Ja byłam z rodzicam w tym roku w kwietniu w Tabie z Exim Tours w hotelu Mariott. Cały pobyt wspominam bardzo miło. Hotel piękny z bujną zielenią wokół, super basenem i plażą.Obługa bardzo miła. Rezydent Emad sympatyczny i pomocny w każdej sytuacji. Napewno jeszcze kiedys tam pojadę. Polecam
Wyjazd 7-14.09 z Eximem do Hurgady (dokładniej, do Safagi), wszystko tak jak miało być, hotel taki jaki miał być, pokój zlokalizowany idealnie, widać, że biuro dostaje dobre pokoje. Samolot odleciał punktualnie, w czasie lotu naprawdę dobry catering, na miejscu żadnych wątpliwości gdzie iść, gdzie wsiąść, jak dojechać. Wycieczki Kair i Luksor organizowane przez Exim, chociaż trochę droższe niż u lokalnych firm, na wysokim poziomie, polscy przewodnicy się sprawdzali, do tego było naprawdę bezpiecznie. Rezydentka miła, ale moj kontakt ograniczyl się do spotkania informacyjnego - nic więcej nie potrzebowałem :). Polecam! Oferta warta swojej ceny, ale warto poświęcić kilka chwil i wybrać naprawdę dobry hotel.
Byłem na Majorce z tym operatorem i ogólnie jestem zadowolony. Jedynie opieka rezydenta to trochę fikcja.
ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ODREADZAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! opłacone 7 dób w hotelu skurczyło się do niepełnych 6.. mieliśmy wracać w sob o 16 lecz 2 niecałe 2 dni przed okazało sie że z piątku na sob o 00;30 mamy być już z walizkami wymeldowani przed recepcją, o zmianie planów doweidzieliśmy się za pośrednictwem karteczki podrzuconej do pokoju, oczywiście pani rezydentki nie było. na lotnisku mieli wielkie oczy co robimy o 2 w nocy mając bilety na samolot o 16 30 . oczywiście rezydent już dawno po podrzuceniu nas na lotnisko bez słowa pojechał..całe szczęście pracownicy lotniska wykazali mnóstwo zrozumienia i zainteresowania naszą sprawą i osobiście zadzwonili do rezydenta, z którego strony usłyszeliśmy śmieszne\'\'przepraszam\'\'. jestem w trakcie składania reklamacji . po przeczytanych wypowiedziach chyba uzyskanie jakiejś rekompensaty będzie trudne lecz łatwo się nie poddam bo zlodzejstwo trzeba zwalczać. pisze ot ku przestrodze dla innych i przyłożę wszelkie starania by przykrócić niemoralne praktyki eximu. pozdrawiam
Jedno wielkie oszustwo to biuro.Byłem uczestnikiem 14 dniowej imprezy organizowanej przez Exim.Nigdy wiecej juz nie skorzystam z ofert tego biura.Rezydentka nierozgarnieta,zakłamana,bezczelnoscią starająca sie nadrobic swoją nieudolnosc.Pobyt w Hotelu Moral w Turcji z opcją All okazal sie jednym wielkim oszustwem.Przez 14 dni pobuty na obiad w opcjii All tylko mielone przetwarzane na rozne sposoby.Żadnej alternatywy.Rzygac sie chcialo po mielonym juz po siedmiu dniach.Obsluga hotelu bezczelna,brudna,spocona,nienawidząca wrecz gosci.Rano jak kucharz wstal o czasie to bylo sniadanie,jak pan kucharz zaspał to czekalismy za posiłkiem jak bezdomni w Caritasie.Jedzenie wydzielane,słabe gatunkowo.W barze około godziny 21.00 na ogoł konczyly sie napoje i alkohole.Podawano jakies rozcienczone siki zamiast alkoholu.Brud wszech obecny.Opcja Al to zwykłe oszustwo.Głupota rezydentki ,ktora stała sie posmiewiskiem wszystkich nie znała granic.Nigdy wiecej Exim Tours.
OSTATNIA WYCIECZKA Z BIUREM EXIM TOURS. BYLISMY Z DZIEWCZYNA NA MAJORCE KOMPLETNIE NIC SIE NIE ZGADZAŁO Z OFERTĄ KATALOGOWA, BRAK KLIMATYZACJI W HOTELU BRAK TV W ŁAZIENCE GRZYB NA BALKONIE TO SAMA DRAMAT, OBSŁUGA HOTELOWA NIE MIŁA, PANI \"REZYDENTKA\" JEŻELI MOŻNA JA TAK WOGÓLE NAZWAC NIE ZROBIŁA NIC ŻEBY COKOLWIEK ZOSTAŁO NAPRAWIONE, NAPISAŁEM REKLAMACJE NA 3 STRONY A4 DOŁĄCZYŁEM ZDJĘCIA ITD, DOSTAŁEM ODPOWIEDZ OCZYWISCIE ODMOWNA, TRAKTUJA KLIENTA JAK FRAJERA, JAK KUPOWAŁEM WYCIECZKE TO DO TYŁKA WCHODZILI! TO JEST CHORE PRZESTRZEGAM PRZED TYM PZEŁDO BIUREM TURYSTYCZNYM!!!!
Opieka rezydenta w Eximie to porażka. Była z rodziną w Sousse w Tunezji. Hotel Marhaba wyglądał bardzo zachęcająco, opinie też miał całkiem dobre. Kiedy dostaliśmy klucze miałam wrażenie, że nagle przenieśliśmy się w inne miejsce - brudne, śmierdzące i nijak mające si do zdjęć z katalogu. Udałam się więc na spotkanie rezydentem, który w ogóle nie chciał ze mną rozmawiać, na próbę pokazania mu pokoju reagował agresją, a na zdjęcia (zrobiłam całą sesję) nawet spojrzeć nie chciał. Okazało się, że jest po to żeby sprzedać wycieczki do tego to był najbardziej bezczelny i chamski rezydent jakiego spotkałam, a zjechałam pół świata. Kiedy okazało się, że większość z nas dostała takie pokoje po prostu uciekł z hotelu. Poradziliśmy sobie sami - 20$ czyni cuda (w mim przypadku2x20$) bo dzieci miały osobny pokój - to co dostaliśmy cieszyło oko;)). W trakcie pobytu spotkałam wielu takich niezadowolonych ale dziwnym trafem tylko z EXIM-u, radziłam jak zamienić pokój i zawsze się udawało (tylko chyba nie na tym to polega?). Na koniec okazało się, że nas wykwaterowali rano, a wylot mieliśmy ok. 23, oferta zapewniała pobyt w pokoju do samego wyjazdu. Reasumując - samo miejsce urocze, hotel po zmianie pokoju b. fajny, ale opieka EXIM-u ŻADNA!!! Po powrocie złożyliśmy skargę na rezydenta - zero reakcji, przesłaliśmy zdjęcia pokoju - zero reakcji, jedyne co uzyskałam - zwrot kasy za pokój w dniu wyjazdu (sama opłaciłam przedłużony pobyt). Zawsze dziwiłam się ludziom, że po powrocie zamiast cieszyć się wspomnieniami, chce im się \"sparować\" opinie biur - już się nie dziwię;P
W EGIPTCJE BYLAM 9 RAZY OD 2003 A Z EXIM 6 I JESLI CHCECIE ZWIEDZAC TO TYLKO Z NIMI BO MAJA BARDZO DOBRYCH POLSKICH PILOTOW A NIE POLSKO JEZYCZNYCH POLECAM Z EXIMEM REJS PO NILU KAIR WIDZIALAM W EGIPCIE WSZYSTKO TERAZ CZEKAM NA MOZLIWOSC ZWIEDZENIA KOSCIOLOW KOPTYJSKICH Z 1 WIEKU LATAM Z NIMI OK LUTEGO I JAK NARAZIE ZAWSZE DO EGIPTU BO ZA PRZYZWOITE PIENIADZE CIESZE SIE ZE SLONCA ZIMA ZAWSZE WYBIERAM INNY HOTEL BO NIE CHCE POROWNYWAC A CO CIEKAWE NAJLEPIEJ WSPOMINAM WYJAZD GDZIE POZNALAM CUDOWNYCH LUDZI Z ZABRZA KRAKOWA WROCLAWIA RZESZOWA ORAZ Z CZECH I SLOWACJI WSZYSCY WSPOLNIE SPEDZALISMY WIECZORY TANCZAC I BAWIAC SIE RAZEM NISZCZAC KIEPSKI HOTEL PRZEZ AKCYZE W LUTYM ZNOWU POLECIMY Z MEZEM DO EGIPTU I WIEM ZE BEDZIE SLONCE I POGODA ALE
rezerwowalam w lutym 2010 wczasy do Sharm do hotelu 4*, wg oferty w katalogu opcja al miala funkcjonowac przez 24 godziny, mialy byc 2 plaze, miala byc wstepna lekcja nurkowania. Niestety po przylocie okazalo sie ze opcja al jest do 24.00, plaza tylko jedna oraz zadnej lekcji nie bylo. Po zlozeniu reklamacji u rezydentki otrzymalam odpowiedz iz oferta zostala zmieniona z dniem 01.05.2010 z uwagi na zmiane umowy z hotelem. Po przylocie do kraju zlozylam reklamacje u agenta biura w ktorym wczasy zostaly zamowione. Po 3 tygodniach otrzymalam odpowiedz z Eximu iz organizator wywiazal sie z postanowien umownych bez wystapienia jakichkolwiek nieprawidlowosci. Wg mnie nie zostaly dotrzymane warunki z uwagi na zmiane opcji al, brak 2 plazy oraz brak lekcji nurkowania. Reklamacja moja zostala negatywnie rozpatrzona. W zwiazku z powyzszym kazdej osobie ktora bedzie chciala podrozowac z tym biurem bede stanowczo odradzac poniewaz nie dotrzymuja warunkow umowy. Oferuja a nie dotrzymuja warunkow umowy.Wg prawa w momencie zmiany warunkow umowy mialam prawo do jej zerwania bez ponoszenia dodatkowych kosztow ale coz moglam zdzialac bedaz tak daleko od kraju. NIE POLECAM TEGO BIURA W 100% ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Biur zorganizowało wczasy które kończyły się w dniu 25 sierpnia o godz 12 w południe, o której również nastąpiło wykwaterowanie z pokoi, wylot zaplanowano na godz. 3 w nocy następnęgo dnia czyli 12 godz spędzone bez pokoju na holu hotelu z małymi dziećmi w upale 40 stopni. Rezydenta nie przjewiała wogóle ochoty pomocy...recepcjonistka była bardziej pomocna niż rezydentka, porażka! A o tym fakcie oczywiście zostaliśny poinformowani ale na tydzień przed wyjazdem, oczywiście po wpłacie całej kwoty za wycieczkę na konto organizatora. NIE POLECAM - ODRADZAM
Zdecydowanie odradzam wyjazdy z tym biurem. Wróciłam z wakacji na Krecie organizowanych prez nich. Na lotnisku w Heraklionie dowiedziałam się o zmianie hotelu bez udzielenia wszelkich wyjaśnień. Opieka rezydenta zakończyła się na wsadzeniu turystów do autokaru. W hotelu pokój poniżej wszelkich standardów, ogromne problemy i mnóstwo telefonów do rezydenta i biura w Warszawie (koszty!!!) i żadnej pomocy. Dopiero na drugi dzień pojawił się rezydent i zaproponował wycieczkę do Knossos w zamian za podpisanie oświadczenia, że nie będę wnosić roszczeń w stosunku do biura!!!
