Rezerwacji dokonałam na stronie internetowej, z Panią Kamilą miałam doskonały kontakt mailowy. Szybko i sprawnie odpowiadała na wszelkie moje pytania. Radzę koniecznie czytać regulamin \"Warunki Imprez Turystycznych\", którego to regulaminu biuro bezwzględnie przestrzega. Biuro dba o swoje interesy i w sytuacji ostrzeżeń MSZ o Egipcie, nie zgodziło się na odstąpienie od umowy, tylko na zmianę kierunku podróży - bez dodatkowych opłat. Pani rezydentka Martyna bardzo miła i pomocna.
Nie polecając tego biura, ponieważ naciąga i wprowadza w błąd turyst?w ponieważ opis hotelu jest niezgodny że stanem faktycznym. Całą grupa turystów złożyła reklamację, jednak biura nie uwzględniło pomimo niezgodności oferty z opisem.
Właśnie wróciliśmy z wakacji w Turcji w hotelu Green Beach Resort koło Bodrum.Transfer lotnisko-hotel-lotnisko i na wycieczki bez zarzutu resztą jesteśmy rozczarowani.WEZYR reklamuje hotel jako 5* to co otrzymaliśmy za tą cenę to skandal.Byliśmy w 2 pary.Dostaliśmy pokoje Club room w części bungalowej,które na zdjęciach katalogowych wyglądają zupełnie inaczej.Pokoje znajdowały się na 1 piętrze po bardzo stromych zawiłych schodkach- nie trudno o wypadek.Pokoiki malutkie,nie ma nawet gdzie postawić bagaży,w szafie brak półek,w łazience wszechobecna pleśń,po kolei wszystkie sprzęty nawalają łącznie ze światłem.Biuro powinno sprawdzić dokładniej tę część hotelu,opisać jako 3* i dostosować cenę do jakości.Zgłosiliśmy zażalenia do rezydenta z prośbą o zamianę pokoi.WEZYR wysłał do nas chłopaka kompletnie niekompetentnego,który nie miał zielonego pojęcia o hotelu i panujących tu zwyczajach.Powprowadzał nas w błąd np proponując bezpłatny hotelowy bus do oddalonego o 25km od Bodrum.Po interwencjach z centrum kryzysowego zmienili nam pokoje dopiero po 5 dniach w budynku głównym.Pokoje duże,ale nadal syf i pleśń.Najgorsze jest jednak,że większość pracowników hotelu nie mówiła po angielsku albo udawali, że nie rozumieją. Najbardziej zszokowani byliśmy recepcją,w której nawet rezydenta lekceważono.Z taką olewką ze strony pracowników jeszcze się nie spotkałam. Jeżeli nie chcą Polaków to niech wycofają hotel z polskich ofert.W recepcji błędne informacje o dyżurach rezydentów.Wezyr reklamuje dostępne rozrywki tylko,że cały hotel jest do odświeżenia wraz ze sprzętami, które są poobdzierane np. paletki do ping ponga.Wygląda na to, że raz zakupiona rzecz ma służyć aż się nie rozleci.O rakiety do tenisa nie udało nam się doprosić.Zjeżdżalnie w rozsypce,woda przecieka na każdym łączeniu aż strach zjeżdżać.Wezyr powinien skontrolować jakość dostępnych usług,a nie reklamować jako 5*!Nie obwiniamy biura za to co się dzieje w hotelu,ale za reklamę jaką mu wystawia rozczarowując turystów
Tydzień temu wróciliśmy z pobytu w Turcji- Side. Był to nasz pierwszy wyjazd z tym biurem. Mieliśmy obawy, ponieważ w Internecie jest wiele negatywnych opinii o biurze podróży Wezyr. Jesteśmy bardzo zadowoleni, chętnie jeszcze raz skorzystamy z oferty tego biura. Szczęśliwi: Beata i Dawid
To mój był mój pierwszy wyjazd z Wezyrem i jestem bardzo zadowolony. Na Egipt chyba najlepsze biuro. Przepływ informacji znakomity, wycieczki świetnie przygotowane, a co do opieki rezydenta brakuje słów... Polecam zwłaszcza Mahmouda Shahata. Do tej pory nie spotkałem jeszcze rezydenta tak dbającego o turystę jak on. Bałem się tego biura przed wylotem czytając poniższe opinie, ale po powrocie wszystkim polecam. Następny wyjazd planuję już z Wezyrem.
Jest to jedno z bardzo nielicznych biur podróży które mają pozytywny stosunek do klienta.Rezydentów miłych i kompetentnych, służących pomocą interesujących się losem wczasowiczów.Jestem bardzo zadowolona z usług biura i na pewno w przyszłości skorzystam z jego usług.
Wszystko spoko, ale 28 lipca wracaliśmy z Sharm el Sheikh i zostaliśmy powiadomieni, że na lotnisku czeka rezydent i pomoże nam się odprawić - KOLEŚ OLAŁ SPRAWĘ I SIĘ NIE POJAWIŁ, A CZEKALIŚMY. Tak się nie robi!
Pierwszy raz lecieliśmy z biurem Wezyr i moje odczucia nie są ani dobre ani złe. Zdecydowanie największym minusem był fakt, że z autobusu wysadzono nas pod hotelem Fenals Garden (Lloret de Mar), rezydentka machnęła ręką i kierunku innych hoteli (dużo ich tam było) i powiedziała, że \"tam się kawałek przejdziecie i już będzie hotel\". Fakt był blisko (Oasis Park & Spa), ale uważam, że absolutnie obowiązkiem rezydenta jest odprowadzenie Klientów do hotelu - tym bardziej, że przydzielono nam pokój bez widoku na basen, a taki mieliśmy wykupiony - sami musieliśmy się o to upominać. Poza tym, gdy wykupiliśmy wycieczkę fakultatywną okazało się, że na liście byliśmy \"Klientami niezidentyfikowanymi\". Naszym rezydentem był Oskar - zdecydowanie nastawiony tylko na sprzedaż wycieczek. Poza tym rezydent jako taki nie był nam potrzebny. Lekki zgrzyt przy transferze - autobus przyjechał 15 minut za wcześnie (tak za wcześnie!). Także musieliśmy długo czekać przy następnym hotelu, chociaż osoby tam przebywające na zbiórkę się nie spóźniły. Przeloty do Hiszpanii są realizowane przez Wizz Air - wszystko sprawnie i punktualnie.
Przedstawicielka biura podczas transferu z lotniska poinformowała nas, że kierowca musi mieć przerwę...?????transfer trwał 2 godziny...?????? więc zajechaliśmy na stację benzynową i znowu dostaliśmy informację,że lepiej zjeść tutaj kebaba...była godzina 11.20....więc naiwnie myśleliśmy,że zdążymy do hotelu na obiad...nic z tych rzeczy...?????po przybyciu do hotelu okazało się,że po zameldowaniu nikt nami się już nie interesował...obiekt rozległy-otrzymaliśmy klucze i....to wszystko....3 razy upominałam się o jakąś informację dokąd mamy się udać....czekaliśmy pół godziny, a potem się okazało,że dalej nic nie wiemy,bo z recepcji nie dostaliśmy mapek hotelu,czy informacji o miejscu i godzinach posiłków..?????? recepcjoniści oczywiście biegle mówią po rosyjsku...dobrze, że znam ten język,bo po angielsku niestety bardzo kiepsko.... Nigdy wcześniej nie byliśmy na wczasach z biurem wezyr......a kiedy czytałam negatywne opinie o nim , to myślałam,że ludzie przesadzają....niestety to prawda....wezyr to bardzo niekompetentni ludzie,traktują turystę jakby nic nie wiedział i niczego nie widział....totalna porażka....nigdy więcej z tym biurem...
Wrócilismy nie dawno z Hurghady z hotelu Jaz aqua marine biuro spisało sie bardzo dobrze wylot i przylot punktualnie rezydent na tel praktycznie nam nie potrzebny. Hotel zgodny z opisem jedynie jedzenie trochę monotonne i pobranie 2$ za tzw załatwienie wizy szybciej przez rezydenta z wezyra duzo rezydentów z tego biura to Egipcjanie co mówia bardzo dobrze po polsku. Mimo różnych opini wezyr nie zawiódł nas Pozdrawiam
Ostatni raz jechaliśmy z tym biurem, jakaś katastrofa, co innego w ofercie a co innego w rzeczywistości, a gdy napisaliśmy reklamację to okazało się że jest niezasadna.... Porażka, najgorsze biuro z jakiego kiedykolwiek jechaliśmy!!! Nie polecam
Wezyr to porażka. Trzy razy zmieniał hotel, żądał dopłaty. Nie polecam tego biura.
W tym roku poleciałem z Wezyrem na Krete. Jestem bardzo zadowlony z wakacji. Wszystko zapięte na ostani guzik. O nic nie trzeba się było martwić. Rezydenci pomocni, cały czas pod telefonem. Jedyna rzecz do której mogę się przyczepić to hotel: w ofercie hotelu był animator, a na miejscu sie okazało, że nie ma i to było jedno rozczarowanie. Hotel Bali Mare w Bali śliczny urokliwy Napewno skorzystam jeszcze z Wezyra
Byłam z moją rodzin w Egipcie w Hurghadzie hotel Jaz Aqua Marine. Sam hotel super czysto i dużo atrakcji natomiast jedzenie i napoje maskara!!!! 5 gwiazdkowy hotel! monotonia wszystko ma jeden smak,dla Europejczyka w zasadzie makaron z sosem i płatki z mlekiem!!! Moja rodzina złapała zemstę faraona mąż prawie się przekręcił tak go zmogło,chorował jeszcze tydzień po powrocie. Najgorszy jednak był powrót wykupiliśmy wyjazd z Katowic i powrót też tam,auto na parkingu. Wieczorem, dzień przed wylotem dowiedzieliśmy się ,ze lecimy do Warszawy prawie 5 godz a później transfer do Katowic!MASAKRA!! dziecko w samolocie dostało 40 stopni gorączki,mąż co chwilę w toalecie!Zamiast 5 godzin powrotu nasza podróż trwała 12H!!!! Nie polecam WEZYRA!!!! Wracam do ITAKI!!!
Biuro nastawione jedynie na zyski,nie dba o Klientów. O wszystko trzeba się prosić i dowiadywać samemu. Mieliśmy wykupioną wycieczkę na którą mieliśmy jechać o godzinie 8:20, transfer opóźnił się o ponad godzinę o czym nie zostaliśmy poinformowani. PO ponad 40 minutach kiedy sama zadzwoniłam z pytaniem do rezydentki ta niby wielce zdziwiona poinformowała mnie, że przecież transfer jest opóźniony i będzie za jakieś 15-20 minut. Sytuacja powtórzyła się z wylotem, mieliśmy otrzymać dzień wcześniej informację o godzinie transferu z hotelu na lotnisko i jakoś dziwnym trafem dopóki sama nie zadzwoniłam dopytać takiej informacji nie otrzymałam. Rezydenta nie doinformowana na temat okolicy za którą odpowiadała, zapytana o wycieczki podała 2 najbardziej oklepane i najdroższe a przy okazji najnudniejsze. Cały czas obiecywane są okazyjne cudowne zakupy w drodze na lotnisko- szkoda tylko że ceny w sklepie są ponad 5-cio krotnie wyższe niż ceny rynkowe. Wszystko po to by wyciągnąć od Klientów jeszcze więcej kasy. PORAŻKA. SZCZERZE ODRADZAM.
Niedawno wrocilam z Bułgarii all inclusive w hotelu Izola Paradise. Jestem bardzo zadowolona z organizacji biura. Wszystko w hotelu zgodnie z opisem. Cała podróż przebiegła bez problemów, na lotnisku w Burgas czekał rezydent który podał dalsze instrukcje, podróż z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko bez zastrzeżeń.Na lotnisku w drodze powrotnej rezydent pokierował grupę do samego końca aby wszystko przebiegło poprawnie. Z cała pewnością mogę polecić to biuro podróży.
Wezyr to porażka, przed kupnem wycieczki do Turcji pytałam się czy w razie ostrzeżenia MSZ o zagrożeniu wymienią wycieczkę. W tej chwili jest informacja MSZ, żeby w te rejony nie podróżować, że jest niebezpiecznie nawet dla turystów, a wezyr na siłę wysyła ludzi, nie ma odzewu na propozycję wymiany wycieczki.
Hotel blisko ulicy ruchliwej potem jedzenie od 2 dnia nic nie jadłem bo nie może mi to przejść przez gardło żałuję tych wakacji mogłem posiedzieć w domu p. S. Jestem w hotelu vasso w Grecji
Biuro godne polecenia, dobra organizacja na lotnisku i w hotelu, rezydenci pomocni i mili. Jedyny minus to brak informacji pisemnej o godzinie wylotu, dowiedzieliśmy się pocztą pantoflową telefonicznie jednak stresu nie było ;) ot taka niedogodność, szczegół. All inclusiv na Krecie to pomyłka ale to akurat nie wina biura. Wylot ostatniego dnia o 6 rano a więc jeden dzień wycieczki krócej, ale to też akurat norma we wszystkich biurach. Ogólnie polecam.
Rezydent pojawił się raz, podał nr telefonu, namówił na wycieczki i tyle go widzieliśmy. Rezydenci z innych biur załatwiali karty do telefonów, tabletki na faraona za 2 dolary a my nic tylko wycieczki. Poza tym wylecieliśmy z Katowic, zostawiliśmy auto na parkingu a wróciliśmy na lotnisko w Warszawie( o tym fakcie dowiedzieliśmy się dzień przed wylotem) i jechaliśmy 5godzin autobusem do Katowic. Od biura nie dostaliśmy nic, nawet wody i nikt nam nie próbował nic tłumaczyć. Po wylądowaniu w Hurgadzie zostaliśmy przywitani przez pana z tabliczką wezyr i zapraszał do okienka. Pomyślałam, że fajne to biuro a tu nagle okazało się, że panowie sprzedają wizę nie za 100$ tylko za 108. W biurze poinformowano nas, ze zapłacimy 100$. Kto zarabiał? Nie wiemy...