Dobry31 opinii85% poleceń
7,5
Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyTurcjaWybrzeże EgejskieGumbetRiva Bodrum Resort (ex. Art Bodrum)
Polska otwiera granice

Riva Bodrum Resort (ex Art Bodrum)

Last minute
Kod oferty: WAK20260
basen, restauracja
budynek główny, basen, restauracja
basen
basen
recepcja / lobby
basen, restauracjabudynek główny, basen, restauracjabasenbasenrecepcja / lobbyrestauracjapokójpokójrestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjabudynek główny

Nasi klienci docenili

  • Jedynie 6 km od Bodrum
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    club
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    superior, superior room
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    rodzinny, family club room
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji AXA ASSISTANCE

    174
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    10:2026.07.2020 Niedziela
    LCJŁódź
    14:1026.07.2020 Niedziela
    BJVBodrum

    Powrót

    07:3002.08.2020 Niedziela
    BJVBodrum
    09:3002.08.2020 Niedziela
    LCJŁódź

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK20260Region: Wybrzeże EgejskieOrganizator: Coral Travel / Wezyr

    Region

    Bodrum

    Opis

    Zadbany obiekt o spokojnej atmosferze, usytuowany na malowniczym wzgórzu, z którego rozpościera się wspaniały widok na morze. Położony jest między zatokami Gumbet i Bitez. Ze względu na schody i zabudowę tarasową polecany osobom ceniącym sobie ruch i o dobrej kondycji. Bliskość miasta stwarza możliwości dla chcących się zabawić w znajdujących się nieopodal klubach.

    Lokalizacja

    2km od Gumbet, 4km od centrum Bodrum, 45km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 9000m2.

    Kategoria organizatora

    4

    Data otwarcia

    1993 r. Odnowiony w 2014 r.

    Na terenie hotelu: restauracja, bar,, pralnia (płatna), baseny odkryty.

    Internet

    • Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

    Plaża

    600m od hotelu.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 29 budynkach

    • 28 bungalowów (liczba pięter: 2, liczba wind: 0)

    • 1 budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)

    Typy pokoi

    • pokoje club dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje rodzinne club dla max. 4 os.: dwupoziomowe, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    Wyżywienie

    • restauracja główna, bar

    All Inclusive

    (10:00-23:00)

    • śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:00), przekąski (15:30-17:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej

    • napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

    • pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)

    W cenie

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • bilard

    • sauna

    Płatne

    • centrum SPA

    • masaż

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Hotel tylko dla dorosłych.

    Aktualizacja opisu

    30.03.2020 11:01

    Usługi dostępne w hotelu

    Wi-Fi

    SPA

    Tylko dla dorosłych

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Pokoje 4 osobowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    32°C
    Temperatura w nocy
    22°C
    Temperatura wody
    24°C
    Liczba godzin słonecznych
    13

