Dobry65 opinii
7,0
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Charm Beach (ex Malama Beach)

Kod oferty: WAK640694
basen
restauracja
basen
basen
basenrestauracjabasenbasenbasenobiektteren hoteluteren hoteluobiektrestauracjaanimacje
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Promocja

zmiana rezerwacji gratis do 40 dni przed wyjazdemtylko 10% zaliczki

Rego-Bis - LATO 2021

zmiana rezerwacji gratis do 40 dni przed wyjazdemtylko 10% zaliczki
Oferta promocyjna z bezkosztową, wielokrotną zmianą rezerwacji (m.in. w zakresie: terminu, długości pobytu, kierunku i hotelu) aż do 40 dni przed wyjazdem. Dodatkowo niska zaliczka - tylko 10% (resztę płacisz dopiero 30 dni przed wyjazdem).

Nasi klienci docenili

  • Wakacje 2 w 1 - wypoczywasz w Turcji i zwiedzasz Grecję (np. Kos lub Samos).
  • Bardziej kameralne hotele niż na rozrywkowej i obleganej przez turystów Riwierze Tureckiej.
  • Błękitna Laguna w Oludeniz - zdobyła Turystycznego Oskara 2011 dla najpiękniejszej plaży, w ramach World Travel Awards Europe.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Informacje o podróży

    Wylot

    09:4505.06.2021 Sobota
    KTWKatowice
    13:3005.06.2021 Sobota
    BJVBodrum

    Powrót

    14:3012.06.2021 Sobota
    BJVBodrum
    16:1012.06.2021 Sobota
    KTWKatowice

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK640694Region: Wybrzeże EgejskieOrganizator: Rego-Bis

    Turcja/Turcja Egejska

    Atuty

    Prywatna plaża i duży ogród

    Bogata forma All Inclusice

    Strefa SPA&Wellness

    Naszym zdaniem

    Hotel Charm Beach znajduje się w spokojnej okolicy, posiada własny ogród i prywatną plażę. Pokoje zostały urządzone w nowoczenym stylu. Leżaki i parasole przy plaży i na basenie są bezpłatne. Spodoba się gościom szukającym relaksu i wytchnienia.

    Położenie

    Przy plaży

    Około 6km od centrum Turgutreis

    Około 23km od centrum Bodrum

    Około 58km od lotniska

    Plaża

    Piaszczysta, prywatna, leżaki i parasole bezpłatnie

    Do dyspozycji gości

    W cenie: winda, parking, bilard, łaźnia tuecka, sauna, siłownia, leżaki i parasole na plaży i przy basenie, WiFi w częściach wspólnych, zestaw do parzenia kawy i herbaty, klimatyzacja, suszarka do włosów

    Płatne dodatkowo: masaże, zabiegi SPA, sejf, pralnia, sporty wodne na plaży

    Dla dzieci

    Brodzik

    Pokoje

    Hotel dysponuje pokojami standard (o powierzchni około 18-21m2) oraz rodzinnymi (o powierzchni około 32m2). Każdy pokój posiada balkon lub taras, łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów, klimatyzację, TV SAT, zestaw do parzenia kawy i herbaty. W pokoju standard możliwa jest maksymalnie jedna dostawka, natomiast w pokoju rodzinnym znajduje się łózko francuskie i dwie dostawki.

    Udogodnienia

    Winda

    Łaźnia turecka

    Sauna

    Cemtrum fitness

    Parking

    Bilard

    WiFi w częściach wspólnych

    Minibar

    Zestaw do parzenia kawy i herbaty

    Klimatyzacja

    Suszarka do włosów

    Tv Sat

    Sejf (dodatkowo płatny)

    Centrum SPA (platne dodatkowo)

    Wyżywienie

    All inclusive

    Śniadanie 07:00-10:00

    Lunch 13:00-14:30

    Kolacja 19:30-21:30

    Bar z przekąskami na plaży 12:30-17:00

    Beach Bar 10:00-19:00 (importowane alkohole płatne dodatkowo)

    Kawa, herbata, ciastka, lody 12:00-17:00

    Gozleme 11:00-17:00

    Bar na tarasie 19:00-23:00 (importowane alkohole płatne dodatkowo)

    Bar przy basenie 10:00-21:30 (importowane alkohole płatne dodatkowo)

    Disco 23:00-01:00 (importowane alkohole płatne dodatkowo)

    Mini Bar: 1 cola, 1 woda gratis/dzień

    Cena zawiera

    • Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą,

    • Transport do miejsca docelowego (nie dotyczy ofert z dojazdem własnym).

    • Opiekę rezydenta podczas pobytu (nie dotyczy oferty z dojazdem własnym)

    • Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,

    • Podatek Vat,

    • Ubezpieczenie (nie dotyczy ofert z dojazdem własnym)

    Oferta z przelotem

    Dla przelotów czarterowych: bagaż podręczny i bagaż rejestrowany (dopuszczalny limit dostępny w zakładce Rozkład Lotów)

    Dla lotów na połączeniach rejsowych: LOT bagaż podręczny 8 kg, Ryanair/Wizzair mały bagaż podręczny (40x30x20 cm)

    Nie dotyczy obozów młodzieżowych.

    Oferta sam przelot zawiera

    • bagaż podręczny i bagaż rejestrowany (dopuszczalny limit dostępny w zakładce Rozkład Lotów)

    • opłaty lotniskowe

    Rozszerzone ubezpieczenie bezpieczne wakacje, spokojne rezerwacje

    Ubezpieczenie rozszerzone obowiązuje przy zakupie oferty Lato 2021 do 12.04.2021 i zawiera:

    A. ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii

    B. KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR

    C. ubezpieczenie od chorób przewlekłych

    Nie dotyczy samych przelotów.

    Cena nie zawiera

    • Opłat klimatyczno-meldunkowych,

    • Wycieczek fakultatywnych,

    • Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,

    • Transportu (dotyczy oferty z dojazdem własnym)

    • Ubezpieczenia (dotyczy oferty z dojazdem własnym - możliwość dokupienia w datach pobytu)

    Oferta z przelotem

    Dla lotów na połączeniach rejsowych: bagaż rejestrowany dodatkowo płatny

    LOT do 23kg (RT) 250 PLN/os

    Wizzair do 10 kg (RT) 270 pln/os; do 20kg (RT) 350 pln/os; do 32kg (RT) 490 pln/os

    Wizz Priority - pierwszeństwo wejścia na pokład + dodatkowa walizka do 10 kg (RT) 190 pln/os

    Ryanair do 10 kg (RT) 270 pln/os; do 20kg (RT) 350 pln/os

    Nie dotyczy obozów młodzieżowych i samych przelotów.

    Składka na turystyczny fundusz pomocowy

    Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).

    • składka TFP jest obowiązkowa

    • składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej

    • składka TFP nie podlega zwrotowi

    Składka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).

    Rezerwacje "do potwierdzenia"

    Oferty, w których pokoje oznaczone są kodem PKT, podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.

    Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.

    WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.

    Nie dotyczy obozów młodzieżowych i samych przelotów.

    Pokoje promocyjne

    Pokoje promocyjne, to pokoje standardowe w promocyjnej cenie. Ich ilość jest ograniczona.

    Ważne informacje

    Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.

    Informacja dla podróżujących z dziećmi

    Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)

    Dodatkowe warunki:

    Od 15marca 2021 r. konieczna jest rejestracja wszystkich podróżujących do Turcji (powyżej 6 roku życia) na mniej niż 72 godziny przed wylotem na stronie https://register.health.gov.tr/ oraz wygenerowanie kodu upoważniającego do podróży.

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    29°C
    Temperatura w nocy
    18°C
    Temperatura wody
    22°C
    Liczba godzin słonecznych
    12

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że granice Turcji pozostają otwarte. Od 15.03.2021 wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form zobacz więcej.

    Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.

    Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.

    Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.

    Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    2.9
    Ewa
    Pobyt - Wrzesień 2018Para
    Pierwsze wrażenie fatalne. Na początku urwane drzwi do kabiny prysznicowej. Zgłoszenie przyjęte i zaraz przyszedł \\\" techniczny\\\" mimo że była 22.30. Naprawił i przy ostrożnym traktowaniu drzwi przetrwały. Pomieszczenia wyglądały na tylko \\\" ogarnięte\\\" a nie na posprzątane. Drzwi prysznicowe brudne. Nie działała lodówka, w zasadzie w pokojach znajomych ten sam problem. W łazience są ręczniki ( codzienna wymiana), zestaw kosmetyków (szampon i żel pod prysznic), które były uzupełniane. Sedes z bidetem . Prysznic to kafelki na podłodze i kabina plastikowa (nie umyli przez cały pobyt). Jest też suszarka do włosów, gniazdka takie jak u nas. Pokój z indywidualną klimatyzacją, mały płaski telewizor z 1 programem polskim (TV POLONIA ). W szafce malutka lodówka z napojami uzupełniana codziennie ( 1,5 litrowa butelka wody niegazowanej, 0,25 wody gazowane i 0,25 Coca coli). Posiłki w podanych godzinach. Nie śpieszyło się obsłudze w wydawaniu. Np. o 7.00 zaczynało się śniadanie a tu brak pieczywa, skończyła się kawa,brak łyżek do nabierania potraw nie mówiąc o tym, że wszystko takie jakieś chłodne. Tak ogólnie to potrawy zazwyczaj zimne lub letnie, mały wybór, nie uzupełniane braki gdy się potrawa skończyła, nieapetycznie, brak dekoracji. Obsługa miła ale taka jakoś mało aktywna. Kiedy zabrakło filiżanek do kawy i poprosiłam o przyniesienie panią która stała obok ekspresu i tego nie widziała- poszła do kuchni, stwierdziła, że nie ma i zasugerowała grubą szklankę do napoi. Tak ogólnie to wrażenie bylejakości. Hotel co najwyżej na 2 gwiazdki. Nie polecam. Jedynie plus to bliskość plaży. Plaża żwirkowa, faktycznie łagodne zejście ale dość kamieniste. Stopy zapadają się w tych kamieniach dosyć boleśnie. Polecam buty do wody,na pewno się przydadzą. Poza tym na plaży czysto, wystarczająca ilość leżaków bezpłatnych. Ręczniki bezpłatne wydawane za specjalną kartę. Bar przy plaży zaopatrzony tylko w napoje, obok snack bar dość skromny. Lody w barze przy restauracji dwa smaki (wanilia i czekolada) czasami jeden smak. Tutaj też ciasto i ciasteczka (szybko znikające).
    ZaletyBliskość plaży

