Czegoś takiego nie można nazwać organizatorem wycieczki, dzisiaj jesteśmy ostatni dzień na Krecie, a wyjazd od samego początku niezorganizowany, na dzień dobry po przylocie hotel nie widział naszej rejestracji, Wow po 2 h o 3 nad ranem dostaliśmy pokoje, rezydent nie wiele nam pomógł, po telefonie stwierdził, żeby go nie budzić, bo o 5 rano musi wstać. Hotelu nie opisuje, bo szkoda słów, dla mnie nie powinien być dopuszczony do ruchu turystycznego, masakra, ale to znieśliśmy, bo w hotelu tylko s
Nigdy nie skorzystam z oferty Exim Tours!!!! Zgadzała się tylko odległość do morza.
Nie polecam tego biura podróży,samolot opóźniony na lotnisku bieganie i szukanie kogoś kto nas odbierze, po pol godziny chodzenia i szukania dostaliśmy informacje, że mamy iść na autobus nr.,autobusu nie było, czekaliśmy pol godz. aż autobus z bardzo nieuprzejmym kierowca podjechał do hotelu , dojechaliśmy zmęczeni, głodni o godz.1 rano w hotelu nic na nas nie czekało , zostało się tylko położyć i spać.
Biuro z zerową obsługa klienta, nie pozwala na dokupienie dodatkowego bagarzu wczesniej niz na lotnosku gdzie jest to po wyższej cenie. Brak informacji o braku możliwosci dokupieniu bagażu. Zlecenie zlozone tydzien przed wylotem a mimo to nie da sie nic zrobic???
Katastrofa kontakt telefoniczny. Ludzie bez podstawowej wiedzy plus błędy w biletach typu Pan Urszula... Pani Łukasz co potem trzeba prostować na lotnisku bo w biurze już sobie ne radzą z wystawieniem nowych dokumentów bo już zostały zapisane i przekazane dane w systemie. Druga masakra mimo próśb miejsca w samolocie rodzina 2 dor 3 dzieci porozrzucana że było trzeba prosić ludzi by najsarsze dziecko nie siedziało samo. Na miejscu brak rezydenta trzeba szukać po lotnisku w jaki autobus wsiąść
Odradzam. Zmienili nam hotel na dwa dni przed przylotem. naszym zdaniem dopuścili się poważnego nadużycia. hotel, do którego mieliśmy lecieć napisał, że biura podróży od dawna były poinformowane, że hotel nie przyjmuje turystów. Także organizator celowo wystawił lepszy hotel w ofercie, a doskonale wiedział, że nikogo nie będzie mógł w nim zameldować. Reklamacja już poszła. Sprawa zapewne się skończy w sądzie. Osoby, które chcą dołączyć do pozwu zbiorowego proszę pisać: pozew.zbiorowy.exim@o2.pl
Nie polecam tego biura! Rezydenta nie widzielismy na oczy, po przyjezdzie do wykupionego hotelu okazalo sie, ze nie ma naszych rezerwacji, jak i innych 4 osob! Zadnych informacji do drugiego dnia wakacji co wiaze sie ze strata jednego calego dnia, musielismy sie przenosic do innego hotelu na wlasna reke. Stres i nerwy. To byl pierwszy i ostatni raz z tym biurem.
Costa Brawa- Lloret de Mark , obsługa tej wycieczki była niespotykanie profesjonalna, rezydentka Pani Lidia ( Polka) przemiła , przejmująca się turystami , zadbała o zorganizowanie atrakcji , zwiedziliśmy prawie całe wybrzeże z polskim przewodnikiem. Bardzo dziękuję na pewno tam wrócę . Pozdrawiam Panią Lidię.
NIE POLECAM Exim Tours. Egipt maj 2022r. Oferta biura jest niezgodna z tym co się dostaje na miejscu. Procedura reklamacyjna jest, ale Exim Tours jej nie przestrzega, reklamacje z góry są skazane na odmowę z uzasadnieniem typu NIE BO NIE. Jeśli chcecie mieć święty spokój i udane wakacje to jak najdalej od Exim. Brak słów!
Ja nie mam zastrzeżeń, mimo że nam hotel zmienili. Na szczęście na lepszy z lepszymi widokami. Kontakt z rezydentem spoko, ale nie mieliśmy potrzeb. Transfer z lotniska był, wysyłka kart pokładowych odpowiednio wcześniej. Przerażona byłam wcześniejszymi opiniami, jednak moje obawy były niepotrzebne.
10/10 Świetny przedstawiciel biura Artur. Zawsze możecie na niego liczyć. Jesteście pod opieka 24/h Dzięki Artur ❤️
Po przybyciu ok 4 rano na lotnisko okazało się że nasz lot o 7:10 z EasyJet został odwołany. Numer alarmowy nie działał - połączenie przerwane. Po dodzwonieniu się do koordynatorki zostaliśmy poinformowani, że to nie jest ich wina i mamy sobie sami radzić, a za koszty biletów, które musieliśmy sobie sami kupić za 500 EUR u innego przewoźnika też nie będą zwracali. NIE POLECAM
Zarówno przy rezerwacji jak i podczas pobutu na miejscu wszystko było jak bardziej w porządku.
Hotel Moderna Albatros Masakra !!! Zostaliśmy okradzeni . Po zgłoszeniu w recepcji i poinformowaniu rezydenta przyjechał rezydent i obiecał się zająć wspomnianą sprawą wyznaczając termin następnego spotkania. Na wyznaczone spotkanie się nie stawił podobnie jak na kilka następnych w przeciągu trzech dni . Na trzeci dzień przybył jego przełożony który wspólnie z nami wypełnił kartę reklamacyjną i wysłał ją do Polski i kazał się kontaktować. Przez ponad miesiąc dzwoniłem. Bezskutecznie. Złodzieje
Biuro słabe. Brak opieki rezydenta jakiegokolwiek ( w warunkach pisze ze biedzie polski) Transfer z lotniska do hotelu slaby. Zostawili nas na przystanku autobusowym dwie przecznice od hotelu i trzeba było samemu łazić z bagażami po ulicach i szukać hotelu. Brak wycieczek fakultatywnych, brak informacji w hotelu o rezydencie. Brak informacji o powrocie do kraju. Telefon na infolinie i wypytywanie o dane które powinnam dostać.
Wszystko było zgodne z ofertą polecam z czystym sumieniem!
Zdecydowanie odradzam współpracę. Zmienili nam hotel na 2 dni przed wycieczką. Celowo dopłacaliśmy za lepszy standardem hotel, mimo to został on zmieniony na zupełnie inny i to w innym mieście. Wycieczka była zakupiona kilka miesięcy wstecz. Jesteśmy zawiedzeni i NIE POLECAMY!!!
Ostatni raz z tym biurem!!! Klienta mają gdzieś. Przylatujesz w środku nocy tak naprawdę w drugim dniu pobytu a hotel opuszczasz rano ostatniego dnia. BUlisz za wycieczkę kokosy a oni do maxa skracają Ci pobyt. HURGHADA. Kiedyś to uważałem że to biuro jest OK no niestety czasy się zmieniły. Wiele razy latałem i potrafili zorganizować przylot w ciągu dnia i odlot popołudniu. Człowiek ze spokojem korzystał z wakacji. Teraz to partyzantka nie biuro.
Biuro Exim nie zadbało o odbiór z Lotniska w Podgoricy.Po niepotrzebnym stresie i straconym czasie na oczekiwanie udało Nam się dodzwonić na infolinie.Po próbie zorganizowania tranzytu (niestety nieudanej ) finalnie poproszono Nas o zabranie Taxi.Musieliśmy zabrać rachunek ,celem zwrotu.Następnego dnia pieniądze były na koncie.Jednak dwukrotna próba otrzymania zwrotu pieniążków za wykonane połączenia telefoniczne i transfer danych (Czarnogóra poza UE)biura już nie interesuje.Niesmak pozostał .
nie polecam tego biura wysylaja ludzi na wakacje rejsowym ryanairem z bagazem podrecznym.