Organizator uprawia przemiał turystyczny.
z biurem Exim wybralismy sie w marcu do Egiptu, w Sharm bylismy 7 dni. Biuro bardzo dobrze sie spisalo. wszystko zgodnie z planem. zostalismy bardzo sprawnie odebrani z lotniska, dojechalismy do hotelu, rezydentka pomogla nam sie zameldowac. na spotkaniu nastepnego dnia rano opowiedziala nam o wycieczkach z ktorych warto skorzystac,bylismy na dwoch, wszystko dopiete na ostatni guzik, przygotowane wejsciowki, profesjonalni przewodnicy z ogromna wiedza opowiedziala o zwyczajach panujacych w sharm, gdzie lepiej wymienic pieniadze, gdzie taniej gdzie drozej. co robic i gdzie dzwonic w razie jakichkolwiek problemow. pod koniec pobytu sama sie z nami skontaktowala, pytajac czy mamy potrzebe sie z nia spotkac. polecamy exim, wyjazd byl fantastyczny...
Byłam z Exim tours w egipcie / Dahab. Po pierwsze oferta cenowo biła wszystkie biura. Wszystko zgodnie z opisem. Rezydent na miejscu bardzo obrotny, przy tym sympatyczny. Przewóz tylko klimatyzowanymi pojazdami - jezdzilismy też na wycieczki z miejscowymi organizatorami i różnica o klasę w poziomie. Na prawdęm, nie ma sie do czego przyczepić. Po przeczytaniu opinii na forum miałam mieszane uczucia co sie bedzie działo na miejcu ale taka już nasza natura chyba - to zabawne , ze ludzie potrafią oskarżyć biuro nawet o to ze woda w basenie za zimna, leżak sie pod nimi złamał i stali w długiej kolejce przy zwiedzaniu zabytków ;-))) Ja polecam i z pewnością nie będę się wahać przed zakupem nastepnego wyjazdu z exim.
TRafiliśmy na wspaniałą parę rezydentów, mili, pomocni, przyjacielscy... właśnie tego można oczekiwać po rezydentach, nie mam żadnych uwag, oby było takich więcej:) pozdrowienia dla Kasi i jej tureckiego towarzysza;]
oferta jest tylko zachętą ale na miejscu nie jak ma się to do oferty, na rekalmację odpisują wymijająco, nie odpowiadają na zgłoszenie reklamacji, na kiescu budynki niskiej kategorii, ponoć mają prawo zmieniać kategoryzację w trakcie roku bez informowania klienta, nas nie poinformowano, byliśmy na Majorce w 7 osób i to były nasze ostatnie wakacje z tym biurem, takiego syfu nigdzie nie widzieliśmy
Wszystko ok !! Polecam !!! Na pewno polecę znów z Eximem !!!
Polecam! Uczestniczyłem w w wycieczce objazdowej z rejsem po Nilu w marcu 2010r. Wycieczka była zorganizowana i przeprowadzona wzorowo. Pani Natalia, nasz przewodnik zaimponowała nam doskonałym przygotowaniem merytorycznym i zdolnościami organizacyjnymi. Wszystko było na czas, przejazdy, wstępy, program został zrealizowany na 5+. Opinie negatywne od internautów zapewne powstaja na skutek niezrozumienia, że rezydent to nie niańka a biuro podróży odpowiada za przywiezienie na i z miejsca wypoczynku do kraju oraz realizację opłaconego programu, nie odpowiada za to, że kuchnia jest nie taka jak w Polsce, czy gryzą komary (i takie żale słyszałem). W Ciecjocinku pewnie też gryzą ale o to nikt pretensji nie ma. Pozdrawiam Pania Natalię. Robert.
Nie polecam nikomu tego biura, nie potrafią nikomu nic konkretnie powiedzieć, po prostu robią ludzi w balona. Byliśmy w Egipcie, w Sharmie na tydzień i jak się okazało nasz hotel miał całkiem inną nazwe niż ta podana w biurze! A Pani rezydentka ANETA BOBROWSKA była po prostu beznadziejna,mało kompetentna, niesympatyczna i powinni ją jak najszybciej zwrócić do Polski, bo się do tego po prostu nie nadaje.
Tak jak sobie wymarzyłem wakacje w maju do Egiptu do hotelu Festival Le Jardin to tak było wspaniale kiedy kupowałem wakacje w biurze , ale już po miesiącu zaczęły się problemy!!!! W czerwcu nastąpiła zmiana z mojego ulubionego egispkiego przewoźnika AMC Airlines na Air Memphis, dobra jakoś się przeżyje kiedy to na początku lipca kolejna zmiana linii na Midwest Airlines, wtedy to nikt nic nie wiedział przewoźnik to nie wiadomo nic o nim , a wtedy pani w biurze , że to amrykańskie linie lotnicze myślałem , że nie wytrzymam ze śmiechu...... Potem trochę się dowiedziałem , ale na dzień prze samym wylotem wieczorem spojrzę jeszcze na stronę Eximu i na zakładkę rozkład lotów , a tuuu kolejna zmiana na Koral Blue , troche się naczytałem w internecie o nic więc nie powinno być najgorzej... Kiedy przyjechaliśmy na lotnisko jest już informacja o opóźnieniu samolotu o 2godziny supeeer .... Lot bbył za to super , jedzonko, nowy samolot , bardzo miła obsługa OK. Na miejscu zawiózł nas tylko busik , prosto do hotelu , hotel super... Spotkanie z panią rezydentką Julą Mazur - ta kobieta to taka cwaniara ... Namawiała nas na wycieczki , ale się nie podaliśmy . Ogólnie miła sypatyczna pani, i po 2 tygodniach powrót , zmiana godziny z 20.00 na 3.00 myśłem , że mnie holera weźmie .... Ogólnie biuro było Ok , ale za 3 razem nawaliło i w tym roku postawiłem na grupe TUI
Moja reklamacja dot. uszkodzonego bagazu (nowa walizka) w biurze EXIM ciagnie sie juz 8 miesiac! Biuro ma ja krotko mowiac w ... Zaczynajac od faktu ze ciezko znalezc kontakt do dzialu reklamacji, ciezej sie tam dodzwonic i niemozliwoscia jest otrzymanie jakis informacji odnosnie statusu reklamacji. Po wycieczce maja klienta calkowicie gdzies Przydatne info dot. reklamacji: nr telefonu do dzialu reklamacji 223327114 kierownik dzialu reklamacji 223327150 polecam dzwonic od razu do kierowniczki i nie dac sie nabrac na zbywanie tej zenujacej persony
Wszystko dobrze i fachowo zorganizowane tylko drażni oferowanie przez rezydentów różnego rodzaju pamiątek i usług po bardzo zawyżonej cenie (doliczają marżę dla siebie).
Bez zastrzeżeń
Pomimo wielokrotnych kontaktów z pracownikami ds. jakości nie potrafie uzyskać kompetetnej odpowiedzi na złozoną reklamację dotyczącą dopłaty do zakwaterowania w hotelu HILTON LONG BEACH. Hotel pomimo zagwarantowanego w umowie zakwaterowania w budynku Bungalow zakwaterowal mnie z moją rodziną (3 osoby) w pokoju rodzinnym o metrażu ok. 14 m2. Na skutek mojego protestu wyjaśniono mi że zapis w umowie przytaczam dosłownie zakwaterowanie: "bungalow(standard) " oznacza że (standard) umieszczony w nawiasie stwarza dowolność w zakwaterowaniu z uwagi na braki lokalowe w hotelu. Cóż dopłaciłem 260 Euro i jednak zamieszkałem w bungalowie-miejsce jednak się znalazło. Po powrocie na podstawie rachunku zwróciłem się do biura Exim z reklamacją i propozycją aby zwrócono mi przynajmniej 50% kwoty. Biuro podróży z uwagi na błędną interpretację reklamacji pisemnie poinformowało mnie że zwrot kwoty mi nie przysługuje. Po mojej interwencji telefonicznej i szczegółowym wyjaśnieniu incydentu wreszcie mnie zrozumiano, jednak do dnia dzisiejszego czyli po 41 dniach nie otrzymałem żadnej innej informacji. Pracownicy biura tłumaczą to tym, że Pan Prezes jest nie uchwytny i nie maja żadnej przez Niego podjętej decyzji. Wierzyć się nie chce aby Prezes przodującego biura podróży w Polsce nie miał czasu na podjęcie jednoznacznej odpowiedzi. Tutaj pozdrawiam Pana Prezesa. Może gdyby to był protest zbiorowy czas by jednak sie znalazł. Pozdrawiam wszystkich czytających tą opinię, i proszę uważajcie na nawiasy :-)
Byłam uczestnikiem wyjazdu, zorganizowanego przez biuro EXIM w okresie od 23.02-06.03.2010. Wyjazd do Egiptu był prezentem dla mojej mamy i miał być realizacją jej marzenia, które to miała od zawsze. Niestety z przyjemnego spędzania czasu przerodził się w stres i nerwowość. W dniu przyjazd do hotelu Virginian Sharm (4 gwiazdki- braki ciepłej wody z rana, zepsuty prysznic, brudno). Egipcjanin podprowadził nas pod recepcję i zostawił praktycznie samym sobie. Nie uzyskaliśmy żadnych objaśnień (w języku polskim) co do funkcjonowania hotelu i naszych możliwości w nim. Na wieczornym spotkaniu z rezydent dowiedzieliśmy się, że z żadnych wycieczek fakultatywnych praktycznie skorzystać nie możemy, bo są one organizowane tylko w wybrane dni tygodnia. Kolejne kłamstwo Eximu. Nasz rezydent funkcjonował na sms i niestety w momencie gdy mieliśmy potrzebę pomocy z jego strony, zupełnie się nami nie interesował. Narażono mnie na koszty telefonów z prośbą o interwencje. Zupełny brak zainteresowania ze strony biura i brak pomocy językowej. Jedyna wycieczka fakultatywna do klasztoru św Katarzyny z Egipcjaninem jako przewodnikiem, który 3 miesiące uczył się polskiego (jak sam uczciwie przyznał). Wielogodzinna podróz do Kairu małym busem, z niedomykającymi się drzwiami i kolejny raz brak jakiejkolwiek opieki polskojęzycznej. Tragedia! W Hurgadzie nawet nie widziałam rezydenta, bo miał niestety dyżury w inne dni, niż mój pobyt. Nie polecam i na pewno więcej nie skorzystam z ich usług!!!!
Skorzystałam z wycieczki objazdowej "Nefretete B" biuro zrealizowało zaproponowany program w całości. Pani Natalia nasz przewodnik osoba o szerokiej wiedzy i z poczuciem humoru pokazała nam Egipt i otoczyła opieką, ale to koniec pozytywów Rezydenci funkcjonują na telefon narażając turystów na dodatkowe koszty, (a jak nie masz telefonu ???) w Hurghadzie rezydenta nie widziałam wcale całe szczęście córka rozmawia po angielsku i była tłumaczem (a jak nie ma kogoś znającego angielski) w ofercie jest napisane opieka polskojęzycznego rezydenta, widziałam w holu hotelu dyżurujących rezydentów a EXIM puszcza wszystko na żywioł "radź sobie sam" i dlatego nie skorzystam już usług tego biura
w dniach 14-21.02.10 byliśmy na Costa del Sol w hiszpańskiej Andaluzji. Nie wpadliśmy w zachwyt. Już na lotnisku okazało się,że mam zmienione imię na bilecie a później na wszystkich dokumentach. No i przy każdej sposobności nerwy czy ja to ja a nie kto inny. Poza tym wcześniej dostaliśmy informację o zakwaterowaniu a na miejscu okazało się,że inny hotel w innej miejscowości. A do tego ustępujący rezydent, który na każdym kroku nas olewał mówiąc dosłownie. Brak polskojęzycznego przewodnika na wycieczkach. I wszystko pod hasłem TRAVEL SENIOR. Nie polecamy.
Wraz z rodzina bylem na poczatku lutego w hotelu Mamlouk, wszystko odbylo sie sprawnie, ale i tak znalezli sie marudzacy, ze nie czekala na nich prywatna limuzyna na lotnisku :) nie bylismy pierwszy raz z Eximem i jak do tej pory wszystko bylo ok. Rezydentka P. Kamila profesjonalna, zadnego naganiania na wycieczki, zawsze pod telefonem, mielismy okazje to sprawdzic dzwoniac o 4:30 nad ranem, zawsze odbiera, blyskawicznie reaguje, turystom pomoga, chciaz co po niektorzy, to czasem zapominaja, ze rezydent to nie niania. Wszystko dograne na 100 %,pozdrawiamy
We wrześniu 2009 byłam w Hurghadzie z Exim Tours. I jestem BARDZO zadowolona. Wszystko świetnie zorganizowane, ani razu nie miałam poczucia, że jest gdzieś jakaś wpadka. Oczywiście dużo zależy od hotelu jaki się wybierze (nie spodziewajmy się w Egipcie luksusu po 3* hotelu). Ja byłam w Sunny Days Palma de Mirette i jestem bardzo zadowolona. A samo biuro? Nie nawaliło z niczym, wycieczki - na bardzo dobrym poziomie. Wszędzie polskojęzyczni (lub wręcz polscy) przewodnicy. No i, co najwazniejsze, wspaniała rezydentka Sonia. Bardzo profesjonalna, konkretna i zyczliwa. Na spotkaniu organizacyjnym bardzo dużo czasu poświęciła na opowiadaniu nam o samym Egipcie, panujących tam zwyczajach oraz wszystkich informacjach praktycznych. Na koniec zaprezentowała wycieczki (o których coś opowiedziała, a nie tylko wspomniała nazwę i cenę). Jednym słowem - BARDZO DOBRE BIURO, ktore działa sprawnie i bez zarzutu. POLECAM GORĄCO!!! :)
skandal, rezydent mowil po polsku, a przeciez jestesmy za granica, nie znal jezykow obcych? po zakwaterowaniu nie zabral za nami bagazu ani tez nie czekal na nas w pokoju zeby nasz bagaz rozpakowac, umyc plecy i utulic do snu, o czekaniu rano ze zniadaniem nie wspomne. nastepnego dnia kolejny skandal - na spotkanie informacyjne to my musielismy sie fatygowac a nie on do nas, przeciez za niego zaplacilismy i powinien szukac nas na plazy, chociaz o 11 najlepiej przy basenie w barze bo wkoncu mielismy opcje oleksjuzmy i to tak dlugo trwalo,ze ledwo zdarzylismy na landż. chotel poraszka ;) niby dlaczego mielismy wiedzie,ze skoro hotel jest w trzeciej linii brzegowej nie bedzie widoku siwju a za to przeciez zaplacilismy (na wolczerze wywaznie napisano standard), nie wspominamy nawet o tym nieprzyjemnym panu z recepcji, ktory przy zakwaterowaniu dostal od nas za ladny pokoj calego DOLARA, a nie wposminalismy ,ze przylecielismy na 2 tygodnie i jak to na wakacjach pieniadz jest po to zeby go wydawac, o reszte tez nie prosilismy, chociaz teraz myslac zalujemy. nigdy wiecej z takim biurem, do takiego kraju, do takiego hotelu, jednak co czasy pod grusza to wczasy pod grusza, chociaz tak jak mowi moja druga polowka, nie ma to jak porzadny weekend na dzialce w gumiokach miedzy burakami i kartoflami.
Dzięki firmie Exim Tour spędziłam niezapomniany tydzień w Egipcie, w hotelu Sultan Beach! Dzięki Wam wielkie! Opis Waszej oferty zdecydowanie zgadzał się z zastaną sytuacja na miejscu (dostałam z rodzinką wspaniały, czysty pokój z pięknym widokiem na basen,), spotkałam sie z miłą obsługą hotelową i dzięki zawartym w opisie informacji mogłam dotrzec do wybranych rewirów w hotelu Sultan Beach dotyczących skorzystania z opcji All inclusive, jeszcze raz dzięki! Proponowane przez Wasze biuro wycieczki fakultatywne są może trochę drogie, ale jakośc organizowanych wycieczek musi kosztowac! Jedyne moje zastrzeżenie to tylko zmiana godziny wylotu z Poznania na dwa dni przed zaplanowanym czasem (dobrze, że odebrałam od Was telefon bo inaczej zapewne urlop zwyczajnie ominąłby mnie!) Najczęściej nie odbieram nieznajomych telefonów, ale tym razem odebrałam i nawet fajnie bo mogłam wcześniej wyleciec z Poznania i wczesniej byc na miejscu w HUrghadzie! Wiadomośc o zmianie terminu wylotu przeczytałam także z poczty e-mailowej, ale ten zakres Waszych usług należałoby dopracowac! Ale i tak dzięki wielkie! Pozdrawiam Exim Tour!