Biuro podróży Wezyr, hm, no cóż cena nie czyni cudów. Oferta pięknie napisana, wylot o 9 powrót po 18 czyli PEŁNE 7 dni pobytu. Ale jak to się mówi : "jak ptaszka łapają, ładnie mu śpiewają" Z niezależnych źródeł, już miesiąc przed wylotem wiedziałem. że to co Wezyr twierdzi o wylocie porannym mogę wsadzić miedzy bajki. Po zapytaniach Wezyr nadal twierdził że oferta jest aktualna łącznie z wylotem. 2 dni przed wylotem przenieśli wylot na 17! - czyli na tą o której wiedziałem już miesiąc przed wylotem!!!! w wyniku zmian terminu wylotu i powrotu moja wycieczka się skróciła o 18 godzin!!!! (prawie cały jeden dzień z 7) Rezydenci: jak wyżej, promocja - dziś przy zakupie 2 wycieczek cena jest obniżona (w trakcie pobytu stwierdziłem że ta "Promocja" to normalna cena u konkurencji w hotelu ... W trakcie powrotu wspaniały rezydent tak poukładał trasę że nas zaprowadził do znajomego sklepikarza na zakupy (tu dobrze pokombinował, ale chyba mu nie wyszło).
Do pracy biura nie mam żadnych zastrzeżeń. Jednakże powiem Wezyrowi jedno - jak długo będziecie współpracować z liniami lotniczymi BINGO, tak długo nie wezmę u Was żadnej wycieczki. W pierwszą stronę lot opóźniony 4 godziny, ale było to niczym w porównaniu do 14godzinnego opóźnienia w stronę powrotną! Na szczęście Wezyr stanął wówczas na wysokości zadania. Zabrali nas do autokaru (gdzie już dostaliśmy pierwszą przekąskę), zawieźli do hotelu. Zakwaterowali nas i dostaliśmy pełne wyżywienie. Poza tym, rezydenci sympatyczni, zawsze dostępni. Wszystko z pełną kulturą. Zatem, WEZYR: tak, ale nie z Bingo Airways.
Właśnie wróciłam z wakacji z tego biura.Jestem nie zadowolona i nie będę nikomu polecała wakacji z biurem Wezyr.W ofertach powymyślane rzeczy, rezydenci pokazali się raz na spotkaniu, wylot z Krakowa powrót też miał być do Krakowa, lecz wylądowaliśmy w Katowicach.Musieliśmy sobie radzić sami jak dostać się do Krakowa. NIE POLECAM!!!
bylismi pierwszy raz z wezyrem i wszystko bylo super w hotelu iberotel aquamarine hurhgada
Byliśmy z tym biurem dwa razy i nie zawiedliśmy się,wakacje bardzo udane,rezydenci kompetentni.
Witam, spędziliśmy super wakacje w Hurgadzie w hotelu TITANIC BEACH SPA& AQUA PARK. Uważam,że na pochwałę zasługuje nie tylko samo biuro Wezyr ale ludzie którzy je reprezentują, mam tu na myśli rezydentów którzy opiekują się turystami już na miejscu.Mieliśmy świetnego rezydenta - Hamada, posiada bardzo dużą wiedzę o kraju, zawsze służył pomocą co jest dość istotne gdy ma się małe dziecko, rzetelnie i bez naciągania informował nas o wycieczkach jakie są w ofercie biura. Uważam, że Wezyr stanął na wysokości zadania pełny profesjonalizm, serdecznie pozdrawiamy Hamadę. Marta, Michał i Igor
Już trzeci raz byłem w Turcji z Wezyrem i pewnie nie ostatni...tym razem wszystkie formalności załatwiliśmy on-line z pomocą biura TRAVEL CAFFE w Katowicach - na tym poziome pełen profesjonalizm i wsparcie merytoryczne ze strony biura. Hotel w pełni zgadzał się z opisem i opinią 9.5/10 wg mnie zasłużone. Odbiór i transfer z lotniska również ok. Gorzej na miejscu. "Rezydent" na pierwszym i jedynym spotkaniu opowiedział nieco o hotelu, potem bardzie szczegółowo o wycieczkach a na końcu powiedział, że już się więcej nie zobaczymy. Info o godzinach wyjazdu na lotnisko (powrót do Polski) miał być na tablicy a trzeba było się upomnieć o to w recepcji. Transfer na lotnisko ok. Na samo lotnisko jedna rezydent nie wchodzi tylko zostawia ludzi samych sobie po uprzednim udzieleniu wielu informacji niemożliwych do zapamiętania ( gdzie iść, co robić w razie problemów). Mnie to akurat nie przeszkadzało jednak zdaję sobie sprawę, że osoby starsze lub będące pierwszy raz mogą czuć się zagubione i pozostawione same sobie. Ogólna ocena wakacji bardzo dobra z małym minusem za powyższe.Ogólnie biuro polecam.
Witam ,byłem z wezyrem poraz drugi ,ale niestety tym razem zostałem oszukany ,w hotelu Coral Hurgada zamiast czterech basenow były tylko dwa ,a internet ktory miał byc bezpłatny w lobby niestety był płatny ,Pani rezydent stwierdziła ,ze jest zle opisany hotel ,tak najprosciej powiedziec ,
Pobyt w Egipcie Sharm El Sheikh w hotelu Coral Beach Rotana Resort Montazah 30.04-07 maja2013.Jestesmy bardzo zadowoleni z biura Wezyr . Wylot mielismy 4.30 wiec na miejscu w hotelu bylismy o 11.Super.Wylot sie opoznił o 2godziny ale rezydent nas o tym informował jeszcze przed wyjazdem na lotnisko.Rezydent Mohamed dobrze mowił po polsku, na żadne wycieczki nas nie naciagał.Mielismy z nim kontakt co 2 dni na dyzurach Polecam to biuro.
Wekend majowy na Krecie,jestem pod wielkim wrażeniem organizacji,logistyki-początek sezonu, rok temu byłam z Itaką na Majorce i ogólnie chaos,po raz pierwszy lot nie opóźniony, wszystko zgodnie z planem, ciekawe wycieczki, jestem bardzo zadowolona z wyjazdu.
pobyt w Hiszpanii na Costa Brava przebiegł przyjemnie i sprawnie, rezydent Pan Adam godny polecenia, służy informacjami, pomocą, nie nastawiony głównie na wykup wycieczek fakultatywnych, sprawny transport na lotnisko by uniknąć kolejek
Nie polecam Wezyra, Wycieczka do Turcji 2012/wrzesień/Konakli/hotel Tropicas/Drop - w Turcji byliśmy wielokrotnie i tym razem również skorzystaliśmy z oferty wakacji w Turcji. Nie polecam hotelu który reklamowany przez Wezyra jako 3 gwiazdkowy, na miejscu okazało się że hotel nie posiada żadnej gwiazdki, tak więc nie spełnia standardów reklamowanych i gwarantowanych przez Wezyra. Na miejscu oczywiście składane reklamacje, kilka telefonów do biura w Alany i do biura Wezyra w Warszawie. Oczywiście pomoc ale za zmianę hotelu dodatkowa dopłata. Po powrocie do kraju reklamacja, rzecznik praw klienta itd. zostaje tylko sąd. Szkoda nerwów w związku z fatalnymi wakacjami zorganizowanymi przez Wezyra, a tu jeszcze dodatkowy zmarnowany czas i nadszarpnięte nerwy przy dochodzeniu swoich praw na drodze sądowej. Nikomu nie polecam. My i grono naszych znajomych nigdy więcej nie skorzysta z takiego biura podróży.
Odradzam podróż z Wezyrem. W załaczeniu moja korespondecja z tym biurem pokazująca jaką specjalną troską otaczają ludzi którzy opłacają im pensje. Szanowny Panie W dniu 16. 10.2012 roku wspólnie z inym małżeństwem byliśmy na lotnisku we Wrocławiu obiektem nieuzasadnionych szykan przez biuro które Pan reprezentuje. Odmówiono nam wydania biletów powrotnych z Egiptu, zasłaniając się brakiem wpływu na Państwa konto pieniędzy od Państwa przedstawiciela mimo posiadania przez nas dowodów wpłat należnych sum. Nie bardzo rozumiem sensu całego zamieszania gdyż po 1,5 godzinnej awanturze wydano nam bilety które jak widać były już opłacone i wykupione .Jedyny skutkiem tego zamieszani (oprócz naszego zdenerwowania), jest przekonanie że nie zależy Państwu na ludziach którzy płacą Państwu pensje i przynoszą dochody właścicielom. Czekaliśmy do tej pory na jakąś Państwa reakcję przepraszającą na s za to zajście. Muszę Państwu pogratulować udało Wam się zniechęcić nas i grono naszych znajomych do korzystania z usług Wezyra. Zdarzenie to opiszę na różnych forach żeby ostrzec potencjalnych klientów przed niespodziankami na jakie są narażeni przy korzystaniu z Państwa usług. Gratuluję skuteczności. WEZYR Szanowny Panie, Zaistniała sytuacja nie miała na celu szykanowanie Państwa. Jeśli poczuli się Państwo dotknięci opisanym zdarzeniem, bardzo Państwa za to przepraszam. Chciałbym jednak pokreślić, że Państwa rezerwacja w momencie rozpoczęcia odprawy na lotnisku figurowała jako nieopłacona. Biuro Podróży TRANSER Wrocław naruszyło warunki Umowy Agencyjnej i dokonało zapłaty po terminie. Pomimo licznych wezwań, Agent świadomie zwlekał z dokonaniem płatności, nie wywiązał się także z obowiązku przesłania dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu za Państwa rezerwację najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień rozpoczęcia imprezy turystycznej. Jak się później okazało, płatność za Państwa rezerwację została zlecona dopiero w dniu 15.10.2012 r. w godzinach popołudniowych, kwota została zaksięgowana na rachunku ba
Pani Rezydent z Wezyra pojawiła się tylko raz i nie chciała podać numeru telefonu do siebie. Poinformowała, że wszelkie sprawy mam uzgadniać przez centrum kontaktowe Wezyra w Turcji łącznie z rezerwacją wycieczek fakultatywnych. Jednak jak zadzwoniłem na kontakt center poinformowano mnie ze zdziwieniem, że to Rezydent powiniem podać mi numer telefonu do siebie i to rezydent dokonuje rezerwacji na wycieczki. Jak już się dodzwoniłem do Pani rezydent, to najpierw oznajmiła, że nie ma już miejsc. Następnie spytała ile osób chce jechać? By potwierdzić, że jednak nie będzie wolnych miejsc. W drodze z lotniska do hotelu i z hotelu na lotnisko były dwa nieplanowane postoje przy sklepach na tzw. pierwsze i ostatnie \"okazyjne\" zakupy. Na lotnisku w Antalyi już nikt się nie opiekował nami. Wysadzono nas z autobusu i powiedziano, że tu jest lotnisko. Byłem świadkiem powrotu do Polski pracowników biur podróży z Polski, których pobyt sponsorował Wezyr. Tym Państwem rezydent Wezyra opiekowała się aż do odprawy paszportowej, łącznie z załatwieniem braku opłaty za nadbagaż.
ogólnie nasza wycieczki przebiegła miło i sympatycznie z tym biurem gdyby nie jeden incydent. Po przylocie rezydent wskazał nam stoisko z nazwą Wezyr gdzie musieliśmy kupić wizy. Kosztowały 15 dolarów, ale kazali nam płacić 18 dolarów,. na zwrócenie uwagi byli źli i wulgarni. Obok było stoisko z innego biura gdzie mogliśmy też kupić wizę i tam było normalnie za 15 dolarów. Niestety nikt się na to nie przygotował.
Biuro nie uprzedziło nas o tym, że jesteśmy ostatnim turnusem przed zakończeniem sezonu w hotelu Club Serena 4*. Nie poinformowano o tym, że nie czyści się wtedy wody w basenie wogóle (po burzy była koloru brunatno-szarego. Trzy dni przed zakończeniem sezonu rozpoczęło się "wielkie sprzątanie" w hotelu: zabierano leżaki, krzesła ogrodowe, stoły, nie działała klimatyzacja, nie było wody a pozostali w hotelu turyści traktowani byli jak intruzi. Rezydent Jacek interesował się tylko i wyłącznie sprzedażą wycieczek - arogancki i niemiły! Nie bywał w hotelu , nie interesował się turystami
biuro tylko sprzedaje ofertę wyjazdu,osoba kupująca sama musi sobie radzić już na miejscu,rezydencji bardzo aroganccy ,zero opieki,tylko sprzedać bardzo drogie wycieczki,jednym słowem typowe chamstwo ,bezczelność połączona z oszustwem,hotel 4 gwiazdkowy okazał się hotelem z 1 gwiazdką,sprawa skończy się w sadzie
Po wykupieniu wycieczki naczytałam się wielu negatywnych opini o tym biurze.Szczerze powiem troche się wystraszyłam,jedank organizacja przebiegła sprawnie i bez żadnych komplikacji.rezydent stawiał się na spotkania(jesli ktoś nie wie w jakich godzinach zawsze było można do niego zadzwonić)przewodniczki wycieczek równiez sympatyczne.Ogólnie jestem zadowolona :) pozdrawiam
Haha jestem pewna,ze te pozytywne opinie o Wezyrze sa wystawiane przez ich pracownikow. Tygodniowe wczasy za 15 tys. w Turcji z tym nieudolnym organizatorem w hotelu 5* okazaly sie koszmarem. Problemy z lotami, zakwaterowaniem i kontaktem z rezydentem. To w wielkim skrucie. To nie biuro tylko banda nieudacznikow zerujaca na naiwnych.
Co mnie podkusilo zeby pojechac na wczasy przez tych oszustow. Oczywiscie tak jak na forum przestrzegano opoznienie wylotu mielismy o 11 godzin, a powrot przyspieszony o 8 godzin. Wykupilem wczasy w Turcji dla rodziny. Wezyr czarteruje najtansze linie i pozniej wychodza cyrki na lotnisku. Odradzam wczasy z nimi, bo sam sie przekonalem zamiast sluchac opini ludzi, ktorzy z nimi juz mieli doswiadczenie.