Ludzie nie polecam!! Na początku wszystko fajnie. Wylot z Warszawy we wtorek o 21:50, tak miało być. Wtorek- 7:45 telefon. Zaspana odbieram. '' dzień dobry ja dzwonie z pokładu '' myślałam że jakieś żarty. W pierwszej chwili nie skojarzyłam i pytam z jakiego pokładu? Na to facet : jesteście państwo na mojej liście wylotowej do Burgas. Za 15 minut wylatujemy a państwa nie ma. Z niedowierzaniem : Ale my wylatujemy o 21:50. Facet umilkl. Nie nie proszę Pani. Ja na Państwa czekam. Do Warszawy mamy dwie godziny. Więc jak dojechać w 15 minut?! Powiedziałam mu tą całą sytuację. Nadal nie mogę w to uwierzyć, taki błąd w dokumencie? Jakby tego było malo na koniec rozmowy usłyszałam :No cóż do zobaczenia w Burgas. Mąż pojechał do Wezyra wywalczyć dzisiejszy wylot. Albo chociaż dzień dłużej. W każdym bądź razie jak widzicie to wszystko zaczęło się okropnie. Nikomu nie życzę takich usterek ze strony tego biura. Aczkolwiek uprzedzam, że lepiej dzień przed, zadzwonic i się upewnić. A jak tylko możecie to omijajcie te biuro szerokimi drogami!! Dotychczas czytałam tu takie rzeczy o tym biurze ale wydawało mi się to niemożliwe. A tutaj... Szkoda gadać.
Byłam z wezyrem w okolicach Barcelony i złego słowa nie moge powiedziec. Wszystko było zgodne z ofertą a punktualnosc az mnie zastanawiała. Rezydenci grzeczni, dobrze zorientowani i przede wszystkim chętnie służyli pomocą. Naprawde nie mogłam sie do niczego przyczepic a jestem człowiekiem raczej wymagającym . Z czystym sumieniem polecam. Joanna
Pobyt Teneryfa, północna część wyspy. Nie polecam wycieczek fakultatywnych z tego biura. Po nas podjechała osobówka z trzecim rzędem - półką. Rotacyjnie tam kicaliśmy. Objazdówka po łebkach. Cena znacznie wyższa od każdej z grup niemieckich podróżujących w normalnych warunkach autokarami i jeepami. Nie dajcie się wrobić!!!! Do wyboru tańsze, także polskojęzyczne biura z normalnymi pojazdami. Wyspa fajna
Na początku miesiąca, byliśmy w Gracji na Korfu, wszystko byłoby dobrze, gdyby rezydentka na pierwszym spotkaniu powiedziala, zeby do niej nie dzwonic, nic jej nie interesowalo! Hotel ogólnie dobry, jedzenie pyszne, a obsługa hotelu miła. Gdyby nie brak jakiegokolwiek zainteresowania rezydenrki pewnie udało by nam sie duzo wiecej byśmy zwiedzili.
Właśnie wróciliśmy z Bułgarii. Super organizacja, samoloty zgodnie z planem, transfer szybko i sprawnie, hotel zgodny z ofertą. Polecam.
Pierwszy raz skorzystałam z usług biura podróży Wezyr w czerwcu 2016. Organizacja wycieczki, cena last minute - ok, ale wiedza Pani rezydentki Haliny w Bułgarii w Hotelu Avalon - ZEROWA. Bardzo chcieliśmy skorzystać z wycieczek na wypoczynku, ale po rozmowie z Panią rezydentką stwierdziliśmy, że zrobimy to na własną rękę, dodatkowo - BARDZO DROGIE wycieczki. Dla porównania w innym biurze podróży były ceny o połowę mniejsze. Szkoda, bo Wezyr mnie zawiódł i wiem, że więcej nie chcę z tym biurem wyjeżdżać, w tym roku planuję jeszcze dwa wyjazdy i oglądam wycieczki poza tym biurem.
zdecydowanie nie polecam. zamiana hotelu przed wyjazdem na inny w gorszej lokalizacji, stres i nerwy. na złożoną reklamację długo nie odpisywali. nie poczuwają się do odpowiedzialności za wprowadzenie w błąd.
