6,6 / 10

Opinie o biurze Exim Tours

Exim Tours

Ocena na podstawie 1564 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,1
    Ocena
    Organizatora

  • 6,2
    Ocena
    rezydentów

  • 6,8
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,9
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 1,5 / 10

    Monika

    Pobyt: Styczeń 2020

    Exim Tours sprzedaje hotele, zawyżając ilość gwiazdek. Kupiłam u nich wycieczkę na Cura Cao z pobytem w 4* hotelu, z all inclusive. Na miejscu okazało się, że hotel nie jest, ani nigdy nie był czterogwiazdkowy. Zawsze miał 3*, manager hotelu, był zdziwiony oszustwem Exim Tours. nie było tez all inclusive:( Reklamacja na razie wygląda tak, że Pracownik firmy Monika Hajduk napisała, ze w sumie przecież było fajnie, więc nie ma powodu do jakiejkolwiek reklamacji. Oczywiście idę do sądu. Dodam jeszcze, że miałam przesunięty lot z karaibów, o ponad dwie godziny. Nie było szansy, aby zdążyc na lot przesiadkowy z Amsterdamu do Krakowa. Zadzwoniłam do biura, co mam robić - usłyszałam od pracownika infolinii, żebym sobie poszukała w internecie pasującego lotu. Zdecydowanie szukajcie wycieczek w innych biurach !!!

    Opinia dodana:
  • 3,0 / 10

    Katarzyna

    Pobyt: Marzec 2020

    10 marca 2020 roku poleciałam na Maltę- tygodniowy urlop( chciałam zrezygnować , ale Exim nie widział zasadności rezygnacji- mimo pierwszych zarażeń na wyspie). Po informacji premiera o zamknięciu granic, kupiłam lot powrotny na 14 marca. Byłam szczesciarą, bo dla wielu Polaków już nie było miejsc . Dzisiaj zadzwoniłam do Exim, w sprawie zwrotu pieniędzy za lot i dowiedziałam się, ze mogłam czekać i niepotrzebnie wykupiłam lot !!!! Reasumując, exim zarobi na moim nieudanym i niezrealizowanym urlopie, bo na własny koszt wróciłam do domu , a Ryanair zwróci im pieniądze za lot , który się nie odbedzie

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    Klaudia

    Pobyt: Kwiecień 2020

    Wyjazd na Maltę na początku kwietnia. Pomimo sytuacji panującej w całej Europie biuro podróży usilnie utrzymuje, że wycieczki się odbędą. Nie interesuje ich, że na miejscu obowiązuje 14 dniowa kwarantanna dla wszystkich przyjeżdżających, która nie wiadomo jak długo potrwa, że jedna z osób się tam wybierających jest przewlekle chora (stwardnienie rozsiane i astma). Za rezygnację z wycieczki oczekują wpłacenia prawie połowy kosztów wyjazdu. To jest absolutnie niepoważne. Najpierw naciąga się ludzi i karze płacić, a potem w razie potrzeby i problemów finansowych będą się zwracać w stronę państwa. Nie polecam i już nigdy nie skorzystam ani ja ani nikt z moich znajomych z tego biura. Do tego obsługa wybitnie kiepska, która nie potrafi dokładnie nic wytłumaczyć i jak zdarta płyta powtarzają ciągle te same mało adekwatne argumenty.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Kinga

    Pobyt: Marzec 2020

    Szczerze odradzam i nie polecam. Z "tym biurem" mialam okazje leciec na cypr. Totalny brak organizacji. Rezydent nie widoczny, mam wrazenie ze ta Pani nie istnieje.. Poza wiadomoscia sms w drugi dzien pobytu "ze wita i jest do dyspozycji" sie skonczylo. Bilety na powrot otrzymalismy dopiero gdy sie Pani przypomnielismy. Pytajac o ktorej jest przewidziany transfer na lotnisko otrzynalismy odp ze Pani nie ma informacji. Naprawde ??! Pierwszy raz Pani milala doczynienia z organizacja transferu? I ciezko to przewidziec? Wysylajac pytanie czy ze wzgledu na pandemie koronawirusa nasz lot sie odbedzie- nie uzyskalismy zadnej odpowiedzi!! Juz mniejsza o nas.. Bo jestesmy osobami mlodymi i troche obeznanymi w temacie podrozowania - ale na wlasna reke, wiec ten wyjazd z jakim kolwiek biurem byl ostatnim.. Bardziej chodzi o osoby starsze ktore byly w grupie i takie z dziecmi- chaos totalne zagubienie, brak informacji...

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Halina

    Pobyt: Kwiecień 2020

    Wykupiłam wycieczke na początek kwietnia chcialam przełożyć wyjazd na inny termin z powodu zaistnialej sutuacj poinformowano mnie że jest taka możliwość ale mam dopłacić 2 000 zł za wyjazd na takich samych zasadach. Powiedziano mi że ewentualnie moge zrezygnować z wyjazdu ale musze ponieść koszty w wysokości 2 900 zł. To jest jakaś kpina najpierw mówią w biurze że w razie rezygnacji obowiazuje mnie zryczałtowana forma zależna w którym dniu odstepuje od umowy a nastepnego dnia dowiaduje sie od Pań, że jednak mnie to nie dotyczy że zamiast 1 100 zł mam zostawić w biurze 2 900. Nie kompetentni ludzie.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Mariola Sater

    Pobyt: Marzec 2020

    Narażają życie i zdrowie swoich klientów w dobie pandemi. Zamkniete granice i przymusowa kwarantanna nic dla nich nie znaczy. Nie chcą zwrócić pieniędzy i ostrzegam przed tym biurem. To najgorsze biuro z jakim miałam do czynienia

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Mariola Sater

    Pobyt: Marzec 2020

    W związku z tym że nie mogę dojść z państwem do porozumienia piszę tutaj publicznie aby ostrzec ludzi przed Waszym biurem . Ludzie wystrzegajcie się podróżowania z tym biurem, narażają Was celowo na utratę życia i zdrowia dla paru groszy . W związku z ogłoszoną pandemią dotyczącą Koronowirusa przez Światową Organizację Zdrowia i art.47 ustawy 4 proszę o możliwość rezygnacji z wycieczki , która miała się odbyć w dniach od 13.03-16.03 2020 na Maltę i proszę o zwrot 100% poniesionych kosztów . Sytuacja w miejscu docelowym czyli epidemia koronowirusa oraz ogłoszona pandemia , uprawnia mnie do tego w pełnym tego słowa znaczeniu . Nadmieniam też że prowadzę Gabinet Kosmetyczny i wykonuję zabiegi z medycyny estetycznej a to w przypadku mojego zakażenia Koronowirusem , naraziłoby mnie i wielu ludzi na utratę życia i zdrowia. Zatrudniam dwóch pracowników , którzy stracili by możliwość zarabiania a ja w przypadku przymusowej kwarantanny , poniosłabym bardzo duże straty finansowe a moi klienci byliby narażenia na utratę zdrowia . W związku z powyższym żądam całkowitego zwrotu 100% poniesionych kosztów , do czego uprawnia mnie ustawa i ogłoszona pandemia . Nadmieniam też że granice zostały pozamykane zgodnie z zarządzeniem rządu , nie miałabym możliwości powrotu do Polski a w sytuacji powrotu , który nie byłby możliwy, musiałabym odbyć przymusową kwarantannę a mam dziecko, rodzinę i jestem w strefie podwyższonego ryzyka, gdyż pracuję w branży usług kosmetycznych i mam ciągły kontakt z ludźmi Dodatkowo powołuję się na SPEC Ustawę która w art. 1 wyraźnie mówi" Projektowana ustawa, jak wskazano w art. 1, określa "zasady i tryb zapobiegania oraz zwalczania zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej u ludzi, wywołanej tym wirusem, w tym zasady i tryb podejmowania działań przeciwepidemicznych i zapobiegawczych w celu unieszkodliwienia źródeł zakażenia i przecięcia dróg szerzenia się tej choroby zakaźnej". W przypadku negatywnego rozpatrzenia żądania zwrotu pieniędzy , sprawę kieruję do Sądu i będę żądała dodatkowo odszkodowania i zadośćuczynienia Numer rezerwacji 622466449

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Paulina

    Pobyt: Kwiecień 2020

    Najgorsze biuro z jakim miałam styczność. W dobie kryzysu, pandemii i realnej groźby utonięcia w kwarantannie biuro uparcie twierdzi, ze nie ma przesłanek do odwołania wycieczki. Brak odpowiedzialności. Nie polecam, wybierzcie TUI albo inne biuro ale nigdy Exim Tours!

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    Andrzej

    Pobyt: Luty 2020

    Hotel nie spełniał warunków umowy. Napisałem reklamację i dostałem w ramach reklamacji bon do wykorzystania w biurze o wartości 100 zł. Skandal. Nie polecam tego biura.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Andrzej Marciniak

    Pobyt: Luty 2020

    Hotel nie spełniał warunków umowy. Napisałem reklamację i dostałem w ramach reklamacji bon do wykorzystania w biurze o wartości 100 zł. Skandal. Nie polecam tego biura.

    Opinia dodana:
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią