Opis hotelu nie zgodny z stanem faktycznym. Brak wody w toalecie i odpadające kafelki uważają za normalne zużycie eksploatacyjne przez gości. Szkoda, że o tym nie informują przed zakupem wyjazdu.Byliśmy w Egipcie w hotelu Royal Albatros Moderna. Przed wyjazdem pytałam wielokrotnie czy maja na miejscu swojego rezydenta i czy jeżeli coś się dzieje to jest dostępny cały czas.Oczywiści zapewnili - a na miejscu LIPA!!! Wyjazd był dla trzech osób, a na miejscu dwa łóżka i problem z dostawką tego samego dnia i przekwaterowaniem do innego pokoju. Dopiero po wielokrotnej interwencji na koleiny dzień inny pokój, wcale nie lepszy od poprzedniego tylko już z wodą w toalecie i trzecim łóżkiem.Nie pojechaliśmy na wakacje, żeby ,,użerać się z biurem podróży?.Po prostu ŚCIEMNIACZE!!!!! UWAŻAJCIE NA TO BIURO.!!!! ODRADZAM!!!!
Opis hotelu nie zgodny z stanem faktycznym. Pracownicy biura w Polsce mówią, że w Warszawie to robią co mogą a na miejscu w hotelu (Sea World Marsa Alam) to nic nie mogą zrobić. Zasłaniają się partnerem w Egipcie i nie mają bezpośredniego kontaktu z rezydentem tylko przez kontrahenta i to mailowo - info od pani z ETI. Unikają kontaktu i ogólnie NIE POLECAM. Przed wyjazdem pytałem wielokrotnie czy maja na miejscu swojego rezydenta i czy są w nim w stałym kontakcie. Oczywiści zapewnili - a na miejscu LIPA!!! Ściemniali przez telefon że rozwiązują problem i wszystko jest już zorganizowane a rezydent oczywiści nic nie wie. Po prostu ŚCIEMNIACZE!!!!! UWAŻAJCIE NA TO BIURO.!!!! ODRADZAM!!!!
Mam fatalne doświadczenie z tą firmą. Nigdy więcej nie nie będę korzystać z jej usług. Wyjazd miał miejsce w lutym\'18 do Egiptu. Hotel w Hurghadzie beznadziejny - brudny, kilka dnie nie miałam wody ciepłej, nie mówiąc o gorącej,. Musiałam dosłownie walczyć o zmianę tej sytuacji, a trwało to długo - oczekiwałam na usunięcie awarii kilka godzin, a nie doczekawszy się, na drugi dzień przekazałam sprawę kierownictwu. Wreszcie na drugi dzień woda się pojawiła. To samo dot. sprzątania, wiele razy musiałam interweniować, by doczekać się na porządne posprzątanie pokoju. Łazienka do remontu: wanna odrapana, kafelki ścienne bardzo zniszczone, poodpryskiwane, obraz nędzny.., bardzo nieprzyjemnie było się tam kąpać. Ponadto, gdy chodzi o posiłki, były nieurozmaicone, wybór żaden. W jadalni brakowało serwetek, a stoły były niedomyte. Obsługa niektórych kelnerów nie do przyjęcia. Byłam oburzona postawa rezydentki - okazała się nie tylko niekompetentna ( pomyliła daty lotu!), ale też bezczelna - zignorowała moje uzasadnione prośby co do zapisu na wycieczki fakultatywne (termin), niesłowna - nie reagowała na moje telefony oraz smsy, umawiała się na spotkania ze mną i nie przybywała (!). Jak można zatrudniać kogoś takiego? Jak można współpracować z tak beznadziejnym hotelem? Poważne szanujące się biuro podróży nigdy nie może sobie na to pozwolić, jeśli szanuje swoją prace oraz swoich podróżników - klientów. Kolejne nieprzyjemności spotkały mnie podczas wycieczki fakultatywnej. Nie tylko nie zrealizowano programu, na czym bardzo mi zależało, o co prosiłam, bo za ten program płacę, ale rezydent miejscowy powiedział, że nie zwiedzimy określonego miejsca programu, bo\" chce on wrócić wcześniej do domu\" (!). Moja opinia została zignorowana(!). Nigdy nie spotkałam się z taka i ignorancją, brakiem szacunku, bezczelnością. Pobyt kosztował mnie masę nerwów... Wystosowałam reklamację listem poleconym, opisując zastany stan rzeczy po powrocie do Polski, niestety jak dotąd nie otrzymałam odpowiedzi na moje pismo, a jest koniec miesiąca maja.
Do hotelu Royal Lagoon który wykupiłyśmy nie mamy zarzutów .Ładne baseny. dobre jedzenie , daleko do plaży ale dowoził gości busik. W biurze podróży poinformowano nas o późnym powrocie a opaski obcięto nam już przy wymeldowaniu o godz.12stej Do godz. 16 :00 musiałyśmy za wszystko płacić chociaż rezydent na pierwszym spotkaniu gwarantował nam że będziemy mogły korzystać z hotelu bezpłatnie do końca pobytu. W ostatni dzień nie odbierał telefonu a nawet nie zostawił informacji o godzinie powrotu. W ostatni dzień przeżyłyśmy horror a po powrocie i zgłoszeniu reklamacji powiedzieli że po odcięciu opasek tylko w hotelach Red Sea można korzystać z hotelu. Miał być rezydent polskojęzyczny a Egipcjanin , który wiózł nas do hotelu znał tylko parę zdań po polsku..Na drugi raz zastanowię się dwa razy czy wybiorę te biuro podróży.
Ogólnie wakacje super,temperatura OK woda w morzu czysta i ciepła,plaża czysta,pani Marcelina super pomocna obsługa bardzo miła.Hotel bardzo ładnie utrzymany na zewnątrz,piękna zieleń tutaj pracownicy bardzo się starają. Teraz może kilka wad: na początku otrzymaliśmy pokoje w bungalowach małe klitki z niewygodnymi łazienkami które wymagają remontu,po \"rozmowie \"zamieniono nam w drugi dzień na pokoje w głównym budynku i to już jest OK! tylko po co była ta szopka. Teraz następna sprawa uszkodzono nam bagaż przy powrocie /nowa walizka kupiona 2 dni przed odlotem rozerwana na całej długości/ czy ETI nie powinno się zająć reklamacją? a klient sam musi reklamować w Kairze. Jeżeli chciałbym reklamować w HANSE Merkur to przysłali mi 11 stron do wypełnienia plus resztę dokumentów. Podsumowując na pewno skorzystam z usług biura ETI po małych poprawkach.
Wraz z rodziną i przyjaciółmi spędziłam majówkę w Egipcie w Sharm w hotelu Siva. Hotel czysty, obsługa znakomita, widoki przepiękne, tylko jedzenie mogłoby być troszkę lepsze. Radzę mocno dopytywać o szczegóły i jakość wycieczek fakultatywnych. Rezydent Makram miły, uśmiechnięty i pomocny. Po naszym dużym rozczarowaniu wycieczką, zorganizował nam wspaniały rejs jachtem i snurkowanie. Co było szczególnie miłe Makram kilkakrotnie robił nam urodzinowe niespodzianki :) Z urlopu wróciliśmy wypoczęci i bardzo zadowoleni :)
Dziękujemy ETI za cudowne wakacje w Egipcie. Właśnie jesteśmy na cudownym rejsie statkiem z naszym wspaniałym prezydentem Makramem. Makram jest super, zawsze pamięta o naszych urodzinach i robi nam ogromne niespodzianki. Nasza 7 osobowa rodzina jest naprawdę zadowolona i wypoczęta :)
To był kolejny wyjazd do Egiptu ale pierwszy z ETI, biuro jak najbardziej godne polecenia. Byliśmy na majówce 2018 w hotelu Siva Sharm SPA, hotel bardzo ładny, czysty choć widać już ślady użytkowania. Obsługa bardzo miła w większości bardziej rosyjsko, niż angielsko języczna. Jedzenie mogłoby być bardziej urozmaicone aczkolwiek było bardzo smaczne. Jeśli chodzi o wycieczki fakultatywne to trzeba mocno dopytać rezydenta o szczegóły gdyż jego propozycje mocno odbiegają od rzeczywistości. Nasz rezydent Makram stanął na wysokości zadania i po naszej dezaprobacie i interwencji zorganizował wspaniały rejs jachtem. Makram jest bardzo sympatyczny, uczynny, miły i potrafi rozwiązać każdy problem gdyż bardzo zależy mu na zadowoleniu gości. Gorąco polecamy hotel SIVA SHARM SPA i biuro ETI :)
Wakacje super! Biuro godne zaufania. Egipscy pracownicy i w hotelu i poza nim - rewelacyjni :) za to rezydentka,pani Ewa, to po prostu porażka. Niemiła, niepomocna, i udzielająca błędnych informacji.Dobrze, że w każdym przypadku można było liczyć na pomoc egipskich pracowników. Przy wyjeździe zostaliśmy zostawieni sami sobie....Wpakowano nas w autobus i poinformowano,że kierowca dowiezie nas na lotnisko. I tyle..... Czy skorzystam z usług ETI? - tak, oczywiście! bo biuro wywiązało się ze wszystkiego. Powinni tylko zmienić rezydentkę.
Dziękujemy ETI za cudowne wakacje w Egipcie. Właśnie jesteśmy na cudownym rejsie statkiem z naszym wspaniałym prezydentem Makramem. Makram jest super, zawsze pamięta o naszych urodzinach i robi nam ogromne niespodzianki. Nasza 7 osobowa rodzina jest naprawdę zadowolona i wypoczęta :)
Dziękujemy ETI za cudowne wakacje w Egipcie. Właśnie jesteśmy na cudownym rejsie statkiem z naszym wspaniałym rezydentem Makramem. Makram jest super, zawsze pamięta o naszych urodzinach i robi nam ogromne niespodzianki. Nasza 7 osobowa rodzina jest naprawdę zadowolona i wypoczęta :)
Dziękujemy WIT za cudowne wakacje w Egipcie. Właśnie jesteśmy na cudownym rejsie statkiem z naszym wspaniałym prezydentem Makramem. Makram jest super, zawsze pamięta o naszych urodzinach i robi nam ogromne niespodzianki. Nasza 7 osobowa rodzina jest naprawdę zadowolona i wypoczęta :)
Mialam przyjemność korzystać z tego biura podróży i po mimo ze jest w Polsce mało znane zaryzykowalam i jestem bardzo zadowolona :-) pełen profesjonalizm!!!
Bardzo dobre biuro dzieki pracy Makrama.On nad wszystkim czuwa i załatwi każdy problem.Bardzo byliśmy zadowoleni z tezydenta Makrama podczas pobytu w hotelu Sharm Plaza.Wszystko robił żeby było dobrze.Bardzo pomocny tezydent z Biura ETI.polecam Miki
Pierwszy raz z tym biurem ,wszystko zgodnie z oczekiwaniami,pełne zadowolenie .
witam,nie wiem skad się biora pozytywne opinie o sharm plaza,bylem w grudniu i totalna porazka,reklamuje w eti,rezydent makram i owszem mily usmiechniety i to wszystko,wciska wszystko gdzie ma dla siebie kase,nie reaguje na skargi,tzn reaguje-karaluchy w pokoju,no to macie darmowe zoo,karte di internetu sprzedal mi za 10 usd 2gb,na miescie za ta sume jest 10-15 itd.pojedziecie to się przekonacie
Dobra organizacja, dobra cena, bardzo dobry rezydent, komunikatywny, miły i mówiący w języku polskim, a to duży plus ponieważ jechaliśmy z rodzicami którzy dzięki temu mogli dopytać o nurtujące ich kwestie, oraz zakupić wycieczki fakultatywne. Zarówno my jak i rodzice jesteśmy zadowoleni z wyjazdu i opieki rezydenta Makrama/Michała, hotel Sharm Plaza:)
Biuro podróży godne polecenia, wywiązało się z oferty w 100 %. Polecam !!!
Jesteśmy zadowoleni z opieki rezydenta (Makram) hotelu ghazala beach. Był pomocny i przyjacielski dla Nas w różnych sytuacjach związanych z Naszym pobytem.
Jak na pierwszą wizytę w Egipcie jestem zadowolony w wyjazdu zorganizowanego przez ETI. Hotel Sharm Plaza -super pokój,obsługa bardzo miła,wyżywienie jak to all -nic do zarzucenia,animacja-robiła co mogła żeby umilić turystom czas ,rezydent Makram-czytaj Michał-konkretny miły prawie Polak(świetna komunikacja w naszym ojczystym języku) Bardzo polecam biuro ETI-Sharm El Sheikh-hotel Sharm Plaza