Diana (Icmeler)










Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Promocja
Coral Travel - LATO 2021
Nasi klienci docenili
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!
Informacje o podróży
Wylot
Powrót
Szczegóły oferty
Region
Marmaris
Opis
Kameralny hotel położony nieopodal piaszczysto-żwirowej plaży. Polecany osobom chcącym zażyć nieco rozrywki w kurorcie, a także skorzystać z zabiegów w centrum SPA.
Lokalizacja
4km od centrum Marmaris, 90km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 1500m2.
Kategoria organizatora
4
Data otwarcia
1987 r. Odnowiony w 2018 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, basen odkryty.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
100m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży promenadą.
Płatne: parasole, leżaki.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje promo dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, bar
All Inclusive
(10:00-22:00)
• śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:30-21:00) serwowane w restauracji głównej
• wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• sauna
Płatne
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK
• Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 4m2mAX 1 GOŚĆ
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
• Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Gość zostanie poddany kwarantannie w swoim pokoju. Przewodnik i agencja zostaną poinformowani. Ta sama procedura zostanie zastosowana w przypadku osób z kontaktu. Jednostki medyczne zostaną poinformowane. Personel mający kontakt z tymi osobami zostanie poddany kwarantannie
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - j.w
Aktualizacja opisu
01.04.2021 14:15
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
SPA
All Inclusive
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Mapa

Pogoda
Przed podróżą
Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.
Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.
Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
Opinie
Czekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

