Biuro podróży Best Reisen oceniam jako najgorszy z, którego miałam okazje skorzystać. Hotel do którego trafiliśmy nie spełniał warunków umowy. Wytrzymaliśmy w tym hotelu dwa dni i jedna noc, gdyż wszechobecny brud doprowadził Nas do zmiany hotelu za który musieliśmy oczywiście dopłacić. Straciliśmy przez to biuro podróży sporo nerwów i część swojego urlopu, Pobyt w początkowym hotelu spędziliśmy na walizkach i w holu recepcyjnym gdzie również zostaliśmy potraktowani jak intruzi. Po powrocie do Polski i złożeniu reklamacji zostaliśmy również potraktowani nieprofesjonalnie przez biuro. Oczywiście nie przyjęli reklamacji wycieczki, ,mimo, iż posiadaliśmy mnóstwo dowodów (zdjęcia) przedstawiających stan hotelu w którym przeżyliśmy koszmar. Szkoda,że nie ma możliwości wstawienia tutaj zdjęć, gdyż z przyjemnością ujawniłabym jaką ofertą dysponuje właśnie to biuro podróży. Były to pierwsze i ostatnie wakacje z Best Reisen i stanowczo odradzam korzystania z Ich usług.
Byliśmy z tym biurem na Malediwach i wszystko super załatwione. Dostaliśmy najlepiej usytuowany bungalow na wyspie, cała oferta zgadzała się z opisem. Nie było żadnego rezydenta z biura, ale zupełnie nie był do niczego potrzebny. Bez problemu udało się wszystko załatwić. Jedynie dokumenty podróży przyszły tego samego dnia co był wylot, ale w niczym to nie przeszkadzało do udanego urlopu. Nie mam zastrzeżeń,polecam.
Generalnie brak słów. Nikomu nie polecam korzystania z usług biura. Totalna porażka tj-brak miejsca w wykupionym hotelu, ( hotel zastępczy bez ALL INC, gdzie miałam wykupiony), brak kontaktu z rezydentem na miejscu. Trudna i długotrwała walka z reklamacją po powrocie,.Kontakt na miejscu z rezydentem był dopiero w 3 dobę pobytu.
Biuro w porządku nie było problemu na lotnisku z rezydentem czekał.Podał swój numer telefonu , z którym można było się połączyć za darmo przez Wi-Fi w Hotelu( WhatsApp ) Wycieczkę do Dubaju zamówiliśmy poprzez WhatsApp z wydrukiem bez problemu opłata na miejscu u rezydenta.W dniu wyjazdu do Polski rano rezydent przesłał bilety samolotowe WIZZ AIR wyjazd o 17.00 z hotelu busem. HOTEL BIN MAJID BEACH RESORT - OK!!!
Same problemy . Wybieraliśmy się na Zanzibar . Wybraliśmy wstępnie na internecie ofertę 5 gwiazdek . W biurze Best Raisen za namowa pani która odpowiada za ten kraj daliśmy się namówić na zmianę hotelu na Uroa Bay Beach Resort and Spa to w innej miejscowości ponieważ miał mieć lepsze udogodnienia. Potem już tylko rozpoczęły się kłopoty . Od momentu jak zapłaciliśmy i chcieliśmy odrobine pomocy to się okazało ze z nikim się nie można porozumieć. Nikt nie odbiera. Dokumenty otrzymaliśmy w dniu wylotu . Mailem po kilku interwencjach . Niestety na tym opieka biura się skończyła . Rezydenta tylko raz zobaczyliśmy i tak wysiadł w drodze do hotelu i zostaliśmy tylko z kierowca . Hotel dno. Plaża na odcinku całej miejscowości zawalona śmieciami . Personel niekompetentny i nie przeszkolony . Znajomość języka angielskiego bardzo słaba a niejednokrotnie żadna . Trzeba szybko uczyć się swahili . Jedzenie monotonne i bez smaku . Drinki to jakieś wynalazki które nie maja odzwierciedlenia w popularnych nazwach . Brak atrakcji na miejscu . Pokoje sprzątane tylko wtedy gdy się zadzwoni do recepcji kilka razy . Generalnie robiliśmy wszystko aby sobie nie popsuć wyjazdu . Całość nie warta tej ceny. Z biurem zero kontaktu . Rezydent nawet nie przyszedł aby nas odwieźć . Kierowcę szukaliśmy i tak do końca nie wiadomo kto go podstawił . Bo wyglądało ze hotel . Nie polecamy Best Raisen . To nie jest profesjonalna usługa turystyczna
