6,6 / 10

Opinie o biurze Exim Tours

Exim Tours

Ocena na podstawie 1561 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,1
    Ocena
    Organizatora

  • 6,2
    Ocena
    rezydentów

  • 6,8
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,9
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 10 / 10

    Przemek

    Pobyt: Marzec 2020

    Pojechaliśmy chwilę przed epidemią na Cypr Północny. Wybieraliśmy kierunek, kierując się wskazówkami MSZ i GIS. Hotel, pobyt bajka. W przeddzień wyjazdu spanikowany rząd wprowadził praktycznie bez uprzedzenia blokadę lotów. Exim zachowało się absolutnie profesjonalnie i wzorowo i wyjątkowo łamię swoje zasady i udzielam się w sieci. Zorganizowano nam ewakuację na południe, umieszczono w hotelu i załatwiono przeloty LOTem w ramach akcji. Adrian z Cypru, rezydent to skarb nie pracownik. Ten człowiek stawał na głowie, choć jego osobista sytuacja była 10x gorsza niż nasza w tej rzeczywistości. Utrzymajcie tego dzieciaka w firmie, bo warto. Zresztą biuro krajowe też pełna odpowiedzialność i komunikatywność. My jako turyści czuliśmy się uspokojeni i otoczeni opieką i za to dziękuję w sumie organizatorowi. Musiałem to napisać, bo tego rodzaju sprawdzian, chyba jest wielokrotnie bardziej miarodajny, niż ocena czy klauny na plaży odpowiednio się uśmiechały i czy drinki były wystarczająco zimne.

    Opinia dodana:
  • 1,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Krzysztof

    Pobyt: Styczeń 2020

    Byliśmy z Exim w Izraelu (hotel Be Club Eilat) w styczniu 2020. Exim nie wie co sprzedaje albo celowo wprowadza klientów w błąd. Oferta all inclusive wg. biura to zupełnie co innego niż to co otrzymacie w hotelu. Rezydentka jest tam za karę i wcale tego nie ukrywa wypowiadając się o kraju w którym przebywa. Nie wykazuje też zainteresowania turystami, których ma pod opieką ani też sprzedażą wycieczek fakultatywnych (choć to może akurat dobrze bo można je kupić za połowę ceny proponowanej przez Exim u lokalnego tour operatora). Hotel jest stary i wymaga remontu (jedynie ostatnie piętro jest odnowione). 90% klientów to lokalni turyści z dużymi gromadami rozwrzeszanych dzieciaków. Higieny brak - na stołówce lokalni turyści próbują jedzenie palcami albo łyżkami przeznaczonymi do jego nakładania (po czym odkładają je z powrotem do potraw), kaszlą bezpośrednio nad jedzeniem nie trudząc się zasłanianiem ust, na stołach i podłogach walają się resztki jedzenia a personel nie nadąża że sprzątaniem. Na plus można zaliczyć jedynie sam Eilat - jest warty zobaczenia (polecam wybrać się samemu lub z lokalnym biurem na zwiedzanie okolicy: czerwony kanion, pustynia, kopalnie króla Salomona, oceanarium, kibuce, itd. jest co robić przez cały tydzień. Odradzam jednak żeby robić to z biurem Exim...

    Opinia dodana:
  • 4,0 / 10

    Sławomir

    Pobyt: Marzec 2020

    Chciałbym dołączyć się do negatywnych opinii moich przedmówców. Mam wykupiony wyjazd na Cypr. W dniu kiedy w hotelu w którym mam zarezerwowany pobyt stwierdzono koronawirusa udałem sie do biura ustalić co dalej. Otrzymałem odpowiedź ze na chwilę obecną nie występują przeszkody w realizacji imprezy oraz ze jeżeli odstąpię od umowy ponosze koszty w wys. 2000 zł. Zaznaczam, że pełny koszt wyjazdu to ok. 3300 zł. Takim stanowiskiem zostałem wręcz zmuszony do wpłaty pozostałej kwoty bowiem wcześniej miałem wpłaconą jedynie kwotę zaliczki. Na chwilę obecną nie wiem czy kwota którą wpłaciłem zostanie mi zwrócona. Zastanawiam się czy stanowisko biura podróży nie nosi znamion oszustwa. Jak można ująć to inaczej wobec opisanej sytuacji.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Martyna

    Pobyt: Marzec 2020

    Autor nie dodał opinii tekstowej

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    Hubert

    Pobyt: Marzec 2020

    W tej wyjątkowej sytuacji Exim Tours pokazał swoje prawdziwe oblicze - NIE POLECAM, a wręcz ODRADZAM przyszłą współpracę z tym operatorem. Mamy wykupiony wyjazd do Egiptu w dniach 19-26.03.2020r. - mimo zawieszenia wszystkich lotów z jak i do PL, oraz informacji, że Egipt od dnia 19.03.2020r. zamyka granice dla przyjezdnych - Exim Tours nadal nie widzi podstawy do zwrotu pieniędzy za niezrealizowaną usługę... W uzasadnieniu decyzji czytamy, że nie będą już udzielać informacji w sprawie niezrealizowanych wycieczek, ponieważ mają ważniejsze sprawy na głowie.... - co za tupet - zanim kiedykolwiek zdecydujecie się gdzieś wyjechać z Exim Tours zastanówcie się 10 raty - dla porównania: TUI już w tamtym tygodniu, jeszcze przed decyzją rządu o zamknięciu granic, wysyłało mail'e do swoich klientów z info o możliwości rezygnacji z wykupionych wycieczek i o 100 % zwrocie uiszczonej zapłaty - po decyzji rządu moi znajomi otrzymali mail z TUI z prośbą o wskazanie nr konta do zwrotu - jak ktoś ma klasę to nie trzeba się u niego upominać o swoje, ale jak widać Exim Tours to inna (czyt. niższa) liga - raz wyrwanej kasy dobrowolnie nie odda - postępowanie niskie i nieopłacalne w dłuższej perspektywie - opinia idzie w świat i ciężko będzie ją zmienić, nawet niższymi cenami - RZENADA!!!

    Opinia dodana:
  • 2,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Katarzyna

    Pobyt: Sierpień 2020

    Również chciałam odwołać moją wycieczkę w tym biurze (zaplanowaną na okres wakacyjny) i mimo, iż zgłosiłam to niedługo po zawarciu umowy i wpłaty zaliczki, powiedziano mi że jeśli chcę zrezygnować to mogę, ale koszty rezygnacji to prawie trzykrotoność wpłaconej zaliczki! (i będą rosnąć!), bez żadnych opcji zmian itp. Jedyna opcja to rezygnacja i poniesienie kosmocznych kosztów. Naciągacze! Omijać szerokim łukiem. Nic nie robią sobie nawet z obecnej sytuacji epidemiologicznej. Może jakiś pozew zbiorowy by ich czegoś nauczył!

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Tadeusz Ratajczyk

    Pobyt: Marzec 2020

    Turystyczna mafia,zapłaciłem 17500pln.kupilemwdniu 21 luty,zrezygnowalem po 4 dniach......problem rozwój koronawirus ,mamy z żoną po 70 lat.sprawe oddałem do sądu,prokuratury a również do komisji europejskiej.Chcialem przesunąć termin,po pandemii.Totalny brak empatii....oszusci bardzo przestrzegam....wszystkich ludzi.

    Opinia dodana:
  • 1,5 / 10

    Monika

    Pobyt: Styczeń 2020

    Exim Tours sprzedaje hotele, zawyżając ilość gwiazdek. Kupiłam u nich wycieczkę na Cura Cao z pobytem w 4* hotelu, z all inclusive. Na miejscu okazało się, że hotel nie jest, ani nigdy nie był czterogwiazdkowy. Zawsze miał 3*, manager hotelu, był zdziwiony oszustwem Exim Tours. nie było tez all inclusive:( Reklamacja na razie wygląda tak, że Pracownik firmy Monika Hajduk napisała, ze w sumie przecież było fajnie, więc nie ma powodu do jakiejkolwiek reklamacji. Oczywiście idę do sądu. Dodam jeszcze, że miałam przesunięty lot z karaibów, o ponad dwie godziny. Nie było szansy, aby zdążyc na lot przesiadkowy z Amsterdamu do Krakowa. Zadzwoniłam do biura, co mam robić - usłyszałam od pracownika infolinii, żebym sobie poszukała w internecie pasującego lotu. Zdecydowanie szukajcie wycieczek w innych biurach !!!

    Opinia dodana:
  • 3,0 / 10

    Katarzyna

    Pobyt: Marzec 2020

    10 marca 2020 roku poleciałam na Maltę- tygodniowy urlop( chciałam zrezygnować , ale Exim nie widział zasadności rezygnacji- mimo pierwszych zarażeń na wyspie). Po informacji premiera o zamknięciu granic, kupiłam lot powrotny na 14 marca. Byłam szczesciarą, bo dla wielu Polaków już nie było miejsc . Dzisiaj zadzwoniłam do Exim, w sprawie zwrotu pieniędzy za lot i dowiedziałam się, ze mogłam czekać i niepotrzebnie wykupiłam lot !!!! Reasumując, exim zarobi na moim nieudanym i niezrealizowanym urlopie, bo na własny koszt wróciłam do domu , a Ryanair zwróci im pieniądze za lot , który się nie odbedzie

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    Klaudia

    Pobyt: Kwiecień 2020

    Wyjazd na Maltę na początku kwietnia. Pomimo sytuacji panującej w całej Europie biuro podróży usilnie utrzymuje, że wycieczki się odbędą. Nie interesuje ich, że na miejscu obowiązuje 14 dniowa kwarantanna dla wszystkich przyjeżdżających, która nie wiadomo jak długo potrwa, że jedna z osób się tam wybierających jest przewlekle chora (stwardnienie rozsiane i astma). Za rezygnację z wycieczki oczekują wpłacenia prawie połowy kosztów wyjazdu. To jest absolutnie niepoważne. Najpierw naciąga się ludzi i karze płacić, a potem w razie potrzeby i problemów finansowych będą się zwracać w stronę państwa. Nie polecam i już nigdy nie skorzystam ani ja ani nikt z moich znajomych z tego biura. Do tego obsługa wybitnie kiepska, która nie potrafi dokładnie nic wytłumaczyć i jak zdarta płyta powtarzają ciągle te same mało adekwatne argumenty.

    Opinia dodana:
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią