Nigdy z biurem podróży EXIM. Nie ponoszą odpowiedzialności za nic!!! Zapowiedziany Lot o godz. 20:50 dnia 08.06.2023 r. obył się 10.06.2023r. Zero kontaktu z biurem, brak jakiejkolwiek informacji, nikt nic nie wie. Przeżyliśmy traumę z dziećmi siedząc i śpiąc na lotnisku. Podejście do klienta poniżej zera. Ten kto chwali biuro albo jest podstawiony, albo miał farta że nic się nie wydarzyło. Skargo zgłoszona także do Urzędu Marszałkowskiego.
Wczasy wykupiliśmy w listopadzie w 2022 r do hotelu Diana Beach w Zarzis ( kontynent) Po przylocie do Tunezji rezydent poinformował nas że nas hotel jest zamknięty i jedziemy do hotelu DAR DJERBA Zahra na wyspę Djerba. Mimo naszego sprzeciwu nic to nie dało. Hotel w którym nas zakwaterowano to pomyłka. Brud, smród, braki jedzenia itd. Pisaliśmy e - maile do Exim Tours aby nas przeniesiono i nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi. To nie był wymarzony urlop a horror i odliczanie dni do powrotu.
Beznadziejny hotel i tak samo beznadziejna obsługa klienta. Pani z obsługi: ""Niestety nie każdy hotel spełnia oczekiwania wszystkich klientów, dlatego zawsze zachęcamy do czytania opinii przed zakupem. Niestety na odległość nie jestem w stanie pomóc. Sytuację należy rozwiązać na miejscu a jeśli się nie uda, napisać reklamację w tej sprawie. " Zasadniczo, jakby tego biura nie było. Równie dobrze możnaby wyjechać przez Booking, dużo lepszym zapewne skutkiem. Nędzny hotel, nędzne biuro.
Wszystkie tematy związane z organizacją naszej wycieczki do Grecji - super. w 100% polecam.
Biuro nie powinno wogóle istnieć.... Na reklamację odpowiedź tylko negatywna, bez uzasadnienia. Rzecznikowi Konsumenta odpowiedzieli podobnie. Sprawa zakończona w sądzie. Spędziliśmy 30 godz na lotnisku z małymi dziećmi (3 i 8 lat). Wg. EXIM powinniśmy czekać dłużej bo lot został opóźniony o dwie doby!!!! Na moje 20 wykonanych telefonów nikt nie powiedział o której lot i czy wogole się odbędzie. Jak problem to zostajesz SAM !!! Wspomnę, że z innych biur podrózy dostali zamiany terminu lub zwroty
Dzięki rezydentowi - Ahmedowi nasze nie miłe przygody w hotelu Akassia Swiss Resort zostały nam zadośćuczynione. My machnęliśmy juz ręką, a ten walczył do końca jak lew w naszym imieniu z dyrekcją hotelu i załatwił nam gifty od nich w ramach rekompensaty. Ahmed jesteś wielki! Dziękujemy za Twoją pomoc.
Wakacje starannie zaplanowane i kompletnie nieudane! Stracone pieniądze i zdrowie. Zostaliśmy pogryzieni przez pluskwy w brudnym hotelu. Cały pobyt bez wychodzenia na słońce ani kąpieli w basenie. Żałujemy, że nie można tu zamieścić zdjęć. Swoich praw musimy dochodzić na drodze sądowej. Absolutnie nie polecamy współpracy z tym biurem podróży!!!
To biuro to wielka pomyłka,nie korzystajcie z oferty.Oferuja cuda ale przed przed wpłaceniem pieniędzy,po wpłacie za wakacje przysyłają infe że ucinają ofertę np usunięcie przekąsek.icj tłumaczenie nic nie wnosi tak ma być i koniec(oszustwo i złodziejstwo) Zero zainteresowania.Ludzie nie korzystajcie z ich usług,jest wiele fajnych biur które dbają o klient
Transfer z lotniska masakra autobus nie poczekał pojechał bez nas. Zobaczymy co hedzie dalej
Exim Tours totalna porazka. Bylem z EXIM toursna Teneryfie na dzien dobry brak rezerwacji w hotelu po przedstawieniu dokumentœw.Tel do biura czynny tylko do 20 tejTel alarmowy wyjasnil,ze rezerwacja poszla do centrali na Majorke,a nie naTeneryfe.0 kontaktu z rezydentem nie odbiera telefonow,dopiero interwncja rezydenta z polnocy poskutkowala i dowiedzielismy sie kiedy mamy transfer nalotnisko ODRADZAM EXIM TOUR a bylem z dwojka dzieci O zainteresowania rezydenta bylismy pozostawieni sami sobie.
Wybrałam się z tym biurem na wymarzone wczasy na Cypr. Moim kryterium przy wyborze było hotel z basenem krytym,ponieważ to był kwiecień,i bliskość plaży . Na miejscu okazało się ,że basen jest BEZ WODY. Bereja by tego nie wymyślił. Nie uznali reklamacji. Oszustwo, jawne oszukiwanie klientów. Nie sprawdzają hoteli.
pobyt w Bułgarii był niezwykle udany. Zawdzięczamy to zwłaszza opiece jaką zostaliśmy otoczeni przez Panią rezydent Panią Anię.Ta cudowna osoba , uśmiechnięta i profesjonalna rezydent zaoferowała nam wspaniałe wycieczki które były strzałem w 10. O kazdej porze dnia i nocy można było skontaktować się z Panią Anią a ona słuzyla nam pomocą np zakup leków w aptece.Pani Ania jest najlepsza!!!Dziękujemy.Magda i Zenek
Po przeczytaniu niepochlebnych opinii na fb i tutaj tylko czekałam na jakąś potyczkę. A tu miła niespodzianka. Lecieliśmy na drugi koniec świata z dwójka małych dzieci. Bałam się ze coś będzie nie tak z transferem, spóźnimy sie na lotnisko, bo widziałam sporo takich komentarzy. Przez cały pobyt wszystko było ok, był prywatny transfer, który nas zawiózł do hotelu i z hotelu na lotnisko. Wszystkie dokumenty dostałam na panelu klienta. Jestem zadowolona i na pewno tam wrócę
koszmar jakiś, hotel graniczył z dwoma czynnymi placami budowy! Od rana do wieczora młoty pneumatyczne, piły, wiertarki! zrezygnowałem w drugim dniu pobytu. W ogólnych warunkach uczestnictwa biuro ukryło zapis o "rozbudowie infrastruktury" przez osoby trzecie, na co biuro nie ma wpływu. Niedozwolone kaluzule w umowie. Odradzam stanowczo!
Unikajcie tego biura dużym łukiem. Opłaciłem cały pobyt swój i żony. Niestety z przyczyn zdrowotnych żony musiałem zrezygnować z wakacji 56 godzin przed wylotem. Zero zwróconych środków - trudno, ale żeby nie pozwolono polecieć na wakacje innym osobom, które nawet zdecydowane były na zapłatę za bilety samolotowe, to jest szok. Złodziejstwo. Ale kartę do rezygnacji otrzymałem ekspresowo.
przedstawiam opine o wyjezdzie do Bułgarii hotel i warunki były bardzo dobre ale obsluga rezydenta poniżej krytyki na piersze spotkanie spóznila sie dwa razy i czekalismy ponad 2h przy próbie uzyskania jakies informacji oapowidz była ma tyle horeli i nie mogę się panstwem zajć w dniu wyjazdu nie mogla powiedzieć o której jes transfer na lotnisko brak jakichkolwiek informacji na tablicy ogloszeń . Rezydentką była pani Greta w ZŁotych Piaskach wczasy byłem w hotelu Bonita w 2706 - 0607.2023
Bylam w czerwcu z rodziną z Bułgarii, bardzo polecam Exim Tours jako organizatora wczasów. Wszystko na czas wysłane- karty pokładowe oraz voucher. Po wylądowaniu w Burgas czekał nas polski przedstawiciel z Exim tours, który wszystko wyjaśnił i pokierował do autobusu, a także przekazał informacje o spotkaniu z rezydentem. Odwiedził nas rezydent Artur polecam, wszystko na czas załatwił . Również karty pokładowe i transfer na lotnisko na powrót wszystko o czasie.
Wszytko ok, z wyjątkiem opieki rezydenta z biura Eximtours. Rezydent nie był obecny na lotnisku po przylocie samolotu. W środku nocy nie wiedzieliśmy gdzie szukać naszego autobusu, ani o które godzinie odjedzie. Pytaliśmy na ogólnej informacji lotniska - odpowiedź: trzeba czekać - na razie nie wiadomo jak długo. Nikt nas nie pokierował. Pani z okienka, z logiem Eximtours, odznaczyła tylko, że jesteśmy i zamknęła okienko. Kto nie zna języka, nie poradziłby sobie.
Dzisiaj wróciliśmy z Majorki, pobyt sam w sobie uważam za bardzo udany. Organizacyjnie gdzie tak naprawdę chodzi o transfer z lotniska do hotelu dramat. Po przylocie na miejsce z dwójką małych dzieci, postępując zgodnie z informacją z smsa z czym spotykam się poraz pierwszy, nie mówiąca po polsku Pani, potwierdzając naszą obecność dosłownie zamknęła nam okienko przed nosem i kazała kierować się do głównej informacji. Tam usłyszeliśmy żeby czekać, nie są wstanie powiedzieć nam ile. Nie polecam.
Dramat przez duże D zero informacji.Na lotnisku musieliśmy dopłacać za bagaże A w innych biurach nigdy ( te same torby) reklamacja zgłoszone 1 m-c temu bez odpowiedzi ??? Zmiany warunków i brak rekompensaty NIGDY WIECEJ