Nie mam nic dobrego do powiedzenia. Zamiast doleciec w sobote kolo 13,dotarlismy w niedziele o 21.30. Z lotniska cofano nas 3 razy. Finalny lot zamiast 4 godzin trwal 8 (dzieki miedzyladowaniu w katowicach). Na lotnisku chaos informacyjny. Bedziemy sie odwolywac ,bo cala ta wycieczka to byl zart a nie wypoczynek.
Brak
Brak
Biuro godne polecenia. Wycieczka zgodna z opisem.Rezydent w hotelu dobrze mówił po polsku. Na lotnisku również czekała na nas osoba dobrze mówiąca w naszym języku.
Brak
Brak
Biuro w porządku, ale portal wakacje.pl niezbyt dobrze współpracowało z tym biurem. Karty pokładowe wysłane zostały w dniu wylotu, a nie jak było w umówię 2 dni przed i na podatek nie było dodanego bagażu rejestrowanego, za który zapłaciłam i musiałam wykupić go jeszcze raz. Zwrot kosztów wykupienia przeze mnie ponownego bagażu do dziś dnia nie został dokonany, mimo złożonej mojej reklamacji. Wakacje uznało moja reklamacje za niezasadna a przecież to wina biura że nie dopatrzyli tego. Teraz czekam na odpowiedz w sprawie reklamacji od biura Best Reisen.
Brak
Brak
Dziękujemy za dobrą opiekę i cudowne wakacje polecamy wakacje z Best Reisen
Brak
Brak
nie mam żadnych uwag,wszystko na czas i z uśmiechem na ustach
Brak
Brak
Autor nie dodał opinii tekstowej.
Brak
Brak
Hotel Steingerberger w Hurghadzie. Tu 9/10 Zacznę od tego że rezydent to porażka. Oprócz sprzedaży wycieczek nie był niczym innym zainteresowany. Miał przesłać SMS z info o wylocie. Nie przysłał. Napisał kartkę z informacją i przekazał przez innego wczasowicza. Wycieczka fakultatywna do Luksoru , porażka. Gość który podobno był przewodnikiem, mylił imiona faraonów, nie chodził z nami po obiektach tylko czekał przy wejściach z oczami wlepionymi w smartfona.Rezydent mówił że koszt wycieczki 77$ komplet. Przewodnik wyciągnął od uczestników po 10$ za rejs po nil który miał być dla chętnych,a po wejściu na łąjbę sternik popływał ,a nie przepłynął na drugi brzeg. Generalnie wycieczka najgorsza na jakiej byłem. Obsługa polskojęzyczna , nie istnieje. Wczasy z innych biur podróży podniosły poprzeczkę na tyle,że tej firmie wystawiam 2/10. Nigdy z wami nie polecę na wczasy!!!
Brak
Brak
Hotel Steingerberger w Hurghadzie. Tu 9/10 Zacznę od tego że rezydent to porażka. Oprócz sprzedaży wycieczek nie był niczym innym zainteresowany. Miał przesłać SMS z info o wylocie. Nie przysłał. Napisał kartkę z informacją i przekazał przez innego wczasowicza. Wycieczka fakultatywna do Luksoru , porażka. Gość który podobno był przewodnikiem, mylił imiona faraonów, nie chodził z nami po obiektach tylko czekał przy wejściach z oczami wlepionymi w smartfona.Rezydent mówił że koszt wycieczki 77$ komplet. Przewodnik wyciągnął od uczestników po 10$ za rejs po nil który miał być dla chętnych,a po wejściu na łąjbę sternik popływał ,a nie przepłynął na drugi brzeg. Generalnie wycieczka najgorsza na jakiej byłem. Obsługa polskojęzyczna , nie istnieje. Wczasy z innych biur podróży podniosły poprzeczkę na tyle,że tej firmie wystawiam 2/10. Nigdy z wami nie polecę na wczasy!!!
Brak
Brak
Wszystko zgodnie z ofertą. Niestety podniesiono nam cenę ze względu na zmiany w lotach o 1000zł natomiast wydłużono pobyt do 13 dni, nie jest to dla nas kłopot ale oferta wstępna była inna stąd obniżona ocena. Rezydent dobrze mówił i pisał po Polsku, byliśmy jedyną rodzina w miejscowości Fujairach - transfer z lotniska zorganizowano wygodnym samochodem typu VAN. Mieliśmy duże obawy natomiast szczerze polecam.
Brak
Brak
Biuro powinno bardziej przyłożyć się do stron internetowych opisujacych hotel. Przed wyjazdem hotel mial 5 gwiazdek po powrocie nagle 4.Rezydent wycieczki też mało zaangażowany w napotykane problemy uczestników turnusu.
Brak
Brak
Wszystko przygotowane perfekcyjnie. Na każdym etapie podróży i już na miejscu nie było żadnych niejasnych sytuacji. Czuliśmy się dopieszczani na każdym etapie pobytu.
Brak
Brak
Biuro podróży ok. Oferta zgodna z opisem, byliśmy pozytywnie zaskoczeni hotelem. Minusem okazał się rezydent. Spotkał się z nami żeby namówić nas na różne wycieczki, sporo osób się skusiło po jego opowieściach, jak to jest super. Niestety w praktyce były nudne i opieka pilota też pozostawała wiele do życzenia. Później kontaktu z rezydentem nie było, nawet godziny transferu do poszczególnych osób powysyłał błędne (hotele sąsiadujące miały różnice czasu nawet 30 min.-koszmar), przez co na niektóre osoby czekaliśmy pół godziny, natomiast inne czekały na nas (do rezydenta nie mogły się dodzwonić-tragedia) , na lotnisko odwoził nas bułgarski kierowca. Pan rezydent nie znalazł czasu ??? Z oferty biura może jeszcze skorzystam, natomiast żadnych wycieczek fakultatywnych.
Brak
Brak
Sama Bułgaria nie podoba nam się.Ale to co miało być było tak jak oferowali. Hotel o.k.Jedzenie nie bardzo. Rezydent pomocny, od strony biura wszystko pozytywnie. Jak ktoś lubi centrum i tłumy to polecam hotel Atol w Słonecznym Brzegu ale bez wyżywienia.Dla rodzin spokojnych i z dziećmi nie polecam.
Brak
Brak
Nieuczciwi, nieprofesjonalni, aroganccy (to delikatne określenia) ? poczynając od egipskich przedstawicieli: Mohammeda, który odbierał nas na lotnisku poprzez Mahmooda (rezydenta), polskich pracowników biura w Warszawie, a na właścicielce biura kończąc. Na lotnisku w Hurgadzie odebrał nas Mohammed, udzielił podstawowych informacji. W pewnym momencie jeden z polskich gości nie zrozumiał co do niego mówił, więc powiedział mu, że jak nie rozumie po polsku to może mu to powtórzyć po angielsku? I dalej było już tylko gorzej. Na wycieczkę do Kairu, podstawili autokar bez ogrzewania, temperatura na zewnątrz była ok. 15 st.C (byliśmy w lutym), i po chwili w wewnątrz autokaru również, a może nawet mniej. Biuro wiedziało o uszkodzonym ogrzewaniu kilka dni wcześniej?, autokar śmierdzący wymiocinami, kierowcy palący podczas jazdy papierosy, fotele bez pasów, bez możliwości rozłożenia Ok 8-9h ( w jedna stronę) w podróż w nocy z 7 letnim dzieckiem przez pustynie, horror, zimno, brudno, smród ? A potem cały czas biegiem, bo przewodnik się spieszył do domu? Po tej ?wycieczce? wszyscy się rozchorowaliśmy choć byliśmy dobrze przygotowani (bluzy, softshele) i na reklamację odpisali wklejonym tekstem, że im przykro i generalnie to ?olali? i zaproponowali zniżkę na kolejne wakacje. NIDY WIĘCEJ z nimi nawet za darmo ! Hotel Royal Lagoon nie zasługiwał na 5 gwiazdek - brudno i personel traktuje Cię jak intruza. Nie wierzcie, że musicie TYLKO od BEST REISEN kupować wycieczki itp. Ubezpieczenie nie traci ważności - co też potwierdził potem rezydent. Pozytywy: w lutym spokój, mało turystów, słońce, temperatury pow 25 st C.
Brak
Brak
Polecam biuro podróży Best Reisen. Wycieczka bardzo dobrze zoorganizowana. Hotel w Egipcie z fantastycznym aqua parkiem. Rezydent M. Ramadam dobrze mówi po polsku, dzięki czemu bez problemu można się dogadać. Dodatkowym plusem było to, że w razie potrzeby rezydent od razu odpowiadał na nasze wiadomości. Wycieczka fakultatywna na wyspę Paradise SUPER! również na niej był opiekun rozmawiający polsku. POLECAM.
Brak
Brak
Wszystko zgodnie z ofertą podróż na Malediwy uważam za zorganizowaną perfekcyjnie w każdym calu mogę z czystym sumieniem polecić w 100% od transferu na lotnisku po cały pobyt w wybranym hotelu
Brak
Brak
Wyjazd do Bulgarii totalna porażka. Hotel Andalusia w mniemaniu biura 4* nie zasługuje nawet na 2*. Takiego brudu nie widziałam jeszcze nigdy w żadnym hotelu. Pokoje z bardzoooo wysłużonymi meblami i śmierdzącą łazienką...przez tygodniowy pobyt nie sprzatnięty ani razu. Personel leniwy i udający nieznajomość zadnego języka obcego. Jedzenie fatalne co skutkowało masowymi zachorowaniami na biegunkę, wymioty i gorączkę. Gigantyczne kolejki po jedzenie przy upale wewnątrz jadłodajni. Okradane pokoje.Windy wyłączane kilka razy dziennie z użytku. Toaleta ogólnodostepna jedna na cały hotel dla wszystkich. Pierwszy i ostatni raz w Bułgarii. Może są dobre hotele, ale ten trzeba omijać szerokim łukiem.
Brak
Brak
Nasze pierwsze wczasy z best reisen, uważamy za udane. Wszystko przebieglo sprawnie, mimo różnych opóźnień (taki był nasz pech :)). Polecany !
Brak
Brak
Wczasy w BUŁGARII uważam za udane. Wszystko zgodnie z ofertą. Rezydent P CZAREK pomocny, konkretny, rzeczowy. POLECAM
Brak
Brak
Wyjazd do ZEA w lipcu zorganizowany bardzo dobrze.! Pocz?wszy od powitania na lotnisku , organizacj? transferu z i na lotnisko - wszystko punktualnie komfortowo! Rezydent Remon ( polskoj?zyczny) bardzo pomocny , życzliwy- lubi Polak?w..:) Polecam skorzystać z wycieczki do Dubaju- wrażenia niezapomniane! Mimo wycieczki w lipcu niebyło źle( aczkolwiek goráca si? spodziewaliśmy- daliśmy radę)!!;) Polecam z czystym sumieniem biuro Best Reisen !!! Na pewno jeszcze skorzystamy!!
Brak
Brak