Byliśmy na Teneryfie w Puerto de La Cruz w Hotelu Trianflor 30.04 do 07.05.2015. Nr rezerwacji 449049 organizowanej za Państwa pośrednictwem przez biuro \"Wezyr\". Wielokrotnie wyjeżdżaliśmy na wycieczki organizowane przez różne biura podróży i po raz pierwszy spotkaliśmy się z sytuacją, że przedstawicielka \"Wezyra\" nie przedstawiła się, nie pytała o nasze dane, spytała tylko o hotel, po czym zaprowadziła nas do autokaru a na pytanie o spotkanie informacyjne z rezydentem oraz wycieczki fakultatywne, odpowiedziała, że na północy nie ma Polaków, nie ma spotkań ani rezydentów, nie ma również, żadnych wycieczek fakultatywnych, oraz,że jeśli będzie jakiś problem to możemy do niej zadzwonić na numer podany w prawym rogu na wydrukowanych przez nas voucherze. W środę zadzwoni kiedy będzie transfer na lotnisko. Dodała, że jest jakaś jedna wycieczka na Gomerę i ewentualnie możemy dzwonić i dowiadywać się. Zero kontaktu, zero pomocy, zero informacji. Sami dzwoniliśmy ponosząc koszty z naszego telefonu komórkowego by dowiedzieć się o wylocie. Do Puerto de La Cruz jechaliśmy z turystami biura Itaka, którym wręczono informatory o spotkaniach, wycieczkach i różnych przydatnych informacjach. Przy powrocie, przedstawicielki \"Wezyra nie było. Były przedstawicielki Itaki i Necermana. Gdyby nie one, musielibyśmy dłużej szukać właściwych bramek (poinformowały nas jak się poruszać, zanim wyświetliły się informacje na tablicy, co znacznie przyspieszyło nadanie bagażu). Gdyby jechali turyści bez doświadczenia (które my na szczęście posiadamy) \"zginęli by\". Gdybyśmy wiedzieli, że tak będzie wyglądać \"opieka biura podróży\" to mogliśmy załatwiać wyjazd bez żadnego pośrednictwa. Wycieczki, które załatwiliśmy sobie sami w mieście były ciekawe, ale mniej skorzystaliśmy, gdyż przewodniczki mówiły po hiszpańsku, niemiecku i angielsku po kolei, co przedłużało czas i mniej mogliśmy skorzystać. Jesteśmy oburzeni taką organizacją. Jeżeli nie mają ochoty zajmować się turystami to po co proponują imprezy,
Biuro jest godne polecenia, organizacja i komunikacja na wysokim poziomie. Trochę mało informacji na temat hotelu, ale mam nadzieję że w przyszłości to zmienią. Polecam.
Biuro sprawdzone,wszystko załatwione od początku do końca, ale przede wszystkim cena niższa niż w innych biurach, a standard ten sam.
Mieliśmy lecieć od 01.09.15 do 10.09.15 do Antalyi z Katowic po czym wczoraj 2 tygodnie przed wylotem 18.08.15 okazało się że loty od 10.09.15 Katowice Antalya Katowice w czwartki z powodu małego obłożenia są anulowane. Trochę to nie fair mimo że jest kilka opcji do wyboru. Człowiek się nastawia że już nie trzeba gonić za wczasami a tu myślenie co dalej robić. Na szczęście bezkosztownie można anulować rezerwację i to zrobiliśmy i wybraliśmy inne biuro gdzie nie ma przebranych ofert. Zawiedliśmy się bardzo na biurze. Nie po to człowiek planuje urlop żeby zmieniać 2 tygodnie przed wylotem.
....pierwszy raz z Wezyrem za pośrednictwem Wakacje.pl......żadnych problemów....polecam w 100% ..i skorzystam z pewnością kolejny raz z tej kombinacji:):):).....
wszystko byłoby w najlepszym porządku, gdyby nie skrócenie pobytu - dwa dni przed wylotem zarówno w jedną jak i drugą stronę przesunęli wylot i zmienii przewożnika - łącznie 20 godzin krócej a nie ukrywam, że wybrałam tę oferte również ze względu na dogodne godziny przelotów :( zawiodłam się
czujemy sie oszukani przez biuro,pokazywano Nam zdjecia odbiegajace od rzeczywistosci.Po przybyciu do hotelu zakwaterowano nas w oddzielnym budynku nie na terenie hotelu KATYA.Budynek wygladal jak stara kamienica!! W pokoju grzyb na scianie , na podlodze kafelki obtluczone, w lazience nad prysznicem wisialy niezabezpieczone kable elektryczne-strach sie bylo kapac. Toaleta zanieczyszczona i smierdzaca jak w publicznej toalecie, czarne wlosy na sedesie. Po przybyciu rezydenta , powiedzial nam "zeby nie robic szumu i zamieszania" zmieniono nam pokoj na troche lepszy ale rowniez nie przypominajacy 5 gwiazdek za ktory zaplacilismy. !!! Posiadam zdjecia wejscia budynku i pokoju jaki dostalismy. Bede dozyc do zwrocenia kosztow!
Biuro Marzenia 24 w Lublinie sprzedają wczasy organizowane przez Wezyra w wielu kierunkach. Biuro nie sprawdza jakości świadczonych usług przez hotel w którym sprzedaje wczasy. Do obsługi gości zatrudniani są nie kompetentni rezydenci, którzy (stwierdzenie jednego z nich) nie znają języka tureckiego (mimo, że od 7 lat tu pracują).
Rezydenci BP Wezyr na Rodos np. hotel Ilyssion (Roman i Agnieszka) wprowadzają celowo w błąd co do ceny wyc. fakultatywnych i programu (w miejscowych BP wyc do Rodos za 14 euro, trasa z hotelu oddalonego o 50km w 1h, pobyt w Rodos 5h; z Wezyr - 33 euro, ta sama trasa 3h, zwiedzanie Rodos 2h) - pilot Agnieszka zamiast do Rodos woziła nas po 8 innych hotelach przez 3h w jedną stronę; w Rodos 2h w tym oprowadzenie; wszelkie oznaki niezadowolenia i sprzeciw gasiła obrażaniem i niedopuszczaniem do głosu ironicznie się śmiejąc .... zgodnie z zapewnieniem rezydenta mieliśmy wrócić na obiad na 14.30 (w trakcie wyc nie było przerwy na posiłek), wróciliśmy głodni na 16.30 - rezydent Roman stwierdził, że nie widzi żadnego problemu, bo mogliśmy zjeść w Rodos ... wycofaliśmy inne wycieczki ... ale czas i pieniądze przepadły, a uroków przepięknego miasta nie zdołaliśmy zakosztować ....
Rezydenci na Rodos np. hotel Ilyssion (Roman i Agnieszka) wprowadzają celowo w błąd co do ceny wyc. fakultatywnych i programu (w miejscowych BP wyc do miasta Rodos kosztuje 14 euro, trasa z hotelu oddalonego o 50km w 1h, pobyt w Rodos 5h; z Wezyr - 33 euro, ta sama trasa 3h, zwiedzanie Rodos 2h) - pilot Agnieszka zamiast do Rodos woziła nas po 8 innych hotelach przez 3h w jedną stronę; w Rodos tylko 2h w tym oprowadzenie; wszelkie oznaki niezadowolenia i sprzeciw gasiła obrażaniem i niedopuszczaniem do głosu ironicznie się śmiejąc .... zgodnie z zapewnieniem rezydenta mieliśmy wrócić na obiad na 14.30 (w trakcie wyc nie było przerwy na posiłek), wróciliśmy głodni na 16.30 - rezydent Roman stwierdził, że nie widzi żadnego problemu, bo mogliśmy zjeść w Rodos ... wycofaliśmy inne wycieczki ... ale czas i pieniądze przepadły, a uroków przepięknego miasta nie zdołaliśmy zakosztować .... jednym słowem skandal !!!!