Nie polecam tego pseudobiura,Zawsze jeździłam z Itaką lub Tui.Tym razem nie poczytałam opinii o Best Raisen i to był mój błąd.Otóż byłam w hotelu Grand Plaza Resort. w Egipcie.Po opłaceniu z góry pokoju Delux zakwaterowano nas .Pokój zgodny z opisem,ładny ,przestronny i z widokiem na morze i piękny ogród.I na tym koniec plusów.!!!Dokumenty przyszły w ostatniej chwili przed wyjazdem.Na drugi dzień spotkanie z rezydentem i zarazem ostanie przez cały pobyt.W dniu wylotu sami musieliśmy się dowiadywać o której jest samolot,bo oczywiście na tablicy informacyjnej były wszystkie wyloty z innych biur podróży oprócz Best Reisen !!! Opis oferty nie zgadzał się z faktycznym stanem na miejscu.Otóż w ofercie nie było słowa o tym że w lobby wszystkie napoje są płatne! Nie było słowa o tym ,że na 5 restauracji w hotelu 3 są płatne!!!Porównałam oferty tego samego hotelu oferowane przez inne biura i taka informacja była podana!!!.Nie wybrałabym tego hotelu wiedząc że przy opcji all mam dodatkowo płacić nawet za wodę! Zareklamowałam oczywiście ofertę i w odpowiedzi od Best Reisen nie otrzymałam wyjaśnienia dlaczego nie było takiej informacji w ofercie!Nigdy więcej nie pojadę z tym biurem i odradzam wszystkim.Lepiej zapłacić więcej i nie szargać sobie nerwów i zmarnować urlop.
Wszystko zgodne z opisem oferty jaką dostałem. Polecam usługi biura.
Pierwszy raz wyjechałam z biurem Best Reisen i jestem bardzo miło zaskoczona Wszystko zgodne z opisem ,poza tym rezydent od lotniska po zameldowanie był z nami słuzył pomoca w zameldowaniu i doborze pokoju Bardzo dziekuje. Dzien przed wylotem znalazlam kartke w drzwiach pokoju z dokładnym opisem godz. wylotu i odjazdu z hotelu Rezydent przyjechał po nas o umowionej godz.(0,40 rano) do hotelu i odstawił na lotnisko.Dodam ze to nie moj pierwszy wyjaz zagraniczny , a spotkałam sie pierwszy raz z taka obsługa rezydenta Polecam.
Niestety nie polecam biura Best Reisen. Wycieczka do Dubaju Brak organizacji. Biuro podróży nie dotrzymuje warunków umowy - na ostatnią chwilę wysyła dokumenty. Pokój hotelowy bez balkonu. Widok z okna bez komentarza. Pokoje nie są sprzątane codziennie - pomimo kartki na drzwiach obsługa nie sprząta. Rezydent tylko i wyłącznie poświęcił nam w autokarze 5 minut. Niestety nie polecam. Pozdrawiam serdecznie
Jeżeli chodzi o Panią rezydent w Bułgari Słoneczny Brzeg jestem bardzo niezadowolona. Po przylocie do Burgas musieliśmy jej szukasz na lotnisku brak jakiej kolwiek tabliczki Best Reisen trwało to chwilę zanin ktos z naszej grupy ja znalazł. Oczywiście mieliśmy przygodę bo syn zostawił telefon w samolocie po zapytaniu czy jest szansa na odzyskanie Pani od razu powiedziała że Nie nawet nie chciała pomóc nie zrobiła nic. Na szczęście w drodze już powrotnej mąż poszedł z synem do informacji wytłumaczył co i jak i udało się odzyskać bez problemu telefon. Jednym słowem Pani rezydencja nawet nie zaproponowała abyśmy się udali do informacji zapytać. Nie polecam !!!!
