Dobry146 opinii
7,3
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Ayaz Aqua

Last minute
Kod oferty: WAK514125
obiekt, basen
teren hotelu
basen
obiekt, basen
basen
obiekt, basenteren hotelubasenobiekt, basenbasenbasenpokój, 51251, 51252, 51255, 51256pokój, 51250, 55830pokój, 51250, 55830pokój, 51251, 51252, 51253, 51254
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Jedynie 100 m do plaży z łagodnym zejściem do morza.
  • Ok. 3 km do Bodrum (możliwość dojazdu busem).
  • Duży basen w kształcie leniwej rzeki.
  • Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    07:3029.04.2021 Czwartek
    WAWWarszawa - Chopin
    11:1529.04.2021 Czwartek
    BJVBodrum

    Powrót

    20:0506.05.2021 Czwartek
    BJVBodrum
    21:5006.05.2021 Czwartek
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK514125Region: Wybrzeże EgejskieOrganizator: Coral Travel

    Region

    Bodrum

    Opis

    Nieduży, zadbany hotel położony w pobliżu plaży i centrum rozrywkowej miejscowości Gumbet na półwyspie Bodrum. Dzięki bliskości lokalnych atrakcji, w wystarczającej odległości od zgiełku miasta, można tu spędzić miłe i relaksujące wakacje w przyjemnej atmosferze.

    Lokalizacja

    3km od centrum Bodrum, 38km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 7000m2.

    Kategoria organizatora

    4

    Data otwarcia

    2001 r. Odnowiony w 2018 r.

    Na terenie hotelu: restauracja, bary (4), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), baseny odkryte (4), 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i dla dzieci (działają w godzinach 10:00-12:00,14:00-16:00).

    Rabaty i zniżki

    1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

    Plaża

    30m od hotelu, prywatna, piaszczysta, dojście do plaży promenadą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt).

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 4 budynkach:(liczba pięter: 3, liczba wind: 0)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe garden view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje standardowe pool/sea wiew dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje promo dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)

    • pokoje large dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

    Wyżywienie

    • restauracja główna, bary (4)

    All Inclusive

    (10:00-23:00)

    • śniadanie (08:00-10:00), obiad (12:30-14:00), przekąski (15:00-17:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej

    • podwieczorek (17:00-18:00)

    • napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

    Z myślą o dzieciach

    • brodzik

    • animacje dla dzieci

    • krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

    W cenie

    • tenis stołowy

    • animacje soft, w nocy

    Płatne

    • bilard

    • masaż

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)

    • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - NIE

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

    • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ

    • Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 20 GOŚCI NA 50m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

    • Czy na leżakach są materace? - TAK

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (ZA OPŁATĄ,ROZPAKOWANE)

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE

    • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK(10:00-12:00 i14:00-16:00)

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - NAJPIERW RECEPCJA ANALIZUJE SYTUACJĘ I ZABIERA GOŚCIA DO IZOLOWANEGO POKOJU - POKOJU KWARANTANNY, A GOŚĆ CZEKA TAM, AŻ RYZYKO ZNIKNIE, A PRYWATNA SŁUŻBA ZDROWIA ZOSTANIE WEZWANA I GOŚĆ ZOSTANIE PRZEKAZANY POD JEJ OPIEKĘ

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - NALEŻY ODNOTOWAĆ OSTATNIE KONTAKTY Z GOŚCIEM ZARAŻONYM I UMEŚCIĆ JE W SEKCJI KWARANTANNY, A NASTĘPNIE POWIADOMIĆ SŁUŻBY ZDROWIA

    Aktualizacja opisu

    16.12.2020 15:05

    Usługi dostępne w hotelu

    Hotel rodzinny

    Wi-Fi

    Aquapark

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Pokoje 4 osobowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    19°C
    Temperatura w nocy
    11°C
    Temperatura wody
    17°C
    Liczba godzin słonecznych
    8

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że granice Turcji pozostają otwarte. Od 15.03.2021 wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form zobacz więcej.

    Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.

    Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.

    Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.

    Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    9.8
    Justyna
    Pobyt - Październik 2020Grupa przyjaciół
    Hotel godny polecenia, idalny by odpoczac, piekne widoki, mila atmosfera, smaczne jedzenie.
    ZaletyBardzo blisko plazy, 3 baseny, bardzo mila atmosfera, sympatyczna obsluga, smaczne jedzenie, idealny dla ludzi w kazdym wieku.
    WadyDla mnie brak wad.

    9.5
    Kamil
    Pobyt - Wrzesień 2020Grupa przyjaciół
    Hotel odwiedziłem we wrześniu 2020 roku. Zaczynając od położenia jest bardzo dobre, blisko sklepów, postoju taxi, morza. Sam hotel bardzo czysty, zadbany, codziennie zmieniano ręczniki. Posiada trzy baseny, nad którymi możemy odpocząć przy rytmach muzyki lub w bardziej spokojnych miejscach. Do tego dwa bary, urozmaicone jedzenie, dobre alkohole. Jedyny minus to plaża, a raczej jej brak - może z 50 leżaków na bardzo małej przestrzeni i pewien pan recepcjonista któremu wiecznie coś nie pasowało. Zdjęcia nie oddają uroku tego miejsca., a negatywne opinie chyba są od osób które za 1.700 zł oczekiwałyby luksusów!
    Zaletywielkość baseny położenie cena
    Wadyplaża

    8.5
    Leszek Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Seniorzy
    W hotelu spędziliśmy ostatni tydzień września. Jesteśmy zadowoleni .Oferta na miarę ceny.Polecam leniuchom bo wszędzie blisko. Smakoszom wina mówię:nie latajcie do Turcji.
    ZaletyHotelowe budynki o niskiej zabudowie,blisko do basenów, morza i do miasta.Pokoje czyste,codziennie sprzątane.Posiłki urozmaicone bardzo dobre.Obsługa bez zastrzeżeń.Oferta na miarę ceny
    WadyBrudna zaniedbana plaża,po deszczu przez dwa dni nie nadawała się do kąpieli .Beznadziejne wina,białe słabiutkie a czerwone nie nadaje się do picia.Mało owoców.Za głośna muzyka przy basenach.

    8.8
    Dobra Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Grupa przyjaciół
    Byłyśmy z przyjaciółką tydzień w tym hotelu. Miła obsługa, dobre posiłki, czyste pokoje. Fajne baseny, jeden płynący, czysta woda. Jedyne do czego się można doczepić to malutka plaża, na której było mnóstwo ściśniętych leżaków jeden koło drugiego. Za to morze bardzo czyste. Szybki dojazd do centrum Bodrum - 15 min. busikiem za 4 Lira (2,80 zł). Ogólnie polecam.
    ZaletyFajny, mały i kameralny hotel, blisko plaży, urozmaicone posiłki, ładny wystrój, miła obsługa. Cicha okolica.
    WadyMalusieńka plaża, pokoje trochę zaniedbane - cieknący prysznic,

    10
    Robert Sarzynski Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Bardzo pozytywnie jesteśmy zaskoczeni. Po przeczytaniu niektórych opinii tutaj na portalu nie do końca byliśmy pewni tego co zastaniemy. Zacznę od jedzenia - bardzo dużo różnych potraw każdy na pewno znajdzie coś dla siebie - wszystko świeże przepyszne;) kolejny plus pokoje. Wszystko czyste codziennie obsługa sprzątania pokój codziennie były świeże ręczniki. Jak najbardziej wszystko na plus. Wakacje dzięki temu będą niezapomniane.
    ZaletyObsługa bardzo miła, pokoje sprzatane codziennie i świetne jedzenie. Jak najbardziej polecam
    WadyBrak