Witam, właśnie wróciłam z wakacji z Turcji - wycieczka obsługiwana przez Państwa biuro. Chciałabym zwrócić uwagę abyście Państwo staranniej dobierali pracowników reprezentujacych Państwa firmę. W hotelu gdzie przebywałam z mężem "opiekowała" się z nami Pani Ewa. Jesteśmy bardzo zdegusowani jej postawą. Na spotkaniu po przyjeździe gdy dowiedziała się, że mamy wykupione już wycieczki po Turcji w innym biurze była stasznie oburzona. Powiedziała, że zrobiliśmy najgorszy błąd, że w tym biurze "x" wykupiliśmy wycieczki bo tam jest straszna obsługa i w ogóle wszystko fatalne.., że na pewno zdarli z nas kasę, że będziemy zawiedzieni itd., a najlepiej jak wycofamy się z tamtych wycieczek w biurze "x" i wykupimy wycieczki u niej bo u niej to jest świetnie itd.... Nie wiedziałam czy ma rację co do tego biura czy nie ale po jej postawie nie miałam ochoty więcej z nią rozmawiać i wyszłam. Oczywiście wszystko się okazło nieprawdą co mówiła o tym innym biurze bo było wszystko profesjonlanie przygotowane przez nich a goście hotelowi oświecili mnie, że Pani rezydentka się wściekła bo nie zarobiła "na mnie". Poznałam kilka osób z Polski w hotelu i nikt nie miał o Pani Ewie dobrego zdania... Także będę się starała unikać Państwa biura w przyszłości aby nie być tak rozczarowana obsługą w pierwszych godzinach za granicą...
BEZNADZIEJA ludzie niech oni zamkną ta firme nie to ze do polski wrociłem w spodenkach krotkich bo mi zajebali spodnie na dodatek w recepcji hotelu to zamiast do warszawy musielismy do katowic i znowu cztery jebane godzinki na taborecie rezydent on nic nie wie dzwon do warszawy ogolne żygać mi sie chce jak słysze wezyr o nie ostatni raz nie polecam
Z WEZYREM byłam po raz pierwszy i prawdopodobnie ostatni. Czułam się zlekceważona i oszukana. Reklamacje złożyłam już w czasie pobytu do rezydenta. Odpowiedź jaką otrzymałam faksem na postawione zarzuty była arogancka i nierzeczowa. Wyjazd (15dni) rezerwowałam juz w lutym 2014r. Rezerwacja dotyczyła 3 dorosłych osób,ALL, hotel Grand Hotel Astor, rejon Alania,termin: 08.10 - 22.10. 2014. W Turcji byłam już po raz ósmy, zawsze latam w październiku, przeważnie wybieram opcję ALL, hotel 4* mam więc skale porównnawczą i wiem czego oczekiwać. Oferta biura nie zgadzała sie ze stanem faktycznym. Plaża: brak zadaszenia, w barze nie było nawet wody do picia, barman kpił pokazując, że w ramach ALL jest tylko prysznic, za ewentualne napoje żądał opłaty w euro. Interwencja rezydenta nieskuteczna. Za materace żądał opłaty, leżaki połamane. Wyżywienie: śniadania bardzo skromne, zjełczałe masło, obeschnięta wędlina podawana na tych samych niedomytych półmiskach przez kilka kolejnych dni. Potrawy zimne przynoszone z kuchni juz zimne. To co zostało z poprzedniego dnia podawano następnego przechowywane (mam nadzieje) w lodówce. Herbata tylko na śniadanie. Do obiadu i kolacji jedynie kawa, wino, alkohole soki(bardzo rozcieńczone). Stołówka BRUDNA, na stołach lepiące się ceraty. Po stołach łaziły rozpieszczone (choć sympatyczne) koty co nie wszystkim ze wzgledów higienicznych odpowidało. Rezydentka po zainkasowaniu za płatne wycieczki była nieuchwytna. Zarzuty przedstawię w formie pisemnej, prześlę pocztą tradycyjna do biura Wezyra z nadzieją, że biuro na nie rzeczowo odpowie i zaproponuje forme zadoścuczynienia. Jeśli nie zrobie wiele aby Wezyr stracił potencjalnych klientów. Radziłabym aby menadżerowie staranniej dobierali hotele i czasem je kontrolowali. Z innych biur za tą samą cenę, w tym samym regionie warunki bywają nieporównywalnie lepsze. Elżbieta
Wszystko zgodnie z oczekiwaniami. Bardzo dobra organizacja, wszystko w pełni profesjonalnie. Jest trochę negatywnych opinii na temat Wezyra w internecie, ale wygląda na to że jeśli chodzi o Turcję to mają wszystko dopięte na ostatni guzik. Być może w przyszłości ponownie skorzystamy z usług tego biura podroży.
