś. Nie jest moim zamysłem szkodzić komukolwiek, ale proszę wziąźć sobie pod rozwagę i wybierając bazę hotelową kierować się też opiniami o nich. Pozdrawiam i wszystkim życzę miłego wypoczynku.
    Zalety- duży, wybudowany z rozmachem, przepych aż widać na każdym kroku, - na miejscu możliwość skorzystania z wielu atrakcji min. SPA, masaże, itp. - całodobowa możliwość skorzystania z bufetu, dyskoteki i inne atrakcje.
    Wady? obsługa hotelu - recepcji (opryskliwi, ignoranci, szyderczy, obrażający i naśmiewający się z klientów), ? panie sprzątające ograniczają się do wymiany ręczników, ? jedzenie bardzo często pokrywało się z dnia na dzień. .- plaża - połamane i brudne leżaki.

    5.8
    Waldek
    Pobyt - Wrzesień 2019Grupa przyjaciół
    Właśnie wróciliśmy z tego hotelu, tragedia, okazuje się, że nie ma miejsc w hotelu, przenoszą nas na dobę do innego hotelu o gorszym standardzie. Po dobie wracamy i czekamy na wolne pokoje, część dostaje, inni czekają do godziny 17.00. Okazuje się,że jesteśmy szczęściarzami, inni całą noc koczują w lobby hotelowym, następną grupę wożą przez 2 dni z hotelu do hotelu.Po rozmowach z pozostałymi uczestnikami, okazuje się, że to jest normą w tym hotelu.Rezydenci to inna para kaloszy, nie odbierają telefonów od przedstawicieli hotelu i od nas. Następnego dnia na spotkaniu pan rezydent twierdzi, że nie było żadnych telefonów, po pewnym czasie mówi, że jednak otrzymał wiadomość, ale co miał robić? /rozpacz, tak odpowiada rezydent /biedaczysko nie raczył nawet zadzwonić i uspokoić uczestników. i jeszcze jeden kwiatek z wypowiedzi pana rezydenta \"mnie właściwie kończy się czas pracy i nie powinienem już przyjmować skarg i reklamacji \"okazuje się, że my jesteśmy dla niego a nie on dla nas, bo on musi odpocząć a my przyjechaliśmy zawracać mu głowę. Informuję, że organizatorem była firma \"TUI\".
    ZaletyŁadne pokoje, hotel też ładny.
    WadyJedzenie tragedia i nie chodzi tylko o urozmaicenie potraw, po prostu nie ma co jeść. Byliśmy w Turcji w kilkunastu hotelach, ale w ten okazał się najgorszy.Połamane i brudne leżaki na plaży dopełniają reszty.