Biuro raczej ok, nie było żadnych opóźnień, wszystko dobrze zorganizowane, minusem jest osoba rezydenta - Egipcjanina Hatema - mało kontaktowy, niemiły, zainteresowany jedynie sprzedażą wycieczek fakultatywnych. Ale już obsługujący wycieczkę super moto na quadach - badzo fajny, młody, kontaktowy Egipcjanin, który uczył się języka polskiego w Kairze - nie pamiętam imienia. Starał się bardzo.
Wakacje2014 w hotelu Alexandros na Korfu to koszmar,jedzenie złe,mało,nie świeże,rezydent nie kompetentny,brak dostępu do morza a była taka oferta,do plaży trzeba było dojechać autobusem lub przechodzic przez inny hotel,zamiast klimatyzacji otwarte okna .basen to zaniedbane zbiorniki z wodą nie polecam nikomu biuro nie uwzględnia żadnych reklamacji odradzam?!!!!!!!!!!!!
Październikowy wyjazd do Turcji z Wezyrem to porażka.Byłam już kilka razy w Turcji ale z innymi biurami i wiem jak wygląda hotel 5 * , byliśmy grupą 18 osobową i chociaż płaciliśmy dokładnie takie same kwoty jakość pokoi była nie porównywalna.Rezydenta nie reagowała na żądanie zmiany pokoju, cel osiągnęłam dopiero po awanturze w recepcji.Ale z dodatkową atrakcją dziurą w wannie (p. 2075)Jakość posiłków kiepska hotel Eftalia Aqua lepiej omijać z daleka.Wycieczki wykupione fakultatywnie to objazd po sklepach , chociaż rezydenta zapewniała nas ,że są jedyną uczciwą firmą nie naciągającą na zakupy .Było dokładnie odwrotnie okradziono nas z dwóch godzin wycieczki które spędziliśmy w sklepach.Reklamacji oczywiście nie została uznana , jakoby byliśmy powiadomieni jak będzie dokładnie wyglądał wyjazd do Pamukkale.Dobra rada dla następnych naiwnych tylko wyjazd z dyktafonem .Ja już na pewno nigdy nie skorzystam z usług Wezyra ani biura Coral.
Pierwszy raz z Wezyrem w Tajlandi.Wszystko zgodnie z planem odbior z lotniska hotel wycieczki,bardzo dobre sniadania,i oczywiscie rezydent odpowiedni czlowiek na odpowiednim miejscu.Powinien dostac podwyzke za to co robi.Osobiscie mimo sprzecznych opinii ja polecalbym te biuro i jestem bardzo zadowolony,juz wiem ze na druga wycieczke wybiore sie tez z Wezyrem o ile beda mieli odpowiadajaca mi oferte. Jesli ktos mysli ze rezydent powinien prowadzic go za reke niech sobie nianke zgodzi.Pozdrawiam cale biuro i Tomka w Tajlandii
Pluskwy w pokoju. Syf. Wezyr wykupuje najgorsze pokoje w hotelach. Brak możliwości ,kontaktu z zagranicy z biurem w PL numer 801 nie działa. Musiałem się wykłucic o nowy hotel za który zapłaciłem. Wezyr mi miał oddać. Nie oddał. W ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności. Odpowiadają na reklamacje olewająco i nie na temat. Lepiej dopłacić i polecieć z innym biurem. To był pierwszy i ostatni wyjazd z tym biurem który będzie zmieniał nazwę na Coral. Wszyscy już wiedzą co to za biuro. Oby splajtowali!
Biuro Wezyr to totalna pomyłka. Nigdy więcej nie wybiorę się z nimi na urlop Po pierwsze nie wierzcie w opisy wycieczki w katalogu , dla mnie nauczka na przyszłość wszystkie informacje zdobywać pisemnie. Z opisów z katalogu na miejscu nic się nie sprawdziło. Jedna wielka ściema. Zarówno hotel jak i rezydentka totalna masakra. Hotel Sentido Turan Prince baaaardzo mocno przereklamowany . Nie polecam ani hotelu ani biura !!! Porażka
Witam Wezyr to totalna pomyłka już nie skorzystam nigdy z oferty tego biura !!!!! W sierpniu 2014 r. wykupiliśmy rodzinną wycieczkę do Turcji. Pieniądze zostały wpłacone dokumenty do hotelu i na lotnisko odebrane ,pozostało tylko czekać na dzień wylotu . Po 2 dniach spokoju dzwoni pani z biura z przykrą wiadomością ,iż okazuje się że nie ma miejsc w hotelu w Turcji namawiając aby zrezygnować a zostaną mi zwrócone pieniądze . Byłem nastawiony na wypoczynek: zrobione zakupy, torby, wizy, parking przy lotnisku wykorzystany urlop ,pośmiewisko wśród znajomych i rodziny no totalna klapa. Zgodnie z warunkami umowy powinienem w zamian otrzymać ofertę podobną lub lepszą ,a otrzymałem kilka ofert gdzie warunki mijały się z celem np.; odległość od morza miała być 150 m a proponowano mi 1000 m, zjeżdżalnie wodne miało być 3 a oferowano jedną lecz szczytem było wylot o 1 dzień wcześniej niż planowany w dodatku z Rzeszowa nie z Warszawy a już powrót planowo do Warszawy , dojazd do hotelu o godz. 3 w nocy czasu tureckiego a zameldowanie o 14 po południu . Dwoje dorosłych z 5 letnim dzieckiem pytam gdzie mam do tego czasy spać i co jeść , pani z wezyra odpowiada tam przy recepcji są kanapy obsługa miła więc nikt nic nie powie złego , myślałem że ja śnię . Ze spokojnych wakacji przeżyłem koszmar .Zwlekali do samego końca z propozycjami, aż nie było wyboru . W końcu o 11.oo otrzymałem warunki zastępcze a o 15 miałem być na lotnisku , jak dureń rwałem z Lublina żeby zdążyć. Co do obsługi i hotelu nie mam najmniejszych zastrzeżeń było świetnie (tak jak powinno i było opisane ).Rezydentka wezyra odezwała się natomiast chcąc wcisnąć wycieczki 2x droższe niż na mieście w pierwszym lepszym biurze lokalnym .Ponownie zawiodła mając potwierdzić dzień wylotu i godzinę nie zrobiła tego w hotelu było 7 rodzin z Polski i tylko wezyr nie sprostał obowiązkom . Czytałem opinie na portalach z niedowierzaniem ale teraz już wierzę, że jest to realne Wezyr nawet nie przeprosił za takie zajście.
Nie polecam biura WEZYR. Oszukują na wyjazdach. W ofercie jest 15 dniowy pobyt w Egipcie z 14-a noclegami a tak na prawdę wyjazd jest krótszy. Ja miałam wylecieć do Hurghady o 6-ej rano i wylądować na miejscu w południe a faktycznie wylecieliśmy z Warszawy dopiero o 20-tej i w hotelu byłam następnego dnia o 4-ej rano. Z powrotem było nie lepiej. Zamiast wylecieć o 22-ej pobyt mi skrócono i wylatywałam już o 12-ej w południe. Tak na prawdę nie miałam jednego z 14-u noclegów a w Egipcie byłam tylko 14 dni. Biuro pomimo mojej licznej korespondencji z reklamacjami nie chce ich uznać tłumacząc się specyfiką lotów czarterowych. Z lotów czarterowych korzysta wiele biur podróży ale tylko WEZYR ma zawsze wręcz notorycznie problemy z lotami i z premedytacją skraca klientom wyjazdy.
Nie polecam biura Wezyr!!!!! Zamawialismy wycieczkę do Egiptu, wybierając droższa opcje z jednym dniem dłużej przez co 300zloty więcej od osoby. Choć mogliśmy z Itaki lecieć za mniejsze pieniądze tylko 1dzien krócej. Juz nie damy nabrać sie na takie oszustwo. Jednak podczas pobytu okazało sie ze zamiast wylatywać wieczorem, juz z samego rana musieliśmy byc na lotnisko gdzie spędziliśmy około 4godzin. Na dodatek okazało sie ze było międzylądowanie zanim dotarliśmy do Warszawy. No i tak spędziliśmy dzień za który zapłacilo sie 300zl więcej. Jeśli chodzi o złożona reklamacje, to nawet drektor nie czyta tego pod czym sie podpisuje. Wynika z reklamacji ze byliśmy w Turcji, to sa jakies żarty!!!! Nikomu nie polecę tego biura i Wam, czytającym rownież nie polecam!!!!
Witam wszystkich! Pierwszy raz wybrałem się z rodziną do Turcji i pierwszy raz (i ostatni!!!) z biurem Wezyr Holidays. Zostaliśmy zakwaterowani w hotelu, który miał być odświeżony. I był, ale nie tam, gdzie my byliśmy. Na sufitach widoczny grzybek - świeży i zamalowany (z informacji Pani Rezydent dowiedzieliśmy się, że zamalowywanie "takich problemów", to zwykła praktyka w Turcji). Poza tym - pleśń za umywalką i w kabinie. Sama kabina - rozlatująca się. Pragnę zauważyć, że wszystko to dotyczy hotelu pięciogwiazdkowego! Owszem, złożyliśmy reklamację w hotelu w recepcji - zaproponowano nam zmianę pokoju, ale w takim terminie, że dwa dni później musielibyśmy znowu się pakować, by wyjeżdżać z hotelu. Zrezygnowaliśmy... Chcieliśmy złożyć reklamację na ręce Pani Rezydent. Stwierdziła, że nie opłaca nam się, bo dostaniemy kosz owoców od hotelu i tyle. Zgodnie z informacjami, jakie uzyskaliśmy od biura, w którym rezerwowaliśmy wycieczkę i od Pani Rezydent - mieliśmy zrobić zdjęcia i złożyć reklamację w Polsce do Wezyr Holiday . Tak zrobiliśmy! Odpowiedź... Przepraszam, jaka odpowiedź!!?? To nie była odpowiedź na moją reklamację, to prawie pochwała dla hotelu, Pani Rezydent i oczywiście biura Wezyr. I oczywiście - czego ja się czepiam!? Przecież wszystko jest OK. Pani Rezydent nie potwierdziła żadnych rozmów ze mną. Obsługa hotelowa też... Ludzie, jeżeli zdecydujecie się na wakacjach z tym biurem i będziecie mieli jakieś problemy, nagrywajcie rozmowy, róbcie filmy ze wszystkim, co się da, bo w przeciwnym wypadku biuro zrobi z Was idiotów!! Wyprze się wszystkiego!!! NIGDY WIĘCEJ WEZYR HOLIDAY!! Pozdrawiam!!
Wszystko wyglądało tak, jak powinno. Wylot bez opóźnienia, na miejscu od lotniska do wydania kluczy od pokoju towarzyszył nam rezydent. W drodze powrotnej - tak samo. Oferta zgodna z opisem, żadnych przykrych niespodzianek. Wybraliśmy wczasy typowo pobytowe, bez wycieczek fakultatywnych, więc nie mogę się wypowiedzieć na temat ich organizacji.
Składałem rezerwację na pokój typu double w hotelu Olgas na Kos. Po przyjeździe do hotelu zostałem zakwaterowany w pokoju typu Twin który w dodatku nie miał pełnego wyposażenia. Po zgłoszeniu rezydentowi problemu stwierdził że nic nie poradzi bo musi to sprawdzić w systemie. Pokój został zamieniony dopiero po dwóch dniach po wielokrotnych rozmowach telefonicznych i wprowadzaniu mnie w błąd że zamiana jest załatwiona a rezydent składał raporty do bazy (nie wystawiają na miejscu żadnego potwierdzenia niezgodności na podstawie których będę mógł reklamować usługę mimo iż próbowałem to wymóc). Po powrocie do kraju okazało się że kolejny raz zostałem za przeproszeniem wydymany. W procesie reklamacji pomimo wysłania zdjęć i dokładnym opisie sytuacji zostało stwierdzone że na podstawie ich dokumentacji wszystko było OK. Na prośbę o przesłanie dokumentacji nie odpowiadają. Teraz najprawdopodobniej czeka mnie procesowanie się z Nimi. Reasumując, stanowczo odradzam tego pośrednika.
Z 13 dni za ciezkie pieniadze zmarnowali mi/zonie/malemu dzieku 3 dni. Wylot zamiast rano(jak pierwotnie ustalono) odbyl sie o 22:00, zakwaterowanie w innym hotelu przy autostradzie, wylot zamiast w sobote byl w piatek o 23:50. Wszystko to zawiera sie w umowie...tylko 3 dni nam przepadly. Reklamacji nie uznano bo przeciez bylo super.
nie polecam! miał być hotel 3* (bywałam wiele razy w hotelach o tym standardzie, z różnymi biurami podróży,w krajach arabskich również i wiem czego się spodziewać ale takiego horroru nie widziałam!)a nawet na 1* nie zasługiwał-typowy hotel robotniczy. Syf, bród, pordzewiałe, rozpadające się sanitariaty,robactwo,stare zniszczone meble. Wg oferty miało być 5 posiłków w AI a były 3. Wg oferty miały być suszarki i TV w pokojach oczywiście tego nie było. Plaża hotelowa obrzydliwie zaniedbana i brudna. Napisaliśmy pismo reklamacyjne gdzie w odpowiedzi zostaliśmy zmieszani z błotem! Oskarżyli nas właściwie o kłamstwo, bo niby dzwonili do hotelu i powiedziano im, że było 5 posiłków i że są TV i suszarki w pokojach!Skandal! Będziemy się odwoływać u rzecznika praw konsumenta. Aha - chodzi ogólnie o hotel (o ile można ten obiekt tak nazwać) LE Khalife w Hammamet (Tunezja). Mogłabym napisać więcej ale już mi się ciśnienie podniosło :/ To był mój 1szy i ostatni wyjazd z tym biurem. Biuro typowo nastawione na złapanie klienta, wciśnięcie "kitu", pobrania kasy i ... bujajcie się frajerzy, zapłaciliście nam i mamy was już głęboko w poważaniu! Z tego co czytam opinie to wiele osób miało tak przykre jak my doświadczenia i wiele osób zostało zlekceważonych odmowną odpowiedzią na pismo reklamacyjne. Zastanawiam się czy komuś sie udało z nimi wygrać...
Podróż do Egiptu i z powrotem bez żadnych przygód czy opóźnień. Transport z lotniska w Sharm średni- mały busik z ledwo działającą klimatyzacją. Hotel (Sharming Inn) zgodny z ofertą. Widok co prawda na dziurę w ziemi i graciarnię hotelową ale nie po to jedzie się na wakacje żeby przez okno wyglądać :) Niska ocena za rezydenta, który w hotelu był rzadko i jeszcze robił problem jak tylko musiał w czymś pomóc. Generalnie miły dopóki nie podejdzie się z jakąś sprawą. Za późno przeprowadzone spotkanie z rezydentem- 2 lub 3 dzień pobytu. Wycieczki z hotelu droższe niż w innych miejscach ale koszty wyrównują się gdy trzeba wypożyczać sprzęt do snurkowania- na hotelowych wycieczkach jest w cenie.
Własnie wróciłam z tygodniowych wczasów organizowanych przez biuro Wezyr w Turcji, wybraliśmy hotel Diamond Hill i generalnie bylismy baaardzo zadowoleni zarowno z obsługi hotelu, jedzenia (ooo to przede wszystkim polecam!!!), jak i utrzymywania czystosci w pokojach itd...Wszystko co było w opisie Hotelu zastaliśmy na miejscy. Jedyne do czego moge się przyczepic to wycieczki fakultatywne organizowane przez Wezyr, my akurat wybralismy rafting i pomijajac to ze biuro ma 2x wyższe ceny niż wycieczki kupowane na mieście to jeszcze na miejscu dowiedzieiśmy sie o dodatkowych kosztach (jak np. buty 4Euro, poza tym normalnie pianki tez by byly platne), a w październiku na spływie górską rzeką nie jest już tak ciepło, wiec zarówno obuwie jak i pianki byly nam niezbędne. Poza tym robione byly nam zdjęcia jak i kręcony film, bez pytania się o naszą zgode (pewnie nie kazdy sobie życzy być filmowanym a potem występować w tysiącu powielanym filmików na yt czy innymch portalach),no i oczywiści zdjęcia i film dodatkowo płatne. I tutaj również duuuży minus w stosunku do animatorki wycieczki chyba pani Puliny (o ile dobrze pamiętam), która twierdzila iż 50 euro za film i zdjęcia to baaardzo tanio i powinnismy brać...wygladalo to tak jakby miala jakies dodatkowe profity z tego tytulu...w konsekwencji utargowalismy do 25 euro za wszystko, a jak sie okazalo na filmie wystepowalismy przez 3 min. na 16 mozliwych... Animatorka zamiast dbac o swoich klientów, dbała głownie o interesy tureckich Flisaków...
Hotel dno!!! Harmony Makadi Bay - 5 gwiazdek - totalna porażka - brud i syf - jedzenia mało i cały czas jedno i to samo. po powrocie złożona została reklamacja z dokumentacją foto - dla biura WEZYR jest to zbyt mały dowód, kontaktowali się z hotelem który stwierdził że nic takiego nie było... a rezydent podpisał się pod wszystkimi zarzutami na reklamacji złożonej na miejscu... totalnie olewcze podejście do klienta... NIE POLECAM i NIGDY NIE SKORZYSTAM JUZ Z USŁÓG WEZYRA
Niestety oferta nie zgadzała się z rzeczywistością, pokoi nie sprzątano od X czasu i mimo, że zrobiliśmy zdjęcia do reklamacji, nie została ona oczywiście uwzględniona, a wręcz sugerowano nam w niej kłamstwo. Rezydentka niekompetentna, ostatecznie sama przyznała, że w takim miejscu by nie spała. Pierwszy i ostatni raz z tym biurem podróży!
Standard pokoju rodzinnego W Hotelu Candy Onura Holiday Vilage w okolicach Bodrum/Turcja nie odpowiadał opisowi. W opisie był pokój rodzinny składający się z dwóch pokoi rozdzielonych drzwiami, natomiast otrzymałem jeden pokój rozdzielony murkiem o wysokości około 1 m. Składałem reklamacje u rezydenta a także później po powrocie. Sposób załatwienia reklamacji przez biuro mnie nie satysfakcjonuje.
Na tygodniowy wyjazd do Turcji wyjechała moja żona z dzieckiem. Byliśmy w Turcji już wielokrotnie ale takiego czegoś po hotelu 5* nie spodziewaliśmy się. Za dodatkową opłatą wykupiliśmy pokój w części hotelowej. Smród bród i grzyb w łazience. Balkon zabrudzony w sposób makabryczny. Cały pokój wyglądał na nie sprzątany od początku sezonu. Obsługa hotelu fatalna. Rezydent bez żadnych możliwości decyzyjnych. Wysłaliśmy reklamację w odpowiedzi dostaliśmy informację między innymi taką że to goście hotelowi spowodowali zagrzybienie, poobrywali tynki i zasmrodzili pokój. Nie chcę się dalej denerwować więc napiszę krótko. WEZYR Holydays to nie jest biuro podróży z którego warto korzystać. To jest pośrednik niesprawdzonych ofert w standardzie lokalnym. Przypadkowość i ryzyko wypoczynku bardzo duża.