biuro super,żadnych problemów, wylot o 4 rano a powrót około 21 czyli prawie dzień wiecej, polecam wszystkim Wezyra
Biuro Wezyr sprawowało się bardzo dobrze, rezydenci mili i kompetentni,wycieczki dobrze zorganizowane. Kiedy dwoje z naszej ośmioosobowej grupy rozchorowało się akurat w dniu wycieczki na rafting, bez problemu przesunięto nam wycieczkę na inny dzień.Nie mieliśmy powodów do narzekań.
Podejście skandaliczne! Wycieczka kupiona w marcu jako first minute. M-c później otrzymałem informację iż lot z Poznania nie jest możliwy, choć przy rezerwacji wycieczki mówiłem ze lotnisko będzie w remoncie i żadne inne biuro nie wylatuje z Poznania, na co otrzymałem informację ze nie mam sie o o martwić ponieważ bedą transfery. Okazało sie że nie bedzie i musiałem zdecydowac sie na wylot z innego miasta. Wybrałem Wrocław z własnym dojazdem. Tydzień temu otrzymałem radosną informację iż mój lot jest anulowany i nie mogę lecieć w wyznaczonym terminie. Chciałem dac im ostatnią szanse, wybrałem inny hotel na 12 dni a nie na 14 w tej cenie. Byłem tam przed zamknięciem biura więc miałem potwierdzić decyzję dnia kolejnego z rana. Tak też zrobiłem po czym poinformowano mnie iż wycieczka jest już o 800 PLN droższa i nie obniżą mi ceny do tej z wczoraj...skandaliczne podejście, nigdy z nimi nigdzie nie polece. Z takim podejściem życzę szczęścia.
Turoperator zrealizował wczasy ,więc wywiązał się z powinności .Linie Bulgarian AIR ,na plus ,bardzo precyzyjni czasowo . Rezydentki Wezyra ,bardzo miłe i pomocne ,polecam tego turoperatora ...
wycieczka jak w ofercie pisze,żadnych niedociągnięć od organizarora ,rezydent dostępny i pomocny ,polecam
Jestem bardzo zadowolona z wyjazdu do Turcji 2 lata temu. W tym roku też lecimy.
Polecam. Bardzo dobra organizacja i opieka reyzdentow.
Rezydent konkretny, nie zmuszający do wykupowania od niego wycieczek. Szybki transfer do hotelu, szkoda tylko, że wcześniej klienci nie mają świadomości, że nie zostaną dowiezieni pod hotel. Trzeba przejść jakieś 200metrów stromą drogą, dźwigając ciężkie bagaże. Opieka po zakończeniu pobytu aż do zakończenia odprawy bagażowej.
Wlasnie koczujemy w hotelowej recepcji wylot mial być dzien temu zero informacji niky nas o niczym nie powiadamia .
Urlop z Wezyrem (Coralem) w przyszłości? Nie, dziękuję!!!!
Pracownicy Biura Wezyr (Coral) w Turcji to ?rzecznicy? hoteli i swojego tureckiego kooperatora, firmy Odeon, a nie swoich klientów. Swoją rolę sprowadzają do transferu z/na lotnisko, podania numerów telefonów alarmowych i sprzedaży wycieczek. W sytuacjach newralgicznych nie można liczyć na ich pomoc. Nawet na wyraźną prośbę nie podają swoich nazwisk. Boją się czegoś? Można się tylko domyślać ? o wiele trudniej pociągnąć do odpowiedzialności jakąś nieokreśloną Krysię czy Marysię niż od konkretnego Jana Kowalskiego.
Byliśmy na Korfu, w hotelu Nassos & Daisy, na lotnisku rezydentka Magda wręczyła nam kopertę i wskazała autobus. Po przyjeździe do hotelu okazało się, ze brakuje spania dla trzeciej osoby. Czekaliśmy około pół godziny na dostawienie łóżka, a po dość długiej podróży, w porze nocnej nie jest to przyjemne. Pokój jak na hotel 3* może być, natomiast maleńki brodzik z zasłoną prysznicową uniemożliwia normalną kąpiel. Śniadania jedna wielka pomyłka - talerze plastikowe, jeden rodzaj pieczywa, ser, mortadela, masło, dżemiki i miód. I tak przez cały pobyt. Do serwowanej kolacji codziennie poszatkowana kapusta (wywoływało to pusty śmiech ), potrawy niby greckie, ale daleko im do prawdziwej, greckiej kuchni. Byliśmy po raz 8 w Grecji, natomiast w taki sposób byliśmy żywieni pierwszy raz. Hotel położony jest blisko plaży, dzięki temu mieliśmy gdzie pływać i wypoczywać (basen nie jest zbyt zachęcający, zresztą na tę ilość gości jest zbyt mało leżaków, a jeszcze mniej parasoli). Miejscowość sympatyczna, dużo sklepików, tawern, lepiejj jednak wybrać inny hotel a jeśli te, to bez wyżywienia. Stanowczo za mało personelu, przy kolacji praktycznie jeden chłopak obsługiwał całą salę. Rezydentka pojawiła się raz, trochę poopowiadała o wyspie, na tym kończyła się jej opieka. Informację o wylocie wysłała faxem, jednakże nikt z obsługi nie raczył go wyłożyć w recepcji, klienci kolejno wydzwaniali na swój koszt do rezydentki.. NA wylot do Poznania miał być wyjazd z hotelu o godz. 22, 35. Autobus spóźnił się prawie pół godziny, Na lotnisku nie pojawił się nikt z Wezyra, klientów tego biura wspomagały panie z biura Grekos (dla osób, które były w Grecji pierwszy raz procedury obowiązujące na lotnisku nie są zbyt proste). Ogólnie - jesteśmy zadowoleni, ale nie za sprawą biura czy właścicieli hotelu, lecz ze względu na pogodę, miejscowość, ładną plażę, widoki. Więcej nie skorzystamy z oferty Wezyra, jeśli do Grecji - to albo Grecos albo Itaka.
Impreza turystyczna zupełni niezgodna z opisem-pokój miał byc w budynku głównym-ani słowa o bungalowach w opisie,a otrzymałam pokój w jakiejś przybudówce-bez możliwości zamiany-rezydentka w niczym nie pomogła.Reklamacja złożona w Biurze nie została uznana,powołując się na to iż organizator nie ma wpływu na przydział pokoi-w umowie pokój standard double room,a nie komórka zwana \"bungalowem\".Wygląda na to,że Organizator zupełnie nie zna obiektów,do których wysyła swoich klientów.Za kwotę którą zapłaciłam spodziewałam się znacznie wyższego standardu usługi. Zdecydowanie nie polecam tego Biura!
Zainteresowanie klientem ograniczone do minimum. Kontakt z rezydentem po pierwszym spotkaniu już tylko telefoniczny (koszt w Turcji ok. 6 zł za min.). Jeśli nic się nie przydarzy, wszystko niby ok, ale jeśli wystąpi jakaś awaria w pokoju, problem z obsługą hotelu, zdarzenie losowe, lepiej na to biuro nie liczyć; zero pomocy: kliencie radź sobie sam!
Zainteresowanie klientem ograniczone do minimum. Kontakt z rezydentem po pierwszym spotkaniu już tylko telefoniczny (koszt w Turcji ok. 6 zł za min.). Jeśli nic się nie przydarzy, wszystko niby ok, ale jeśli wystąpi jakaś awaria w pokoju, problem z obsługą hotelu, zdarzenie losowe, lepiej na to biuro nie liczyć; zero pomocy: kliencie radź sobie sam!
Zainteresowanie klientem biura a i owszem jest bardzo duże ale jak chcą sprzedać wycieczkę, Zero opieki rezydenta w chwili przyjazdu do hotelu, nie można dogadać si ez obsługą bez rezydenta, złożyć reklamację przez infolinie /brak rezydenta/oczywiście z własnym rachunkiem za telefon 170 zł, i oczekiwanie na dodatkowe łózko dla dziecka, zapłacone przy rezerwacji do godziny 24 tej nikt nie widzi problemu i ma to......... Brak animatora polskojęzycznego . Hotel ogólnie niezły \\\\\\\"Pretige Spa\\\\\\\" jedzenie smaczne, rezydentka z wycieczki P Alina super kobitka pozdrawiamy SZCZECINIACY. biuro podrózy porażka!!!!!!!!!!!!! zależy im głownie na spedaży wycieczek a nie na zadowoleniu klienta
Byliśmy 2 tygodnie w czerwcu w Turcji - Alania w hotelu Banana. Hotel ładny, miła obsługa,codzienne sprzątanie i ręczniki. Przy dojściu do restauracji głównej znajdującej się na plaży, biuro oferujące tanie wycieczki po okolicy a nawet do Kapadocji.Polecamy Grin Kanion i Rafting górską rzeką. Na wzgórze Cale można dojechać autobusem i zejść pieszo. Piękne widoki. Jedzenie dobre, dużo sałatek, ciast. Super owoce. Jedynie co może być minusem dla mięsożernych to 2 rodzaje mięs /ryb/ na obiady. Plaża kamienista ale po wejściu powyżej pasa pływanie super. Leżaki bezpłatne.Fajne baseny przy hotelu i przy plaży. Napoje a zwłaszcza trunki dobre, nie "chrzczone", podawane bez limitu. Polecamy masaże kręgosłupa; 50 min za 10 euro robione fachowo. Spędziliśmy aktywnie bardzo fajne wczasy.
Czytam teraz o kłopotach turystów biura WEZYR - CORAL w Turcji i to mnie wreszcie skłoniło do napisania opinii o tym organizatorze. Dwa lata temu byłam na tygodniowym pobycie organizowanym przez to biuro w Turcji w Alanya. Dodam,że pobyt był zorganizowany dla ok. 40 pracowników naszej firmy. Zaraz po wyjeździe autokaru z lotniska pojechaliśmy na stację benzynową, gdzie kierowca musiał odbyć przymusowy postój(ponad 3 godz. W związku z tym 40 osób nie zdążyło na obiad. Teraz 15. 03 br wybrałam się z córka na 15 dni do Pataya - Tajlandia - oczywiście Dreamlinerem. W Warszawie nie mogłam dostać biletu i karty pokładowej, bo napisano mi Krystyna K. Trzeba było wyjaśniać i przez przypadek dowiedzieliśmy się w biurze Rainbown Tours, że będziemy mieli problem z powrotem do Polski, bo ono od nich kupują bilety lotnicze. I tak po przylocie do Pataya, zaraz na drugi dzień dowiedzieliśmy się , że za 2 tygodnie nasz samolot już nie poleci w tym kierunku. Czeka nas lot do Wrocławia 3 samolotami, albo po prostu korzystamy z drugiej propozycji Wezyra, czyli skrócenia naszego pobytu o połowę. O reszcie i przepychankach dot. powrotu 9 osób do Polski oraz o czasie podrózy nie chce mi się już nawet myśleć.To był koszmar. Zepsuty urlop.Nigdy więcej biuro WEZYR!!!
Byłyśmy za pośrednictwem biura podróży Wezyr na Costa Brava(Santa Susanna). W hotelu wszystko zgodnie z opisem:czysto, posiłki różnorodne, plaża niedaleko. Niestety pomyłką był rezydent Adam. Mieliśmy wrażenie, że jesteśmy złem koniecznym. Słaby kontakt, bardzo słabe informacje o miejscach zbiórek na wycieczki fakultatywne, zresztą na jedną nie pojechałyśmy, ponieważ hotel, przed którym była zbiórka miał dwa wejścia i stanęłyśmy nie z tej strony.Wprawdzie pan dołączył nas do innej wycieczki, ale obcojęzycznej, a to już nie to samo. Podsumowaniem wszystkiego był transfer na lotnisko, pan rezydent podał nam o złą godzinę wyjazdu z hotelu do Barcelony (o godzinę później). Myślę, że jeżeli biuro Wezyr będzie miało takich rezydentów to na pewno straci klientów.
MASAKRA!!!!! RODZINA OD PONAD 15 GODZIN SIEDZI NA LOTNISKU I CZEKA NA SAMOLOT DO POLSKI. CO DWIE GODZINY ZMIAENIAJA TERMIN ODLOTU!!!! ZADNYCH WIECEJ INFORMACJI, NIE IWADOMO O CO CHODZI!!! UWAZAJCIE NA TO BIURO!!!!