Ayaz Aqua

Kod oferty: WAK514125
Lato 2022
Kod oferty: WAK514125

Promocja

Coral Travel - LATO 2022NOWOŚĆ: promocja na LATO 2022! Oferta z niską zaliczką - tylko 10%.

Opis oferty

Region: Wybrzeże EgejskieOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK514125

Region

Bodrum

Opis

Nieduży, zadbany hotel położony w pobliżu plaży i centrum rozrywkowej miejscowości Gumbet na półwyspie Bodrum. Dzięki bliskości lokalnych atrakcji, w wystarczającej odległości od zgiełku miasta, można tu spędzić miłe i relaksujące wakacje w przyjemnej atmosferze.

Lokalizacja

3km od centrum Bodrum, 38km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 7000m2.

Kategoria organizatora

4

Data otwarcia

2001 r. Odnowiony w 2018 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bary (4), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), baseny odkryte (4), 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i dla dzieci (działają w godzinach 10:00-12:00,14:00-16:00).

Rabaty i zniżki

1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

Internet

• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

Plaża

30m od hotelu, prywatna, piaszczysta, 50m długości, dojście do plaży promenadą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), płatne: bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane są w 4 budynkach: (liczba pięter: 3, liczba wind: 0)

Typy pokoi

• pokoje standardowe garden view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje standardowe pool/sea wiew dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje promo dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)

• pokoje large dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

• restauracja główna, bary (4)

All Inclusive

(10:00-23:00)

• śniadanie (08:00-10:00), obiad (12:30-14:00), przekąski (15:00-17:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej

• podwieczorek (17:00-18:00)

• wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe

Z myślą o dzieciach

• brodzik

• animacje dla dzieci

• krzesełka dla dzieci w restauracji

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

W cenie

• tenis stołowy

• animacje w nocy

Płatne

• bilard

• masaż

Dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE

• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - NIE

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ

• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 20 GOŚCI NA 50m2

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

• Czy na leżakach są materace? - TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (ZA OPŁATĄ, ROZPAKOWANE)

• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE

• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00, 14:00-16:00)

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - NAJPIERW RECEPCJA ANALIZUJE SYTUACJĘ I ZABIERA GOŚCIA DO IZOLOWANEGO POKOJU - POKOJU KWARANTANNY, A GOŚĆ CZEKA TAM, AŻ RYZYKO ZNIKNIE, A PRYWATNA SŁUŻBA ZDROWIA ZOSTANIE WEZWANA I GOŚĆ ZOSTANIE PRZEKAZANY POD JEJ OPIEKĘ

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - NALEŻY ODNOTOWAĆ OSTATNIE KONTAKTY Z GOŚCIEM ZARAŻONYM I UMIEŚCIĆ JE W SEKCJI KWARANTANNY, A NASTĘPNIE POWIADOMIĆ SŁUŻBY ZDROWIA

Aktualizacja opisu

30.08.2021 10:12

Usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny

Wi-Fi

Aquapark

All Inclusive

Serwis plażowy

Pokoje 4 osobowe

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Niedziela, 24.04.2022
07:00
10:45
WAWWarszawa - Chopin
BJVBodrum

Powrót

Niedziela, 01.05.2022
19:35
21:45
BJVBodrum
WAWWarszawa - Chopin
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

4.2
Katarzyna Barczynska
Pobyt - Październik 2021Para
Byliśmy z mężem w tym hotelu w październiku 2021r. Hotel nie zasługuje na 4*. Pokoje do remontu, meble stare, pościel i ręczniki też mocno zużyte i często podparte. Sprzątanie ograniczało się do umycia podłogi, meble i sanitariaty nie były myte. Brak higieny też w restauracji, gdzie na posiłkach stoły nie były ścieranie po poprzednich gościach - nie wspominając o dezynfekcji w czasie pandemii. Bardzo słabe jedzenie, monotonne i z najtańszych produktów. Obsługa pracowała jakby za karę, powolna i niechętna do pomocy. Nie zaplacilismy zbyt duzo za ten hotel, ale z pewnoscia standard ktory oferuje ten hotel nie jest adekwatny do ceny. Nie polecamy.
ZaletyKameralny, dość dobrze położony.
WadyLiczne: brud w pokojach, restauracji, słabe posiłki, bardzo słabej jakości owoce, obsługa w większości niemiła.

2.6
Bobcat
Pobyt - Sierpień 2021Para
Nie polecam jedzenie okropne plus zatrucie pokarmowe.
ZaletyObsługa, basen
WadyPosiłki brak plaży.

4.7
Danuta
Pobyt - Wrzesień 2021Para
Pobyt 9-16 września 2021. Nie polecam, hotel broni się tym, że jest blisko morza ale plaża maluteńka a leżaków mało ale morze czyste i można pływać. Baseny duże i czyste. Jedzenie - głodnym się nie chodzi bo zawsze jest pieczywo, sałata i słodki deser ale 2 rodzaje mięsa podawane każy dzień w inny sposób okropne. Pokój, który nam przydzielono był w piwnicy z pleśnią na ścianie a kupowaliśmy inny rodzaj. Po dyskusji wymieniono na inny z widokiem na morze. Sprzątane codziennie. Z opinii wcześniej wystawionych widzę, że nie jestem sama, która się czymś zatruła dodam, że niczego nie jadłam na mieście.Menager chamski. Wi-fi działało tylko przy recepcji, my w pokoju mieliśmy sygnał z innego hotelu. Do Turcji nie wrócę.
ZaletyBlisko morza, fajne baseny
WadyNiesmaczne jedzenie, obsługa w brudnych fartuchach, stoły brudne. Pokoje przydzielane niezgodnie z opisem

2.1
Marek
Pobyt - Wrzesień 2021Grupa przyjaciół
Byliśmy od 12 do 19 września to był nasz 3 raz w Turcji i najbardziej tragiczny w trzeciej dobie nasza 8 osobowa grupa miała zatrucie pokarmowe rozmawialiśmy z Rosjanami i Serbami też mieli zatrucie rezydentka nie reagowała bo jak powiedziała w hotelu jest 400 gości i to za mało żeby zgłaszać czekała chyba na zgony nawet się nie zapytała czy potrzebny lekarz i leki skandal pani Julio obsługa serwis nakładający posiłki w brudnych uniformach posiłki nie opisane brudna wydawka a serwis nie mówiący w języku angielskim wszystkiego brakowało na początku serwowania posiłków stanowisko wydawania napojów tragicznie brudne jak i pokoje nie polecam nikomu tego hotelu do zobaczenia nigdy
ZaletyPołożenie i tylko to
WadyBrud goni brud

2.2
Paula
Pobyt - Wrzesień 2021Grupa przyjaciół
Posiłki biedne, to co zostaje np z obiadu jest przerabiane na kolację, obsługa w jadalni w brudnych ubraniach, brud w pokojach, zero higieny, szklanki ze szminką, plaża maleńka a w dodatku wszędzie leżą pety, rezydentka sprzedaje badziewne wycieczki. Cała nasza grupa zatruła się w tym hotelu ale żadnej pomocy nie otrzymaliśmy, pomimo że zgłosiliśmy to do rezydentki. Ogólnie masakra. Nie polecam. Do zobaczenia,, NIGDY,,!!!
ZaletyBrak zalet
WadyBrak higieny, brudne pokoje, brudno ubrana obsługa, posiłki przerabiane z resztek z dnia na dzień,

Mapa

Pogoda

19°C
11°C
17°C
8

Przed podróżą

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 12 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub wykonania testu. Akceptowanymi testami są: PCR wykonany najwcześniej 72 h przed przylotem lub antygenowy wykonany najwcześniej 48 h przed wylotem.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje dzieci do 12 roku życia, które podróżują pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Dzieci powyżej 12 roku życia, które nie są zaszczepione zobowiązane są odbyć 10 dniową kwarantannę, z której mogą być zwolnieni wykonując test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: Należy wykonać jeden z testów: PCR - najwcześniej 72 h przed przylotem, antygenowy - najwcześniej 48 h przed wylotem oraz przedstawić jego wynik na unijnym certyfikacie COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak - 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

WYMAGANE DOKUMENTY
Elektroniczny formularz zgłoszenia podróżnego (Traveler Entry Form), który należy wypełnić na 72 h przed wylotem następnie wydrukować, bądź posiadać przy sobie wersję elektroniczną zobacz więcej

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
Szczepienia nie są wymagane.