Biuro wspaniale sie nami opiekowało. Byliśmy podawani bezstresowo z rąk do rąk. Cały czas czulismy się bezpieczni. Wielkie podziękowania i gratulacje :)
Dobra organizacja Wezyra w Turcji. Podczas dojazdu z lotniska do hotelu zepsuł się autokar. Po pół godzinie przyjechał drugi. Również samolot był opóźniony, ale to nie wina Wezyra, tylko przewoźnika. W sumie do hotelu dotarliśmy z kilkugodzinnym opóźnieniem. Ale Wezyr stanął na wysokości zadania i w ramach zadośćuczynienia otrzymaliśmy po 50 Euro zniżki na wycieczki. Brawo dla biura, bo nie wszystkie tak dbają o swoich klientów.
Sama oferta ok droga ale to był jeszcze sezon w pełni trudno. Natomiast rezydenci nastawieni na to aby tylko zbyć klientela. Zapomnijcie o opiece zdrowotnej do puki nic się nie dzieje to zapewniają pełną opiekę ale jak jest problem to okazuje się że właśnie jest to niemożliwe odmówiono nam pomocy i innej polskiej rodzinie a lekarz hotelowy jest potwornie drogi. Wycieczki to oszustwo nastawione na wyciągnięcie kasy, rezydenci są zmówieni z miejscowymi i oszukują na każdym kroku odradzam wycieczek wykupionych na miejscu u rezydenta. Autokary to złomy z przed 40 lat i oszukiwanie na każdym kroku.
Pierwszy raz byłem na wycieczce organizowanej przez biuro podróży i nie mam żadnych zastrzeżeń co do Wezyra. Biuro samo sie reklamuje że specjalizuje się w Turcji i nie inaczej było w tym przypadku. Na lotnisku miłe przywitanie, rozdzielenie do kilku autobusów, dojazd nowiutkim autokarem na miejsce gdzie rezydentka pomagała sie zameldować. Skorzystaliśmy takze z wycieczki fakultatywnej organizowanej przez Wezyr która była zgodna z opisem przedstawionym przez rezydenta. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do biura i całej organizacji i zdecydowanie mogę polecić!!:)
To był nasz pierwszy wyjazd z tym biurem, wybraliśmy kierując się ceną konkretnego hotelu - był w ofercie jeszcze co najmniej 6 biur. Pobyt 31.08-14.09.2014 na Kos. Transfer z lotniska z p. Mają przez Kardamenę, a potem już bezpośrednio do naszego hotelu. Szybko i sprawnie. Transfer na lotnisko już bez postojów plus opieka do momentu odprawy bagażu z rezydentką p. Martą. Spotkanie z rezydentką p. Mają krótkie i treściwe. Wycieczki fakultatywne tańsze o kilka / kilkanaście Euro niż w innych biurach polskich. Żadnych przesunięć w godzinach przylotu / wylotu. Dolecieliśmy pół godz. przed czasem do Polski. Jesteśmy zadowoleni.
Wezyr. Pierwszy i ostatni raz całą rodziną skorzystaliśmy z tego biura. Kompletńy brak organizacji. Zepsuli nam jedyny w roku urlop. W dniu przylotu okazało się, że nie ma dla nas miejsca w hotelu, ktory zarezerwowaliśmy z półrocznym wyprzedzeniem. Rozdzielili nas od reszty znajomych. Byliśmy nękani przez hotel, ktory kazał nam się eksmitować. Nie wiedzieliśmy co nas moze spotkać na drugi dzien. Rezydent. Nawet nie wiedział gdzie jesteśmy. Na własny koszt dzwoniliśmy na infolinię Wezyra prosząc o przyjazd Rezydenta, ktory okazał się być wyjątkowo nieuprzejmy. To miał być miło spędzony czas a przez niezorganizowane Wezyra okazał się porażką. Po powrocie złożyliśmy reklamacje. Nie uwzględnili. Odwolalismy się. Odrzucili. "Brak podstaw". Skoro tak traktujecie klientów, to mam nadzieję, że będzie ich Wam sukcesywnie ubywać. Absolutnie nie polecam usług tego biura. Już lepiej lecieć na własną rękę. Wyjdzie znacznie taniej. Bo opieki i tak nie zapewniają. A w razie kłopotów na miejscu i tak się finalnie wszystkiego wypierają i przeinaczają na swoją modłę. Klient dla nich nic nie znaczy. Mam nadzieję, że moje doświadczenia z sierpnia 2014 roku dadzą do myślenia szukającym Tour Operatora na wakacje 2015. Wezyr to kiepska opcja.
Oszusci jak ich malo !! Wczoraj zarezerwowalam wycieczke z wezyra na wakacje.pl pan krzysiek x zrobil rezerwacje, umowilismy sie na wplacenie pieniazkow do godziny 20dzisiaj, przedzwonil wszystko bylo dobrze , wplacilam panu x oszustowi z wezyra kwote 5tysiecy zlotych, po czym niespelna po 10 minutach pan o milym glosiku krzysiek x raczyl nas poinformowac ze nie ma dla nas miejsc !! Dodzwonuc sie do pana oszuta z wezyra bezposrednio zapomni, same infolinie ,i nic poza tym.. jak tak mozna !? Czlowiek pracuje, odklada i jeszcze Cie jakis idjota oszuka, zastanawiam sie tylko ile jeszcze ludzi oszukacie zeby ktos zrobil z wami porzadek? Panstwa zainteresowanych ostrzegam WEZYR to oszusci.
Totalna porażka! Autokar w drodze powrotnej na lotnisko nie przyjechał po nas, musieliśmy biegiem szukać bankomatu i taksówki, która odwiozła nas na lotnisko, gdybyśmy nie mieli ze sobą karty nie mam pojęcia co byśmy zrobili ( taxi 40 euro) W ostatniej chwili zdążyliśmy na odprawę. Rezydentka nawet nie raczyła do nas zadzwonić, tragedia! Na lotnisku jedynym jej wyjaśnieniem było coś w rodzaju "no co ja państwu mam powiedzieć..." Pani Sylwia S. przyjechała na Kretę imprezować a nie pracować. Skandal! Nigdy więcej i niech dla was czytelników będzie to przestroga, nie wybierajcie się na wakacje z biurem Wezyr Holidays!
Na lotnisku czekala rezydentka, skierowala nas do autobusu, w ktorym przesiedzielismy ok. 0.5h. Kiedy do niego weszla podala kolejnosc hoteli po czym dodala, ze niestety nie moze jechac z nami, ale kierowca (sprawdzony ponoc) na biezaco bedzie mowil, przy ktorym hotelu sie znajdujemy. Kierowca nic nie mowil, zatrzymywal sie i wyskakwial z autobusu, czekajac na zewnatrz, podczas gdy ludzie zastanawiali sie gdzie sa. W tym miejscu bardzo zabraklo opieki rezydentow. Wielokrotnie podrozowalam z biurem podrozy i nigdy nie spotkalam sie z sytuacja, zeby rezydent nie rozwozil gosci po hotelach. Spotkanie informacyjne trwalo 5 minut i polegalo przede wszystkim na odpowiadaniu na zadane pytania. Jedyna pomoc, ktora otrzymalismy od rezydentow Wezyra to ta przy wylocie. Odprowadzila nas na lotnisko, czekala az wszyscy nadadza swoje bagaze. Panie byly sympatyczne, ale niezbyt przydatne. Nie jechalabym z biurem podrozy, gdybym chciala zorganizowac sobie wakacje na wlasna reke. Moj wyjazd z wezyrem wygladal tak, jakbym byla tam sama. Wiec po co sa ci rezydenci? Dobrze, ze bylam w Europie, bo w bardziej egzotyczynych krajach mogloby byc duzo gorzej.
Pierwszy i ostatni raz poleciałam gdziekolwiek z Wezyrem...Opis oferty a stan faktyczny hotelu to dwa różne opisy;/Baraki,w których mieszkalyśmy z koleżankami w Grecji były zupełnie inne o tego,co otrzymałyśmy w ofercie przed wylotem;/Rezydentka. nie powinna w ogóle tam pracować! Zero pojęcia o wyspie,chamska i arogancka dla klientów!!Powiedziała,że jesli nam sie nie podoba to możemy sobie wrócić do domu na swój koszt!Na wycieczkę kazała nam sobie iść do sklepu i zakupic prowiant...na szczęście rezydentka z innego biura powiedziała nam,że należy się każdemu Lunchbox....Godzina zbiórki na powrót na lotnisko również źle podana..czekaliśmy godzinę za długo...dziwne,że turyści z innego biura mieli wszystko dobrze podane i normalne pokoje a nie baraki poza hotelem takie,jak my;/
Rezydenci wogóle nie zainteresowani, np tym czy turyści mają informacje dotyczące powrotu do Polski ( dziewn przed wylotem trzeba bylo dzwonić do rezydentki i pytać co i jak, dopiero potem była wywieszona informacja). Bylismy w 4 osoby, przy czy 1 osoba wyjezdzała po tygodniu- sytuacja z wylotem powtórzyła sie 2 razy, dodatkowo Pani oczywiście pomyliła nazwiska osób które wyjeżdżaja później a która wcześniej. transefre na lotnisko dokładnie tak samo, jacyś goście sie spóźnili na autobus bo mieli nie kompletną informacje, 40 km na lotnisko jechaliśmy prawie 2h, bo autoabus jechał przez chyba 15 hoteli. obsługa hotelowa ponoć dzwoniła do rezydentki zeby przekazała nam uwgaę, oczywiście wogóle nie zadzwoniła- generalnie NIGDY WIECEJ Z WEZYREM!
Spędziliśmy z tym biurem 8 dni w Turcji - hotel Diamond Hill. Ogóle wrażenia bardzo dobre. Rezydenci bardzo mili ale z pomocą już bywa różnie. Wycieczki fakultatywne niedopracowane. Wycieczka na Pamunakle posiłki bez napojów, a Jeep Safari i Rafting tylko lunch na 12h wycieczki i tylko słyszy się szybko szybko bo nie mamy dużo czasu. Człowiek się zastanawia czy to wycieczka czy sprint. Na Jeep Safari rozbolał mnie brzuch a w apteczce okazało się że mają tylko opatrunki ale nic na ból, a kupić nie było gdzie. Dwa razy mnie zapewniano że na bazie poszukają ale jak do niej dotarliśmy zapomniano o mnie całkowicie. Aha i za każdym razem jak gdzieś się jedzie autokarem to na koniec podróży rezydenci namawiają na dawanie napiwków kierowcy do specjalnie do tego przygotowanego koszyczka co czasem jest już trochę niesmaczne. Słysząc to 4 razy podczas 1 przejazdu. Opieka rezydenta kończy się na dodatek na podwiezieniu do drzwi lotniska i radź sobie człowieku sam.
Pierwszy raz leciałam z Wezyrem i jestem bardzo zadowolona. Bardzo spodobało mi się, że jak przyleciałam do hotelu a miałam opcję all inclusive, to niestety nie zdążyłam na kolację ale w recepcji czekał na mnie tzw. lunch bagiet, co nie zdarzyło się w żadnym innym biurze turystycznym. Wycieczki fakultatywne w rozsądnym cenach i z posiłkami. Polecam biuro
Witam Wraz z dwoma kolegami trafiliśmy do Hotelu Concord El Salam W Egipcie . Hotel był podzielony na 2 części - część sport i część front . Część front - lepsze pokoje + lepsze jedzenie + nowy ładny hotel . Część sport tragedia - opis organizatora a rzeczywistość to dwie różne rzeczy . Przez 2 dni próbowaliśmy się dowiedzieć o której mamy wylot - z zasady powinniśmy dostać jakiś kontakt do rezydenta niestety nie dostaliśmy . Kontakt uzyskaliśmy po 3 dniach pomógł nam jeden z pracowników hotelu - paranoja . Jak już wać Pan z biura odebrał telefon powiedział , że on nie wie kiedy mamy wylot jak będzie wiedział to nam zostawi to na tablicy . Na lotnisku też były jaja bo sobie operator zapomniał dodać nasze nazwiska do listy pasażerów - awantura trwała 40 minut później czekaliśmy aż wszyscy którzy na liście byli odbiorą bilety dopiero dano bilety nam . Ostatni raz pojechałem z tym biurem .
Podczas pobytu w Turcji wykupiłem w tym biurze samolotową wycieczkę do Stambułu. Miałem mieć zapewnioną opiekę polskiego rezydenta. Na lotnisku dowiedziałem się że moja rodzina leci osobnym samolotem bez rezydenta. Reszta turystów leciała z rezydentem innym samolotem na inne lotnisko docelowe. Na miejscu po jakimś czasie dołączyliśmy do reszty grupy ale na koniec musieliśmy wcześniej wracać (3 godziny wcześniej niż reszta grupy) ponieważ wracaliśmy także sami, osobno innym samolotem. Na lotnisko byliśmy transportowani kawałek z jakimś rezydentem Turkiem, potem jak "śmierdzące jajo" przekazał nas rezydentowi Rosjaninowi ale ostatecznie na lotnisko dojechaliśmy sami!! Także nic tylko wyjeżdżać gdzieś z WEYZR HOLIDAYS. SUPER OPIEKA i BEZPIECZEŃSTWO ZAPEWNIONE. Po powrocie napisałem reklamację z prośbą o zwrot części kosztów wycieczki, ponieważ zapłaciłem tyle co reszta a byłem podczas lotów sam i moja wycieczka trwała dużo krócej niż reszty grupy. Niestety moja reklamacja została rozpatrzona ODMOWNIE!!!!!!! Nigdy więcej WEZYR HOLIDAYS!!!!
Wyjazd zorganizowany bez zarzutu. Bardzo profesjonalna, sympatyczna i opiekuńcza rezydentka- Pani Katarzyna.
Biuro szukuje klientow. Nie godzinę , cztery tylko na doby skraca pobyt. Kłamie klientow bezposrednio. Rezydenci brak profesjonalizmu. Porażka. Myślę ze nie wolno im tego puszczac plazem.
To jest najgorsze biuro z jakim miałem do czynienia. Byliśmy tam na pierwszym turnusie majowym w ubiegłym roku. Na początku jedzenie było bardzo ubogie, brak warzyw i owoców. Brak ciepłej wody przez całą dobę. W drugim tygodniu woda pojawiała się wieczorem. Przewodnik wycieczki do Efezu zamiast opwiadać o zwiedzanych miejscach potrafił tylko nas poganiać mówiąc \"idziemy dalej\". Na plaży hotelowej leżaki i parasole rozpoczęto rozstawiać w dwunastym dniu pobytu. W przeddzień wyjazdu wywieszono informację, że będzie kursował pojazd z- i na plażę. Na pisemne zażalenie na te wymienione wyżej braki i niedogodności WEZYR nie raczył odpowiedzieć. Nie jestem pieniaczem i nie skierowałem sprawy do sądu, aczkolwiek kwalifikowała się do tego. Moja rada: omijajcie biuro WEZYR szerokim łukiem, a jeśli zły los skieruje was na wczasy z WEZYREM, to dokumentujcie wszystko na piśmie chociaż tylko po to, aby ostrzec innych.
Na poczatku po wyladowaniu w Egipcie oczywiscie szok,bo kazano nam zaplacic za wizy wiecej, nie zostalismy poinformowani przez biuro ze rezydenci moga w ten sposob zrobic, nie wiedzielismy ze wize mozemy zaplacic w okienku banku obok.Niefortunnie sie stalo ,ze zostal nam zgubiony bagaz juz na lotnisku jak wyladowalismy i wszyscy rezydenci z Wezyra raczej nie pomagli. Musielismy dzwonic do Polski i sprawdzac co sie z nim dzieje, oczywiscie sami dowiedzielismy sie ze juz nastepnego dnia byl na lotnisku.Nikt w Polsce i w Egipcie nie potrafil nam pomoc, sami jechalismy w nocy na lotnisko po bagaz ( co wg. rezydenta jest niebezpieczne).Ostaniego dnia gdy pytalismy czy beda nam zabrane opaski po wymeldowaniu rezydent z usmiechem powiedzial ze oczywiscie , co jak sie okazalo nie bylo prawda.Tylko osoby,ktore wymeldowywaly sie z nim zostaly "na lodzie".Ubezpieczenie ktore jest w umowie obowiazuje ale przy jakiejkolwiek potrzebie nalezy dzwonic do polskiego ubezpieczyciela z informacja gdzie nalezy sie bezplatnie leczyc- ta informacja takze byla utajona,bez znaczenia ze najblizszy szpital byl obok hotelu.
W środę 03.09 wrpcilismy z Sharm el Sheikh, nie obyło sie bez niemiłych niespodzianek... Nie zostaliśmy poinformowani w żaden sposób o zmianie godziny wylotu. O zmianie dowiedzieliśmy sie z tablicy informacyjnej biura itaka ... Zadzwoniliśmy do rezydenta zeby dowiedzieć sie czy nas tez dotyczy ta zmiana, powiedział ze nic sie nie zmieniło, dopiero w momencie gdy powiedzieliśmy mu,ze itaka ma zmianę godziny wylotu ten łaskawie sprawdził i potwierdził nasze przypuszczenia . Na lotnisku okazało sie,ze dopuszczalny bagaż to 15 kg ze względu na zmianę przewoźnika, ludzie musieli dopłacać za bagaż,lub wyrzucać rzeczy z torby... Podpisywaliśmy umowe na 20 kg bagaż... Ogólnie Wezyr zachował sie bardzo nieprofesjonalnie...zero informacji. Nie polecam tego biura