nie ma takich słów bay opisać tak fatalne biuro
Brak
Brak
Małym druczkiem wpisują inne ceny. Byłem w Egipcie 5 razy, pierwszy raz przez TUI i po raz pierwszy mnie oszukano na 3 $ na starcie przy wizie Oczywiście po raz ostatni korzystałem z usług TUI O opiece polskiej rezydentki nawet nie ma co pisać, bo to jest groteska, Jej poziom intelektualny jest poniżej miesjscowych rezydentów, których bardzo cenię.
Brak
Brak
polecam to biuro, wszystko w porządku, nie mam nic do zarzucenia, rezydenci zawsze pomocni na Krecie, obsługa profesjonalna, jestem zadowolona
Brak
Brak
Wspaniałe mało znane biuro podróży ale jakże przyjazne dla wycieczkowicza.
Brak
Brak
Przyjechaliśmy do hotelu zjedliśmy obiad i wywieźli nas z hotelu do jakiegoś 1 gwiazdkowego skansenu ok 500m od naszego wykupionegi hotelu!!! Porażka. Rezydetnka nie miła nie pomogła nic! na pytanie dlaczego zostaliśmy wywiezieni z glownego hotelu odpowiedziala ze hotel sprzedal wiecej wycieczek niz ma miejsc. Stwierdziła ze nie zalatwi nam pokoju w hotelu bo jakby to wyglądało gdybyśmy zajeli miejsca Włochów po 50 roku zycia. Zaproponowala wycieczkę o wartości 50 euro smiech ! Musielismy chodzic na jedzenie i basem do głównego hotelu ok 500m w megq wielki upal!Nieustannie w recepcjji prosilismy aby nas zabrali z powrotem i znalezli dla nas pokoj. Tragedia i porazka nigdy więcej ! Stanowczo nie polecam !!!!!
Brak
Brak
Byliśmy na Krecie we wrześniu z 9-miesięcznym dzieckiem. Wszystko zgodnie z umową. Opieka rezydentów i zakwaterowanie zadowalające. Transfer z lotniska natychmiastowy. Basen przy hotelu, opcja all inclusive hula, cena rewelacyjna. Polecamy osobom, które są świadome, że za niską cenę nie oczekujemy luksusów. Jedzenie przepyszne, do wyboru, do koloru. Naszym zdaniem biuro dba o klientów. Na maile odnośnie detali szybka odpowiedź. Generalnie, polecamy i w przyszłości chętnie skorzystamy z oferty (oczywiście w inne miejsce ;)).
Brak
Brak
na początku z 8 dniowej wycieczki przedstawionej w ofercie została 6 dniowa. Podają atrakcyjne godziny wylotu i powrotu a rzeczywiście jest całkiem odwrotnie. Na przykład: wylot 03:55 wg umowy a rzeczywiście 19;30 (cały dzień stracony. Powrót 16;45 wg umowy a rzeczywiście 7:30 i kolejny dzień:-) Zero odpowiedzi na reklamacje, zero przeprosin, telefonicznie nie ma z kim porozmawiać- odsyłają do maila ale nikt nie odpisuje. (niektórzy powiedzą proszę czytać umowy, inni że doba wylotu i przylotu to 24 godziny manewru) ale niesmak pozostaje z wakacji życia. Teraz pozytywy: Hotel bardzo piękny, obsługa super, pokoje ok. Reszta imprezy zorganizowana w sposób bardzo dobry (dojazd z i na lotnisko rezydencji bardzo pomocni) Można powiedzieć, że w dobrej cenie musiał kryć się jakiś haczyk. Decyzja należy do was.
Brak
Brak
cała wycieczka odbyła się bez najmniejszych problemów. Tylo rezydentka była nie za bardzo miła.
Brak
Brak
Wszystko zgodnie z opisem. Przelot sprawny, rezydentka bardzo w porządku, przede wszystkim mobilna w razie problemów. Opis oferty zgodny z tym co zastaliśmy na miejscu
Brak
Brak
Zastrzeżenia dotyczą jedynie rezydentki. Obecna była jedynie na lotnisku przy przylocie oraz na spotkaniu organizacyjnym, które zorganizowane zostało w godzinie najmniej odpowiedniej czyli obiadowej. W dalszej części nie było kontaktu z rezydentką, ponieważ nie było takiej potrzeby, W drodze powrotnej, w momencie, gdy tego samego dnia, o tej samej godzinie odbywały się równoległe odprawy do Polski i panował chaos, rezydentka w ogóle się nie pojawiła - mimo wcześniejszych zapewnień. Biuro podróży wywiązało się z umowy, wszystko było zgodne z ofertą.
Brak
Brak
Niestety nie polecam korzystać z usług tego biura, opis wycieczek, zarówno na temat hotelu czy atrakcji w danym miejscu, nie był zgodny z rzeczywistością. Natomiast rezydentka nie pomogła nam, w zapewnieniu nawet minimum standardu w hotelu, a co dopiero bajek jakie są zamieszczone na stronie. Lecieliśmy do Kos, a hotel Willa Andrews nie spełniał standardów jednej gwiazdki a co dopiero trzech, więc trzeba sporo zaniżać standard opisywany przez biuro.
Brak
Brak
Rzadko dodaje się opinie gdy jest się zadowolonym wiec ją wystawię by może troszkę pomóc innym, którzy się obawiają tego biura :) Głównie dla tych, którzy jak my chcą pierwszy raz skorzystać z biura 7islands. Otóż mogę śmiało stwierdzić ze jestem zadowolona. Wybraliśmy się do Grecji na Krete do hotelu Castro. Otóż zadania biura czyli organizacja transferu z/do lotniska plus zakwaterowanie było ok. Na spotkaniu z rezydentem nie byliśmy ale dzwoniliśmy zapytać czy jak zwykle na dwa dni przed odlotem będzie informacja. Takowa była wiec biuro według mnie wywiązało się ze wszystkich zadań jakie miało do wykonania. W związku z czym moja opinia jest pozywtyna i polecam biuro.
Brak
Brak
Nie polecam ,wyjezdzalem z innymi biurami kontakt z innymi byl caly czas rezydenci czuja sie jak bogowie nie szanuja klijentow pomimo ze to my placimy za ich uslugi,podczas powrotu opozniony lot z winy biura ktory nie dotarczył listy ttroje ludzi na lotnisku zostalo bez biletu po trzech godzinach 10 minutach odlecielismy ,zero zainteresowania rezydentow aby nas powiadomic co sie dzieje
Brak
Brak
Na początku pełny szacun dla Rezydentów Anety i Michała, którzy wykazali się pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem. Kończąca się data ważności dowodu żony nie pozwoliła na odlot z Wrocławia na Kretę - 'Czar prysł' , wracamy nad ranem do domu, zmęczeni, sfrustrowani.....6;20 rano , telefon, dzwoni Rezydent Michał "Gdzie Państwo są, czekamy na Was w Hersonissos" , a my zrezygnowani w domu. Zaczęła się batalia o to abyśmy jednak urlop spędzili na Krecie. Motywacja i troska Michała zmobilizowała nas do tego stopnia, że o godzinie 9:00 już mieliśmy bilety na lot w ten sam dzień. Byli z nami w stałym kontakcie telefonicznym i smsowym. Dzięki ich staraniu szybko i szczęśliwie dotarliśmy do hotelu. Dziękujemy za wspólnie spędzony urlop.
Brak
Brak
Niestety biuro podróży 7 Island nie pozostawiło po sobie dobrego wrażenia. Na wstępie biuro nie informuje klientów o dosyć istotnych kwestiach, takich jak grzyb w hotelu, słona woda spod prysznica czy bliskość dyskoteki (100 metrów od hotelu), myślę że gdyby uwzględnić dodatkowo te 3 rzeczy to większość osób zapewnie zrezygnowała by z zakupu tejże wycieczki nie wspominając już o wprowadzaniu klienta w błąd sugerując, że hotel posiada standard 3,5 gwiazdki a lokalnie ma 2. Organizacja lotów, transferów i zakwaterowania też pozostawia wiele do życzenia biorąc pod uwagę że do hotelu przyjeżdża się o godzinie 7 a zakwaterowanie jest od godziny 12 to samo z wylotem, dodatkowo opóźniony wylot o 1,5 h gdzie w międzyczasie 2 inne samoloty tej samej Lini leżące w to samo miejsce nie miały problemów z opóźnieniem a niezbyt przyjemnie siedzi się na lotnisku po północy. Zalety hotelu to zdecydowanie bliska odległość do plaży, jedzenie, estetyczna stołówka, recepcja oraz bar jeżeli komuś smakują lokalne trunki.
Brak
Brak
Polecam! Wszystko w porządku, opieka rezydentki od początku do końca, nie mam nic do zarzucenia.
Brak
Brak
Goraco polecam to biuro podr?ży. Wszystko zgodnie z opisem. Bardzo mila obsluga w hotelu Ilios na Kosie, hotel rodzinny, spokojnie.Godny polecenia dla rodzin z dziecmi. Pani Maria rewelacyjna rezydentka. Bardzo pomocna.
Brak
Brak
Obawy związane z wyjazdem z tym biurem podróży okazały się bezpodstawne. Rezydenci mili, kompetentni.Wycieczki oferowane bardzo nam się podobały.Opieka na lotnisku bardzo pomocna.Polecam panią Beatę i pana Michała.
Brak
Brak
Wczasy z 7islands Kreta czerwiec 2018 - porażka ! W dniu przyjazdu dowiedzieliśmy się że zmieniają nam hotel Creta Residence na inny który nie posiadał basenu ani oferty all inclusive, co mieliśmy zapisane w ofercie. Aby z tego korzystać musieliśmy chodzić do hotelu w którym mieliśmy być zakwaterowani zgodnie z umową... rezydentka notorycznie wprowadzała nas w błąd twierdząc że hotel w ostatniej chwili rozwiązał z nimi umowę a prawdą było, że był to zwykły overbooking. Biuro podróży nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności twierdząc że hotel zamienny był o takim samym standardzie - nieważne, że nie miał żadnej infrastruktury tj. basen, bar, all inclusive...jedyna propozycja rekompensaty to 200 zł na osobę w postaci vouchera oczywiście do wykorzystania u nich. Rezydentka na miejscu potrafiła do nas dzwonić z pretensjami podczas urlopu czemu dzwonimy do Polski dowiedzieć się co zaszło. Generalnie wszystkich Polaków którzy przyjechali do tego hotelu w podobnym terminie wywalili do innego miejsca. Zgodnie z opinią rezydentki i jak domniemam mottem 7islands mielismy się cieszyć że nie wylądowaliśmy pod chmurką i mamy ładna pogodę - faktycznie tylko tyle możemy im zawdzięczac bo udany wypoczynek to nie był i nigdy wiecej z ich "usług" nie skorzystamy!
Brak
Brak
prymitywne te wasze propozycje ja mam po 30 zł noclegi 3 km od Słonecznego Brzegu, pokoje luksusowe
Brak
Brak