Wszystko było zgodne z oferta przedstawioną przez biuro podróży. Dobrze poinformowany rezydent i przede wszystkim konkurencyjne ceny wycieczek. Byłam w szoku jak dowiedziałam się, że takie same wycieczki z taką samą liczbą atrakcji Exim proponuje w dużo niższych cenach niż inne biura już na miejscu w Tunezji. Piloci super przygotowani, posiadają ogromną wiedzę i fajnie wszystko opowiadają.
Brak
Brak
Nigdy wiecej Exim Tours !!! 3 października 2020 grecki rząd wprowadził obowiązek okazania ujemnegp testu na covid-19. Nie mieliśmy szans aby wykonać go przed wylotem gdyż nieoficjalna informacja o tym pojawiła się 1 pazdziernika o godz.14 tej. Pomyśleliśmy trudno wybierzemy inna destynacje. Zapewne nam coś zaproponują albo zwrócą pieniądze, przecież to nie z naszej winy. Niestety odmówili wszystkiego. Zabrali kase i koniec tematu.Ppdobno to jedyne biuro w Polsce , ktore zaproponowalo wielkie Nic swoim klientom . Oczywiście pójdziemy z tym do sądu
Brak
Brak
Buro to totalna porażka - Zrezygnowałem z imprezy z uwagi na stan pandemii - w naszym hotelu był dostepny tylko NOCLEG !- totalny brak odpowiedzi. - A EXIM uparcie "hotel działa i przyjmuje gości" tyle że działa w warunkach obostrzeń sanitarnych i nie są dostępne wszystkie atrakcje czyli de'facto impreza nie jest zgodna z zawarta umową - a to - powinna zwalniać z opłat z tytułu rezygnacji - otrzymaliśmy wezwanie do zapłaty kosztów związanych z rezygnacją - prawie 90 % wartości całej wycieczki !!!. Sprawa znajdzie swój finał w Sadzie. ODRADZAM WSZYSTKIM WCZASY PRZEZ EXIM . Dziwi mnie też podejście Wakacje PL - obojętne, nie można nic zrobić itd.. - tracą klientów przez brak interwencji.
Brak
Brak
Dzień dobry, wykupiłem wycieczkę na Maltę z Exim Tours. Kłopotu zaczęły się na lotnisku bo biuro wykupiło u przewoźnika bagaż 20 kg a ja zapłaciłem exim za 32 kg (nadbagaż musiał zostać w kraju). Do dzisiaj biuro nie chce zwrócić różnicy w cenie. Na lotnisku w Malcie zero przedstawiciela, zero oznaczeń, tak jakbym przyjechał sam na własną rękę- szok, jeszcze się nie spotkałem z takim czymś, Podobnie w hotelu, brak rezydenta, nikt się nami nie interesował. Nie polecam
Brak
Brak
Tac Premier bardzo fajny hotel, obsługa bardzo miła. Rezydentka Pani Hania super.
Brak
Brak
Leciałam na Cypr z duszą na ramieniu, po przeczytaniu negatywnych opinii na tej stronie. Mam wrażenie, że 90% z nich wynika z gapiostwa i braku zaradności życiowej. Wszystkie warunki opisane są w umowie, których ludzie nie czytają. Wszelkie dokumenty potrzebne do wylotu dostałam na maila 2 dni przed wyjazdem. Po przylocie czekał przedstawiciel biura, który mówił po angielsku, ale nie wyobrażam sobie, żeby lecieć na wakacje za granicę i nie znać języka przynajmniej na podstawowym poziomie. Transfer z i na lotnisko odbył się punktualnie. W hotelu przyjęto nas przed rozpoczęciem doby hotelowej. Przed wyjazdem również otrzymaliśmy wszystkie potrzebne dokumenty, wydrukowane, bezpośrednio do pokoju. Jedyny minus to rezydent, który zjawił się trzeciego dnia pobytu. Poza tym wszystko zgodne z opisem. Dodatkowo chciałabym bardzo podziękować Panu Krystianowi i Jego Żonie z Bardzkiej we Wrocławiu, bez nich nie znaleźlibyśmy takich świetnych wakacji :)
Brak
Brak
Sprawna profesjonalna obsługa telefoniczna i mailowa. Uzyskałem natychmiastowe odpowiedzi na wszystkie pytania. Dobrze działająca Strefa Klienta na portalu biura.
Brak
Brak
Ostatni raz pojechałam z tym biurem. Jak można w XXI wieku proponować wyjazd na wakacje bez wykupionego bagażu rejestrowanego. Nikt nie jeździ na wakacje z torebką, tylko z walizką. Co prawda lot był rejsowy nie czarterowy, Rozumiem, Covid, mniej ludzi wyjeżdża ale to właśnie o tych nielicznych można było bardziej zadbać. Za bagaż musiałyśmy dopłacić na lotnisku po 170,-zł od osoby, o czym dowiedziałyśmy się dopiero przy odprawie. Wykupienie bagażu na drogę powrotną zajęło nam cały dzień, bo nigdzie nie można się dodzwonić. Kontakt z rezydentką żaden, zero reakcji. Nawet na sms-a, że prosimy o pilny kontakt nikt nie zareagował. Wykupiłeś wyjazd, zapłaciłeś to o resztę martw się sam turysto. Jestem bardzo zniesmaczona takim traktowaniem klienta. A wystarczyło tylko przy opisie oferty wyjazdu wyraźnie zaznaczyć, że do ceny wycieczki należy doliczyć dopłatę za bagaże i nie byłoby niemiłego zaskoczenia na lotnisku. Tak niewiele a jednak przez to, że zabrakło tej informacji nie były to wymarzone wakacje. Nauczka na przyszłość!! Z przykrością, ale nie polecam tego biura !!!!.
Brak
Brak
29 Dni do wylotu i nie mogę zmienić daty wylotu do Hurghady o 2 tygodnie bo minął 30 dniowy termin darmowej zmiany. To są zwykłe mendy, żeby 1 dzień miał taki wpływ. I teraz muszę oddać 30% wyjazdu za free bo nie mogę lecieć w tym terminie... 1800 zł pójdzie się **
Brak
Brak
Dno. Nie będę powielał opisu dotyczących odwołań wycieczki z przyczyn COVID za które biuro życzy sobie 50% całości kwoty. Mam nadzieję że biuro splajtuje. A ja chętnie zgnoje to towarzystwo w sądzie.
Brak
Brak
Porażka ..to mało powiedziane, Po przylocie do Burgas dowiedziałem się że będziemy mieszkać w innym hotelu - zero wyjaśnień - hotel miałem mieć 250m do plaży a był 1300m - codzienne spacerki. Rezydentka "umyła" ręce, wakacje.pl też (u nich kupowałem) a exim tours zero kontaktu, przeprosin - nic. Powołują się na "nieznaczne zmiany" niestety ceny hoteli różnią się znacząco. To była ostatnia wycieczka z nimi. Nie polecam a wręcz odradzam
Brak
Brak
Dramat. Wakacje zaplanowane do 7.09. Nagle 4.09. Otrzymałam uwaga SMS że jutrzejszego dnia mamy transfer na lotnisko. Malo tego nowy lot zaplanowany zostal ldo Wiednia zamiast Katowic A Wiedniu podstawiony autokar do Katowic tam kierowca dowiózl nas do stacji benzynowej i radz sobie sam a do Pyrzowic 30km trzeba bylo opłacić na własną reke taksówkę. Zero informacji po powrocie dlaczego taki przebieg wydarzeń, przeprosiny nic. Oczywiście mój prawnik już tym się zajmuje. Nigdy więcej wycieczek z tym biurem.
Brak
Brak
Biuro należy omijać szerokim łukiem. Nie wywiązuje się z warunków umowy. Miejsce w którym miałyśmy zakwaterowanie w hotelu (a byłyśmy na Teneryfie) mieściło się kilkanaście kilometrów od plaży, gdzie jedynie zapewniony w warunkach umowy bus hotelowy dowożący turystów do plaży zgodnie z umową zadecydował o tym, że ta wycieczkę wykupiłyśmy. Na miejscu okazało się jednak, że żadnego busa nie ma a dojazd do plaży w Playas de Las Americas jest z przesiadką. Zamiast wczasów miałyśmy więc obóz wędrowny. Te wycieczki zajmowały po 3 godziny dziennie w sumie plus wędrówki od przystanku do przystanku czy też hotelu. Na miejscu interweniowałyśmy, dzwoniłyśmy do biura podroży lub do wakacje.pl . W biurze Exim na początku po opisaniu problemu pracownik zasugerował możliwość zmiany hotelu, jednak spełzło to na niczym. Po powrocie złożyliśmy reklamacje jednak zostały one w całości odrzucone jednym zdaniem bez żadnego uzasadnienia. Biuro nie wywiązało się z warunków umowy i w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności za to. Zaznaczyć trzeba też, że po przylocie nie było żadnego rezydenta i musiałyśmy same na własną rękę dojechać autobusem z lotniska do hotelu. Jednym słowem firma krzak. Ich warunki umowy nie mają żadnego znaczenia bo i tak się z nich nie wywiązują. Biuro należy omijać szerokim łukiem. Jeśli ktoś chce więcej szczegółów proszę o SMS pod numer 607787678.
Brak
Brak
O tym że jadę z jakimkolwiek biurem podróży przekonałem się w momencie próby rezygnacji z wycieczki. Pani przetrzymała mnie dwa dni. By czas do imprezy skurczył się do 13 dni i opłata urosła do 3/4 kosztów wyjazdu. Koniec końców pojechałem. Wylot na własną rękę. W razie jakichkolwiek kłopot ( a o takie w czasach pandemii nie trudno) nie ma na kogo liczyć.. Przylot do Burgas I tu "opieka rezydenta cały czas na miejscu" nie istnieje. Po ładowaniu dostaliśmy od jakieś Bułgarki kartkę z telefonem do naszego rezydenta który kiedyś ma się pojawić w hotelu. Przywykliśmy do tego ze jesteśmy zdani na siebie . Pod koniec wyjazdy natknęliśmy się na naszą Panią rezydent. Pytam o rzeczy ważne jak o to o której autokar powrotny na lotnisko. Pani z wyraźnym grymasem fuknęła że wszystko jest w segregatorze po czym wyszła. Ręce mi opadły. Porażka
Brak
Brak
Najgorszy touroperator z jakim miałam do czynienia w swoim życiu. Zostaliśmy najpierw wprowadzeni celowo w błąd, zaliczkowany Cypr Północny, który zamknął się dla turystów nie podlegał bez kosztowej anulacji, choć loty zostały wstrzymane a hotel się zamknął, w tym samym czasie za wysoką dopłatą zamienili nam wylot na Cypr Południowy, w momencie wpłacenia całej kwoty kontakt się urwał, nikt się z nami nie kontaktował, nie można było się do nikogo dodzwonić, na maile nie odpowiadano bądź odpowiedzi przychodziły z dużym opóźnieniem, wykupiony dodatkowy bagaż okazał się bagażem kabinowym, wszystkie kosmetyki i inne przedmioty, które nie mogły znaleźć się w bagażu kabinowym zostały wyrzucone przez obsługę celną na lotnisku w Polsce, musieliśmy wszystko odkupić na miejscu po przylocie na Cypr, ponownie nie mogliśmy zabrać z powrotem do Polski więc zostały w hotelu...Po przylocie na Cypr okazało się, że w umówionym miejscu nikt na nas nie czeka, dodatkowo po przylocie byliśmy wszyscy kolejny raz testowani, nie było nikogo , kto się nami powinien się nami zaopiekować, nie wiedzieliśmy co się dzieje. rezydent pojawił się raz na 14 dni jak sprzedawał wycieczki..Hotel nie był zgodny z opisem, opisywana plaża nie była 300m a 600 i to pod wielka górę. Na koniec transfer na lotnisko i kierowca przyjechał grubo po wyznaczonym czasie.Exim nie powinien istnieć. Są nastawieni wyłącznie na wyciągnięcie pieniędzy i absolutnie nie są zainteresowani klientem. NIE POLECAM !!!
Brak
Brak
Dwa lata temu wpłaciliśmy z była dziewczyna zaliczki po 700zl x2 = 1400 na wyjazd do Tajlandii. Niestety nasz zwiazek się popsuł i chcieliśmy anulować wycieczkę nawet żeby biuro wzięło sobie zaliczki. Exim chciało 50% Kosztu wycieczki za anulacje. Jakaś paranoja, napislaismy wyjaśnienia do nich i myśleliśmy sobie dadzą spokój. Po dwóch latach gdzie nie miałem z była dziewczyna zadnego kontaktu dzwoni do mnie ze komornik zajął jej konto na kwotę 6tys zł. Nie dostała żadnego listu na rozprawę ani wezwania i ostrzeżeń od komornika. Wszystko było przeprowadzone po cichu.Była Dziewczyna prowadzi firmy i nie miała jak korzystać z kont bankowych to musieliśmy zapłacić to. Chcemy złożyć podważenie tego. Najgorsze biuro naciągaczy! Jeżeli ktoś miał tak podobnie to niech napisze na maila do Mnie (smakosz565@poczta.fm) połączmy siły!
Brak
Brak
Totalna porażka hotel napewno nie 4 GWIAZDKOWY BARDZIEJ KOMUNA
Brak
Brak
Cześć, Bylismy na Cyprze południowym i nie żałujemy! Hotel zgodny z opisem ! Prawdziwy komfort pobytu (dbali tez aby wszystkie restrykcje sanitarne były zachowane) Kupiliśmy wycieczkę przez wakacje.pl - super przepływ informacji ! Otrzymywalismy SMS aby sprawdzić skrzynkę mailową gdyz dostaliśmy od nich maila! Naprawdę bardzo fajny kontakt ;) Cóż test wykonaliśmy na własny koszt ale chociaz upewnilismy że jesteśmy zdrowi. Stać Cie na Cypr to i stac Cie na testy. Kto pisze te opinie poniżej?
Brak
Brak
Wykupiono wycieczkę, zapłacono zaliczkę, wykupiono również ubezpieczenie kosztów rezygnacji. W związku z ciąża 21 dzień przed wylotem okazało się że nie mogę lecieć, zgłosiliśmy to, okazało się że koszt rezygnacji ponad 50 procent ceny całej wycieczki, bo oni indywidualnie wyliczają koszty rezygnacji.Z ciekawości z mężem sprawdziliśmy ile kosztuje bilet na ten sam rejs i kosztował niecałe 400 zł za dwie osoby w dwie strony, przy tym że koszty rezygnacji 1400 zł, a cała wycieczka kosztuje 2200 zł. Oszustwo. Uważajcie na każdy punkt w umowie. Nie polecam.
Brak
Brak
Nigdy więcej z tym biurem! Porażka, brak merytorycznych odpowiedzi na pytania, na maila odpowiada banda jeleni, strata czasu i ciągła szarpanina
Brak
Brak