Nie polecam nikomu usług biura Wezyr. Razem z rodziną byliśmy z nimi po raz drugi i po raz drugi jako biuro nie sprawdziło się. Po raz pierwszy będąc w Turcji prawie nie odlecieliśmy (4,5* hotel )bo rezydent zostawił informację o zmianie odlotu w tureckiej recepcji w języku polskim bez numerów pokojów i naszych nazwisk. Poza tym po prostu byliśmy w hotelu i nic innego prócz tego nie oczekiwaliśmy od biura. To takie podstawy za które człowiek płaci. No i w tym roku. Kreta. Marna i bezczelna obsługa hotelu. Rezydentka zasugerowała napisane skargi - co pomogłoby biuru podnieść jakość usług. Napisałam na druku jaki mi podsunęła. My jakoś przetrwaliśmy urlop w tym przykrym miejscu (nawet nie wydrukowano dla nas godziny odlotu jak to robiono dla Rosjan i Francuzów - pracownik znalazł nas w jednej z restauracji, wcześniej skontaktowaliśmy się z rezydentką bo nawet nie liczyliśmy na usługę w tym zakresie i w związku z poprzednim doświadczeniem). Dzisiaj otrzymaliśmy odpowiedź. Dano mi do zrozumienia, że jestem kłamczuchą a obiekt i obsługa jest super a usługa jest adekwatna do ceny - 2 tysiące bez wyżywienia na 10 dni. Jak mają szanować nas Polaków na wczasach skoro nasze biura same nas nie szanują i nie bronią naszych praw? Nie polecam. Są inne biura z których usług można być naprawdę zadowolonym jak np: Grecos czy Itaka.
Wyjazd udany oprócz wciskający wycieczki rezydentów
Byliśmy w tym roku w Egipcie w hotelu Rehana Sharm Resort 4,5 gwiazdki w moim guście nie miał nawet 3 gwiazdek. Pokoje przeciętne w pokoju mrówki łazienka zagrzybiona a łóżku z dostawką dla dziecka to był leżak basenowy + materac na tym spało moje dziecko 6 letnie a nasze łożko to jedno małżeńskie a drugie prycza więzienna maskara . Jedzenie było monotonne 1000 sposobów jak podać wątróbkę wątróbka w hamburgerze, wątróbka na krwisto ciągle to same jedzenie mieliśmy allinclusive a było jedzenie wydzielane co lepszego to rusy dostawali więcej itp co do obsługi na 3 niedostosowana oferta z tym co było w biurze podróży rezydenta nie było go wcale jak był to nie miał czasu na swoją grupę lub sprzedawał tylko wycieczki i tylko to go interesowało. Wezyr skrócił pobyt z 14 dni na 11 i nie z ich winy i chce wypłacić 381 zł za 2 dni a za całe wczasy zapłaciliśmy 7158 co daje na osobę 511 zł za 1 dzień teraz raz pisaliśmy polubownie ale to nic nie przyniosło zadaliśmy im pytanie a na inne nam odpowiadali do teraz nie wiem czemu skrócili nam pobyt. pisaliśmy też do rzecznika praw konsumenta ale to nic nie pomogło zdecydowanie NIE POLECAM WAKACJI Z WEZYR HOLIDAY OMIJAĆ DUŻYM ŁUKIEM NIECH SOBIE LEGIA Z NIMI JEŹDZI
To nasz drugi raz z wezyrem w Turcji, wszystko przebiegło bez problemów. Pomoc rezydentów przy zameldowaniu i organizacji wycieczek fakultatywnych. z naszej strony pełna rekomendacja.
Dla mnie Wezyr to niestety biuro na jedną wycieczkę. Lot powrotny był opóźniony o 1 dzień (22 godz.), a Wezyr Holidays stwierdził cynicznie, że tak jest przewidziane w ogólnych warunkach umowy turystycznej i powinienem to uwzglednić w ramach 'przygotowania sie do podroży'. Wszystkie wynikłe szkody, to mój problem i moge sobie isc do podwykonawcy przewoznika, ktory pewnie tez mnie zignoruje. Czyli kupując wycieczkę w Wezyrze powiniennem wziąć dodatkowy dzień urlopu na wszelki wypadek, bo nie wiadomo, kiedy wrócę. Marne podejście do obsługi klienta w Polsce. Duże rozczarowanie.
Na podstawie opinii w necie obawiałem się Wezyra. Korzystałem z ich oferty po raz pierwszy- była to Kreta hotel Panorama Iberostar. Do dziś jestem w szoku. Hotel zamienił nam świadczenia o klasę wyżej, pokoje z budynku widok na ogród na apartament w bungalowie przy plaży, masaże, leżaki, WiFi gratis. Obsługa 4-języczna w 100% codziennie z uśmiechem, wyposażanie hotelu i kuchnia z najwyższej półki. 5 basenów i 3 plaże na terenie hotelu, codziennie animacje basenowe i w amfiteatrze. Wszystkie świadczenia Wezyra, samoloty, wycieczki co do minuty z rewelacyjną obsługą Ani, Mateusza. Ceny wycieczek tylko 10-15 EU wyższe niż korzystanie z własnego auta, ale bez stresu,szukania parkingów,kierowca może balować razem z towarzystwem,w cenie obiady,niektóre bilety wstępu,wszystko po polsku. Punktualne spotkania z rezydentem, zero stresu. Słowem wzór do naśladowania dla innych biur. Jacek z Krotoszyna
Biuro miało nas totalnie gdzieś. Zostawili nas w hotelu nie poinformowali nawet że zmienił się nam rezydent. Po 3 dniach dobijania się do nich udało sie nam dowiedzieć że nasz rezydent jest już w Polsce i że przejął nas ktoś kto nie może przyjść do nas na spotkanie. Opis wycieczki nie był zgodny z prawdą.
Po pierwsze fatalny przewoźnik pod względem rzetelności, lot był przekładany 3 razy w wyniku czego straciliśmy prawie 1,5 dnia a oczywiście wycieczka zapłacona za pełne 7 dni. Po drugie nie najlepszy rezydent. Był podzielony na wiele hoteli, nie odpowiadał na smsy ( pomimo tego że sam prosił aby się z nim kontaktować w sprawie potwierdzenia godzin wycieczek)co łączyło się z tym że człowiek nie miał pewności czy jego wycieczka się odbędzie czy nie i czy zdąży na autokar czy nie.. I po 3 wiadomość w sprawie ostatecznej zmiany godzin wylotu na wakacje dostaliśmy na maila w dzień przed planowanym wyjazdem po południu. Raczej będę unikać tego biura.
Zastanówcie się z kim lecicie na urlop, nie polecam nikomu.
Witam Państwa Trudno sie ocenia innych , lecz czasami należy , nie wiadomo dlaczego biuro nie sprawdza stanu faktycznego oferty ktora na dany termin sprzedaje , bo nic sie nie zgadza , nie takie rozrywki na miejscu , rezydenci pewnie zapracowani i wyeksploatowani , bo na nic nie maja czasu na żadna pomoc nie oddzwaniają , przynajmniej od razu na początku o tym informują , ze nic nie mogą bo biuro Wezyr nie dało im na to środków , jedyny plus to czysty i wygodny autobus do hotelu i na lotnisko , reszta to porażka oferta nie zgodna z założeniami , żadnej rozrywki animatorzy wyjechali w trakcie pobytu naszego zero jedzenia nikt z biura nie reaguje bo nie ma z nim kontaktu . Biuro wezyr ten wyjazd to tragedia.
Czytałam różne opinie na temat wezyra i powiem szczerze że trochę sie obawialam, ale miło się zaskoczylam, wszystko od poczatku do końca było dopięte na ostatni guzik, a po przyjeździe Pani z biura zadzwonila do nas z pytaniem czy jesteśmy zadowoleni z hotelu i z wakacji, czy mamy jakieś zastrzeżnia. Pozatym ceny są konkurencyjne w porównaniu do wiodących biur podroży.
Hotel Utopia World ***** - nie polecam pobytu w w villach - standard na poziomie 3*. Pokoje z zagrzybioną klimatyzacją i często z pleśnią w łazience. Pomoc rezydenta firmy Wezyr w wyegzekwowaniu zapewnienia standardu zgodnego z ofertą -zerowa - z 10 dni pobytowych sam po walce z menagerem hotelu wywalczyłem zamianę pokoi po 4 dniach. Rezydent zainteresowany wyłącznie sprzedażą wycieczek fakultatywnych. A propo wycieczek. Skusiłem się na wyjazd do Aquarium w Antaylii - porażka -59 euro za 5 godzin wątpliwej przyjemności. Posiłek w trakcie wycieczki to żenada, cała reszta to porażka, bieganie za rezydentem, który w głębokim poważaniu ma uczestników. MASAKRA. NIGDY więcej!!!!
Hotel Utopia World ***** - nie polecam pobytu w w villach - standard na poziomie 3*. Pokoje z zagrzybioną klimatyzacją i często z pleśnią w łazience. Pomoc rezydenta firmy Wezyr w wyegzekwowaniu zapewnienia standardu zgodnego z ofertą zerowa - z 10 dni pobytowych sam po walce z menagerem hotelu wywalczyłem zamianę pokoi na 4 dzień , MASAKRA. NIGDY więcej!!!!
Jestem zachwycona. Doskonała organizacja, na lotnisku czekali rezydenci, kierowca sprawnie rozwiózł ludzi po hotelach. W hotelu szybkie zameldowanie, dostaliśmy prowiant (godz. 23). Wycieczki na miejscu również bardzo sprawnie przeprowadzone. Serdecznie polecam.
biuro jest ok w pełni się wywiązało opieka rezydenta na 5 od samego lotniska do hotelu i w drugą stronę
Bardzo sprawna obsługa. Nietsty rezydent nie był w stanie nicaego zaproponować.
Polecam biuro podróży Wezyr z Gdańska, byliśmy w Turcji z tym biurem dwukrotnie , Co do rezydentki z którą mieliśmy spotkanie na miejscu, mam zastrzeżenia, nie było profesjonalizmu,
Czytając te opinie maiłam duże obawy tym bardziej że to była nasza pierwsza wycieczka. Mieliśmy dużo pytań,na wszystkie uzyskaliśmy odpowiedzi. Rezydenci na lotnisku i w hotelu zawsze o czasie. Wylot o ustalonych godzinach a hotel polecony ...porostu bajka...:) polecam każdemu :)
Jeden z rezydentów nie miał na nic czasu i spóźnił się do hotelu. Czekałem na niego 1,5h by wykupić nurkowanie. W końcu wykupiłem gdzie indziej.
Wszystko przebiegło sprawnie, bez problemów. Wyjazd o ustalonej godzinie, odbiór przez rezydenta na lotnisko, autobus rozwiózł wszystkich dość sprawnie. Spotkanie z rezydentem następnego dnia - udzielił ogólnych informacji, pojawiał się w hotelu na dyżurach codziennie. Minus taki, że nie polecił żadnej restauracji/baru (rozumiem, że biuro zabroniło...). Przyjazd po nas na lotnisko punktualny. Generalnie brak zastrzeżeń.