Masakra jezeli chodzi o to biuro Ktos chwali rezydentke Agnieszke ja widia lam ja przy sprzedazw wycieczi i tyle echo zadnej pomocy Miałam hotel 110 kilometrów od lotniska w Monastyrze moje zdziwienie było kiedy cały autokar ma hotele w Suss a my w Hammamecie po 3.5 h miałma dość i taki sam powrót krocej leciałm niz jechałam biuro nie widzi zzzzzzadnych prodlemów szkoda pisac nie polecam i stanowczo odradzam jezdziłam do wielu krajów ale Tunezja i to biuro to porazka
Brak
Brak
Pragnę podziękować Waszej rezydentce w Tunezji p. Agnieszce. Jest to osoba bardzo kompetentna, rzeczowa, kulturalna, obyta, z dużą wiedzą, odpowiada na wszystkie (czasem trudne) pytania dotyczące problemów tego kraju, zawsze pomocna i serdeczna! Jestem oczarowana jej osobą! Oby więcej takich rezydentek w biurach podróży! Bylam gosciem Hotelu El Mouradi Palm Marina w miejscowości Port El Kantauoi od 23 sierpnia do 5 wrzesnia b. r.
Brak
Brak
Na 2 dni przed wylotem dostaliśmy informację o odwołaniu lotu powrotnego. Dostaliśmy propozycję powrotu 2 dni później, na co natychmiast się zgodziliśmy. W odpowiedzi dostaliśmy wiadomość, że z kolei na ten lot nie ma już miejsc. Kpina z klienta, a wymarzony urlop - zrujnowany. Omijać szerokim łukiem.
Brak
Brak
Wszystko przyzwoicie, tylko rezydentka "gwiazda " Kasia mało pomocna i właściwie nie wiadomo po co tam jest, wręcz odniosłem wrażenie że jest tam za karę . Dodam że sporo wyjeżdżam (trzeci raz z wezyrem) i pani Kasia zepsuła cały efekt. Pozdrawiam. Rodos 31.08-7.09.
Brak
Brak
To jest jakiś szfindel.Człowiek bierze 2 tygodnie urlopu żeby wypocząć w końcu.Słońce,piasek,piwo a tu dzwoni jakaś pani i mi gada że niby odwołują.To jest tak samo podejrzane jak ten koronawiurus.Jedna gwiazdka NARA
Brak
Brak
Totalna pomyłka ,zupełnie co innego w opisie .Na miejscu rozczarowanie.
Brak
Brak
Ogólnie wiem, że opinie o tym biurze są słabe, ale cena kusiła i polecieliśmy z dziećmi do Tunezji. Wszystko bez najmniejszych zastrzeżeń. Rezydent był przy lądowaniu i przy odlocie. Byliśmy o wszystkim poinformowani. Wycieczki fakultatywne super. Polecam. Ale wiem, że byli państwo, którzy trafili na bardzo słaba rezydentkę w innym hotelu. Strasznie narzekali... Ale narzekali na wszystko, więc nie wiem na ile rezydentka faktycznie była tragiczna.
Brak
Brak
Uciekajcie!!! To złodzieje. Mielismy inną ofertę a w rzeczywistości bylo inaczej . Zmienili nam lot , warunki gorsze niz opisywane, i kłamią w żywe oczy !!! Mimo ze bylismy stalymi klientami potraktowali nas jak śmieci. Życzę im wszystkiego co najgorsze
Brak
Brak
daje jedynki bo nie ma zero bylismy rodziną z małymi dziećmi w egipcie w hotelu all sences nautica blue bo to exlusive już sobie daruję,smród syf pokój nie sprzątany basen z zieloną wodą z glonami all inclusive to raczej hb woda mineralna nie była w all inclusive parodia jakaś .Omijajcie to biuro szerokim łukiem my byliśmy zapewniani że wczasy bę?ą bezpieczne a większego syfu to w życiu nie widziałam i to w dobie pandemi oczywiście reklamacja z dokumentacją zdjęć nic nie dała biuro zwala na covid 19 choć raczej powinno być sterylnie a nie brud syf i tłumy wszędzie. NIGDY WIĘCEJ CORAL TRAVEL
Brak
Brak
Ostatni raz lecieliśmy z mężem przez to biuro podróży , hotel Labranda blue bay na Rodos , w ofercie jak i w dokumentach podróży napisali że pokój będzie się znajdował w głównym budynku (Resort) i dlatego zdecydowaliśmy się na ten hotel, a dostaliśmy w budynku (Gardena) oddalonym około 400- 500m od głównego budynku. Jeśli sam się nie dowiesz nawet nie dostaniesz informacji z biura o której wylot. Z opowieści innych turystów dowiedzieliśmy sie, że niektórzy zostali zakwaterowani nawet w garażu z malutkim oknem bez firanek. Wszystkim z naszego lotu po awanturach znienio pokoje. Sam hotel w sobie i jedzenie jest ok natomiast biuro podróży wykupuje masakryczne pokoje na obrzeżach hotelu po przylocie otrzymaliśmy śmierdzący pokój w piwnicy , po zgłoszeniu niezadowolenia z tego powodu zadzwoniliśmy do rezydentki ta natomiast nas zbyła mówiąc że nam nie pomoże gdyż jest na innej wyspie, mało tego "bezszczelnie" poinformowała nas że nie zmienia nam pokoju a napewno nie w głównym budynku. Dramat gdyby nie znajomość języka pewnie tkwilibysmy tam do samego końca , następnego dnia został zmieniony pokój i cała reszta przebiegła już w zadowoleniu . Hotel mogę polecić z czystym sumieniem dla rodzin i nie tylko natomiast biuro to dramat nigdy więcej !!!!!
Brak
Brak
Jestem zawiedziony podejściem biura do klienta , pobierają pieniądze za wycieczki które i tak z góry się nie odbędą pisze tu o Egipcie potem na bon czeka się wnieskonczonosc by zmienić kierunek na inny jak by to było celowe z ich strony.
Brak
Brak
Zdecydowanie nie polecam wyjazdów z tym biurem.Zakupiona impreza w miesiącu styczniu 2020 r Turcja hotel Michell. Organizator pomimo moich usilnych próśb przez długi czas nie odpowiadał na moje zapytanie dotyczące certyfikacji hotelu pod względem Covit 19,a wręcz przeciwnie usiłował mnie wysłać do w/w hotelu .Organizator widząc ,że nie ustąpię i dalej się domagałem się informacji ,powiadomił mnie że w/w hotel nie przyjmuje gości. Co było by gdybym zgodził się na wyjazd? Miał bym wakacje Ultra All Inclusive na ławeczce na promenadzie.
Brak
Brak
Pobyt w Grecji Rodos od 31 lipca 2020 .W tak trudnym czasie ,wszystko było zorganizowane doskonale. Rezydentka P.Karolina w pełni profesjonalna i przemiła, po raz pierwszy spotkałam się z tak wspaniała opieką rezydenta. Dziękuję
Brak
Brak
Wszystko ok, transfery, wycieczki, kontakt z rezydentami na wysokim poziomie. Nie mam uwag.
Brak
Brak
Nie wiem czemu tak dużo negatywnych opinii. Wyjazd na Krete do hotelu Anissa Beach. Wyjazd w 100% udany. Sprawnie zorganizowane. Rezydentka p. Natalia super. Konkretna i pomocna. Wszytko wyjaśniała, zarezerwowała nam samochód za super cenę. Na każde pytanie była odpowiedz. Oferta zgoda z opisem. Ja tam bym z Nimi jeszcze raz pojechał :)
Brak
Brak
Totalny lipton.. mieliśmy wykupione wczasy ponad pół roku wcześniej na sierpień 2020 r. do Turcji i 4 dni przed odlotem anulowali wycieczkę.. zonk na maxa i jeszcze nie uaktywnili formularza do zwrotu kasy.. przestrzegam przed tym biurem i już nigdy z nimi nigdzie nie pojedziemy..
Brak
Brak
Byliśmy na Rodos w hotelu All Senses Nautica Blue. Trafiłilismy na wspaniałą Panią rezydent Alinę, która pomogła nam w bardzo trudnej dla nas sytuacji. W hotelu pokoje przestronne, ładnie urządzone, czyste, jedzonko przepyszne, urozmaicone. Cisza i spokój tak jak oczekiwaliśmy. Jak najbardziej polecamy ten hotel, a szczególnie Panią Alinę, która zaangażowała się bardzo w rozwiązanie naszego problemu. Dziękujemy bardzo.
Brak
Brak
miałam z biurem wykupione wczasy do Turcji w kwietniu 2020. wirus pokrzyżował nam plany i .. gdy inne biura w wyjazdów letnich oddały nam już kasę, Wezyr przetrzymuje kasę nadal i jak znam życie będą ją trzymać 194dni... dla mnie to złodziejstwo a nie korzystnie z ich praw. dotychczas byłam ich stałą klientką, w tym roku dali plamę na całego i już nigdy choćby oferowali coś za darmo z nimi nie polecę.
Brak
Brak
To biuro wyludza pieniądze od ludzi , chce byśmy zapłacili za egipt 2 rate do 3go sierpnia a loty do Egiptu odwołane do 8 sierpnia nie dając gwarancji czy wycieczka się odbędzie do tego jak nie wpłacimy to stracimy zaliczki , jest nas grupa 10 osobowa każdy straci oni się odkuja a jak im zapłacimy resztę będę mieli na oddanie 194dni to jest wyłudzenie na pół roku przynajmniej ludzie trzeba się za to wziąść gdzie prawa klienta odradzam to biuro to złodzieje
Brak
Brak
Właśnie znalazłam karalucha w pokoju. Jestem na wakacjach w hotelu Star Beach w Hersonisos na Krecie. Rezydentka nic nie pomogła, na recepcji twierdzą, że nie mają pokoju dziś na wymianę. Zresztą co mi po wymianie, jak pewnie są wszędzie. Skoro jeden był u nas w pokoju, nie zdziwiłabym się gdyby było ich więcej. Pomijam kolejki do wejścia na posiłki, bo mamy czasy COVID, ale oferta i informacje od biuru były kompletnie inne. Godziny posiłków zupełnie inne niż w rezerwacji, do tego oczekiwanie na wolny stolik. Rozumiem, covid, ale karaluch w pokoju. To nie są moje pierwsze zagraniczne wakacje, ale pierwsze z corala i ostatnie. Zobaczymy co rano powiedzą, mają dzwonić i być może uda się wymienić pokój. To pierwszy dzień wakacji, nie udało nam się wszystkiego w hotelu i okolicach jeszcze zobaczyć bo obiekt jest bardzo duży, ale już na pierwszy rzut oka coś tu nie gra.
Brak
Brak