Po raz trzeci spędziliśmy wakacje z biurem podróży Wezyr. I po raz kolejny wróciliśmy bardzo zadowoleni. Rezydenci mili, kompetentni, służący pomocą. Wszystko zgodne z opisem. Wycieczki dobrze przygotowane. Rejs statkiem White Rose z kapitanem Denisem- pierwsza klasa! Pozdrawiamy Cezarego i Jarosława. Na pewno w przyszłości skorzystamy z usług tego biura.
Fatalny kontakt z rezydentami - ich rolą jest tylko sprzedaż wycieczek fakultatywnych. Przy problemach nie pomogą ci także panie dyżurujące pod telefonami alarmowymi: bezradnie rozkładają ręce albo pytają czy znasz turecki.
byłem na wakacjach z tym biurem kilka razy,no i jak będe się wybierał na wakacje to również z Wezyrem i to jest chyba najlepsza ocena
Brak mi słów!!!!Rezydenci i przewodnicy to oszuści nabijający Sobie dodatkową kase!!!Miałem robić w Polsce aferę ale olałem sprawę.Stracili klienta który latał trzy razy w roku z nimi!!!
Hotel, który znalazłam w biurze Wezyr, miał 4*. Jednak po przyjeździe doznałam szoku! Pokój, jaki dostałam, prawie doprowadził mnie do łez! Nieposprzątany, niezmieniona pościel, woda kapiąca z sufitu... Drugi pokój jeszcze gorszy. Trzeci o \"podwyższonym standardzie\" z zepsutą klimatyzacją. Naprawiano ją 3 razy a w pokoju i tak można było się ugotować. Zaraz po przyjeździe chciałam zmienić hotel. Byłam w Egipcie już kilka razy i znam tańsze hotele w dużo lepszym stanie. Rezydent niby starał się coś załatwić, ale wszędzie miejsca zajęte, wszędzie rezerwacje. Zaproponowano mi hotel położony 15km od centrum z dopłatą za 3 osoby ponad 1000zł! Przeczytałam o nim opinie internautów i upewniłam się, że byłaby to zmiana na gorsze. Poprosiłam więc o zmianę w ciągu pierwszego tygodnia pobytu na mały hotel w którym już kiedyś byłam. Kiedy powiedziano mi, że musiałabym dopłacać jeszcze po 200zł od osoby za tydzień, to myślałam, że wyjdę z siebie! W ofercie Wyzyra hotel ten jest 300zł tańszy od wybranego przeze mnie nieszczęśnika! Miejscowy rezydent powiedział, bym skontaktowała się z biurem w Polsce. Napisałam obszernego emaila do biura Wyzyra. Dostałam odpowiedź, że proszę o kontakt z rezydentem! Totalny brak zainteresowania klientem po wpłacie pieniędzy za wycieczkę. Wylot miałam zmieniany trzy razy, ostatni raz dwa dni przed wylotem. Miałam ogromne problemy w pracy z urlopem, a rezygnacja z wyjazdu wiązała się z utratą 100% kosztów wyjazdu... W hotelu okropna dyskryminacja. Europejki wyrzucane z wody, bo noszą bawełniane bluzki, a arabki w sukniach (również bawełnianych) mogły pływać w basenie. Byłam świadkiem, kiedy ktoś z obsługi opluł kobietę, która się postawiła. Nie jestem pretensjonalną osobą, na wakacje przyjeżdżam odpoczywać, nie narzekać. Lecz jak biuro podróży może proponować hotel, w którym nie jest bezpiecznie ? Który nie spełnia standardu 4* lecz najwyżej 3*? ODRADZAM! Totalny brak zainteresowania klientem!
Rezerwacji dokonałam na stronie internetowej, z Panią Kamilą miałam doskonały kontakt mailowy. Szybko i sprawnie odpowiadała na wszelkie moje pytania. Radzę koniecznie czytać regulamin \"Warunki Imprez Turystycznych\", którego to regulaminu biuro bezwzględnie przestrzega. Biuro dba o swoje interesy i w sytuacji ostrzeżeń MSZ o Egipcie, nie zgodziło się na odstąpienie od umowy, tylko na zmianę kierunku podróży - bez dodatkowych opłat. Pani rezydentka Martyna bardzo miła i pomocna.
Nie polecając tego biura, ponieważ naciąga i wprowadza w błąd turyst?w ponieważ opis hotelu jest niezgodny że stanem faktycznym. Całą grupa turystów złożyła reklamację, jednak biura nie uwzględniło pomimo niezgodności oferty z opisem.
Właśnie wróciliśmy z wakacji w Turcji w hotelu Green Beach Resort koło Bodrum.Transfer lotnisko-hotel-lotnisko i na wycieczki bez zarzutu resztą jesteśmy rozczarowani.WEZYR reklamuje hotel jako 5* to co otrzymaliśmy za tą cenę to skandal.Byliśmy w 2 pary.Dostaliśmy pokoje Club room w części bungalowej,które na zdjęciach katalogowych wyglądają zupełnie inaczej.Pokoje znajdowały się na 1 piętrze po bardzo stromych zawiłych schodkach- nie trudno o wypadek.Pokoiki malutkie,nie ma nawet gdzie postawić bagaży,w szafie brak półek,w łazience wszechobecna pleśń,po kolei wszystkie sprzęty nawalają łącznie ze światłem.Biuro powinno sprawdzić dokładniej tę część hotelu,opisać jako 3* i dostosować cenę do jakości.Zgłosiliśmy zażalenia do rezydenta z prośbą o zamianę pokoi.WEZYR wysłał do nas chłopaka kompletnie niekompetentnego,który nie miał zielonego pojęcia o hotelu i panujących tu zwyczajach.Powprowadzał nas w błąd np proponując bezpłatny hotelowy bus do oddalonego o 25km od Bodrum.Po interwencjach z centrum kryzysowego zmienili nam pokoje dopiero po 5 dniach w budynku głównym.Pokoje duże,ale nadal syf i pleśń.Najgorsze jest jednak,że większość pracowników hotelu nie mówiła po angielsku albo udawali, że nie rozumieją. Najbardziej zszokowani byliśmy recepcją,w której nawet rezydenta lekceważono.Z taką olewką ze strony pracowników jeszcze się nie spotkałam. Jeżeli nie chcą Polaków to niech wycofają hotel z polskich ofert.W recepcji błędne informacje o dyżurach rezydentów.Wezyr reklamuje dostępne rozrywki tylko,że cały hotel jest do odświeżenia wraz ze sprzętami, które są poobdzierane np. paletki do ping ponga.Wygląda na to, że raz zakupiona rzecz ma służyć aż się nie rozleci.O rakiety do tenisa nie udało nam się doprosić.Zjeżdżalnie w rozsypce,woda przecieka na każdym łączeniu aż strach zjeżdżać.Wezyr powinien skontrolować jakość dostępnych usług,a nie reklamować jako 5*!Nie obwiniamy biura za to co się dzieje w hotelu,ale za reklamę jaką mu wystawia rozczarowując turystów
Tydzień temu wróciliśmy z pobytu w Turcji- Side. Był to nasz pierwszy wyjazd z tym biurem. Mieliśmy obawy, ponieważ w Internecie jest wiele negatywnych opinii o biurze podróży Wezyr. Jesteśmy bardzo zadowoleni, chętnie jeszcze raz skorzystamy z oferty tego biura. Szczęśliwi: Beata i Dawid
To mój był mój pierwszy wyjazd z Wezyrem i jestem bardzo zadowolony. Na Egipt chyba najlepsze biuro. Przepływ informacji znakomity, wycieczki świetnie przygotowane, a co do opieki rezydenta brakuje słów... Polecam zwłaszcza Mahmouda Shahata. Do tej pory nie spotkałem jeszcze rezydenta tak dbającego o turystę jak on. Bałem się tego biura przed wylotem czytając poniższe opinie, ale po powrocie wszystkim polecam. Następny wyjazd planuję już z Wezyrem.