Tragedia, szczerze nie polecam. Po przylocie do Tunezji, na lotnisku, okazało się, że nie ma miejsc w hotelu który rezerwowaliśmy i zostaliśmy zakwaterowanie zamiast w 5 gwiazdkowym w 4. Zero rekompensaty, rezydent tylko obiecywał i zniknął bez śladu. Nigdy więcej
Zakupiłam urlop na Cyprze za 8.300 , z powodu hospitalizacji męża , musieliśmy zrezygnować z wyjazdu , biuro zwróciło 350 zł .Draństwo . Nie polecam
Dziekujemy za udane wakacje - 5 raz z Exim i 5 raz wszystko na medal
STANOWCZO NIE POLECAM!!!. W przypadku niezgodności oferta/stan faktyczny reklamację trzeba składać wyłącznie do odpowiednich instytucji. Infolinia – nie polecam kontaktu. Dział Jakości Usług – brak odpowiedzi na zadane pytania. W odpowiedź możemy spodziewać się jedynie zmiany tematu wiadomości, bez odpowiedzi na skierowane pytania np. na „zakończenie długiej korespondencji” z uzasadnieniem „możliwość skierowanie sprawy do odpowiednich instytucji”
Super wypoczynek w Hotelu Aleksandar w Budwie.. Uprzejma obsługa, odnowiony hotel, codzienne sprzątanie i wymiana ręczników, doskonałe wyżywienie bardzo urozmaicone, karty pokładowe doręczone przez pracownika recepcji, punktualny transfer....same superlatywy. Obsługa ze strony biura on line precyzyjna. Informacje telefoniczne wyczerpujące.
Wypoczynek w październiku w hotelu Aleksandar w Budwie. Bardzo profesjonalna obsluga. Dokumenty online w terminie. Wysoki standatd. Miłe zaskoczenie na zmianę z hotelu 3* na obiekt 4". Transfer z lotniska do hotelu i odwrotnie na lotnisko co do minuty. Karty pokladowe powrotne wydrukowane w recepcji hotelu. Uprzejma obsluga w hotelu. Pokój odnowiony, przestronny z balkonem. Codzienna zmiana ręczników. Posilki urozmaicone. Smaczne. Polecam. Józef z żoną.
Biuro zasługuje na nazwę januszEX, giną faktycznie pieniądze. Główna strategia biura to skracanie pobytu o 1.5 dnia przez przesuwanie godzin wylotów na dzien 1+ np o 3 w nocy. I powrót rano przed switem. Doba hotelowa opłacona i całość przepada. W regulaminie jest informacja że pierwszy i ostatni dzien jest na podróż i loty mogą się zmienić. Niektórzy kierują sprawę do sądu i wygrywają. Loty oczywiście się zmieniają po opłaceniu, inaczej nikt by nie kupił, tak by urwać dobe, rezygnacja 80%!
Zakup oferty przez Wakacje. pl bez problemu. Oferta 7 dniowa oczywiście z tego 2 dni w podróży czyli 5 pozatym wszystko ok.Byliśmy w Egipcie w hotelu AMARINA ABU SOMA hotel godny polecenia jedyny minus to animacje widziałem lepsze. Za to obsługa hotelu na bardzo wysokim poziomie. Począwszy od Kfalafa sprzątał nasz pokój i dbał aby niczego nam nie brakowało również obsługa basenu Mohamed Omar i barman Ismail przy basenie jesteście super dzięki. Ale najbardziej pomocny to Ahmed Youssef dzięki.
Nie polecam biura na miejscu na Majorce w Magaluf zero kontaktu z rezydentem Szymonem , nie odpisywał na wiadomości, brak spotkania na drugi dzień. Wykupując wycieczkę musieliśmy dokupić bagaże , ponieważ była informacja ze na osobę w Wizzair przypada tylko plecak , dzień przed wylotem kiedy dostaliśmy karty pokładowe okazało się że mamy również bagaże 10kg podręczne. Wtedy wystarczyłby tylko jeden dokupiony bagaż.
Bez problemu , profesjonalnie czułam się zaopiekowana podczas zakupu wszystko wyjaśnione ,na każde pytanie otrzymałam odpowiedz
Nigdy więcej wakacji z Exim Tours. Biuro nie informuke, że na transfer z lotniska do hotelu na Krecie trzeba czekać 1,5h (!), bo biuro zbiera klientów z różnych lotów i z roznych biur i czeka az sie calkowicie zapelni autobus. Ok 70 miejsc Stanie w aucie beż klimatyzyzacji na parkingu przez tyle czasu,"to jedna z najgorszych rzeczy jakich doświadczyłam. Dodam, że 2x byłam na Krecie z Ecco Holidey i transfer był szybki i sprawny, małymi samochodami. Szkoda wakacji na smażenie się w autokarze.
Wszystko Ok, bez obaw, dobry kontakt z rezydentem w Slonecznym Brzegu ,,Artur,, transfer bardzo szybki
Oferta nie zgodna z opisem. Biuro nie odpisuje na skargi. Nie interesuja sie klientem.
Transfer z lotniska do hotelu niezgodny z informacją; zamiast 30 do 40 minut trwał 1godz. i 40 minut.W Lloret demar wysadzono nas o godz.1.30 w nocy wskazując niewłaściwy hotel w odległości ponad pół km od hotelu Roger de flor. Błądząc z bagażem szukaliśmy naszego hotelu a biuro Exim tours uważa to za normalne nawet nie poczuwając się do słowa przepraszam.Totalna kompromitacja. Nie polecamtego biura!
STANOWCZO NIE POLECAM!!!. W przypadku niezgodności oferta/stan faktyczny reklamację trzeba składać wyłącznie do odpowiednich instytucji. Infolinia – nie polecam kontaktu. Dział Jakości Usług – brak odpowiedzi na zadane pytania. W odpowiedź możemy spodziewać się jedynie zmiany tematu wiadomości, bez odpowiedzi na skierowane pytania np. na „zakończenie długiej korespondencji” z uzasadnieniem „możliwość skierowanie sprawy do odpowiednich instytucji”
Nie polecam, nigdy więcej, praktycznie zero kontaktu i pomocy. Większość rzeczy musieliśmy sami ogarniać
Wczasy bardzo udane , hotel rewelacja Salamis By Conti na Cyprze , wszystko zgodne z ofertą . Obsługa przez biuro Exim tours bardzo dobra Smsem dostawalismy informacje . Lot 2 godz opóźniony , ale to nie wina biura podróży . Jedyny minus to rezydentka Barbara. Zdawkowy SMS po przylocie , ze kierowca nas odbierze , a przy wylocie równiez tylko wiadomośc tekstowa z godziną , o której kierowca nas odbierze .
Pobyt w Akassia Swiss Resort (Marsa Alam) na przełomie sierpnia i września. Rodzinny hotel, dużo zieleni, fajny aquapark, smaczne jedzenia, ładna rafa koralowa. Hotel pozytywnie nas zaskoczył. Rezydent AHMED biegle mówi po polsku, jest kontaktowy i pomocny. Warto przeanalizować przed pierwszym spotkaniem z rezydentem pakiety wycieczek otrzymane tuż po przylocie. Promocyjne ceny obowiązują bowiem tylko na tym spotkaniu. Organizacja wycieczek na bardzo dobrym poziomie.
Oferta i cena bardzo dobra. Hotel Akassia super. Rezydent Ahmed fantastyczny
Tragedia. Ostatni raz. Nie polecam. Wszystko począwszy od samolotu.