PrimaSol Hane Garden (ex. Hane Garden)














Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Promocja
Coral Travel - LATO 2021
Nasi klienci docenili
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!
Informacje o podróży
Wylot
Powrót
Szczegóły oferty
Region
Side
Opis
Hotel z basenem i wyżywieniem All Inclusive będzie idealnym pomysłem na spędzenie rodzinnych wakacji. Ponadto w obiekcie znajdziemy liczne atrakcje takie jak kort do tenisa ziemnego, animacje, tenis stołowy, siatkówka plażowa, centrum SPA i wiele innych.
Lokalizacja
100m od Evrenseki, 11km ode centrum Side, 65km od lotniska w Antalyi. Hotel usytuowany na powierzchni: 12000m2.
Kategoria organizatora
5
Data otwarcia
2005 r. Odnowiony w 2008 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bary (2), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty, basen odkryty, 4 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i dla dzieci (działają w godzinach 10:00-12:00,14:00-16:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
300m od hotelu, prywatna, piaszczysta, 100m długości, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy, bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 2 budynkach
• 1 budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 3)
• 1 aneks (liczba pięter: 5, liczba wind: 2)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• pokoje maisonette dla max. 4 os.: dwupoziomowe, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje rodzinne dla max. 5 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, bary (2), cukiernia
All Inclusive
(10:00-00:00)
• śniadanie (07:30-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (00:00-00:30) serwowane w restauracji głównej
• przekąski (11:30-15:30) serwowane w pool barze
• podwieczorek (16:00-17:00) serwowane w lobby barze
• lody
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-6 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
• możliwość wypożyczenia wózka (płatne i w miarę dostępności)
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• siatkówka plażowa
• minigolf
• miniboisko do piłki nożnej
• animacje
• sauna
Płatne
• bilard
• centrum SPA
• masaż
• dyskoteka
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
• Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 3m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
• Czy na leżakach są materace? - NIE
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK, BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, SAMOOBSŁUGA
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK, 10:00-12:00 i 14:00-16:00
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
• Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - NIE
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK(ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - OSOBY ZAKAŻONE COVID-19 ZAKWATEROWANI SĄ W IZOLATCE
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J. W
Aktualizacja opisu
01.03.2021 17:01
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Disco
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Mapa

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.
Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.
Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.