Nigdy wiecej z biurem Wezyr nie polece gdyz mnie oszukali placilem za siedem nocek w Egipcie a bylem jedna mniej gdyz samolot byl pierwotnie o 16,zostal przesuniety na 22:00 a gdy przyjechalem na lotnisko dowiedzialem sie ze lot jest o 2 rano nastepnego dnia o czym nie bylem poinformowany.Wiec spedzilem na lotnisku kilka godzin .Oczywiscie zlozylem reklamacje ale jak to zwykle bywa olali mnie cieplym moczem!!!!!A wiec to Biuro stara sie na poczatku zeby zdobyc klienta a potem olewka bo juz zaplaciles.Wiec UWAGA na to biuro!!!!!!!!
Nastawieni na masowe wyciskanie kasy z klientów Ich lokalne wycieczki kosztują dwa razy więcej niż lokalne Ich pokoje w hotelach są najniższym standardem Rezydenci są nastawieni tylko na kasę i sprzedaż, co widać podczas wycieczek i ich stosunku do ewentualnej pomocy w kwestii pokoiku czy zgubionych rzeczy... Zero troski o klienta
właśnie wróciliśmy ze wspaniałych 2 tygodniowych wakacji w Turcji organizowanych przez biuro Wezyr( pierwszy wyjazd z tym biurem), byliśmy w hotelu Bodrum Park Resort, organizacja wyjazdu, pobytu ( hotel zgodny z ofertą, czysty z różnorodnym wspaniałym jedzeniem i wieloma atrakcjami) i powrotu bez zastrzeżeń, mam porównanie bowiem podróżowałam z wieloma biurami i różnie to bywało, dlatego skorzystam ponownie z usług Wezyra
Pod koniec września wróciliśmy z żoną z dwutygodniowych wakacji na Krecie organizowanych przez biuro Wezyr. Wcześniej naczytałem się opinii o Wezyrze i ręce mi opadły, jednak pani z biura pośrednictwa Travelplanet, poprzez które wykupiliśmy imprezę uspokajała nas i kazała nie sugerować się tymi wpisami. I co ? Ano wszystko tak jak w ofercie: hotel Lefkoniko beach, czyściutki, z dużym balkonem, darmową klimatyzacją, aneks kuchenny(o którym nie było nawet mowy), czajnik, lodówka, tv etc. Hotel trzygwiazdkowy ale warunki lepsze jak w czterogwiazdkowym. Posiłki smaczne i różnorodne. Rezydent Tomasz jak rezydent: przybył o wyznaczonej godzinie poinformował nas co i jak, zaproponował wycieczki fakultatywne oraz pomoc w wypożyczeniu auta. Nie jest dziwnym, że wycieczki we własnym zakresie są znacznie tańsze od tych organizowanych przez rezydentów a i wypożyczenie auta we własnym zakresie wychodzi taniej i to z pełnym ubezpieczeniem. Wycieczkę wykupiliśmy jedną do wąwozu Samaria ze względu na uciążliwą logistykę.(Ktoś trzeci musiałby podstawić samochód u celu wędrówki by móc wrócić do hotelu.)Tak więc Wezyr stanął na wysokości zadania i nie mam Im nic do zarzucenia. Pozdrawiam .
We wrzesniu bylismy w turcji z wezyrem. hotel byl bardzo czysty duzo jedzenia wszystko zgodne z opisem polecam ten hotel. Saphir resort spa
bylizmy z biurem wezyr w turcji alaniu hotel klepatra slis okropnosc nigdy wiecej nie wyjedziemy z tum biurem hotel zagrzybiony obsluga arogancka pokoje nie odpowiadaja zadnym stondarto rezydent pozalowania godny nie kompetentny . po zlozeniu prze nas reklamaji z glupim usmiechem w nasza stone wskazywal nas tureckiej osludze . odpowiedz na reklamacje napisal chyba sam bo nie bylo zadnego podpisu zenada . omijajcie hotel kleopatra alis irezydenta wezyra pana rafala wojcechowskiego wielkim lukiem my przezylizmy koszmar
Nigdy więcej!!! Biuro traktuje swoich klientów jak towar. Liczenie każdego grosza i brak zaangażowania po dokonaniu wpłaty za wycieczkę. Rezydenci nie potrafią wiele załatwić i naciągają na wycieczki z których mają największą prowizję.
Właśnie wróciliśmy z Turcji , 4 osoby dorosłe i 2 malutkich dzieci . Był to nasz pierwszy wyjazd z biurem podróży Wezyr . Po opłaceniu za całą rodzinę 2 tygodniowego pobytu w hotelu Eftalia Village zaczęłam szukać w necie opinii o tym biurze .Wiem że nie taka powina być kolejność , ale stało się . Im więcej czytałam tym bardziej paraliżował mnie strach o wpłacone pieniądze ,o nieudany wyjazd itp.Ponieważ wyjazd ten był spontaniczny , (niewiele ponad miesiąc przed wyjazdem zdecydowliśmy gdzie jedziemy i z jakiego biura )po przeczytaniu opinii o biurze Wezyr czarna wizja nie opuszczała mnie już do samego wyjazdu . Kochani . To były piękne , cudowne wakacje . Nie mam żadnych zastrzeżeń do biura .Po przyjeżdzie na miejsce zostaliśmy zakwaterowani do swoich pokoi, co prawda trwało to kilka godzin ale tacy są Arabowie . Im nigdzie się nie spieszy . Chcesz być szybko obsłużony musisz dać napiwek , chcesz mieć sprzatany codzienie pokój musisz dać napiwek . Tak jest ze wszystkim . Jadąc to Egiptu czy Turcji trzeba o tym wiedzieć a nie winić biuro . Rezydenci , jedzenie , hotel, przerosły nasze najśmielsze oczekiwania . Za około 3200 zł od osoby mieliśmy bombowe wakacje w cudownym miejscu , raju !!!! dla rodzin z dziećmi i nie tylko . Nie wiem kto wypisuje te negatywne opinie . Może jacyś życiowi flustraci .Wiadomo że za pieniądze nie kupisz wszystkiego . Ja ze szczerego serca polecam biuro podróży Wezyr i hotel Eftalia Village .
polecieliśmy na Krete, wszystko fajnie oprócz jedzenia, mialo być full wypas (olin ...)a bylo wielkie nic, 3 posilki ,żadnego wyboru a czasami brakowalo i tego wyboru, reklamacja jak na razie nie dala nic biuro Wezyr nas olewa ale walczę dalej
Niestety przez cały pobyt nie widziałam rezdenta. Nawet go nie poznałam. Na lotnisku przed wylotem miał być przedstawiciel Wezyra - nie było go. Po wylądowaniu trzeba było znaleźć kogoś z Wezyra, by dowiedzieć się : \"Nazwisko?, Autokar spod 12stki, ja nic nie wiem\". Żenada. Dostaliśmy kopertę z wycieczkami fakultatywnymi oraz z cenami wypożyczalni samochodów. Autokar rozwoził 3h po różnych hotelach, a ta trasę można pokonać w 45min. Kierowca - nie mówił po angielsku, wiec nawet nie wiesz czy dobrze wsiadłeś i wysiadłeś. Po wyjsciu z autokaru sam sobie szukaj hotelu i dogadaj się sam w recepcji po co tu jesteś i dlaczego łamaną angielszczyzną. Chcesz pojechać na wycieczkę? To możesz chcieć, ale wiesz tylko gdzie i za ile, a skąd i z kim to po co? Wiec w efekcie końcowym nie pojedziesz na żadną wycieczkę. W dalszym ciągu brak kogokolwiek z Wezyra! Kiedy trzeba wracać radzisz sobie też sam. Dowiadujesz się\" ze ściany\" o której powrót, a skąd Cie zabiorą to szukaj o 4.00! W dajszym ciągu brak rezydenta. Na lotnisku sobie radź i wróć do domu niespotykając osoby odpowiedzialnej za twoj pobyt. Wielki negatyw!! Biuro to żenada! Brak zainteresowania klientem!
