Biuro przedstawia ofertę niezgodną z prawdą hotel brudny panie sprzątające poprawiają tylko narzutę na łóżku ręczniki niewymieniane przez dwa tygodnie jedzenie nieświeże mała ilość leżaków na plaży pani rezydent która miała się opiekować i udzielać informacji nie pojawiła się na lotnisku turyści biura w środku nocy w obcym kraju byli pozostawieni samym sobie a nikt w Polsce nie informował że rezydenta nie będzie i trzeba znać język angielski aby zrozumieć co mówi pan tureckiego pochodzenia .Zostały rozdane koperty z informacją kiedy pani rezydent się pojawi .Pojawiła się rezydentka następnego dnia zero informacji o miejscowości ,hotelu całkowity brak kompetencji ze strony rezydentki co negatywnie wpływa na ocenę biura nie polecam wyjazdu z tym biurem
Ogólnie nie polecam! Mają w niektórych ofertach \"ultra all inclusive\", które działa jak zwykłe all, w ten sposób chcą zachęcić klienta. Proszę na to uważać! Pani rezydent zależało tylko na wycieczkach fakultatywnych, które biuro organizowało, cena kosmiczna, można było taką wycieczkę kupić 3 razy taniej. Po zamachu w Tunezji biuro nie zorganizowało wcześniejszych powrotów dla chętnych.
Biuro zmieniło godzinę powrotu do kraju oraz lotnisko , o czym dowiedzieliśmy się jadąc już na lotnisko . Ponadto Pani rezydent zapewniała nas kilkakrotnie o śniadaniu przed wyjazdem o godz. 5.00. Okazało się , że stołówka była zamknięta , a Pan z recepcji nic nie wiedział. Jestem osobą chorą na cukrzycę (biorę insulinę i tabletki) dla mnie to był bardzo durzy problem. W wyniku zaistniałej sytuacji zamiast wylecieć do Warszawy wystartowaliśmy z godzinnym opóźnieniem do Gdańska a dopiero do Warszawy. Nasz lot powrotny trwał 6 godzin z międzylądowaniem w Gdańsku zamiast 2.45 min.
Biuro jak biuro,Ogólnie nie musiałem wracać na swój koszt :) Na lotnisku mieliśmy zamieszanie z bagażem (wózek dla dziecka był w innym miejscu niż taśma bagażowa) po wyjściu z lotniska sam musiałem szukać organizatora.W autokarze szybka informacja, że jedziemy sami bo Pani rezydent ma jeszcze inne sprawy.Wręczyła nam tylko koperty o spotkaniu dzień później.Na spotkanie spóźniła się 1 godzinę nikogo nie informując, chyba nie byłby problem zadzwonić na recepcję by nas poinformowali.Spotkanie trwało ok 5 min, żadnych propozycji wycieczek itp.Praktycznie tylko zapytanie czy wszystko ok i jak się podoba.Kilka naszych pytań i po spotkaniu na którym to miał być tak ładnie opisany jakiś fajny drink :) Już tej Pani nikt nie widział.Autokar przyjechał pod Hotel i wyrzucił na lotnisku wszystkich. To chyba tyle jeżeli chodzi o biuro. Sporo ludzi podróżuje 1 raz nie znając nawet Angielskiego i od razu jest się rzuconym na głęboką wodę ponieważ samemu trzeba się zameldować w Hotelu itp. Dla mnie to nie problem ale wiele osób starszych podróżujących w autokarze z nami obawiał się pewnych rzeczy.
Kupiłem wczasy-kontakt z Biurem bardzo dobry,kompetentnie ,szybko i dokładnie. Wylot,pobyt ,hotel,przylot całkowicie pokrywały się z ofertą.Rezydent odebrał na lotnisku ,zapewnił transfer .przy powrocie uprzedził telefonicznie o 10 minutach opóżnienia-Egipt!? .Czego więcej chcieć? Trzeba poszukać w sieci opinii o hotelu ,żeby wiedzieć czego oczekiwać.Należy rozróżnić za co odpowiada Biuro podróży,co wybraliśmy sami,a co zawalił ktoś inny.
Polecam to biuro poniewaz wszystko co bylo napisane w ofercie bylo widoczne w rzeczywistosci :) byla to nasza pierwsza wycieczka w zyciu i biuro Best Reisen naprawde zorganizowalo nam ta wycieczke tak jak sie nalezy !!! a ludzie ktorzy pisza takie negatywy o tym biurze to niech sie lepiej zastanowia nad tym co pisza :) POLECAM GORĄCO :)
Leciałam z rodziną do Egiptu. Bez żadnych problemów! Martwiłam się bo czytałam opinie klientów tego biura. W moim przypadku było wszystko w jak najlepszym porządku! Jednym słowem biuro stanęło na wysokości zadania:)
Niestety biuro Best Reisen nie szanuje swoich klientów !!! Lot opóźniony o 5 godzin, zakwaterowanie w innym hotelu, niż wskazuje umowa, brak jakiejkolwiek opieki ze strony rezydenta. Biuro nie ma pojęcia o miejscach, do których wysyła swoich klientów i warunkach, w jakich są zakwaterowani (otrzymaliśmy pokój w piwnicy, wilgoć i biegające robale). Podpisują masowo umowy na wycieczki do hoteli, do których wiadomo, że i tak klient nie trafi. Wycieczka z 7-dniowej robi się 5-dniowa. Nigdy więcej !!!!
NIE POLECAM biura Best Reisen. Rezydent w Egipcie (Mahmed) umie tylko sprzedać wycieczki i to bez ważnych informacji dotyczących ich trwania. W razie problemów nie pojawia się w hotelu, a sprawy rozwiązuje się kosztem gości. Utrudniony kontakt z rezydentem komplikuje sprawy. NIE POLECAM tego biura!
Biuro Best Reisen wysyła klientow w miejsca o których ma niewielkie pojęcie. Przykładowo, odległość od plaży miała wynosić 300 m, wynosiła ok. 800. Posiłki okaząło się że są w innym hotelu, dodatkowo 300 m w obie strony. Niby niedaleko ale zona miałą kłopoty z poruszaniem się i gdybyśmy wiedzieli jak to wygląda, wybralibyśmy inny hotel. Dodatkowo sąsiedztwo hotelu z hałaśliwymi imprezami na wolnym powietrzu (pod balkonem naszego pokoju) codziennie do północy. Na nasze pisma biuro odpowiedziało pokrętnie, wychodząc chyba z założenia że całe ryzyko związane z wyjazdem ponosi klient biura a oni sami za nic nie odpowiadają, wystarczy że zainkasowali odpowiednią kwotę
Rezydent ani razu nie pokazał się w hotelu. Ciężko było się do niego dodzwonić nie odbierał telefonów Skrócono nam pobyt o 12 godzin, zmiana godzin lotu, przez co byliśmy na miejscu 5 dób. Nie polecam szkoda nerwów.
Biuro godne polecenia, brak zastrzeżeń, miły kontakt z rezydentem, pobyt zaliczam do udanych.
Wycieczka do Turcji - konkretnie hotel Eftalia Village. Wszystko w porządku od początku do końca.
Polecam. Bez obaw skorzystam jeszcze raz z usług tego biura podróży.
bylismy w hurghadzie hotel titanic beach wszystko bylo ok pan rezydent mahmoud Ramadan SUPER