Trzykrotnie przesuwane godziny odlotu na Rodos dn. 23.07.2016 r. ,dodane międzylądowanie w Katowicach, opóźnienie przybycia do Aldemar Amilia Mare - 19 godz., Rezydent przyjął reklamację. Słabe i drogie wycieczki fakultatywne. Brak animacji dla dzieci w języku polskim.
po co kupować takie wakacje jak to co przeżyłem była masakra wracam i pozew szykuje
Byliśmy z biurem wezyr w Hiszpanii-lot do Barcelony. Wszystko odbyło się o czasie, rezydentka czekała na lotnisku w widocznym miejscu, transfer odbył się bezproblemowo. Rezydent był dostępny i pomocny. Przewodnicy na wycieczkach fakultatywnych dobrze zorientowani i z dużą wiedzą- polecam zwłaszcza wycieczkę do Barcelony i Montserrat. Powrót do kraju również bez problemów i wszystko o czasie. Bez zastrzeżeń do biura wezyr.
Wykupiliśmy wczasy w Turcji w hotelu EFTALIA VILLAGE. Było wspaniale ,wszystko zgodnie z tym co oferowało biuro. Sam hotel jak i obsluga oraz wersja \"all inclusive \" na wysokim poziomie (jedzenie - bardzo smaczne duza roznorodnosc potraw nawet dla bardzo wymagajacych ), pokoje sprzatane codziennie. Wszystkie wartosciowe rzeczy mielismy na wierzchu nigdy nam nic nie zginelo.Baseny czyste , bezpieczne -ratownicy przy kazdym kompleksie zjezdzalni. Ogolnie super wakacje 10/10 pkt. to jezeli chodzi o hotel i obsluge hotelowa. JEDYNYM MANKAMENTEM BYŁA PANI REZYDENT EWELINA , KTORA BYŁA TYLKO MIŁA PRZY SPRZEDAZY WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH, PO ZA TYM MIALA NAS GDZIES: -NIE CZEKALA NA NAS W DNIU PRZYJAZDU W HOTELU(PRZYJAZD DO HOTELU W SOBOTE 14.00, SPOTKANIE Z REZYDENT EWELINA PONIEDZIALEK 9.30) -WPROWADZILA NAS W BLAD A\'PROPOS CZASU TRWANIA JEDNEJ Z WYCIECZEK TWIERDZAC ZE DOJAZD ZAJMIE NAM GODZINE W JEDNA STRONE A TRWALO TO 2,5 GODZ.. CZYLI SPĘDZILISMY W AUTOBUSIE 5 GODZIN . PRÓBA ROZMOWY ZNAJOMEGO O TYM WYGLĄDAŁA TAK, ZE PANI SIĘ NAWET NIE ZATRZYMAŁA GDY SIĘ DO NIEJ MÓWIŁO. TYLKO Z TA PANIA MIELISMY PROBLEM Z KOMUNIKACJA, RESZTA REZYDENTOW TAKICH JAK (PANI KTORA JECHALA Z NAMI NA WYCIECZKE DO AKWARIUM ,PRZEPRASZAMY NIE PAMIĘTAMY IMIENIA ), CZY JAK REZYDENT PAN ŁUKASZ BARDZO MILI I KOMPETENTNI LUDZIE. Wczasy Eftali Village 23,07-30,07,2016 Pozdrawiamy GOSIA , PIOTR I JULIA
Wszystko na najwyższym poziomie od wylotu do powrotu 10/10 POLECAM Mirek z rodziną
Turcja -sierpień 2016 Nie oceniam danego hotelu tylko organizatora. Opieka rezydentów na wysokim poziomie. Możliwy stały kontakt od przylotu do wylotu - całe szczęście nie było potrzeby kontaktować się w czasie pobytu, ale widywałem rezydenta w hotelu. Czartery to porażka - Turecki przewoźnik Pegasus. Rozmawiałem z różnymi gośćmi aby zweryfikować czy to może tylko moje odczucie lub kwestia danego lotu, ale nie. Wszystkie loty opóźnione od 30 min do 2 godzin. Samoloty wyeksploatowane, odrapane, brudne. Widać to z zewnątrz jak i wewnątrz. W czasie lotu poczęstunek wyłącznie płatny. Za 2 kawy i 2 herbaty zapłaciłem 10 Euro. Rok wcześniej leciałem do Turcji z innego (i to mniejszego niż Wezyr) organizatora, i standard o niebo wyższy. Inny turecki przewoźnik, niby ten sam samolot (B737-800) ale punktualny, nowy, czysty i bezpłatny poczęstunek - ciastko + kawa lub herbata.