Wezyr podał nieprawdziwe informacje w folderze. Hotel nieremontowany od wybudowania. all moim zdaniem nie istniał, ciągły brak napoii i alkoholi. Wezyr po zgłoszeniu reklamacji zmienieł nam hotel na inny , o lepszym standardzie, także za to plus - mimo że chciał za zmianę pieniądze i to nie małe, po kłótniach zmienieł za darmo.
Wszystko OK. Jedyne do czego można się przyczepić na siłę to to, że rezydent po dojechaniu pod hotel nie wszedł razem z nami aby pomóc przy meldunku.
Biuro w pełni sprawdziło się :) Jestem bardzo zadowolona , ponieważ były pewne komplikacje z powrotem (odwołany lot), natomiast biuro podróży wezyr zaopiekowało się nami , zorganizowało nocleg dla 180 ludzi tylko na 6h , ale zorganizowało ! Wszystko co zawierała oferta to spełniało w rzeczywistości :) Naprawdę będę korzystać z tego biura częściej ! :) MOCNA DYSZKA DLA WAS :)
jest to najgorsze biuro podrózy z jakiego leciałem nie polecam nikomu zadnemu wrogowi. powiem tak nic co podpisałem na umowie sie nie zgadzalo takze bardzo huj.... biuro współczuje tym ludziom co wykupili wycieczke z tego biura podrózwy
Biuro nie spełnia warunków umowy. Brak bilarda i koszykówki. Alkohol podają tylko w barze przy restauracji. W trakcie pobytu złożyłem 3 reklamacje, odpowiedź otrzymałem tylko na pierwszą. Rezydenci tylko namawiają na wycieczki, nie mają ochoty na pomoc w rozwiązywaniu problemów.
Jednym slowem TRAGEDIA!!!! To byly nasze pierwsze i ostatnie wakacje z tego biura!!!! Zaczelo sie wszystko jak dotarlismy do hotelu. "Lokaj" dal klucze nam i 2 innym parom po czym kazal nam za nim isc. Pojechalismy na 5 pietro plus schodami dwa pietra wyzej dostalismy pokoj nr 1331 same cyfry odstraszaja. na dzien dobry ciemna nora z oknem dwa na dwa oczywiscie bez balkonu "lokaj"od razu zapowoedzial ze wymienimy jutro nie argumentujac nic. Minela chwila wszyscy poopuszczalismy swoje pokoje bedac ciagle w szoku. po chwili zjechaliamy na dol ale tez sie niczego nie dowiedzielismy poniewaz recepcja tylko mowi w jezyku Tureckim. Drugi dzien spotkanie z Rezydentem Panem Grzegorzem. przedstawil oferty wycieczek opowiedzial pare zartow powiedzal kiedy powrot po chwili nastapilo oburzenie z wielu stron w sprawie pokoju a to ze widok na ulice a to ze za glosne sa wentylatory a to ze widok na hotel obok "na szczescie" tylko nasza grupka podlegala wymianie poniewaz nasze pokoje noespelnialy standardow a mianowicie brak balkonu! Dwa dni czekalismy na zmiane ok doczekalismy sie w koncu choc tez po duzym stresie i trudzie. wycieczka byla kupiona ale? Nie przyjechali po nas... czekalismy godzine i nic nagle przyjechal rezydent ktory olal totalnie ta sytuacje twierdzac ze co on moze. Po podniesieniu glosu oddal pieniadze 2h pozniej choc na poczatku chcial to zrobic 2 dni pozniej! Jestesmy obuzeni i zniesmaczeni hotel ma nazwe Holiday Park odradzam w 2000%