spędzaliśmy wakacje z Wezyrem w tym roku w Grecji. Niestety dzień przed wyjazdem dowiedzieliśmy się że hotel w którym kupiliśmy wycieczkę nie ma już dla nas miejsca dlatego zaproponowano nam inny, nie mieliśmy czasu aby poszukać czegoś innego więc się zgodziliśmy. podróżowaliśmy z małym dzieckiem zapewniano nas że hotel na który nam zmieniono jest dla rodzin z dziećmi idealnym miejscem. niestety hotel był w samym sercu rozrywkowej części wyspy wśród klubów i barów, tragedia wszędzie hałas prosiliśmy o zmianę hotelu niestety nic dla nas nie załatwili, pomimo naszych licznych próśb ze względu jak tłumaczyli na duże obłożenie hoteli. Powrotu wcześniejszego do kraju też nie udało im się załatwić. Oferta była all inclusive a na miejscu okazało się że są tylko trzy posiłki. był to nasz trzeci wyjazd z Wezyrem i ostatni, dwa poprzednie były udane więc bez obaw zaufaliśmy i wybraliśmy się na wakacje z małym dzieckiem, to była tragedia, brak zainteresowania z ich strony i żadnej pomocy na miejscu !!!! wprowadzili nas w błąd zapewniając że jest to dobre miejsce dla rodzin z dziećmi i sprzedając all inclusive a na prawdę oferując trzy posiłki . na złożoną reklamację jak do tej pory nie raczyli odpowiedzieć.
hotel zgodny z opisem wart polecenia ,cena do jakości hotelu trochę zawyżona ,rezydenci ogólnie w porządku natomiast biuro podróży nie polecam ponieważ po pierwsze o dokumenty podróży trzeba upominać się samemu ,nikt nie przesłał mailem tych dokumentów i gdybym przez przypadek nie zadzwonił na dwanaście godzin przed wylotem to o godzinie trzeciej w nocy nie załatwiłbym nic a jak powiedziałem o tym pani rezydent to stwierdziła że na miejscu dzwoniłaby i mailowałaby z hotelu co pewnie trwałoby wieki a tym bardziej że wysadziła nas przed hotelem i pojechała z resztą grupy.Po drugie biuro WEZYR jest nie wiarygodne z tego względu że wylot z Krety miał być w niedzielę o godzinie 19 i POLSCE mieliśmy być po godzinie 21 z tego też względu kupiłem tą wycieczkę bo mając własną działalność od samego rana ma spotkania biznesowe .W sobotę patrzę na godz odlotu w hotelu i godzinę wylotu przesunięto 1.35 w poniedziałek, pokój na hotelu zdaje się o godzinie 12 także pozostaje czekać 11 godzin w recepcji czekając na transfer i z powodu opóznienia wylotu trzeba przekładać na póżniejszy termin spotkania biznesowe. NIE POLECAM TEGO BIURA.