Nigdy nie wybierajcie się z tym biurem podróży na żadne wakacje. Hotele najgorszej jakości sprzedaje w cenie luksusowych. Jedyny plus to starający się rezydenci. Byliśmy w tym roku na Krecie w hotelu Eri Beach & Village z biurem podróży Wezyr . Hotel nie jest godny polecenia, marny, brudny, w którym jest wieczna walka o stoliki, jedzenie i talerze na jadalni. Za wczasy dziesięciodniowe zapłaciliśmy za dwie dorosłe osoby i 14 letnie dziecko ponad 10 tysięcy zł. Hotel ten poleciło nam biuro podróży i dopiero po zapłacie należności przeczytaliśmy opinie o nim. Na drugi dzień chcieliśmy zmienić umowę i dopłacić różnice w cenie do innego lepszego hotelu. Okazało się że oprócz dopłaty w cenie Wezyr żąda sobie opłaty manipulacyjnej za zmianę umowy w kwocie 2300 zł. W biurze podróży zapewniali nas że wcześniej takich opłat nie było. To były nasze najgorsze wakacje. Hotel może jest położony w dobry miejscu, ale obsługa to porażka. Brak animacji, wieczne kolejki do barku, w jadalni, a przede wszystkim okropne jedzenie wpływają na tak niską ocenę W momencie przyjazdu do hotelu nie wypełnialiśmy karty meldunkowej, więc chyba cała wycieczka była tam na lewo. Pierwszy raz pojechaliśmy na wakacje z biurem podróży Wezyr i był to ostatni raz.
Byłam w Turcji w hotelu Barbaross -porażka z biurem Wezyr .Rezydentka Alina to manipulatorka opowiada bzdury ,że już nie będzie wycieczek do Pamukkale byle sprzedać ofertę. Widziałam jak potraktowała Polaków ,jak chcieli złożyć reklamację rozmawiała z dyrekcją hotelu tylko po turecku ,żeby nie można było zrozumieć.Chcieli zrobić interes .Na wycieczkach zawiozą was do najdroższych sklepów i będą pilnować ,żeby robić zakupy bo one później zbierają haracz ,za dobrze kupującą grupę.NIGDY Z WEZYREM !!!!!
Pierwszy raz wezyrem i będzie następny.wszystko było tak jak w opisie.
Wszystko zorganizowane na czas...!Rezydencji kompetentni i mili!
Nie polecam pierwszy i ostatni raz. Hotelu 4+ w Grecji all inclusive super oferta rewelacyjne fotki dużo atrakcji a na miejscu oferta nie miała nic wspólnego z realiami. Mimo reklamacji z ewidentnymi dowodami w postaci licznych zdjęć biuro traktuje ludzi jak debili przecież wszystko jest tak jak powinno być. UWAGA WEDŁUG BIURA WEZYR NAWET ROBACTWO W POKOJACH HOTELOWYCH TYPU KARALUCHY I MROWISKA TO STANDARD. Rezydent na miejscu unikał jakiegokolwiek kontaktu wiec godnie reprezentował to pseudo biuro podróży. Podróżując przynajmniej 2 razy do roku od wielu lat z różnymi biurami podróży nigdy nie spotkałem się z takim oszustwem. BYLE ZDALA OD TEGO BIURA.
Niestety nie polecam biura podróży Wezyr, brak jakiejkolwiek komunikacji, zarówno w kraju- sami musielismy się dowiadywać o aktualizację godzin odlotu, mimo, iż przy zakupie wycieczki zapewniano nas ,że zostanie nam ona przekazana minimum 24 godz.przed wylotem (spełniona norma przy poprzednich wylotach). Opieka rezydenta- jaka opieka? Całkowity brak kontaktu z rezydentem, na wstępie przekazana została nam informacja, że ma tyle hoteli pod sobą,że musimy liczyć się z niedogodnościami w kontakcie . Brak przedstawienia jakiejkolwiek oferty wycieczek- \\\"wszystko mają państwo na mapce\\\",brak odpowiedzi na pytania grupy podczas \\\"zebrania\\\", i niestety brak jakiegokolwiek kontaktu z rezydentem dotyczącym godziny wylotu, na tablicy info pojawiło się 5 godz. przed wylotem, ale wtedy już wiedzieliśmy kiedy , co i jak dzięki uprzejmości innego biura podróży :-). Nie polecam, nie polecam, niestety. Ps. Siostra wracając z Turcji z Wezyrem nie dość,że odlot z Gdańska miała opoźniony o 5 godzin,o czym Wezyr nie poinformował i czekali na lotnisku, to powrót do Gdańska znalazł miejsce lądowania w Poznaniu i po 6 godz. oczekiwania na na busa rozpoczęli podróż do Trójmiasta. Do chwili obecnej brak reakcji ze strony Wezyr, na złożoną reklamację.
Biuro zapewniło hotel, samolot, transfery na lotnisko zgodnie z umową. Niestety opieka rezydentów była tragiczna. O ile po przylocie na lotnisku było ok, to na następny dzień na spotkanie w hotelu z rezydentem przybyła jakaś osoba (córka pomocnika) później pojawił się jej tata i tak mieliśmy dwie osoby z zerową wiedzy o mieście i najbliższych wydarzeniach które się tu odbywały (dowiedzieliśmy się o nich z innych źródeł, na całe szczęście bo sporo się tu na miejscu działo), oraz małą wiedza o samej Teneryfie. To można wybaczyć ale po zebraniu zmówień na wycieczki, wynajem samochodów Pani z Panem obiecują oddzwonić jak wszystko załatwią. Niestety oprócz objazdówki nie załatwili ani wynajmu samochodów ani innych wycieczek na które wyraziliśmy zainteresowanie. Ja rozumiem że wystąpiły jakieś problemy ale to rezydent powinien do nas zadzwonić i o nich poinformować. A tu nic żadnego kontakty z ich strony. Sam musiałem do nich dzwonić i dowiadywać co się dzieje. Po takim potraktowaniu nie tylko my ale również inni goście zmuszeni byliśmy sami zorganizować sobie wynajem samochodów, i bilety na interesujące nas atrakcje. Zarobiły inne firmy a nie Wezyr.
NIGDY WIĘCEJ! CO MNIE PODKUSIŁO? NIE WIEM CHYBA MIAŁAM ZŁY DZIEŃ,STRES, BRAK CZASU. NIE ODPUSZCZAM, WALCZE O SWOJE PIENIADZE. ZŁODZIEJE NIE CHCĄ MI ODDAĆ ZALICZKI Z POWODU REZYGNACJI Z TURCJI. NIE MA ZADNEJ INNEJ OFERTY W MOIM TERMINIE WAKACJI, NAWET O INNYM STANDARDZIE. ZAANGAZUJE TV NIECH IM ZROBIA TAKA REKLAME ZEBY SZYBKO UPADLI. POLSKA TO CIAGLE KRAJ TRZECIEGO SWIATA, NIKT NIE DBA O PRAWA KLIENTA LICZA SIE TYLKO PIENIADZE A POTEM NARA RADZ SE SAM.
urlop na zakyntos okazał się totalna porażką! dzień przed wylotem zmieniono nam hotel na taki w gorszej lokalizacji ale zapewniano nas ze jest świetny, podróżowaliśmy z małym dzieckiem a zamiast spokojnego Tsilivi wylądowaliśmy w samym środku imprezowego Laganas. opcja all inclusive miała tylko trzy posiłki nie licząc starych kanapek w barze. mimo naszych próśb nie zmieniono nam zakwaterowania, Reklamacji oczywiście nie uznali, my z wezyrem spotkamy się jeszcze raz ale już na sali sądowej bo tam będziemy dochodzić swoich praw!!! nie polecam !!!!!!
Serdeczne podziękowania dla biura ITAKA (tak, to nie pomyłka) za pomoc w odprawie lotniskowej z Korfu do Wrocławia w dniu 16.07.2016. Rezydentka Wezyra nawet nie raczyła pojawić się na lotnisku; widocznie za mało kupiliśmy wycieczek i wypożyczyliśmy samochodów - droższych przeciętnie o 10 Euro niż w pierwszym lepszym greckim biurze podróży. Hotel Gemini Korfu - nie wart polecenia. Stare graty, nudne, rozgotowane jedzenie , na podstawie którego można wyrobić sobie niewłaściwą opinię o greckiej kuchni.Za wszystko trzeba dodatkowo płacić Samo Korfu - zielona wyspa, brak zabytków, aktualnie sterty ,,wonnych" śmieci ze względu na strajki służb ; sytuacja chyba powoli się stabilizuje. Południowa część wyspy to plaże piaszczyste z łagodnymi zejściami do wody; część północna - najciekawsza - groty, skaliste klify, plaże raczej kamieniste .Woda fantastyczna. Absolutnie nie włazić do jeziora Korrisio - to przykryte warstewką piasku cuchnące bagno. Ogólnie Korfu polecam osobom które pierwszy raz jadą do Grecji. Ci, którzy byli już na Rodos czy Zakhyntos mogą czuć się nieco rozczarowani...
Uwaga na Wezyr! Kupiona wycieczka wcześniej do Turcji alanya hotel 5gwiazdek aquapark dla dzieci itp, po zamachach i próbie przewrotu wladzy, zadzwonili z biura że moga szybko zmienić lot ale będę musiał ewentualnie doplacic(nie można było zrezygnować)żeby wylecieć w terminie turcji 22lipiec, wybrałem hiszpanie 24 lipiec doplaty3.5 tys!- hotel bardzo słaby 3gwiadki ale z dostępem do zjeżdżalni dla dzieci w sąsiednim hotelu, po czym 23 dzień przed wylotem pani z biura informuje mnie ze tamten hotel jest zajęty i dostanę inny,gorszy! Oczywiście się nie zgodziłem bo niemal zamiaru lecieć z dwojgiem dzieci do jakiejś totalnej nory za 8.5 tys! Pani powiedziała że moge zrezygnować ale nalicza mi 2 tysięcy kary za rezygnacje! Nie mieści mi się to w głowie! Nie jestem swinia która pojedzie gdzie ja zawioza!Nie lecę, a sprawa trafi do sadu
Eftalia Resort w Turcji totalna porażka, 3 animacje w ciagu dnia, dla dzieci pol godzinny wieczorek o godz 20.30 dodatkowo club dla dzieci niby bezpłatny ale trzeba płacić 12 euro za dwie godziny malowania twarzy, dorośli dzień w dzień moga obejrzeć wieczorem skecze po niemiecku, brak ratowników, brak dyżurów rezydenta . Oprócz tego ze czysto i w miarę dobre jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie to nie polecam ani tej organizacji ani hotelu. Dodatkowo na lotnisko wezyr zawozi 6 godzin przed odlotem i koczuje sie na lotnisku 4 godziny w tym 2 na walizkach do odprawy bilet bagaż .
Ludzie nie polecam!! Na początku wszystko fajnie. Wylot z Warszawy we wtorek o 21:50, tak miało być. Wtorek- 7:45 telefon. Zaspana odbieram. '' dzień dobry ja dzwonie z pokładu '' myślałam że jakieś żarty. W pierwszej chwili nie skojarzyłam i pytam z jakiego pokładu? Na to facet : jesteście państwo na mojej liście wylotowej do Burgas. Za 15 minut wylatujemy a państwa nie ma. Z niedowierzaniem : Ale my wylatujemy o 21:50. Facet umilkl. Nie nie proszę Pani. Ja na Państwa czekam. Do Warszawy mamy dwie godziny. Więc jak dojechać w 15 minut?! Powiedziałam mu tą całą sytuację. Nadal nie mogę w to uwierzyć, taki błąd w dokumencie? Jakby tego było malo na koniec rozmowy usłyszałam :No cóż do zobaczenia w Burgas. Mąż pojechał do Wezyra wywalczyć dzisiejszy wylot. Albo chociaż dzień dłużej. W każdym bądź razie jak widzicie to wszystko zaczęło się okropnie. Nikomu nie życzę takich usterek ze strony tego biura. Aczkolwiek uprzedzam, że lepiej dzień przed, zadzwonic i się upewnić. A jak tylko możecie to omijajcie te biuro szerokimi drogami!! Dotychczas czytałam tu takie rzeczy o tym biurze ale wydawało mi się to niemożliwe. A tutaj... Szkoda gadać.
Byłam z wezyrem w okolicach Barcelony i złego słowa nie moge powiedziec. Wszystko było zgodne z ofertą a punktualnosc az mnie zastanawiała. Rezydenci grzeczni, dobrze zorientowani i przede wszystkim chętnie służyli pomocą. Naprawde nie mogłam sie do niczego przyczepic a jestem człowiekiem raczej wymagającym . Z czystym sumieniem polecam. Joanna