    5.2
    Zbigniew
    Pobyt - Lipiec 2018Para
    Według lokalnej kategorii posiada on 4 gwiazdki. BP Itaka zdecydowało się go wycenić na 4,5*. Czy zasłużenie? Z pewnością ? nie. Wartość hotelu została przeszacowana ? na pewno nie zasługuje na 4,5*, może na 4*, z pewnością na 3,5*. Dlaczego tak sądzę? Poczytajcie? Podobno hotel był wyremontowany w 2015 roku, wobec tego dlaczego tych odnowionych pokoi nie otrzymują Polacy? Miałem (nie)przyjemność przebywać we dwóch ? w pierwszym ? umieszczonym na parterze ? niemal suterenach ? ciemno, wilgotno, czuć smród kanalizacji. Po wymianie trafiliśmy do pokoju na piętrze ? z widokiem na hotelowy parking (pokoje z widokiem na ogród lub morze i basen zarezerwowane dla Turków). Pokój był przyjemniejszy, choć meble się rozpadały, a lodówka służąca za mini-bar pamiętała chyba ubiegłe stulecie. Klimatyzacja ustawiona na 16 stopni działała albo nie. Gorzej z łazienką ? toaleta z zepsutym mechanizmem do spuszczania wody, niewyremontowany brodzik, słona woda w kranie. Restauracja ? albo bardziej stołówka pracownicza ? to kolejny dowód na to, że hotel został zbyt wysoko oceniony. Gdy przybyliśmy do hotelu ? 28.06 ? jeszcze nie był w pełni obłożony, więc nie było problemu ze znalezieniem miejsca przy stole. Jednak już kilka dni później ? w lipcu ? gdy gości pojawiło się więcej, niektórzy, aby zjeść kolację o 19.30, już od 18.30 zajmowali miejsca przy stołach i czekali. Wspomnę tylko, że znakomita większość wypoczywających spożywała posiłki na zewnątrz, ponieważ restauracja/stołówka nie była wyposażona w klimatyzację, co powodowało spory dyskomfort w trakcie posiłku zwielokrotniony smrodem oleju unoszącym się z kuchni. Zanim się zjadło obiad/kolację, trzeba było odstać w kolejkach, które żywo przypominały czasy słusznie minione. Skoro się już zajęło miejsce, wystało w kolejce, można przejść do konsumpcji. I tu kolejny problem ? w hotelu wycenionym na 4,5* wyżywienie pozostaje na poziomie 3*. Na śniadanie wędliny pokrojone w paseczki, kilka rodzajów sera i oliwek, chleb kupiony w markecie wystawiony w foliowych workach i ? na szczęście ? kucharz serwujący omlety albo jajka sadzone. Obiady i kolacje ? w sumie identyczne. Nieopisane potrawy, zimne frytki rozchodzące się w kilka minut i potem naczynia świecące pustkami, zepsute ? nadgnite brzoskwinie i wydzielany każdemu indywidualnie arbuz. Tym czasem ? przy stołach ? widok w 4* hotelach podczas kolacji raczej niewidywany ? goście w negliżu ? samych kąpielówkach (kierownik sali nie widział problemu), ktoś z obsługi paradujący z mopem i kelnerzy ? w brudnych spodniach i butach ? szybko sprzątający talerze, nawet jeśli goście konsumują. Pół godziny przed końcem posiłku ci sami kelnerzy już sprzątają stoły, przygotowując je na śniadanie. Nie przeszkadzają im goście przychodzący na posiłek i szukający wolnego miejsca. Nie wiem, co spowodowało, że hotel ISIS Charm Beach BP Itaka wyceniło aż na 4,5*. Taką kategorią wprowadza się w błąd klientów, liczących na naprawdę komfortowe warunki pobytu, tym bardziej, że obok znajduje się 5* hotel Armonia. Jako gość ISIS Charm Beach byłem zaskoczony dysproporcją między tymi obiektami, które dzieliło oceny jedynie 0,5*. Przy tym drugim obiekcie, nasz zasługiwał na maksymalnie 3*.
    Zaletypiękna piaszczysta plaża
    Wadypokoje, wyżywienie, standard hotelu

    2.4
    Ela Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Czerwiec 2018Para
    Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki, które posiada. Góra to 2 i pół. Lokalizacja przy meczecie po drugiej stronie ulicy. Polacy są kwaterowani w najgorszych pokojach - od ulicy właśnie. Hałas z meczetu uciążliwy w dzień i w nocy. Problemy z zamianą pokoju nawet przy rezerwacji z rocznym wyprzedzenie. Ogólnie nieporozumienie. Plaża i pogoda rekompensuje jedynie pobyt,. Jednak nigdy nie wrócę do tego hotelu i szczerze odradzam innym.
    ZaletyŁadna plaża z łagodnym zejściem do morza przy hotelu
    WadyHotel to duże słowo, raczej pensjonat dla seniorów z Czech. Brak lobby, słabe animacje, braki w posiłkach i wolnych leżaków przy basenie

    8.6
    para Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2014Para
    położenie hotelu rewelacyjne,przy samej plaży z przepięknym widokiem,nie było problemów z wolnymi leżakami,basen duży,jedzenie bardzo dobre w ilościach nie do przejedzenia,pokoje duże z balkonami lub tarasami,suszarki na pranie,sprzątane codziennie pobieżnie,łazienki chyba dawno nie widziały domestosa,niezbyt przyjemny zapach się wydobywał z muszli,ale dało się wytrzymać,brak suszarek do włosów,klimatyzacja działała bez zarzutów ,brak animacji na terenie hotelu.W okolicy cisza i spokój,nic się nie dzieje,dwa małe markety.Do centrum gdzie można zrobić zakupy i się potargować ok.15 minut dolmuszem za 3liry,w sobotę duży bazar na który warto zajrzeć
    9.2
    Wioletta M. Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2013Seniorzy
    Wrocilismy bardzo zadowoleni , wszystko bylo ok. Polecam ten hotel.