Byłem z Wezyrem po raz pierwszy na wczasach w Bułgarii. Jestem mile zaskoczony bardzo dobrą organizacją wypoczynku w ROYAL VIKTORIA ELENITE HOTEL ANDALUCIA . Pokoje schludne sprzątane codziennie ,obsługa bardzo miła nawet nie znając języka obcego szło się dogadać. Rezydent pan Radosław Chołowczyc bardzo miły i dostępny o każdej porze według potrzeby.Wycieczki zgodne z propozycjami i cenami. BARDZO POLECAM TO BIURO PODRÓŻY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Biuro WEZYR W dniach 21 do 28 października 2015 roku przebywaliśmy w hotelu GRAND ASTOR HOTEL kategorii 4* w Alanyi z deklarowanym wyżywieniem All Inclusive. Do hotelu dotarliśmy około godziny 23 Kolacji oczywiście nie dostaliśmy Zamiast bezstresowego wypoczynku przeżyliśmy koszmarne 7 dni. Wyżywienie. Podawano nam pozostałości z sezonu bez jakiegokolwiek wyboru. 3 kolejne dni na śniadania jaja gotowane na twardo ? zielone i kiełbasa jak mortadela. Brak masła, mleka, twardych serów, warzyw, wydzielane pieczywo ? chleb jednego rodzaju. Dwa kolejne dni to jajecznica, a we wtorek ? mortadela pokrojona w paski zapieczona prawdopodobnie z jajkami. Wędlina (mortadela) podawana była także najczęściej na obiad i kolację w różnych postaciach Z mięs na obiad, tylko jeden raz zobaczyliśmy udka drobiowe a właściwie najmniejsze ich części, dwa razy była to namiastka kebabu ? przypalone paski mięsa drobiowego.Po trzech dniach śmieciowego jedzenia, urągającego godności człowieka, zadzwoniliśmy do Działu Kontaktu z Klientem ODEON Tours z reklamacją, ponieważ rezydenci nie odbierali połączeń i nie pełnili dyżurów. Po wysłuchaniu naszych reklamacji oświadczono nam, że świadczenia są zgodne z zapłaconą ceną oraz, że nie przewidują wizyty w hotelu w celu sprawdzenia zasadności naszych roszczeń. W ramach reklamacji zaproponowano nam zmianę hotelu za dodatkowa opłatą 50 euro od osoby na znajdujący się podobno w pobliżu hotel SUN STAR BEACH przy czym zmianę hotelu mieliśmy zrealizować we własnym zakresie (transport nas i bagaży) bez pomocy rezydenta.Proponowany hotel znajduje się nie w pobliżu (próbowaliśmy go znaleźć w sąsiedztwie bez pozytywnego skutku) a w odległości ponad 7 km od hotelu Grand Astor. Zrezygnowaliśmy z tej propozycji tym bardziej, że za proponowaną zmianę hotelu za 100 euro moglibyśmy przez trzy dni żyć jak przysłowiowe pączki w maśle. Zgodnie z ofertą, mogliśmy korzystać z 50 m plaży publicznej i znajdujących się na niej bezpłatnych parasoli i leżaków. Plaża owsz
Nie mam żadnych zastrzeżeń poza jednym - nie wiem dlaczego rezydent uprzedził nas, że w okolicy panuje grypa żołądkowa - po czym faktycznie rozchorowaliśmy się po 2 dniach, ale od hotelowego jedzenia. Skoro rezydent wiedział o sytuacji w hotelu to dlaczego szczerze nie uprzedził, że sporo osób choruje od jedzenia? Myślę, że taka informacja uratowała by nasz pobyt!
Nie polecam tego biura podróży. Zastanawiam się jak ocenić rezydenta, skoro go w ogóle nie było... Po przylocie na lotnisko w Grecji, inne biura podróży z wielkimi tablicami z nazwami biur szukały swoich klientów, podczas gdy z Wezyra nikogo nie było, po pewnym czasie przyszła dziewczyna ledwo co mówiąca po angielsku i przekazała nam kartki informujące, że rezydent jest nieobecny z powodu wypadku i pojawi się dopiero w hotelu oraz był podany numer telefonu na który można kontaktować się w razie problemów (jak się później okazało, numer był nieaktywny). W hotelu przez 7 dni nikt z biura podróży się nie pokazał, nie było rezydenta, nie było wycieczek fakultatywnych. Problem pojawił się ostatniego dnia, gdy na tablicy odlotów w hotelu nie pojawił się nasz lot. Dzięki pomocy Pani z recepcji, której po wykonaniu 5 telefonów udało się dowiedzieć, że prawdopodobnie o nas zapomniano, ostatecznie jednak przyjechał po nas bus by zawieść nas na lotnisko, niemniej jednak kosztowało nas to trochę nerwów.
Podczas pobytu pękła szyba. Miałam do zapłaty 500zł, grożono mi policją i nie wypuszczeniem z hotelu. Rezydentka przede mną uciekała. Zero pomocy, brak informacji - tylko nakaz zapłaty. Po kilkukrotnym połączeniu z infolinią Wezyr puste obietnice pomocy. Wezyr współpracuje z pseudobolszewicką firmą na którą zwala odpowiedzialność. Bułgarska ,,rezydentka" ma wszystko gdzieś. OSTATNI RAZ Z WEZYREM. Zawsze z nimi jeżdziliśmy, ale po tym co przeżyliśmy to ostatni wyjazd z nimi. UWAŻAJCIE!!!
Witam co do samego biura nie mam większych zastrzeżeń.bylismy z nimi w Egipcie było ok.teraz Turcja i w obliczu pewnych problemów rezydentka poległa????wprowadziła nas w błąd i tym samym naraziła na straty.teraz czekamy jak się sprawą wyjaśni.jesli chodzi o kompetencje i ilość rzetelnych informacji to tylko biuro Kielce i pan Dariusz.D.szczerze polecam pełen profesjonalizm????????????????????
Biuro podróży strasznie traci w oczach klientów przez swoich mało rozgarniętych rezydentów, którzy nie są w stanie udzielić żadnych konkretnych informacji . Nie chce im się nawet przestawić oferty wycieczek fakultatywnych.
Pierwszy raz korzystałam z biura wezyr i mysle że ostatni. kompletnie brak zainteresowania, brak rezydenta na miejscu, nie tylko w moim hotelu jak i innych. Brak kontaktu telefonicznego i mailowego- skndal.
Najgorsze biuro podróży z jakim miałam do czynienia, nie wiem co mnie podkusiło żeby spróbować. Kasa zapłacona, wczasy zarezerwowaliśmy już w styczniu bo "lecieliśmy" dużą grupą 14 osobową. a skończyły się na etapie lotniska, tak jak powyższe opinie. Nasz lot miał się odbyć do Barcelony 2.07.2016 i na pół godziny przed wylotem poinformowano nas o tym że mamy odbierać walizki ponieważ lot został odwołany. I to tez nie była oficjalna informacją tylko ktoś przypadkowy nas poinformował. Próbowali nam wcisnąć kit że to z powodu strajku w Barcelonie. Dopiero jak ludzie którzy mieli kontakt z osobami na miejscu w Barcelonie zaczęli protestować że to bzdura powoli wycofywali się z tego. Zero informacji, zero opieki nad ludźmi którzy tam utknęli a przecież były tam też małe dzieci. Kłamali od samego początku, potem niby próbowali załatwić inny samolot . Ludzie omijajcie to biuro z daleka!!! Zmarnowane wakacje i nawet po tym fakcie zero jakiegokolwiek wyjaśnienia i informacji. Po prostu tyle że po tylu godzinach spędzonych na lotnisku powiedzieli ze impreza jest odwołana. A co do cateringu który niby nam załatwili to porażka, mieliśmy podchodzić labiryntami tak jak przy odprawie biletowej po zwykłą kanapkę i batonika principolo. Podziękowania dla Pana który nas zorganizował i zmobilizował do dalszego działania w grupie.
Nie polecam. Przesunięte godziny odlotu z porannych na wieczorne,powrót rano ostatniego dnia, przez co dwa dni odcięte z imprezy.Oferta nie do końca zgodna z opisem. Rezydent tylko od sprzedawania wycieczek.Zero informacji o opóźnieniu transferu powrotnego na lotnisko.Pierwszy i ostatni raz z Wezyrem.
?Biuro podróży Wezyr to totalna pomyłka! Nigdy więcej wakacji z nimi... Najważniejsze są pieniądze nie klient. Ja na swój wyjazd nawet nie poleciałam, a samolot został odwołany bez podania żadnej przyczyny, po odprawie, 40 minut przed czasem wylotu. Następnie został nam wciskany kit że to z powodu strajku na zagranicznym lotnisku, co było kompletną bzdura! Czekając godziny na lotnisku, ponieważ dostaliśmy nadzieję na nowy samolot, po 5 godzinach otrzymaliśmy wiadomosc o cateringu ( składającego się z soczku, małego batonika i bułeczki hah). Ostania wiadomość dla nas była taka że cała impreza zostaje odwolana... stracony czas i urlop ( co ciekawe na nieoficjalnej stronie o lotach informacja że został odwołany była już po godzinie 7 rano, więc dlaczego nie zostaliśmy poinformowi wcześniej?) ?