Witam Z biurem podróży WEZYR byliśmy drugi raz w Egipcie w Sharm el Shelkh. My za każdym razem nie mamy żadnych zastrzeżeń do biura. Sprzedane wycieczki zgadzały się z ofertą biura, nie było żadnych problemów z wyjazdem, podczas pobytu, oraz powrotem. Ale, spotkaliśmy się z sytuacja, gdzie ludzie rzeczywiście nie potrafili się skontaktować z rezydentem. Piszę ludzie gdyż nam nie był rezydent potrzebny wiec ciężko o ocenę. Druga sytuacja dotyczy zabierania opasek w momencie wymeldowywania się z pokoju. Wiemy że zależy to tylko od hotelu. Nas taka sytuacja nie spotkała (a wiem że w innych hotelach tak). Prosimy więc biuro aby w jakiś sposób ustalało to z hotelem by opaski pozostawały na rękach do momentu opuszczenia hotelu (nawet kosztem droższych wczasów), inaczej poprzez ten ostatni dzień mimo udanych wczasów ludzie będą zawsze wystawiali negatywne oceny i się im nie dziwie.
Wezyr wprowadza w błąd klientów oferując poranne loty. Tuż przed wycieczką zmienia godziny wylotu na nocne, przez co turysta traci jeden dzień pobytu i połowę kolejnego na odsypianie nocnej podróży. Powyższa sytuacja przytrafiła się mi oraz moim znajomym, którzy lecieli na taką samą wycieczkę tydzień wcześniej, w to samo miejsce więc nie był to przypadek. Odradzam Wezyr tym, którzy chcą wykorzystać maksymalnie swój urlop, a także wybierają się na niego z dziećmi. Ja czuję się rozczarowana.
Po raz pierwszy wykupiłem wczasy w tym biurze i muszę przyznać,że jestem bardzo zadowolony.Byłem w Turcji w Avsallar w hotelu Sunmaritim.Co do hotelu można mieć jakieś zastrzeżenia ale nie do polskiej obsługi.Już na drugi dzień mieliśmy problemy zdrowotne naszej zaprzyjaźnionej pary.P.Agata natychmiast wezwała pomoc i chora znalazła się w szpitalu w Alanii.Z opowiadań wiem,że chora życzyłaby sobie takiej opieki w Polsce jaką miała tam.Po jednej dobie w szpitalu nie było już żadnych problemów.Również polscy piloci wycieczek fakultatywnych byli super.Magda-buzia jej się nie zamykała.Mówiła ciekawie i ze znajomością tematu.Na pewno nikogo nie znudziła.Grzegorz- również miły,wygadany gość.Panie,które przywoziły i odwoziły nas na lotnisko-miłe kompetentne osoby.Jestem bardzo zadowolony,że skorzystałem z usług tego biura. Jacek
Powiem krótko podróże tak ale napewno nie z Wezyrem!!!!Problemy przed wyjazdem jak i przy powrocie.Skandaliczne podejście do klienta rezydenta w Sharm el Shaikh który nie raczył poinformować klienta o zmianie godziny wylotu.Po konsultacji z innymi turystami okazało się iż nie byliśmy odosobnieni w takim podejściu do problemu przez rezydenta.
Biuro wywiązało sie ze wszystkich zobowiazań wobec nasjako turystów, Jedyne co mam do zarzucenia zarowno Wezyrowi jak i innym biurom w polsce że rezydenci polskojężyczni niby sa i pracują dla nich w Hurgadzie, ale mało jest tam polaków. Większosc to mówiący słabą polszczyzną arabowie którzy sa napewno duzo tańsi w utrzymaniu ale nie rozmunieją kultury i mentalności polaków, nie potrafią w wielu sprawach pomóc i nie rozumieją naszych potrzeb jako turystów. to co dla nas jest dziwne dla nich jest normalne. ja byłam 8 raz w egipcie i ja już wiem jak należy sie tam zachowywac, ale jadąc pierwszy raz i nie mając polskiego rezydenta czuła bym się naprawde nieswojo i niepewnie. Arabscy rezydenci nie mówią na co uważać jak sie nie ubierać, jak sie targować i jak nie dac się nabic w balona, niestety tak jak nasi rezydenci nastawienia są na zysk z wycieczek i nic więcej.
Z biurem Wezyr byliśmy już 4 razy w Turcji. Podróżujemy głównie do zachodniej części, hotele 5 gwiazdkowe (cena adekwatna do kategorii). Jeśli chodzi o biuro to raczej nie ma się do czego przyczepić. Bardzo mi się podoba transfer z lotniska do hotelu małymi busami - do 12 osób (czysto, grzeczni i uczynni kierowcy). Jeśli chodzi o pobyt w hotelu, nigdy nie było problemu z pokojami. Nigdy też nie płaciliśmy dodatkowo za lepszy pokój. Warunek mamy jeden - pokój z widokiem na morze. Rezydenci różnie, ale generalnie bardzo mili i uczynni. Jeśli chodzi o Turcję to jak najbardziej polecam Wezyra. Mają bardzo dużą ofertę hoteli.
raczej ok bez zastrzeżeń zawsze dzwonil agent wezyra w sprawie zalatwien. ogolnie co chcialem zapytałem zostało mi jasno wyjaśnione. Rezydencji super dziewczyny daje 11 na 10 tylko szkoda ze nie ma ich codziennie w hotelu ;)
Moim zdaniem bardzo profesjonalne podejcie do klienta. Rezydenci bardzo uprzejmi, mili, zawsze dostepni w hotelu lub pod telefonem. Skorzystliśmy z ofert wyjazdu do Egipt, gdzie rezydentami byli egipcjanie, którzy swietnie mówili po polsku, a to bardzo ważne jeśli ktoś nie zna angilskiego. Biuro warte polecenia
WITAM CHCIAŁAM PODZIELIĆ SIĘ MOJĄ OPINIĄ SPĘDZONYCH WAKACJI W EGIPCIE Z BIUREM WEZYR BYŁY TO NAJGORSZE WAKACJE NAJPROŚCIEJ OPISZE TO W PUNKTACH 1 PRZEWÓZ Z LOTNISKA DO HOTELU OBSKURNYM I ZARDZEWIAŁYM BUSEM 2 ŁAPÓWKA ZA LEPSZY POKÓJ 3 POKOJE TRAGICZNE 4JEDZENIE MONOTONE I NIEZJADLIWE 5 BRUDNA PLAŻA A W MORZU ŚMIECI 6ZA LEPSZE JEDZENIE U MENAGERA ZA DODATKOWĄ KASE 7LODÓWKI SEJF W POKOJACH ZEPSUTE 8 BARY LOBBY OBSKURNE STARE 9 OGÓLNIE SYF 10 DO MIASTA NIE POLECAM JECHAĆ BRÓD SYF I MALARIA BIURO WEZYR ZŁA ORGANIZACJA REZYDENTKA JUSTYNA DAREMNA OSOBA NIE NADAJĄCA SIE NA TO STANOWISKO O 12TEJ NALEŻY OPUŚCIĆ POKÓJ POTYM CZASIE BRASOLETKA ZDJĘTA I NIE MASZ PRAWA DO JEDZENIA I PICIA A NP SAMOLOT MASZ O 23 REZYDENTKI TO NIE OBCHODZI ZOSTAJESZ Z TYM PROBLEMEM SAMA JEDNYM SŁOWEM TRAGEDIA TAK BYM NAZWAŁA MOJE WAKACJE SPEDZONE W EGIPCIE MÓJ TERMIN WAKACJI JAKI TAM SPĘDZIŁAM TO 4.08-14.082014
Pan Lukasz z wezyra super gosc nasz rezydent w hotelu diamond hill resort
Na wyjazd z Wezyrem zdecydowaliśmy się pierwszy raz i jeszcze nie doszedł do skutku!!! Po raz drugi otrzymaliśmy informację, że nie nie ma wolnych miejsc w hotelu, który wybraliśmy. Najpierw jeden (tańszy) po wybraniu innego (droższego) znowu informacja, że nie ma miejsc. U nich wszystko jest na potwierdzenie, człowiek wpłaca pieniądze i nie wie czy poleci bo może się okazać, że nie ma miejsc!!! A co ciekawe hotel nadal jest w ofercie Wezyra jako dostępny!! Czy to nie jest oszukiwanie ludzi!!! Nie polecam tego biura. Mnie ciekawi tylko jak nasza rezerwacja się rozwinie dalej!?
Z usług biura WEZYR korzystałam po raz pierwszy i na pewno nie ostatni;) Wybraliśmy się do TURCJI. Wszystko było zgodne z opisem, począwszy od transferu po pobyt w hotelu, wycieczki i pożegnanie. Transport n lotniska do hotelu przebiegł bardzo sprawnie, autokar już na nas czekał. Pani rezydentka po drodze opowiedziała nam o nowinkach tutejszego kraju, po dojeździe do hotelu zaprowadziła nas do hotelu, o którym również nam co nieco opowiedziała. Rezydentka opiekująca się gośćmi naszego hotelu również służyła pomocą - jedyny minus to troszeczkę nie doinformowanie o wycieczkach proponowanych przez biuro. Wiadomo, że takie zorganizowane wycieczki są droższe niż wyprawy na własną rękę - jednak z gromadką dzieci nie ryzykowaliśmy. Przy wyborze wycieczki do SEALANYA na pokaz delfinów nie dostaliśmy informacji, że jeżeli chcielibyśmy popływać z nimi to musimy się zdeklarować od razu i uiścić za tą atrakcję opłatę. Pani, z którą jechaliśmy do parku wodnego była wręcz oburzona, że pytamy się o możliwość pływania z delfinami: \" a płaciliście Państwo za to? Nie? to zapraszam na pokaz\" Dopiero po naszym mocnym stanowisku raczyła nam wyjaśnić sytuację. Poza tym jednym incydentem wszytko naprawdę było ok;) Polecam serdecznie to biuro;)
Trzeba mówić prawdę o ofercie i wycieczkach np Wycieczka statkiem Rodos to totalna porażka! Płaci sie za wyżywienie a podczas wycieczek cena wyżywienia w hotelu nie jest niczym rekompensowana np. brak prowiantu na wycieczkę i podczas wycieczki trzena kupić sobie wyżywienie. tak było na Rodos hotel Summer dream
Jesteśmy zadowoleni z wyjazdu! Hotel, jedzenie i baseny w porządku. Brakowało nam morza - uciekało. Wrażenia zepsuł WEZYR. W dniu wyjazdu, gdy okazało się, że nie przyleciał nasz samolot (awaria), chcieli się nas pozbyć - kazali się odprawiać. Na szczęście w grupie znaleźli się tacy, którzy wiedzieli, że nie musimy się na to godzić! W Polsce nikt nie odbierał telefonów! Przez jakiś czas czuliśmy się porzuceni! Wywalczyliśmy przewóz do hotelu, pokoje i korzyści wynikające z pobytu w nim! Mało brakowało a siedzielibyśmy na lotnisku całą dobę! Trochę nieładnie!
Zdarzają się wpadki, ale potrafili je wynagrodzić zadowalająco.
Dobra jakość! Rezydenci w Turcji rejon Side: pan Bartek , który często jeździ na Pamukkale jest rewelacyjny opowiada świetnie duża wiedza i dusza towarzystwa - polecam. Zaś pani Żaneta rezydent hotelowy taka sobie nie polecam. Rezydentki w klubie Myszki Miki pani Paulina i pani Beata sympatyczne, miłe, dzieci je polubiły - polecam.Wszystko dobrze zorganizowane transfer na lotnisko i z lotniska . Z biurem Wezyr byliśmy już drugi raz na wakacjach . Jak my i nasze dzieci jesteśmy zadowoleni i bardzo gorąco polecamy.
Biuro dobrze zorganizowane, rezydent jak i piloci wycieczek to Egipcjanie mówiący po Polsku, uprzejmi, chętni do opowiadania o historii i tradycji. Mimo wcześniejszych obaw POLECAM. Ponad to autobusy WEZYR często widoczne przed hotelem i w mieście co świadczy o prężności biura
Jeśli przyjeżdżam do hotelu o 7 rano, po nieprzespanej nocy w podróży i na dodatek z dzieckiem, chciałabym chociaż normalnie usiąść.. a nie czekać do 12:30 na pokój. Widok \"porozkładanych\" turystów tu i ówdzie z bagażami - bezcenny ! No i śniadanie jeszcze się nie należy - dopiero obiad. Żenada !
Wszystko odbyło się zgodnie z umową jesteśmy zadowoleni
Wszystko ok . Wszystko na czas z uśmiechem i realizowane w systemie \"klient nasz Pan\".Zmiana pokoju załatwiona w 3 sekundy. Wycieczka do Barcelony i wiele innych bez zmuszania dany czas na zastanowienie, porównanie z innymi opcjami. Pan Adam rezydent Lloret de Mar pomocny i taki spokojny ale konkretny. Pełen szacunek dla Pana Adama :)