6,0 / 10

Opinie o biurze Coral Travel / Wezyr

Coral Travel / Wezyr

Ocena na podstawie 1836 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,6
    Ocena
    Organizatora

  • 5,5
    Ocena
    rezydentów

  • 6,2
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,1
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 7,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Kinga

    Pobyt: Październik 2019

    Wycieczkę wykupiłam w biurze Wakacje.pl i to tam przede wszystkim załatwiałam formalności. Raz zadzwoniłam na infolinię Corala i otrzymałam wyczerpującą odpowiedź. Oferta i sam hotel (Labranda w tureckim Bodrum) bez zarzutu - wcześniej sprawdziłam opinie, fora, zdjęcia - stąd wiedziałam czego się spodziewać. Co do samego Biura to błagam - pomyślcie o aplikacji na komórkę. Strona internetowa jest mało czytelna i intuicyjna. Sprawdzić coś na niej to prawdziwa męka. Co do rezydentów to niech nikt się nie nastawia na ich pomoc podczas np. meldowania w hotelu. Kupując wycieczkę dla 2 par zastrzegłam, że zależy mi na pokojach blisko siebie. Miało by to zaznaczone ale powiedziano mi żeby przypomnieć o tym rezydentowi. Rezydentka po dojeździe do hotelu pojechała dalej i tyle ją widziałam, a o mojej prośbie hotel nie był poinformowany. Ale pani z recepcji postarała się i mimo nawału gości udało się znaleźć pokoje w niewielkiej odległości. Rezydentka z autokaru powiedziała, że rezydent z hotelu będzie nazajurz z rana i żeby przyjść na spotkanie. Nie przyszedł, po 15 min oczekiwania daliśmy sobie spokój. Jak się okazało, przyjechał popołudniu. Jego strata, wycieczkę na Kos kupiliśmy w lokalnym biurze , podejrzewam, że taniej. Sama organizacja wycieczki bez zarzutu. Hotel, transfer, przelot i posiłki - nie mam uwag. Jednak dla osób bez podstaw języka obcego i mniej samodzielnych, wycieczka z tym Biurem może być ciekawym doświadczeniem.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    MonikaNNN

    Pobyt: Wrzesień 2019

    Byłam na kilku wczasach z tym biurem podróży i muszę przyznać, że wszystko było dobrze zaplanowane, także nie musiałam mieć niczego na głowie, jak tylko się spakować i jechać. Polecam to biuro podróży za profesjonalne podejście do turystów.

    Opinia dodana:
  • 1,3 / 10

    Mateusz

    Pobyt: Sierpień 2019

    Witam Mam Pytanko gdzie mogę dodać zdjęcia z Hotelu w Turcji do którego wysłał nas CORAL i twierdzi że nic złego w nich nie widzi ? Typu wilgoć syf pleśń uszkodzenia płytek na basenie ? Dostalem odmowę od nich twierdząc że nie widzą w tym nic co by mi przeszkadzało w pobycie.

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    greg

    Pobyt: Wrzesień 2019

    GREEN LIFE HOTEL Turcja / Alanya Oferta hotelu wyeksponowana bez możliwości oceny na stronie Coral Travel. Biuro nie reaguje na bezpośrednie reakcje niezadowolonych, wypoczywających turystów, rezydenci odsyłający na infolinię lub do przedstawicielstwa biura nie odczuwających obowiązku reakcji na niezadowolenie klientów. Warunki w hotelu w miarę dobre ,natomiast jedzenie powoduje niestrawności ,wielokrotnie przetwarzane -liczba niezadowolonych i odczuwających skutki wyżywienia klientów to 90%. Wydaje się,że Coral travel to moloch obsługujący turystów w Turcji nie zwracający uwagi na niezadowolenie klientów. Konkluzja: omijajcie GREEN LIFE HOTEL Turcja / Alanya ,weryfikujcie oferty Travel.

    Opinia dodana:
  • 1,5 / 10

    Arek

    Pobyt: Wrzesień 2019

    Nie polecam tego biura. Nastawienie tylko na krojenie klientów za wszelką cenę. Kłamstwa agentów na porządku dziennym. Przy reklamacji zasłanianie się tekstem "widziały gały co brały".

    Opinia dodana:
  • 3,3 / 10

    Katarzyna

    Pobyt: Wrzesień 2019

    Zdecydowanie nie polecam tego biura podróży. Na złożoną reklamację odpowiadają w 45 dniu, czyli ostatnim przysługującym im, co tylko pokazuje ich stosunek do klienta (Mój przypadek nie jest odosobniony, tylko poparty opinia miejskiego rzecznika praw konsumenta, który potwierdził że we wszystkich przypadkach, którymi się zajmuje odpowiedź nadeszła w ostatnim dniu) . Odpowiedź na reklamację została oparta na odpowiedzi pracowników hotelu, którzy na pewno nie powiedzą że coś było nie tak. Przez takie podejście tracicie klientów

    Opinia dodana:
  • 1,3 / 10

    Niezadowolony klient

    Pobyt: Wrzesień 2019

    Beznadzieja. Złożyliśmy reklamację wczasów w Tunezji. Oferta hotelu na żywo w niczym nie przypominała oferty proponowanej na stronie internetowej. Brud smród i ubóstwo hotelu El Mouradi Mahdia w Mahdii nie zasługuje na żadną pozytywną opinię w żadnej kwestii. Reklamację odrzucono tłumacząc że dyrekcja hotelu nie potwierdza żadnej usterki i twierdzi że wszystko było zgodne z ofertą i na wysokim poziomie, pokoje sprzątane ręczniki czyste itd itd. Tymczasem pokój był cuchnący starą pieśnią i stechlizną, na firanach i zasłonach pleśń, firany dziurawe, kinkiety zardzewiale, brak lodówki, połamane krzesło, wyrwane gniazdko w łazience, brak korków w wannie i umywalce, niedomykają ce się drzwi do WC i grzyb z odpadającym tynkiem na ścianach. To tylko namiastka naszego żalu dotyczącą tylko pokoju. W jadalni (bo restauracją tego raczej nie da się nazwać) ciągle słyszeliśmy słowo finish co oznaczało że czegoś brakło i nie będzie już , a to lodów brakło a to wina tylko pół lampki się dostało a to sztućców trzeba było samemu szukać a to drinków brakło, o 16tej w barze przy plaży standardowo brakowało piwa mimo że bar czynny do 18tej. Jednym słowem totalny kataklizm ZA WŁASNE PIENIĄDZE. Wszystko to opisaliśmy w reklamacji która liczyła ok 7 stron drukiem, dołączylismy płytę ze zdjęciami tych "pięciogwiazdkowych luksusów" i po ok 43 dniach dowiedzieliśmy się że Coral Travel nie widzi podstaw aby uznać nasza reklamację. Po prostu Żenada. Nikomu nie polecam tego hotelu. Lepiej spędzić urlop na ogródkowym RODOS a nad biurem Coral Travel lepiej się zastanowić zanim ktoś wtopi tak jak my. Pozdrawiamy - niezadowoleni klienci

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Anna

    Pobyt: Sierpień 2019

    Biuro to totalne dno... Gdy w biurze dopytywalismy się szczegółowo o rozmaite rzeczy, "doradca" nie potrafił odpowiadać często na nawet podstawowe pytania. Obsługa niekompetentna...Kłamali, że hotel jest cudowny, normalnie wypisz wymaluj, mimo iż przedstawiałam mega Tywne opinie w Internecie.... żenada. Gdy zalecieliśmy na miejsce, pokój to była istna tragedia, zglaszalismy wszystko rezydentowi, który nas olał I nic nie zrobił.... Gdy złożyliśmy reklamację napisali w niej, że nasze oskarżenia są bezpodstawne, bo nikomu tego nie zglaszaliśmy... A to rezydent miła nas gdzieś. Paranoja. W 5 gwiazdkowym hotelu, w restauracji po stole chodził kot I wyjadał resztki....Jeśli mam byś szczera, już nigdy nie skorzystam z usług tego beznadziejnego I żałosnego biura... cena za wyjazd była ogromna, a jakość okropna. Jeśli cenione swoje ciężko zarobione pieniądze radzę się dokładnie zastanowić I przede wszystkim wybrać inne biuro, bo to zasługuje tylko na bankructwo.

    Opinia dodana:
  • 4,5 / 10

    Krzysztof

    Pobyt: Wrzesień 2019

    Wycieczka do Turcji Wrzesień 2019 Wylot 2h50min po czasie. Natomiast przylot 2h30min przed czasem Była to nasza podróż poślubna. W samolocie w obie strony siedzieliśmy osobno. Nigdy więcej ta linia lotnicza.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Anna

    Pobyt: Listopad 2019

    Biuro to tragedia, obsługa niekompetencja, totalny brak szacunku wobec klienta...

    Opinia dodana:
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią