Pobyt na Sri Lance , hotel bardzo dobry , doskonała obsługa w Delfin Club, dobre jedzenie, dobre drinki, bardzo zaangażowana obsługa. Wycieczki fakultatywne dobrze zorganizowane. Z Nazarem, który mówi po Polsku zobaczysz wszystko co Cię interesuje. Exim Tours rozczarował mnie tylko gdy chciałam przedłużyć pobyt o 4 dni , zażądali takiej kwoty jak za cały pobyt.
Na spontanie ogarnąłem 3 dni przed wylotem, przestraszyłem się opiniami , ale wszystko się zgadzało mega zadowolony skorzystam jeszcze na 100%.
Obsługa rezydencka (Mateusz)do bani, zero rezydenta na lotnisku i autokarze nie mówiąc już o hotelu ,po przybyciu do hotelu mimo wyznaczonego terminu spotkania pojawił się dopiero na drugi dzień po naszych telefonach do niego, na spotkaniu, gdy zapytaliśmy go (rezydenta Mateusza)dlaczego nie było go na lotnisku i w autokarze jak to ZAWSZE postępują rezydenci odpowiedział bezczelnie że ZAWSZE to jest coco cola więc natychmiast ze spotkania wyszliśmy i tyle go widzieliśmy do końca pobytu. Hotel super.
Dolecieliśmy o godzinie 13 do Barcelony, nikt na nas nie czekał na lotnisku. Latanie po całym lotnisku i szukanie kogoś. Okazało się że jest stand FROM 2 z obsługą obcojęzyczną. Skierowali nas na autobus na który czekaliśmy 2h. Lądowanie o 13 a dopiero po 17 byliśmy w hotelu. Dzień stracony, nerwy i stres. Pani rezydentka tragedia, zoorganizowała spotkanie z którego nic się nie dało wynieść ponieważ była tak haotyczna i nie ogarnięta, więc wycieczki wzięliśmy na własną rękę.
Nie polecam. Oszuści. 2 dni przed wylotem zmienili hotel na hotel o gorszym standardzie, twierdząc że hotel do którego mieliśmy jechać będzie zamknięty, co się okazało kłamstwem. Próba zmiany hotelu została zignorowana. Konsultant na infolini bardzo nie miły i bez chęci pomocy. Mimo wykupienia dodatkowego ubezpieczenia od rezygnacji z wycieczki, rezygnacja okazała się nie możliwa i biuro nie poczuwa się do oddania pieniędzy za wycieczkę.
Exim Tours- omijać szerokim łukiem. NIGDY WIĘCEJ . Na lotnisku problem z transferem do hotelu. Brak rezydenta na miejscu, zero kontaktu i zainteresowania z ich strony, problem z bagażami . NIE POLECAM
Nie polecam biura, po dokonaniu rezerwacji, wysłaniu potwierdzenia i wpłacie zaliczki po 10 dniach wysyłają że brak pokoi w zarezerwowanym hotelu i podsyłają hotele o niższym standardzie aby sobie coś wybrać... sprawdziłem na stronie hotelu i jeszcze była możliwość zrobienia rezerwacji w danym terminie .... szkoda czasu i nerwów.
Nigdy więcej Ekximtours oszuści zmieniają hotele bez żadnej informacji, nie poczuwając się do jakiejkolwiek winy, twierdząc że jest pandemię, gzie wszystkie obostrzenia dawno się skończyły. Omijać szerokim łukiem. Wakacje. Pl powinny pomyśleć o dalszej współpracy bo sobie markę psuje.
Biuro nie organizuje lotów czarterowych, co wiąże się z dodatkowymi kosztami opłat za bagaż, zwłaszcza przy podróży z dzieckiem. Cena jednak była korzystna i bagaż przed sezonem też miał zniżkę, więc finalnie nie zaważyło to na naszym wyborze. Transfery i ogólna sytuacja lotniskowa wymaga dobrej organizacji podróżujących. Lotnisko w Palmie na Majorce jest ogromne, nie było bardzo łatwo odnaleźć stanowiska biura, a informacja o powrocie była myląca, ale dojechaliśmy i wróciliśmy.
Wyjazd Ok kontakt z biurem także wszystko się zgadzało co było w ofercie jak zamawialiśmy wczasy. Hotel Rosa Bech Monastir Tunezja godny polecenia rezydentka Ania super kobietka bardzo pomocna i naprawdę godna polecenia . Jedyny minus hotelu kolacja lacarte porażka totalna
Wypoczynek na Teneryfie 10/10 Organizacja zgodnie z warunkami w umowie. Dokumenty dostarczone do 24 h przed lotami, niewielkie zmiany w terminach odlotów, Dopłata za bagaż przedstawiona już w ofercie. Trochę chaosu w przypadku transferu z lotniska do hotelu, jednak zgodnie z informacją czekała na nas osoba która pokierowała dokąd pójść. Sam pobyt bardzo dobry. Pokój z widokiem na ocean, hotel przyjemny, czysty. Opieka medyczna dla córki która coś złapała 11/10.
Wyjazd na 8 dni na Majorkę Can Picafort zakupiony przez wakacje.pl z Exim Tours. Hotel Sultan zgodny z opisem. Rezydentka przemiła i bardzo pomocna. Specjalnie dla nas przychodziła do hotelu, bez pośpiechu, podpowiadała nam praktyczne rozwiązania. Pobyt wspaniały, bez żadnych niespodzianek i zakłóceń. Informacje co do wyjazdu i powrotu klarowne, szczegółowe, sprawnie rozwiazany tranfer do hotelu.
Nie polecam tego biura podróży. Generalnie brak informacji my czekaliśmy do ostatniej chwili na wiadomość o transferze z hotelu na lotnisko. Podobne doświadczenia mieli inni turyści z tego hotelu. Na miejscu brak kontaktu z rezydentem, nie mówiąc o tym, że należy do niego dzwonić na lokalny numer telefonu a połączenia z Czarnogórą są dosyć drogie. Raczej nie wybiorę się już nigdy z tym biurem podróży, tym bardziej że z hotelu również nie byłam zadowolona.
Biuro Exim Tours to dno. Nie polecam tych badylarzy nikomu kto chce mieć fajne wakacje. Rezydenta nie ma, kontaktu z nim też nie ma, wycieczki fakultatywne tylko w broszurach. Transfer z lotniska i na lotnisko - kliencie sam sobie załatw, a najlepiej to spadaj na drzewo jak już zapłaciłeś.
Oferta nie odpowiada rzeczywistości. Pokoje w Fereniki spa są obskurne, grzyb na ścianach, brud, pleśń w łazience. Zdjęcia na stronie Exim Tours są całkowicie niezgodne z rzeczywistością. Są oszustwem.
Jestem mile zaskoczona tym biurem. Byłam w czerwcu w Turcji i wszystko na plus. Bardzo dobry kontakt z rezydentka, pomogła w zamianie hotelu i lekarzem. Pozdrawiam pani Haniu. Iza.
Zdecydowanie nie polecam tego biura, były to moje kolejne wakacje z tym biurem i chyba już ostatnie, bo co każdy wyjazd to gorszy. Teraz dowiedziałam się po przylocie do Tunezji, że mam zmieniony hotel, co prawda lepszy standard,ale na odludziu, a wykupiony miałam w centrum miasta, gdy uparłam się na swój hotel, to otrzymałam gorszy jakościowo pokój, nie taki za który zapłaciłam, a rezydent traktował nas jak ludzi gorszego sortu.Tylko dlatego,że domagałam się tego za co zapłaciłam. Masakra.
9/10 , wszystko dobrze zorganizowane. Hotel zgodnie z oczekiwaniami, polecam .
Nie polecam tego biura. MALTA 2022. Miesiąc przed wycieczką zostały zmienione godziny i dni lotów. Pierwszego dnia dojeżdża się do hotelu po zamknięciu restauracji więc przepada obiadokolacja. W dzień wyjazdu lot jest o 21.30 a o 11.00 trzeba opuścić pokój i nie można korzystać z terenów hotelu. Inny znajomy miał wylot tak wcześnie, że nie miała śniadania. Jak sprzedają wycieczkę to nie mówią o takich rzeczach. A jak wycieczka zapłacona to martw się kliencie sam.
Odradzam! Jedna wielka katastrofa. Chodzi głównie o brak kompetencji wykonywanej pracy oraz o ignorancję jaka panuje wśród pracowników tego biura. Dzień przed wylotem dostaliśmy z mężem informacje o zmianie hotelu. Hotel nie spełniał kryteriów wykupionej przez nas wycieczki. Dzień po przylocie została złożona reklamacja, odpowiedź od pracowników biura była wręcz śmieszna. Po dalszych próbach reklamacji i konsultacji z prawnikiem nie uzyskałam żadnej rekompensaty. Sprawa wciąż trwa. Nie polecam