No powiem tak biuro uznało że dzień przed wylotem z Polski poda nam informacje, gdzie jechaliśmy w 6 osób do Tunezji że nie ma pokoju w hotelu dla 2 osób gdzie sama rezerwacja była robiona miesiąc przed planowanym wylotem...
Pobyt 7 dniowy w Tunezji w hotelu Bel Azur w Hammamecie totalnie nie polecam. Oferta niezgodna z warunkami jakie zastaliśmy na miejscu, pracownicy hotelu byli bardziej skupieni na ogości z Francji niż z Polski. Na szczęście nasza Pani rezydent Patrycja jest osobą wspaniałą, dostępna 24 godziny na dobę. Pomagła nam w wielu kwestiach związanych ze zmianą pokoi oraz podpowiadała co warto zobaczyć. Było nam niezmiernie miło że nie zostawiła nas samych z problemem, każdemu życzę takiego rezydenta.
Turcja Side hotel Victory be mine , dwie osoby. Opiekę rezydenta oceniam na mniej niż zero, transfery do i z hotelu odbywają się tylko z kierowcą autokaru. Rezydentka jest tylko zainteresowana sprzedażą wycieczek fakultatywnych, na których najważniejszą rolą są zakupy w outlecie. Brak jakiejkolwiek pomocy chociażby podczas zameldowania ( mieliśmy wykupiony standardowy pokój , lecz po przyjeżdzie do hotelu okazało się że nie ma wolnego pokoju i trzeba dopłacić , ażeby zamieszkać w większym pokoju
Odradzamy, przede wszystkim z uwagi na absolutny brak szacunku dla klienta. Pokój, w którym byliśmy (Hotel Nar, Kemer) był OKROPNIE brudny, z ofertą zgadzała się jedynie jego nazwa. Szukaliśmy pomocy u agenta, rezydenta, wystąpiliśmy na drogę reklamacji. Fragment odpowiedzi: "Zdjęcia te co najwyżej mogą wskazywać na elementy estetyczne obiektu i pokoju, co jest rzeczą względną i nie stanowi podstawy do reklamacji". WZGLĘDNĄ??! Czy jednemu brud przeszkadza, innemu nie? Takie są standardy biura?
Nie polecam wycieczek z tego biura do Turcji jesteśmy w Side pokój wykupiony w Sun Beach Park & niestety nie było miejsc dla naszej grupy dostaliśmy pokoje w Sun Beach Hill z widokiem na śmietniki klimatyzatory i całe zaplecze mimo ze biuro naciągnęło nas na dodatkowe opłaty w związku z podwyższeniem standardu Będąc na miejscu widać ze takie praktyki to norma nie jesteśmy jedyni Będziemy napewno starać się o rekompensatę ale wakacje z Koralem to porażka
Serdeczne podziekowania od Nadii, Wiki, Iriny Alisy dla rezydentki Pani Pauliny z Filerimos Village Hotel za profesjonalną obsługę i opowiadanie z pasją prowadzonych wycieczek fakultatywnych.
Eldar Resort - Kemer Turcja Biuro podróży wywiązało się z umowy. Jednakże transfer na lotnisko był stanowczo za wcześniej przez co dużo czasu spędziliśmy na lotnisku, ale największym minusem biura była rezydentka, która ewidentnie nie lubi swojej pracy. Pani Natalia pojawiła się raz w hotelu była bardzo nieuprzejma, traktowała nas z wyższością, nie potrafiła udzielić podstawowych informacji i była bardzo podirytowana gdy zadawano jej pytania. Skutecznie zniechęciła do korzystania z tego biura.
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Wszystko było zgodne z przedstawiona ofertą.
Hotel zgodny ofertą. Wycieczka fakultatywna słaba. Byliśmy w hali bazarowej, Green Canyon i Side. Niestety do Side Coral Travel przywiózł nas po zmroku. Główna atrakcja miasta rzymski amfiteatr był już zamknięty a reszta zabytków tonęła w lekkich ciemnościach. Biuro fatalnie planuje ten typ wycieczki
Organizacją dość dobra. Szybkie i sprawnie zorganizowane transfery między hotelami a lotniskiem. Dobry kontakt z rezydentem...ale niestety bywają pracownicy niewyedukowani którzy próboja wmówić że norma jest pojawienie się kalaruchow w 5 gwiazdkowym hotelu w ciepłych krajach..dlatego nie polecam
Wyjazd przebiegł w porządku, pomimo pewnych niedogodności tj. w ofercie było ultra all inclusive z barem 24/7 a w hotelu okazało się że mają błąd w ofercie i bar był do 1 w nocy. Recepcja miała gdzies ze problem stoi po ich stronie i olała temat. Ogólnie w porządku ale Pani rezydent Aleksandra bardzo nie mila dla młodych osób, nic nie wiedziała nie umiala rozwiązać problemu. Mimo naszej kultury, uprzedzona do młodych osób a jedyne co potrafiła to wciskać wycieczki. Rezydent na ogromny minus
Turcja, hotel Ozkaymak Selekt Resort Spa- rzeczywistość zgodna z ofertą. Rezydent pan Piotr -pierwszego dnia udzielił wszystkich potrzebnych informacji dotyczących pobytu. Był w kontakcie telefonicznych, szybko odpisywał na wysyłane pytania. Jedyny minus to włączanie do programu wycieczek fakultatywnych - pobytu w outletach i innych sklepach. Byłam na 3 wycieczkach fakultatywnych i na każdej wycieczce - czas na zakupy, który można było przeznaczyć na spokojniejsze zwiedzanie.
Corel travel to jakiś żart. W czerwcu wykupiliśmy ze znajomymi wczasy do Turcji, sam zakup oferty przebiegł sprawnie, lecz rozczarowanie nastąpiło po przyjeździe do hotelu. Pokoje w bardzo słabym stanie, smród stęchlizny i wilgoci, klimatyzacja zagrzybiona, brak ciepłej wody, przerwy w dostawie wody, wybijająca kanalizacja. Przygotowaliśmy reklamację wraz ze zdjęciami, lecz operator uznał, że w ten rejonie jest to standard ponieważ jest to rejon nadmorski i odrzucił reklamację. Nie polecam!
Drugi raz zostałem oszukany przez biuro ,a dokładnie przez rezydenta biura ,na mawiał na wycieczki fakultatywne ,twierdził żeby nie brać gdzie indziej wycieczek bo oni mają pełne ubezpieczenie i polskich przewodników oszust ,Na wycieczkę zostaliśmy wysłani z Rosjanami i kazano nam na jachcie podpisywać glejt że w razie jakichś kłopotów organizator nie ponosi odpowiedzialności .rezydent mówił po rosyjsku i angielsku na drugiej wycieczce to samo tylko że już tylko po rosyjsku mówił Drugi raz i ost
Mnie biuro bardzo rozczarowało, o ile zakup wycieczki przebiegł sprawnie to po dwóch tygodniach od zakupu zadzwonili że hotel nie potwierdził rezerwacji i nie dojdzie do skutku Nasz wyjazd. Jak dzwonimy do Pani , która to załatwiała, to albo jej niema, albo ma zebranie i wogóle nie oddzwania :( Potraktowali Nas jak gówniarzy , oczywiście sprawa jest jeszcze w toku , bo do dzisiaj cisza.... dostaliśmy jedną propozycję wyjazdu w naszym terminie ale od razu z zaznaczeniem żeby szybko się decydować.
Organizacja wycieczki kiepska. Dostaliśmy rezydenta który poszedł na urlop i nikt go nie zastępował. Wycieczki po Alanii nie polecam. Jeździliśmy autokarem i do każdego miejsca gzie dotarliśmy polot mówìł"macie państwo czas wolny".zero zainteresowania. Natomiast bardzo polecam eycieczke do Dide i Zielony Kanion. Pani Jagoda super przewodniczka.
Transfer do hotelu przebiegł pomyślnie spotkanie z rezydentem i kontakt również. NIE POLECAM wycieczek fakultatywnych z tego biura które proponuje rezydent a szczególnie Alania by night. Zero organizacji.Czasu wolego raptem 2 godz wszystko w biegu. 1 godzina zmarnowana na czas w sklepie ze złotem nie wiadomo po co. Czas przy napisie i love alania 25 min. Reszta to kolejki albo bieganie za autokarem. Brak plażowania który był w opisie. 1 godz na zakupu i jedzenie. MASAKRA
Pokój **** w hotelu sunshine na Krecie okazał się fatalny, Doba hotelowa kończy się o 11 a wylot o 22.45. Rezydent zapewnia ze dokupienie kolejnej doby w hotelu kosztuje 20 euro,a w hotelu okazuje się ze to kwota 45.
Super byliśmy w Tytanic lara hotel super ale Pani Angelikapr,przebija wszystkich rezydentow . każdemu życzę takiego rezydenta bez problemów załatwienie spraw zawsze pod telefonem . Jak będziecie mieć wybór to tylko ona . Polecam
Nie polecam!!!!!!!!!!!!Nie dbają o klientów porażka