Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
12671 zł/os.
25 409 zł
Lujo Bodrum
8.4
1 opinia
4.5
2443 opinie
8.4
1 opinia
4.5
2443 opinie
Opis oferty
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Informacje o destynacji:
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Położenie - hotel lujo hotel bodrum:
Hotel Lujo Hotel Bodrum znajduje się około 100 km od Mugla. Z hotelu można dojść do następujących atrakcji: Zamek Św. Piotra w Bodrum (w odległości ok. 25 km), Mauzoleum w Halikarnasie (w odległości ok. 26 km), Palmarina Yalıkavak (w odległości ok. 40 km) i Świątynia Apolla (w odległości ok. 26 km). 98 km). Dla mobilności jest wypożyczalnia samochodów. Lotnisko (BJV) oddalone jest o ok. 15 km dalej. Hotel i lotnisko są połączone autobusem wahadłowym (za opłatą). Kolejne lotnisko (DLM) znajduje się ok. 181 kilometrów dalej.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu. Higiena
Ogólnie
Zasady dystansu społecznego
Dozownik z dezynfekcją
Wzmożone działania dotyczące czystości
Ankieta odnośnie stanu zdrowia
Kontrole zdrowia wśród personelu
Trening higieny dla personelu
Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej
Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
Szkolenie w zakresie higieny rąk dla personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Obiekty wellness z wydzieloną częścią prywatną
Niedostępny od (data) do (data): Nightclub
Wyżywienie
Brak oferty bufetowej
Cyfrowa karta dań (telefon komórkowy)
Menu jednorazowe
Potrawy pakowane
Pokoje
Zestaw higieniczny
Zwiększona intensywność sprzątania pokoi
Usługi
Bezdotykowy check-in/-out
Maski ochronne dla gości (Bez opłat)
Płatności bezdotykowe
Dezynfekcja plastikowych kart magnetycznych
Sprzęt ochronny dla gości
Standardy
SAFE TOURISM (Lloyd’s Register)
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój, klub, taras z basenem do pływania
2 dorosłych
Pokój, klub, taras z basenem do pływania
2 dorosłych
Pokój, klub, taras z basenem do pływania
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
25 409 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 6
Opinia z serwisu Tripadvisor
4.0
Oszałamiający hotel z udogodnieniami najwyższej klasy, ale problemy z funkcjonowaniem
Ogólnie rzecz biorąc, Lujo to oszałamiający hotel z najwyższej klasy udogodnieniami. Jednak strona operacyjna pozostawia wiele do życzenia, a nasza podróż została zepsuta przez szereg błędów, które sprawiły, że doświadczenie nie było wolne od stresu. W ostatnich latach mieliśmy szczęście zatrzymać się w niektórych z najlepszych hoteli w Turcji, w tym Maxx Royal Belek, Maxx Royal Kemer, Voyage Belek, Regnum i Hilton Dalaman, więc to są moje punkty odniesienia. Pros • Baseny są w swojej własnej lidze. Były *odpowiednio* ogrzewane i nigdy nie były zatłoczone. Nawet woda w aquaparku była podgrzewana! 20-metrowy basen kryty był zazwyczaj opuszczony i idealny do pływania długich dystansów. Obsługa wokół basenów Maki była fantastyczna. • Nasi Doradcy Joy (asystenci WhatsApp), Valeria i Elmira, byli niesamowicie pomocni i ciężko pracowali. Zorganizowali dla nas taksówkę, abyśmy mogli pojechać do mniej znanej lokalizacji do obserwacji ptaków, zamówili dla nas leki przeciwhistaminowe z apteki i starali się jak najlepiej naprawić wiele problemów, z którymi zetknęliśmy się podczas naszego pobytu (patrz poniżej w sekcji 'wady'). • Widoki na zatokę są piękne, pomijając bardzo brzydki sąsiedni hotel, który trochę to psuje! • Plaża jest niesamowita, z (importowanym) białym piaskiem i bardzo spokojną wodą. Jedynym zastrzeżeniem jest to, że woda bardzo szybko staje się głęboka, więc nie jest to dobre dla małych dzieci lub słabych pływaków. Obsługa była również świetna na plaży. • Pokoje są przepiękne, z pięknymi, wygodnymi łóżkami, wyborem materaca (miękki, średni, twardy) i menu poduszek. Moim jedynym zarzutem było to, że pokój rodzinny miał trochę za mało miejsca na przechowywanie dla rodziny 4-osobowej, co oznaczało, że pokój zawsze był w bałaganie, ale daliśmy radę. Byliśmy bardzo wdzięczni za upgrade do apartamentu rodzinnej narożnej (po skardze na szereg problemów), który był bardzo wygodny z dużą ilością miejsca na przechowywanie rzeczy. Widok był zapierający dech w piersiach. Pokoje rodzinne obejmują bezpłatne wypożyczenie PlayStation, co było świetne dla dzieci. • Koktajle były doskonałe. Wybór wody San Pellegrino lub Perrier był uroczy. • Bar czekoladowy serwuje Moet (nie tylko przy zameldowaniu), ale (dziwnie) nie czekoladę! • Jest wiele zdrowych i wegetariańskich opcji jedzenia. Najlepsze potrawy to carpaccio szparagowe w restauracji włoskiej, falafel w restauracji tureckiej i guacamole w restauracji rybnej. • Psy hotelowe (szczególnie Tilki) były ogromnym hitem wśród naszych dzieci. Wady • Jedzenie było dla nas największym problemem. Było bardzo nierówne. Część z niego była świetna, ale część rozczarowująca. Na przykład, podano nam przypalone boczek, bardzo tłuste burgery i frytki smakujące starym tłuszczem. • Mieliśmy również wiele problemów ze znalezieniem jedzenia dla naszych wybrednych dzieci. Prawie nic nie było na menu, które by zjedli, więc musieliśmy składać specjalne zamówienia z wyprzedzeniem (na rzeczy takie jak kawałki kurczaka, zwykły chleb, zwykła makaron i ryż) na każdy posiłek. Musiało to być zrobione co najmniej 2 godziny wcześniej. Chociaż byliśmy wdzięczni za tę opcję, oznaczało to, że było trudno się zrelaksować, ponieważ ciągle musieliśmy planować zamówienia jedzenia dla dzieci. Jednak czasami specjalne zamówienia nigdy się nie pojawiły. Uderzające było to, że nasze najmłodsze dziecko skończyło tracić na wadze w trakcie wakacji. Brak bufetu w Lujo pogłębił te problemy. • Obsługa w restauracjach była również bardzo mieszana. Często zapominano o zamówionych rzeczach, a przynajmniej dwa razy jedno z członków rodziny nie dostało dania głównego. • Byliśmy wdzięczni za otrzymanie upgrade'u pokoju w trakcie pobytu z powodu problemów, jakie mieliśmy z posiłkami. Niestety, ulubiony nadmuchiwany krokodyl mojego syna został przez bagażowego zostawiony podczas transferu, a potem przebity przez sprzątaczki. Nasz doradca Joy bardzo uprzejmie zdobył mu inny nadmuchiwany krokodyl, żeby przeprosić, ale był nadal bardzo zasmucony 'zabójstwem' krokodyla. • Innego dnia sprzątaczki przypadkowo zabrali zabawkę pluszowego misia mojego innego syna z praniem. Był histeryczny, gdy zobaczył, że jej nie ma. Dzięki Bogu udało nam się ją odzyskać z obszaru pralniczego, ale wszyscy moglibyśmy się obejść bez stresu z tego mini kryzysu! Podsumowując, myślę, że mieliśmy dość pecha z tak wieloma rzeczami idącymi źle. Bez względu na to, nie widzę nas powracających, ponieważ nasze dzieci go nienawidziły!
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej