6,7 / 10

Opinie o biurze Exim Tours

Exim Tours

Ocena na podstawie 1493 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,3
    Ocena
    Organizatora

  • 6,3
    Ocena
    rezydentów

  • 6,9
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 7,0
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Exim Tours
  • Hiszpania Śniadania
    1 329 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Egipt All Inclusive
    1 139 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Cypr Śniadania i obiadokolacje
    1 479 zł 7 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Exim Tours

Opinie

 
  • 1,3 / 10

    Ewa

    Pobyt: Wrzesień 2019

    Nie polecam. Złożyłam reklamację na wycieczkę w Tunezji - pierwszej nocy nie było dla nas miejsca w hotelu, który rezerwowaliśmy rok wcześniej, o wysokim standardzie. Rezydent nieuchwytny, albo się spóźniał, albo nie pojawiał się wcale na umówione spotkania. Hotel, do którego nas zawieziono w nocy, po długim czekaniu na decyzję, gdzie nas odesłać, to był dramat - smród, brud, grzyb. W odmowie reklamacji napisano, że hotel zastępczy był również w wysokim standardzie, że rezydent potwierdził nam dopiero przedostatniego dnia zaistniałą sytuację na papierze i że oni w ogóle nic nie wiedzieli. Trudno, żeby mógł zrobić to od razu, bo się nie pojawiał, a jak się pojawił, byliśmy na wycieczce. Dodam, że w podobnej sytuacji było kilka innych rodzin, z innym miast.

    Opinia dodana:
  • 5,0 / 10

    Eryka

    Pobyt: Październik 2019

    Wszystko zgodne z opisem, tylko jedna bardzo ważna uwaga dotycząca rezydenta na lotnisku. Nie wszyscy potrafią porozumieć się w języku angielskim i nie wiadomo gdzie się kierować. Na lotnisku był przedstawiciel biura lecz tylko rozmawiał w języku angielskim i trzeba samemu sobie radzić. Z powodu braku opiekuna kierowca autobusu dowożącego do hoteli zostawił ludzi w nieznanym miejscu i pokazał w jakim kierunku mamy iść (dotyczy to trzech hoteli). Wszystkie osoby udające się do tych hoteli ( w tym osoby starsze i jedna niepełnosprawna ) musieli iść z bagażami ponad 500m po górę i szukać swojego hotelu i potem następna bariera w recepcji. Rezydentka na telefon była dostępna w każdej chwili i bardzo pomocna lecz brakowało tej wspaniałej osoby na lotnisku i podczas transportu do hoteli.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Mateusz

    Pobyt: Sierpień 2019

    NIE POLECAM!!! Odpowiedzią na złożoną reklamacje na hotel, było całkowite olanie sprawy. W skrócie, to ja jestem głupi, hotel był ok, a wczasy były tanie, więc jak mogę jeszcze żądać rekompensaty

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Magdalena

    Pobyt: Październik 2019

    Witam, Bardzo proszę o kontakt wszystkich osoby, które czują się w jakiś sposób pokrzywdzone przez biuro Exim Tours. Mam zamiar wytoczyć im sprawę w sądzie i szukam kontaktu z osobami pokrzywdzonymi. Bardzo proszę o kontakt 721 445 244. Z góry bardzo dziękuję

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    Grzegorz

    Pobyt: Lipiec 2019

    Nie polecam. Wprowadzanie w błąd klienta w związku ze zmianą rezerwacji. Przed zapłatą całości otrzymałem informację, że zmiana uczestników to koszt 200-300zł. Usiłując zmienić uczestników, ze względu na stan zdrowia dziecka (2 dni po zapłacie całości za wycieczkę), koszt zmiany wynosił już ponad 1200zł. Hotel, po zapłacie całości, traktował zmianę rezerwacji jako nową, takie było wytłumaczenie organizatora (Exim Tours). Ostatecznie byłem zmuszony zrezygnować z wycieczki i straciłem 50% wpłaconej kwoty.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Grzegorz

    Pobyt: Lipiec 2019

    Nie polecam. Wprowadzanie w błąd klienta w związku ze zmianą rezerwacji. Przed zapłatą całości otrzymałem informację, że zmiana uczestników to koszt 200-300zł. Usiłując zmienić uczestników, ze względu na stan zdrowia dziecka (2 dni po zapłacie całości za wycieczkę), koszt zmiany wynosił już ponad 1200zł. Hotel, po zapłacie całości, traktował zmianę rezerwacji jako nową, takie było wytłumaczenie organizatora (Exim Tours). Ostatecznie byłem zmuszony zrezygnować z wycieczki i straciłem 50% wpłaconej kwoty.

    Opinia dodana:
  • 6,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Maria

    Pobyt: Październik 2019

    Sama organizacja wyjazdu, transferu, komunikacja bardzo dobre. Wszystko popsuł zmiana hotelu w ostatniej chwili. Rozumiem, że to wina sieci hoteli a nie samego biura, niemniej w takim wypadku nie powinna mieć miejsca zmiana na gorsze warunki niż wybrane przez klienta pierwotnie. Niestety tak było ????

    Opinia dodana:
  • 5,3 / 10

    Andrzej Cierocki - Wejherowo

    Pobyt: Wrzesień 2019

    Miałem podobne przygody z kartą pokładową, jak Pani Kołakowska. Pod koniec września przebywałem w miejscowości Blanes. W biurze podróży, zostałem poinformowany, że kontakt z Paniami rezydentkami wyłącznie telefoniczny oraz, że kartę pokładową na lot powrotny otrzymam dopiero na dzień przed wylotem w recepcji, co przyjąłem z niepokojem. Pani Monika (rezydent) potwierdziła , że dzień przed wylotem karta po południu powinna być już w recepcji. W tym dniu zjawiłem się w recepcji hotelowej około godz. 17.30 i ku mojemu zdumieniu okazało się, że mojej karty pokładowej w recepcji nie ma. Zdenerwowałem się bardzo, ponieważ następnego dnia, kiedy był wylot musiałem opuścić hotel do godz.11. Próbowałem się skontaktować z Paniami rezydentkami, ale nie odebrały telefonów. Wysłałem również SMS. Pani Monika oddzwoniła po około godzinie. Po czym przekazałem telefon recepcjonistce, której Pani rezydent przekazała informację, że za parę minut moja karta pokładowa zostanie wysłana mailem do recepcji, wróciłem do recepcji po pół godzinie z pełnym przekonaniem, że będę mógł w końcu odebrać moją kartę. Byłem zaszokowany, kiedy dowiedziałem się, że karta w dalszym ciągu nie dotarła. Znowu próbuję się skontaktować telefonicznie z Panią Moniką, ale nie odebrała. Następnie, wysłałem powtórnie SMS o braku karty. Czekałem na odzew Pani rezydent do godz.22.30, niestety nie doczekałem się. Wtedy, zdecydowałem się na kontakt z numerem alarmowym do Polski. Pani, która odebrała telefon poprosiła o mój numer rezerwacji oraz o adres mailowy recepcji hotelowej. Obiecała, że za chwilę wyślę moją kartę pokładową na ten adres. Przy okazji dowiedziałem się, że moja karta pokładowa została wysłana na mój adres mailowy o czym nikt mnie wcześniej nie poinformował. Rzeczywiście, ku mojemu szczęściu karta już była. Pani, która obsługiwała numer alarmowy, zachowała się etycznie. Niestety, w odróżnieniu od Pań rezydentek. Zamiast po promenadzie spacerowałem mocno zdenerwowany w pokoju. Nie mogę też zrozumieć, jak można informować klienta, że karta zostanie dostarczona do recepcji na dzień przed wylotem, a wysyła się na jego adres mailowy, bez poinformowania o tym. Szkoda, ponieważ sam pobyt pomijając tą przykrą sytuację był bardzo udany. Ale, w takiej sytuacji, jeżeli w przyszłym roku się wybiorę się do Hiszpanii, to nie przez biuro EXIM. I prawdopodobnie już nigdy nie skorzystam z usług EXIM-u. Tym bardziej, że złożyłem skargę do biura w tej sprawie. Minęło ponad dwa tygodnie i żadnej odpowiedzi, a nawet słowa ?przepraszam". To świadczy wystarczająco o tej firmie.

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    Szymon

    Pobyt: Październik 2019

    Brak zagwarantowanego transferu z i na lotnisko. Brak kontaktu z rezydentem po wylądowaniu. Na własny rachunek, bez żadnej pomocy ze strony rezydenta i żadnych informacji od niego zamówiliśmy taksówkę żeby dojechać do hotelu. Brak zainteresowania przybyłymi klientami. Biuro podroży Exim Tours ma niewłaściwe osoby jako rezydenta. Zamiast odpoczynku od samego wylądowania dużo niepotrzebnych nerwów.

    Opinia dodana:
  • 3,0 / 10

    Wiesław

    Pobyt: Wrzesień 2019

    Wróciłem z Tunezji w październiku 2019. to co przeszedłem dzięki temu że wybrałem biuro Exim to horror. Trzeba sprawdzić biuro ja tego nie zrobiłem choć jestem zawsze ostrożny i to był mój błąd za który przepłaciłem zdrowiem. Rezydent nie było praktycznie figurował ale kontaktu zero biuro nie odpowiada na telefony cena z Tunezji do Polski 8 zł minuta dzwoniłem lecz nikt nie odpowiadał to biuro nie powinno istnieć. Wystąpiłem do Wojewody mazowieckiego o zabranie koncesji i jeszcze napisałem gdzie się tylko dało bo naprawdę to nie jest biuro to banda ludzi którzy nie interesują się losem osób których wysłało na własne życzenie poza granicę ale wszystko ma swoje granice. ODRADZAM WSZYSTKIM.

    Opinia dodana:
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią