Cudowna pani plot wycieczki Teresa Pomianowska. Ogromna wiedza historyczna, kultura osobista pomoc w każdej sytuacji. Dziękujemy bardzo za fachową opiekę ( także doskonały kierowca - AHMED )i życzmy samych sukcesów w Nowym Roku 2020 Sylwia, Jurek i Kacper .
Magia Jordanii - grudzień 2019. Pilot -pani Małgorzata Siłacz - porażka , Na lotnisku w Krakowie niezauważalna, z Logo firmy pod pachą . W Ammanie , kto ją znalazł , poszedł szybkim kanałem , a kto nie -do kolejki i ponownie zapłacić za wizę , pomimo ,że była opłacona przez biuro . Na wycieczce zachowywała się , jak turystka . Pani Amina - lokalny przewodnik -muzułmanka polskiego pochodzenia - kolejna porażka . Program realizuje pochopnie , byle szybko wrócić do domu. W każdym ciekawym miejscu 15 minut na zdjęcia i do autokaru , aby o 15 wrócić już do hotelu, bo obiadek trzeba mężowi zrobić . Mało wiedzy , a o kraju opowie tylko wtedy , gdy się ją poprosi . Zero własnej inicjatywy. O zabytkach zlokalizowanych w kościołach - NIC, Islam zabrania (?) Wycieczka fakultatywna na pustynię WADI RUM -za 50 dolarów jedna skała objechana dookoła i do autokaru , gdzie inni za takie pieniądze 6 godzin kluczyli , wszystkie ciekawe zakamarki zwiedzili. Ogólnie Jordania jest piękna , ale nie z tymi przewodnikami !!!!
jestem obecnie na wyjeździe z firmy Ecco Holiday. Już jest problem z głupią kolacją. Jeżdże dużo po świecie ale takiej paranoi jeszcze nie widziałem - porażka (zapłaciłem za kolacje i co z tego. Zawsze brałem talerz i nakładałem listek sałaty i oliwkę teraz jest tu problem ale nie wiem jaki bo nie znam języka. Firma nie powiadomiła mnie jaki brać talerz bo kelner dał mi plastikową karte i mówi że to na kolacje firma wykupiła, ale nie wiem co to bo już nikt nie przyszedł i zostałem sam z tą kartką na której napisano że mogę sobie zapłacić z bonifikatą 50% za ten listek sałaty. Więc poszedłem na miasto tam też kolacje w restauracji sobie zapłacę bez hasła business center clap, Mają problem z listkiem sałaty a co dopiero z takim przedsięwzięciem jak turystyka.
Najpierw zmieniono nam miejsce wylotu w drodze do Izraela. Samochód zostawiliśmy na płatnym parkingu. Następnie po odwołaniu lotu przez wizzair w drodze powrotnej przebukowano nam bilety do innego miasta. Trafiliśmy w późnych godzinach nocnych do innego miasta niż przewidywał do plan, nasz samochód znajdował się 100 KM od nas na płatnym parkingu (musieliśmy zapłacić dodatkową dobę, a następnie jechać następnego dnia odebrać samochód.) Ze strony biura ŻADNEGO zainteresowania i pomocy w zaistniałej sytuacji, że nie mieliśmy JAK wrócić do domu, po około 14 godzinach spędzonych na lotnisku. Za co ja płacę biurze podróży?
Wycieczka-Magia Izraela 20-27 wrzesień 2019 Skandaliczne zachowanie niby pilota Zofii Goncarzewicz. Chamra, szantażystka i kapuś donoszący na lotnisku do policji o naszym odłączeniu się od grupy, to w skrócie opis zachowań Goncarzewicz podczas naszego pobytu. Za całokształt zachowania tego zera powiadomienie do prokuratury i pozew przeciwko Ecco Holiday do sądu.
Nic sie nie zgadzalo z opisem wycieczki. Nigdy wiecej nie skorzystam z uslug tego biura!!!
witam, impreza Gruzja 1 -10 października bardzo udana,opiekunka grupy P.Agata Urbaniak bardzo dobra i profesjonalna oraz skarbnica wiedzy, fachowość i kultura osobista.Gratuluję i dziękuję,pozdrawiam.
Rezydenta nie ocenie ponieważ nie miałem przyjemności spotkać
Wycieczkę do Gruzji organizowało nam biuro w Poznaniu, wszystkie sprawy związane z wyjazdem załatwiała nam pani Bernadeta, o której mam jak najlepsze zdanie. Bardzo miła, rzeczowa i kompetentna osoba. Trochę zamieszania z wpłatami wprowadziła księgowość, poza tym jest zbyt dużo formalności i procedur związanych z otrzymaniem stosownego zaświadczenia czy faktury, ale ogólnie biuro w porządku, zwłaszcza pani Bernadeta. Mieliśmy wspaniałą pilotkę - panią Anię Moller, która w piękny sposób pokazała nam Gruzję, bardzo ciekawie o niej opowiadała, Zawsze pogodna, uśmiechnięta, już od rana potrafiła wprowadzić nas w dobry nastrój, umiała pożartować, od razu nawiązała z nami kontakt, co wcale nie jest takie proste. Opowiedziała nam wiele fajnych legend i ciekawostek o Gruzji i Gruzinach. Nauczyła nas kilku najważniejszych słów i zwrotów po gruzińsku, poznaliśmy kilka gruzińskich piosenek. Z taką pilotką każda wycieczka będzie udana, nie ma innej opcji. To jest osoba, która nie tylko zna swój zawód ale go bardzo lubi i pracuje z przyjemnością,, co się od razu zauważa. Cała nasza 44-osobowa grupa wyraża się o niej w samych superlatywach. Smutno było nam się z nią rozstać i już myślimy o kolejnej wycieczce ale tylko z naszą panią Anią. Pani Aniu, jeszcze raz bardzo dziękujemy. Studenci UTW i nie tylko - jednym słowem \\\"Wesoła kompanija ze Świnoujścia\\\"
Super biuro a Pani Patrycja to mistrzostwo świata. Cudowna przewodniczka. Jesteśmy zachwyceni wiedzą, skromnością i wielką kulturą osobistą.Na każde pytanie była odpowiedż z uśmiechem na twarzy. To co zobaczyłam zapierało dech, widoki przecudne. Polecam Izrael każdemu.
Szkoda, że pomimo opłacenia usługi i potwierdzenia rezerwacji potrafią zadzwonić do klienta w okolicach północy i poinformować, że wycieczka jednak nie aktualna. Brak jakiejkolwiek szacunku, Polecam omijać te. Firmę szerokim łukiem. SZKODA GADAĆ, CZAS ZMARNOWANY!!!!
Na Ecco Holiday trafiłem poprzez Travelplanet i już na początku zaczęły się schody. Najpierw na infolinii nikt mnie nie mógł obsłużyć (chciałem dopytać o szczegóły jeszcze przed płatnością), bo jedyna osoba co miała dostęp do mojej rezerwacji była zajęta i nikt inny nie mógł tego zrobić... Ok 22 w nocy dostałem telefon zwrotny. Po zapłaceniu dowiedziałem się że oferta jest już nieaktualna (pomimo tego że nadal wisiała na serwisie jako aktualna) i zaproponowano mi gorszy hotel albo inny za dopłatą (również gorszy) wybrałem opcję bez dopłaty bo termin był prawie na już i obawiałem się że niczego innego nie znajdę. Po przylocie kolejna wpadka. Nikt nam nie powiedział że na transfer mamy się zabrać z innym biurem podróży, i czekaliśmy jak idioci w sali przylotów na rezydenta. Na miejscu zdecydowaliśmy się na 2 wycieczki. Jedna wyszła bardzo dobrze, ale przewodniczka nie mówiła biegle po polsku i widać było że czasem chce coś powiedzieć, ale nie wie jak co doprowadzało do tego że wszystko powtarzała kilka razy i robiło się to denerwujące. Druga wycieczka okazała dwukrotnie przepłacona (sprawdziłem później ceny biletów). Liczyłem na jakieś zwiedzanie a okazało się że obejmuje tylko przejazd, wizytę w jednym miejscu i powrót w okolicach południa. Zakończenie urlopu też nie obyło się bez niespodzianki. Zadzwoniła do mnie rezydentka z prośbą aby o umówionej godzinie wyjść z hotelu i przejść dwa skrzyżowania dalej, bo na lotnisko ma nas odwieźć większy autobus niż poprzednio i pod hotelem nie będzie miał jak zawrócić. Zgodziłem się i na miejscu byłem 10 minut przed czasem. Po pół godzinie odnalazł nas kierowca bo podobno szukał nas w recepcji hotelu a tam nikt nic o nas nie wiedział. Jeszcze dostaliśmy gratis komentarze innych pasażerów w stylu "no to sobie poczekaliśmy bo ktoś nie potrafi zegarka obsługiwać".
Jestem na majirce,nikt nie odebrał nas z lotniska,brak kontaktu po odczytaniu meila,nikt nie raczy pomóc,jedni zganiają na drugich,czuję się jak na przesłuchaniu,brak zainteresowania z biura-omijać szerokim łukiem,
Spędziliśmy wspaniały tydzień w hotelu Stella di Mare Beach w Hurghada. Opiekę biuro zapewniło nam poprzez polskojęzycznego pracownika lokalnego agenta którym okazał się SAYED RASHAD jest to człowiek odpowiedni na odpowiednim miejscu bardzo pomocny i nie było dla niego żadnego problemu by nam umilić nasz pobyt . BARDZO profesjonalny taktowny i kulturalny. Oby więcej takich opiekunów a byliśmy w Egipcie ponad 10 razy wiec różnych rezydentów przerabialiśmy. Hotel godny polecenia jedzenie jak na Egipt wspaniałe dużo i różnorodne . Cały personel hotelu bardzo miły i zawsze pomocny .Hotel bardzo zadbany ,piękne kwiaty, czysto ,dużo basenów. Pomost dość długi ale przyjemnie się szło . obsługa na plaży bardzo miła. Super wakacje w tym Hotelu :)
Pierwszy raz załatwiałam wczasy przez portal wakacje.pl. Oferta biura Ecco Holiday. Wymarzone wczasy w Hiszpanii, Costa Dorada, Salou. Wszystko super. Zgodne z opisem. Samolot, transfer, hotel, wyżywienie na 10 puntów. Nie dodałam punktów o rezydentach, ponieważ nie korzystaliśmy z ich pomocy. Urzędowali na Costa Brava.
Wycieczkę do Hiszpani kupiłam z wakacje.pl i do tego biura nie mam żadnych zastrzeżeń, natomiast ecco holiday nie popisało się. Dostałam od nich instrukcję - po angielsku - jak w Barcelonie na lotnisku znaleźć punk, w którym skierują mnie na transfer do hotelu. Wg tej instrukcji nigdy nie dotarłabym do miejsca docelowego, nawet rysunek był błędy. Z powrotem było podobnie, nikt w hotelu nie wiedział gdzie dokładnie ma przyjechać po nas transfer. Rezydentki nie widziałam na oczy, nie pokazała się na lotnisku, ani w hotelu. Zostawiła tylko kartkę z cenami wycieczek fakultatywnych i nr tel do siebie. W tym biurze kupujesz wycieczkę i zostajesz całkiem sam :(
Urlop wykupiłam online na stronie wakacje.pl, co okazało się błędem. Obsługa wakacje.pl pozostawia wiele do życzenia. Dużo mogłabym pisać o niewłaściwym traktowaniu klienta, co zmusiło mnie do bezpośredniego kontaktu z Ecco Holiday. Okazało się miłą odmianą. Uwaga! Bagaż podręczny nie oznacza walizki na kółkach!
Podstawa wycieczki to dobry przewodnik. Kto trafi na p. Agnieszkę Zdziechowską - wycieczkę będzie miał naprawdę udaną. Ogromna wiedza, wyjątkowy obiektywizm, pełen profesjonalizm oraz dbałość o swoich podopiecznych na każdym kroku ( nawet przy 43-osobowej grupie) - to tylko kilka superlatyw, którymi można obdarzyć tą przewodniczkę. Byliśmy "zaopiekowani" od samego początku do odprawy na lotnisku - Agnieszka pomagała nam aż do nadania bagażu głównego na lotnisku Ben Gurion. Dużo opowieści, przypowieści. Grupa nie zdecydowała się na jedną z wycieczek fakultatywnych - w zamian zaproponowała wyjazd nad Jordan, w miejsce chrztu Chrystusa. Brawa dla biura za mikroporty, dzięki którym nie było problemów z chłonięciem wiedzy o zwiedzanych miejscach. Ogólnie wycieczka bardzo udana - polecamy :)
Główne zastrzeżenie -brak profesjolnego przewodnika podczas imprezy tzn wycieczka objazdowa.Substytutem tego miała być opieka pilotki P Karoliny Z.? Któr czuje się w Nowym Jorku jak w domu-bo przecież była tam już po raz pierwszy trzy lata temu.Proby zgłoszenia ciagle powtarzających się nieścisłości z programem(w konsekwencji nie został zrealizowany )kończyły się obrażona miną i różnymi złośliwymi docinkami.Wracajac do merytorycznego przygotowania p Karoliny to wiedza czerpana na bieżąco z Wikipedii.Najjbardzej tajemniczym punktem programu były dwie ?niespodzianki ? tj wycieczka do muzeum szkła gdzie odwiedziliśmy jedynie wc oraz fabryka czekolady .Oba obiekty poza główna niezrealizowana trasa wycieczki . Podsumują USA piękny kraj kraj ale nie z ta firma a przede wszystkim p Karolina !!!!.
Informacja o transferze na lotnisko i z lotniska do hotelu tylko po angielsku, mało precyzyjny rysunek i opis lotniska w Barcelonie (droga dotarcia do biura transportowego ).Niesłowna pani rezydent. Przy zakupie wycieczki fakultatywnej do Barcelony, pani rezydent powiedziała, że do nas do hotelu zgłosi pani organizator wycieczki, by omówić szczegóły i pomóc zamówić suchy prowiant. Czekaliśmy cały wieczór i nic. Pozostałe sprawy związane z wyjazdem - ok.