Ayaz Aqua













Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Nasi klienci docenili
Informacje o podróży
Wylot
Powrót
Szczegóły oferty
Region
Bodrum
Opis
Nieduży, zadbany hotel położony w pobliżu plaży i centrum rozrywkowej miejscowości Gumbet na półwyspie Bodrum. Dzięki bliskości lokalnych atrakcji, w wystarczającej odległości od zgiełku miasta, można tu spędzić miłe i relaksujące wakacje w przyjemnej atmosferze.
Lokalizacja
3km od centrum Bodrum, 38km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 7000m2.
Kategoria organizatora
4
Data otwarcia
2001 r. Odnowiony w 2018 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bary (4), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), baseny odkryte (4), 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i dla dzieci (działają w godzinach 10:00-12:00,14:00-16:00).
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
30m od hotelu, prywatna, piaszczysta, dojście do plaży promenadą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt).
Pokoje
Zlokalizowane są w 4 budynkach:(liczba pięter: 3, liczba wind: 0)
Typy pokoi
• pokoje standardowe garden view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje standardowe pool/sea wiew dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje promo dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
• pokoje large dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
• restauracja główna, bary (4)
All Inclusive
(10:00-23:00)
• śniadanie (08:00-10:00), obiad (12:30-14:00), przekąski (15:00-17:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej
• podwieczorek (17:00-18:00)
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• animacje dla dzieci
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
W cenie
• tenis stołowy
• animacje soft, w nocy
Płatne
• bilard
• masaż
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - NIE
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 20 GOŚCI NA 50m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (ZA OPŁATĄ,ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK(10:00-12:00 i14:00-16:00)
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - NAJPIERW RECEPCJA ANALIZUJE SYTUACJĘ I ZABIERA GOŚCIA DO IZOLOWANEGO POKOJU - POKOJU KWARANTANNY, A GOŚĆ CZEKA TAM, AŻ RYZYKO ZNIKNIE, A PRYWATNA SŁUŻBA ZDROWIA ZOSTANIE WEZWANA I GOŚĆ ZOSTANIE PRZEKAZANY POD JEJ OPIEKĘ
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - NALEŻY ODNOTOWAĆ OSTATNIE KONTAKTY Z GOŚCIEM ZARAŻONYM I UMEŚCIĆ JE W SEKCJI KWARANTANNY, A NASTĘPNIE POWIADOMIĆ SŁUŻBY ZDROWIA
Aktualizacja opisu
16.12.2020 15:05
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
Aquapark
All Inclusive
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Mapa

Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.
Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.
Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
Opinie
Opinie dodane przez