Spędziliśmy w Egipcie 4 osobową rodziną wspaniałe wakacje. Organizacja biura w najlepszym porządku . Szczególne podziękowania dla Pani Anety-wykazała się pełnym profesjonalizmem.
Juz raz dwa razy naciełam się na biuro Exim Tours. Za pierwszym razem lot do Tunezji - skócili nam o jeden dzień wypoczynek. Złozyliśmy pismo ale biuro nawet nie odpisało. W tym roku lot na Kretę - juz miesiąc czekam na fakturę, na którą juz nie liczę. Organizacja tego biura podróży jest pożal się Boze. Pozyskują klientów a potem ich Ignorują
biuro podpisuje umowy z przewoźnikami , którzy mają wysłużoną i awaryjną flotę , loty zwykle bardzo opóźnione,a zwracać z utracone doby nie chcą powołując się na działanie siły wyższej co nie jest zgodne ze stanem faktycznym bo to sa zwykłe przyczyny techniczne. Przed wyjazdem zapewniali ,że zwrot to tylko formalność , a teraz trzecia reklamacja i kolejna odmowa
Wielokrotna zmiana terminu lotu, niewielkie zainteresowanie rezydenta.
Dotyczy nabijania w butelkę turystów w Turcji: Oferowane wycieczki fakultatywne (te przez rezydentów rezydentka nie wspomni na spotkaniu o shoppingach (czyli przymusowym zwiedzaniu bardzo drogich sklepów ze skórami lub biżuteria!!!) to czysta strata czasu i ponowne nabijanie ludzi w butelkę cenami. w ogóle na spotkaniu rezydent koncentruje sie tylko na odstraszaniu ludzi od korzystania z miejscowych biur. Wiadomo dlaczego (coraz wiecej ludzi samemu szuka sobie ofert których dużo jest na mieście i lepiej na tym wychodzi) Z sauny lepiej skorzystać samemu różnica nawet 15 eur/os. a usługa taka sama. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie rezydentów także podczas samych wycieczek. Brak wcześniejszych informacji, i często na miejscu przykra niespodzianka. Zanim zapiszecie sie na jakąkolwiek wycieczka oferowaną przez rezydenta to wcześniej zapoznajcie się opinią innych turystów w hotelu !! to bardzo wazne. bo róznice w cenach są ogromne !!!
Osobiście jestem bardzo zadowolona z obsługi tego biura. Wszystko zapięte na ostatni guzik. Z niczym nie było problemów - nawet osoby nie znające języków mogły się czuć komfortowo bo wszystko załatwiali przedstawiciele biura. Warto korzystać z tego biura i cieszyć się urlopem :)
Byłam z nimi w Tunezji. Na początku i na końcu wyjazdu dokwaterowali nam obcą panią do pokoju. Rezydenci nie odbierali telefonów.
Byłam w zeszłym roku z Eximem na Rodos. Mieliśmy mieć Hotel 3*+, dostaliśmy 5*. Wszystko było w jak najlepszym porządku. Jedynie zastrzeżenia miałam do rezydentki. Kompletnie nieprofesjonalna osoba.
Po przeczytaniu niektórych opinii o tym biurze byłam w szoku i szczerze bardzo sie bałam jak to wszystko bedzie itd. Po przylocie do Hurghardy bardzo miło nas powitano, ,,segregacja,, uczestników przebiegła bardzo sprawnie rezydent Pan Bartosz na spotkaniu był bardzo miły i o wszystkim zostaliśmy bardzo dobrze poinformowani! Na kolejne wakacje ,na które się wybiorę to oczywiście też z biurem EXIM;) PS. Polecam hotel Hor Palace,cisza, spokój, obsługa bardzo miła,a do tego położenie hotelu rewelacyjne!