Właśnie wracamy z wycieczki do Dubaju. Samo miasto cudowne ale niestety całkowity brak organizacji. Jedyny plus za kontakt z rezydentem. Dokumenty podróży miały być wysłane dwa dni przed odlotem - niestety ich nie było. Dostaliśmy je dopiero dzień przed wylotem około godziny 16. Taka sama sytuacja z biletami powrotnymi dostaliśmy je w dniu wyjazdu o godzinie 16.20 gdzie o godzinie 17 przyjezdzał po nas bus na lotnisko. Nie polecam. Szkoda nerwów na to biuro.
Profesjonalna opieka biura. Rezydent odebrał nas z lotniska, uczestniczył przy meldowaniu w hotelu. Następnego dnia spotkał się z nami aby porozmawiać z nami o zwyczajach, podpowiedzieć kilka rzecz i oczywiście sprzedać wycieczki. O dziwo cena wycieczek niższa niż u \"lokalnych\" sprzedawców. Dostaliśmy do rezydenta kontakt telefoniczny i mailowy z którego bez problemu czasem korzystaliśmy. Hotel zgodny z ofertą,7 dni od niedzieli do niedzieli - godziny wylot 8.30 z Warszawy w niedzielę, wylot z Hurgady 4 rano w niedzielę. Jesteśmy super zadowoleni
Biuro ok.Drugi nasz wyjazd z tym biurem do Egiptu. Polecam. Tym razem z żoną byliśmy w Sharm El Sheik hotel Grant Oasis.Wszystko ok . Rezydent GRZEGORZ super polecam egipcjanin bardzo dobrze mówi po polsku. Bardzo pomocny polecam citi tours wycieczka do Jerozolimy Grzegorz wszystko załatwia. Lącznie z prowiantem na wycieczki.
Pozytywna ocena, biuro rzetelne polecam usługi oferowane przez Best Reisen Biuro podróży
To biuro ma gdzieś swoich klientów. Rezydent na miejscu naciąga na drogie wycieczki i mówi, że najtaniej, spotkanie specjalnie jest zaraz po przylocie. Wszystko jest robione tak, aby ludzie nie mieli czasu zapoznać sie z cenami na rynku.
Brak własnego stanowiska na lotnisku Rezydentka spóźniła się na lotnisko 30 min , żeby nas odebrać , później czekaliśmy jeszcze 20 min na busa
Nigdy w zyciu nie pojade z przez to biuro podrozy! Brak zainteresowana klientami! Po zaplaceniu kwoty brak zainteresowana. Czas oczekiwania na jakiekolwiek informacje wiecej niz 24 h ! Brak informacji. Biuro nie informuje o calkowitym czasie podrozy !!!! Cos okropnego!!!
Wszystko zgodne z opisem oferty do niczego nie można się przyczepić polecam w 100 procentach.Bardzo dobra organizacja wycieczki wszystko przejzyscie
Oferta zgodna z opisem. Bardzo sprawny transfer do hotelu i na lotnisko. Rezydent w ciągłym kontakcie. Polecam.
O ile wszystko było przygotowane zgodnie z opisem t na pomoc rezydenta nie ma co liczyć jeśli chodzi o Bułgarię - Słoneczny Brzeg. Zero kontaktu, nawet będąc zainteresowanym wycieczkami dodatkowymi na miejscu nie można liczyć na pomoc. Dobrze, że zostaliśmy odebrani i odwiezieni na lotnisko. Chcesz coś zobaczyć na miejscu - licz na siebie...