    Opinie

    Opinie dodane przez

    10
    Asia i Jurek
    Pobyt - Wrzesień 2018Para
    ZaletySuper położenie,wszędzie blsko,dogodny dojazd.Pracownicy hotelu mili,uczynni traktujący turystów z szacunkiem.
    WadyBrak.
    Hotel elegancki,zadbany,czysty.Jak czytałam niektóre opinie na temat śniadań jestem zaskoczona.Duży wybór różnorodnego pieczywa,wędlin,serów,twarogów,warzyw,owoców, płatlów śniadaniowych,a także ciepłych potraw jak również bardzo smacznych deserów.No chyba,że narzekający czekali na małże czy ośmiorniczki.Generalnie wyżywienie przepyszne i urozmaicone.Mielismy pokój room hotel,czyściutki,codziennie sprzątany,wymieniane ręczniki.pokój duży,ładny z balkonem i widokiem na Morze Egejskie i zatokę.Kelnerzy i obsługa bardzo mili i uczynni,nawet zorganizowali nam piękną kolację pożegnalna przed wyjazdem.Naprawdę nie ma na co narzekać,a byliśmy z mężem w Rivie po raz czwarty i polecam wszystkim.Cała reszta również bez zarzutu,dogodny dojazd dolmuszem do Gumbet i centrum Bodrum.No i zawsze piękna pogodna,wypoczynek na basenem,których jest trzy.Na pewno mamy piękne wspomnienia.
    6.4
    Ewa
    Pobyt - Lipiec 2018Rodzina z dziećmi
    Zaletypiękne widoki, smaczne jedzenie, czyste baseny, obsługa w restauracji i barach, hotel dla dorosłych
    Wadypokój!, plaża, obsługa w recepcji
    Byliśmy w hotelu na przełomie lipca-sierpnia 2018 r. Hotel jest przeznaczony dla osób pow.16 r. życia(opis:dla rodzin z dziećmi- to nieprawda!) Widoki piękne , hotel położony na wzgórzu co ma swoje wady i zalety. Powrót do hotelu to zawsze wejście pod górę! Obsługa w restauracji, barach miła i uczynna. Obsługa recepcji bardzo niepomocna , zawsze mieli wytłumaczenie na swoja korzyść. Jedzenie urozmaicone i smaczne. Hotel posiada 3 odkryte baseny na trzech poziomach. Nie brakuje leżaków. W lipcu łaźnia turecka bezpłatna, w sierpniu już płatna. Brak plaży hotelowej , możliwość korzystania z plaż innych hoteli (odpłatnie lub po skorzystaniu z barów plażowych) , brak transportu na plażę. Dojście do plaży BITEZ ok.20 min 700 m - bardzo strome zejście a powrót to wspinaczka. Przy hotelu końcowy przystanek dolmuszy , którymi za 3 lira można dojechać do centrum Gumbetu i Bodrum. Pokoje w budynku głównym ładne- takie jak na zdjęciach. POKOJE DLA POLAKÓW W DOMKACH MASAKRA!!!- nie spełniały standardów nawet 2*. Nasz przykład: pokój rodzinny(4 dorosłe osoby), szafa z jedną półką i trzema wieszakami, brak krzeseł, dwa stoliki nocne w pokoju z łóżkiem małżeńskim, drugi pokój to tylko 2 łóżka ( w tym jedno na 3 nogach)i lampa stojąca, grzyb na ścianach, tapeta odchodząca,drzwi balkonowe nie zamykające się, sejf(płatny) nigdzie nie przymocowany (można było go wynieść),łazienka wymagająca remontu , drzwi z łazienki i wejściowe od dołu obite blachą.
    8.3
    Anna Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Czerwiec 2016Para
    Zaletypiękne widoki, przestronny teren, miła, uczynna obsługa, smaczne posiłki, super wygodne łóżka, hotel dla dorosłych
    Wadysłaby serwis sprzątający w pokojach
    Po tygodniowym urlopie z mężem jesteśmy mile zaskoczeni pobytem w hotelu, który w rzeczywistości ma 3* ( u nas sprzedawany jako 4* ) ale spokojnie zasługuje na 4. Hotel usytuowany na wzgórzu z pięknym widokiem na zatokę. Cała infrastruktura obiektu jest tak zaprojektowana, że pobyt w każdym miejscu gwarantuje widok na morze:) Pokoje zlokalizowano w budynku głównym oraz bungalowach, które mieszczą po 4 pokoje. Same pokoje wyposażono standardowo, wielki plus za bardzo wygodne łóżka co dla nas jest np. ważniejsze niż ładna szafa czy komoda. Na terenie hotelu znajdziemy restaurację, bar z przekąskami, trzy baseny i tarasy widokowe. Ciekawym rozwiązaniem jest podział basenów na rozrywkowy :) i strefę relaksu. Na tym pierwszym mamy bar, muzyczkę, wifi, na drugim z kolei jest bar i cisza...leżaki, książki, gazety i relaks od gwaru i zgiełku. Posiłki i napoje w formie all inclusive dla wszystkich gości, nie obowiązują opaski. Jedzenie bardzo smaczne, przyprawione, ciepłe. Wszystkiego są wystarczające ilości i do końca kucharze donoszą dania tak że półmiski nie świecą pustkami. Śniadania jak wszędzie powtarzalne ale jest co wybrać na słodko,na słono, i na owocowo:)) Lunche i obiady urozmaicone, dobre mięsa, warzywka, kasze, sałatki i oczywiście owoce i słodycze. Napoje podawane w hotelu są dobrej jakości, piwko i alkohole lokalne ale drinki uczciwe i mocne :) Warto co jakiś czas dać napiwek w barze bo chłopaki naprawdę się starają jak mogą. Jest też minus dla hotelu...kiepski serwis sprzątający pokoje. Jak zauważyliśmy jest chyba za mało Pań sprzątających i niestety nie gwarantuje to częstego sprzątania i wymiany ręczników. Nam to specjalnie nie przeszkadzało bo w pokoju zawsze dbamy o czystość ale wszędzie hotele gwarantują lepszy serwis w tym względzie więc goście mogą to źle komentować. Hotel nie przyjmuje dzieci więc jeśli ktoś szuka ciszy i spokoju to tu ma gwarancję odpoczynku. Byliśmy w opcji last więc jakość do ceny była wspaniała. Wielki minus dla rezydentki Wezyra!
    9.2
    Kasia z Krzyśkiem Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2015Para
    ZaletyKameralny Miła obsługa
    WadyPlaża
    Byliśmy z mężem w lipcu 2015r.Wyjazd bardzo udany,w hotelu przemiła,uczynna obsługa,kelnerzy w barze mówią troche po polsku,nikt nie czeka na napiwki więc warto dać coś od siebie oni się mocno starają.Ogólnie hotel ładny,wszędzie czysto,dobre urozmaicone jedzenie i ładny widok(jest położony na terenie górzystym więc dużo schodów do pokonania codziennie)Plaża nie ciekawa ,dowożą busem,na terenie hotelu są 3baseny więc każdy znajdzie coś dla siebie.Wieczorami animacje takie sobie, nam brakowało zabaw tanecznych.Hotel polecam dla osób chcących się wyciszyć,imprezowicze będą się nudzić. Kasia z Krzyśkiem
    3.7
    Marta Różańska
    Pobyt - Wrzesień 2015Grupa przyjaciół
    ZaletyŁadny widok na zatokę, i tylko tyle co do zalet
    WadyNIE POLECAM!!! Zostaliśmy okradzeni przez obsługę hotelu Pod koniec września przebywałam na urlopie w tym hotelu w pięcioosobowej grupie. Okradziono parę moich przyjaciół 300 dolarów i 50 euro, okazało się, że tego samego dnia (czwartek) okradziono również 2 Rosjanki, którym skradziono 1600 dolarów. Oczywiście byliśmy na recepcji, gdzie zostaliśmy zapewnieni, że taka sytuacja nigdy w tym hotelu nie miała miejsca, że personel pracuje po 6-7 lat i nigdy nie było żadnych skarg. Co w późniejszym czasie okazało się kłamstwem ze strony recepcjonistek, ponieważ dowiedzieliśmy się, że inne osoby od poniedziałku przychodziły do recepcji z informacją , że zniknęły im pieniądze z pokoju, a Panie w recepcji mówiły standardową regułkę \"że to pierwszy raz, nigdy u nich nikt z gości nie zgłaszał kradzieży, że można isc na policję, ale trzeba pojechać samemu, trzeba wynająć tłumacza i za niego zapłacić\". My jednak pojechaliśmy na policję, sprawa została zgłoszona, za żadnego tłumacza nie musieliśmy płacić.
    Policja przyjechała do hotelu, porobili zdjęcia pokoju, ale co z tego..., sprawa do wyjaśnienia, winnego nie znaleziono. Sprawa została zamieciona \"pod dywan\". Pani tłumacz powiedziała, że kradzieże to nagminne sytuacje. Podczas naszego siedmiodniowego pobytu okradziono 5 par, (Belgijce - 250 euro z sejfu, który był zamknięty na klucz, a klucz miała przy sobie ;anglikom 800 lirów, kolejnym anglikom 260 lirów)to osoby o których się dowiedzieliśmy, a ciekawe o ilu osobach nie mieliśmy okazji się dowiedzieć?! Także podejrzewamy , że takich sytuacji jest zdecydowanie więcej w tym hotelu. Pan \"General Manager\" - Serkan Yaman powiedział tylko tyle, że jest mu przykro, że taka sytuacja zdarzyła się, ale sprawa jest na Policji, więc mamy czekać jak sprawę rozwikła Policja i dopiero wtedy hotel zajmie swoje stanowisko. Ogólnie był on bardzo \"strzeżony\" przez pracowników hotelu, i nie można było się z nim skontaktować. Jednak był tam miły kelner, który dyskretnie wskazał nam Pana Managera. Znajomi zostali usunięci z hotelu przez Managera, ponieważ uważał, że byli problemowi, tzn., piątkowego wieczoru razem z rosjankami i anglikami zapytaliśmy się osób siedziących na tarasie, po zakonczeniu animacji \"czy komuś z jeszcze przebywających tu osób zdarzyła się taka sytuacji\". Zaczęły zgłaszać się osoby, które również okradziono. To było oczywiście \"niewygodne\" dla hotelu, dlatego najlepiej było usunąć osoby, które robią czarny PR. Nie pozostawimy tak tej sprawy! Chcemy również ostrzec innym naszych rodaków przed tym hotelem. PS. Pokoje odbiegały od standardów znacząco, a jeszcze co roku na wycieczki, do różnych hoteli i nigdy nie było takie przekłamania w internecie na zdjęciach jak w tym hotelu. Na zdjęciach wszystko pięknie, ładnie , a w rzeczywistości poniżej jakichkolwiek standardów, grzyby i pleśń w pokojach, brudno, spleśniałe kabiny prysznicowe i brodziki.

    Przed podróżą

    Paszporty

    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.

    Wizy

    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane.

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że Podróżujący wybierający się do Turcji mogą spotkać się z następującymi utrudnieniami:
    1) czasowym ograniczeniem wjazdu obejmującym pasażerów podróżujących z Algierii, Angoli, Austrii, Azerbejdżanu, Bangladeszu, Belgii, Bułgarii, Kamerunu, Kanady, Czadu, Chin, Kolumbii, Wybrzeża Kości Słoniowej, Czech, Danii, Dżibuti, Dominiki, Ekwadoru, Egiptu, Gwinei Równikowej, Finlandii, Francji, Gruzji, Niemiec, Grecji. Gwatemali, Węgier, Indii, Iran, Iraku, Irlandii, Włoch, Jordanii, Kazachstanu, Kenii, Korea Południowej, Kosowa, Kuwejt,u Łotwy, Libanu, Mauretanii, Mołdawii, Mongolii, Czarnogóry, Maroko, Nepalu, Holandii, Nigerii, Macedonii Północnej, Norwegii, Omanu, Panamy, Peru, Filipin, Polski, Portugalii, Arabii Saudyjskiej, Słowenii, Hiszpanii, Sri Lanki, Sudanu, Szwecji, Szwajcarii, Tunezji, Ukrainy, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Uzbekistanu: Ograniczenie obejmuje również obywateli wymienionych powyżej Państw.
    2) wzmożonymi kontrolami osób na lotniskach i na granicach oraz obowiązkiem przestrzegania procedur prewencyjnych oraz sanitarno-zdrowotnych wprowadzanych przez lokalne władze
    3) koniecznością poddania się przymusowej 14 dniowej kwarantannie.
    Zalecamy śledzenie aktualnych oficjalnych informacji.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00