Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

12671 zł/os.

25 409  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
27
teren hotelu, plaża
obiekt, teren hotelu
obiekt
teren hotelu
beach bar

8.4

1 opinia

4.5

2443 opinie

Opis oferty

Region: Wybrzeże EgejskieBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK730538

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie - hotel lujo hotel bodrum:

Hotel Lujo Hotel Bodrum znajduje się około 100 km od Mugla. Z hotelu można dojść do następujących atrakcji: Zamek Św. Piotra w Bodrum (w odległości ok. 25 km), Mauzoleum w Halikarnasie (w odległości ok. 26 km), Palmarina Yalıkavak (w odległości ok. 40 km) i Świątynia Apolla (w odległości ok. 26 km). 98 km). Dla mobilności jest wypożyczalnia samochodów. Lotnisko (BJV) oddalone jest o ok. 15 km dalej. Hotel i lotnisko są połączone autobusem wahadłowym (za opłatą). Kolejne lotnisko (DLM) znajduje się ok. 181 kilometrów dalej.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu. Higiena

Ogólnie

Zasady dystansu społecznego

Dozownik z dezynfekcją

Wzmożone działania dotyczące czystości

Ankieta odnośnie stanu zdrowia

Kontrole zdrowia wśród personelu

Trening higieny dla personelu

Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej

Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej

Szkolenie w zakresie higieny rąk dla personelu

Sprzęt ochronny dla personelu

Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi

Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących

Obiekty wellness z wydzieloną częścią prywatną

Niedostępny od (data) do (data): Nightclub

Wyżywienie

Brak oferty bufetowej

Cyfrowa karta dań (telefon komórkowy)

Menu jednorazowe

Potrawy pakowane

Pokoje

Zestaw higieniczny

Zwiększona intensywność sprzątania pokoi

Usługi

Bezdotykowy check-in/-out

Maski ochronne dla gości (Bez opłat)

Płatności bezdotykowe

Dezynfekcja plastikowych kart magnetycznych

Sprzęt ochronny dla gości

Standardy

SAFE TOURISM (Lloyd’s Register)

Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój, klub, taras z basenem do pływania

2 dorosłych

All inclusive plus1/klubTaras z basenem do pływania
Wylot
12:20
20:05
BER · 02.05 (Czw.)Berlin - Brandenburg
BJV · 02.05 (Czw.)Bodrum
Przylot
06:45
11:15
BJV · 09.05 (Czw.)Bodrum
BER · 09.05 (Czw.)Berlin - Brandenburg
25 409 zł
za pokój

Pokój, klub, taras z basenem do pływania

2 dorosłych

All inclusive plus1/klubTaras z basenem do pływania
Wylot
15:00
18:55
WAW · 02.05 (Czw.)Warszawa - Chopin
BJV · 02.05 (Czw.)Bodrum
Przylot
19:55
21:45
BJV · 09.05 (Czw.)Bodrum
WAW · 09.05 (Czw.)Warszawa - Chopin
26 020 zł
za pokój

Pokój, klub, taras z basenem do pływania

2 dorosłych

All inclusive plus1/klubTaras z basenem do pływania
Wylot
07:20
11:15
BER · 02.05 (Czw.)Berlin - Brandenburg
ADB · 02.05 (Czw.)Izmir
Przylot
11:35
13:40
ADB · 09.05 (Czw.)Izmir
BER · 09.05 (Czw.)Berlin - Brandenburg
28 571 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka25 409

Cena całkowita

25 409
Do zapłaty teraz25 409

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 6

Sophcana

Opinia z serwisu Tripadvisor

Październik 2023
Dodano: 27.12.2023

4.0

Oszałamiający hotel z udogodnieniami najwyższej klasy, ale problemy z funkcjonowaniem

Ogólnie rzecz biorąc, Lujo to oszałamiający hotel z najwyższej klasy udogodnieniami. Jednak strona operacyjna pozostawia wiele do życzenia, a nasza podróż została zepsuta przez szereg błędów, które sprawiły, że doświadczenie nie było wolne od stresu. W ostatnich latach mieliśmy szczęście zatrzymać się w niektórych z najlepszych hoteli w Turcji, w tym Maxx Royal Belek, Maxx Royal Kemer, Voyage Belek, Regnum i Hilton Dalaman, więc to są moje punkty odniesienia. Pros • Baseny są w swojej własnej lidze. Były *odpowiednio* ogrzewane i nigdy nie były zatłoczone. Nawet woda w aquaparku była podgrzewana! 20-metrowy basen kryty był zazwyczaj opuszczony i idealny do pływania długich dystansów. Obsługa wokół basenów Maki była fantastyczna. • Nasi Doradcy Joy (asystenci WhatsApp), Valeria i Elmira, byli niesamowicie pomocni i ciężko pracowali. Zorganizowali dla nas taksówkę, abyśmy mogli pojechać do mniej znanej lokalizacji do obserwacji ptaków, zamówili dla nas leki przeciwhistaminowe z apteki i starali się jak najlepiej naprawić wiele problemów, z którymi zetknęliśmy się podczas naszego pobytu (patrz poniżej w sekcji 'wady'). • Widoki na zatokę są piękne, pomijając bardzo brzydki sąsiedni hotel, który trochę to psuje! • Plaża jest niesamowita, z (importowanym) białym piaskiem i bardzo spokojną wodą. Jedynym zastrzeżeniem jest to, że woda bardzo szybko staje się głęboka, więc nie jest to dobre dla małych dzieci lub słabych pływaków. Obsługa była również świetna na plaży. • Pokoje są przepiękne, z pięknymi, wygodnymi łóżkami, wyborem materaca (miękki, średni, twardy) i menu poduszek. Moim jedynym zarzutem było to, że pokój rodzinny miał trochę za mało miejsca na przechowywanie dla rodziny 4-osobowej, co oznaczało, że pokój zawsze był w bałaganie, ale daliśmy radę. Byliśmy bardzo wdzięczni za upgrade do apartamentu rodzinnej narożnej (po skardze na szereg problemów), który był bardzo wygodny z dużą ilością miejsca na przechowywanie rzeczy. Widok był zapierający dech w piersiach. Pokoje rodzinne obejmują bezpłatne wypożyczenie PlayStation, co było świetne dla dzieci. • Koktajle były doskonałe. Wybór wody San Pellegrino lub Perrier był uroczy. • Bar czekoladowy serwuje Moet (nie tylko przy zameldowaniu), ale (dziwnie) nie czekoladę! • Jest wiele zdrowych i wegetariańskich opcji jedzenia. Najlepsze potrawy to carpaccio szparagowe w restauracji włoskiej, falafel w restauracji tureckiej i guacamole w restauracji rybnej. • Psy hotelowe (szczególnie Tilki) były ogromnym hitem wśród naszych dzieci. Wady • Jedzenie było dla nas największym problemem. Było bardzo nierówne. Część z niego była świetna, ale część rozczarowująca. Na przykład, podano nam przypalone boczek, bardzo tłuste burgery i frytki smakujące starym tłuszczem. • Mieliśmy również wiele problemów ze znalezieniem jedzenia dla naszych wybrednych dzieci. Prawie nic nie było na menu, które by zjedli, więc musieliśmy składać specjalne zamówienia z wyprzedzeniem (na rzeczy takie jak kawałki kurczaka, zwykły chleb, zwykła makaron i ryż) na każdy posiłek. Musiało to być zrobione co najmniej 2 godziny wcześniej. Chociaż byliśmy wdzięczni za tę opcję, oznaczało to, że było trudno się zrelaksować, ponieważ ciągle musieliśmy planować zamówienia jedzenia dla dzieci. Jednak czasami specjalne zamówienia nigdy się nie pojawiły. Uderzające było to, że nasze najmłodsze dziecko skończyło tracić na wadze w trakcie wakacji. Brak bufetu w Lujo pogłębił te problemy. • Obsługa w restauracjach była również bardzo mieszana. Często zapominano o zamówionych rzeczach, a przynajmniej dwa razy jedno z członków rodziny nie dostało dania głównego. • Byliśmy wdzięczni za otrzymanie upgrade'u pokoju w trakcie pobytu z powodu problemów, jakie mieliśmy z posiłkami. Niestety, ulubiony nadmuchiwany krokodyl mojego syna został przez bagażowego zostawiony podczas transferu, a potem przebity przez sprzątaczki. Nasz doradca Joy bardzo uprzejmie zdobył mu inny nadmuchiwany krokodyl, żeby przeprosić, ale był nadal bardzo zasmucony 'zabójstwem' krokodyla. • Innego dnia sprzątaczki przypadkowo zabrali zabawkę pluszowego misia mojego innego syna z praniem. Był histeryczny, gdy zobaczył, że jej nie ma. Dzięki Bogu udało nam się ją odzyskać z obszaru pralniczego, ale wszyscy moglibyśmy się obejść bez stresu z tego mini kryzysu! Podsumowując, myślę, że mieliśmy dość pecha z tak wieloma rzeczami idącymi źle. Bez względu na to, nie widzę nas powracających, ponieważ nasze dzieci go nienawidziły!

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Bodrum 16 km w linii prostej od hotelu
Bodrum nazywane jest "tureckim Saint Tropez" - za sprawą wspaniałych kąpielisk lub "tureckim Santorini" - ze względu na magię białych domów i klimatycznych uliczek. Miasteczko kusi luksusowymi hotelami oraz niezliczoną liczbą klubów, barów i restauracji. Olbrzymią popularnością cieszy się tutaj dyskoteka na katamaranie w trakcie nocnego rejsu po zatoce. Zabawa na morzu, pod gołym niebem, z majaczącymi w oddali światłami miasta - to coś, co warto przeżyć choć raz. W Bodrum nie brakuje też klasycznych atrakcji w postaci zabytków, jak np. zamek św. Piotra z XV w., ruiny Halikarnas z grobowcem Mauzolosa albo antyczny amfiteatr na zboczu wzgórza Göktepe.

Zobacz więcej

Bodrum

Pogoda

21°C
17°C
19°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane.
Dowód osobisty - musi być ważny przez cały okres pobytu. Jeśli dokument utraci ważność w trakcie pobytu, przekroczenie granicy na jego podstawie, przy wyjeździe z Turcji, nie będzie możliwe.

Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej