Po raz pierwszy korzystałem z usług biura. Relacja jakości do ceny bardzo dobra (w przypadku imprezy w której uczestniczyłem). Nie musiałem testować kompetencji rezydenta - by rozwiązać wszystkie kwestie jakie pojawiały się w hotelu korzystałem z pozytywnym skutkiem ze znajomosci języka obcego. Choć ofertę ewentualnej pomocy z informacją jak się kontaktować otrzymałem od rezydenta już w autobusie z lotniska do hotelu. Czarter do/z realizowany wraz z innymi biurami, które na tym forum mają często lepsze notowania. Pozytywnie oceniam pomysł wyposażania podróznych w praktyczne (choć niezbyt trwałe) pomarańczowe "paszportówki" na bilety, kartę ubezpieczenia i długopis z logo biura. Uważam, że biuro wywiązało sie ze swoich zobowiązań. Impreza: tygodniowy pobyt w Tabie (Egipt), luty 2010
Beznadziejne biuro z takim samymi rezydentami, którzy na takie miano wcale nie zasluguja. Nie interesuja sie nikim, najlepiej im nie przeszakdzac i siedziec cicho. Przylatujesz na miejsce i odtad nikt sie Toba nie interesuje. Główny rezydent, Piotr Machej (czech) zdaje sie, ze osiadl na piórkach i zapomnial na czym polega rola rezydenta. Na zlozone reklamacje nie odpowiadaja, a jesli odpowiedza to bez zadnej skruchy, bez jakichkolwiek przeprosin. Wycieczke fakultatywna, ktora nam zorganizowali - zapamietam do konca zycia (z malym dzieckiem na reku, na statku w warunkach sztormowych - 2 razy wiecej ludzi niz miejsc siedzacych i bez kapokow - a rezydenci wcale sie swoimi podopiecznymi nie interesowali, tak jakby ich nie bylo - w dodatku jako pierwsi włazili na poklad statku by zając jak najlepsze miejsce, po prostu koszmar i zupełny brak kompetencji). Nikomu nie polecam tego biura, wplacasz pieniadze i juz przestaja sie Toba interesowac. Do tego by bylo taniej łączą wycieczki z innymi biurami.
Exim Tour spisał się, dzięki za organizację wypoczynku! W Polsce śnieg, a ja dzięki Wam spędziłem urlop w pięknej scenerii wśród miłych ludzi, w czystym pokoju hotelowym ze wspaniałym widokiem na basen i przy okazji doświadczyłem arabskiej gościnności, jeszcze raz wielkie dzięki!
Zawsze byliśmy zadowoleni z Eximu ale teraz mamy małe wątpliwości, ponieważ nasi znajomi jechali ze Scan Holiday i mogli korzystać za darmo ze specjalnych animacji a my nie ;(
9 lutego wróciłam z wycieczki "Nefretete A" i jestem bardzo zadowolona z wycieczki i całego biura. Sama wycieczka zorganizowana tak, że pierwsze 2 i ostatnie 3 dni przeznaczone były na odpoczynek, a reszta dni wypełniona po brzegi atrakcjami, wiadomościami i przeżyciami, których nigdy nie zapomnę. Do szczegółów można się było doczepić (np. ostatni hotel w Sharm - Virginia Sol - hotel czysty i przyjemny, ale jedzenie monotonne, mięso wydzielane przez kelnera, a wino podawane w plastykowych kubkach), ale jak na tyle przeżyć to i tak jestem bardzo zadowolona.
W styczniu 2010 byliśmy w Egipcie. Pani rezydent była bardzo mało kompetentna, nie znałą podstawowych informacji na temat hotelu. Mój mąż uległ wypadkowi i nie dostaliśmy od niej żadnej pomocy. Ogólny brak zainteresowania wszystkim. Numer przychodni podany przez biuro i przez panią rezydent nie odpowiadał przez dwie godziny. Gdyby nie pomoc innego rezydenta z biurz SKY BLUE to mielibyśmy naprawdę ogromne kłopoty.
Zalety: - bardzo kompetentny przewodnik - dobra organizacja, zwłaszcza przylotu - dobry hotel Wady: - brak rzetelnej informacji o warunkach/klasie statku - brak godzinowych informacji o terminie rozpoczęcia i zakończenia wycieczki Miałem przyjemność uczestniczyć w programie Sfinks, opcja 5*. Była to moja pierwsza wycieczka zorganizowana przez biuro podróży. Ogólnie wycieczka była bardzo udana. Wydaje się że mieliśmy duże szczęście co do przewodnika (Pan Adrian), który jako archeolog wydawał się dysponować ogromną wiedzą na temat historii Starożytnego Egiptu i potrafił o niej opowiadać z pasją. Podobała mi się organizacja "przemieszczania się". Już od samego początku nawet przez chwilę nie czułem się zagubiony, tj. zawsze wiedziałem kiedy i dokąd się udać, co prawie wyeliminowało stres z związany z przebywaniem w nowym miejscu. Niestety były też minusy. Najważniejszy wydaje się być niezależny od biura podróży ale wspomnę o nim. Nasz rejs rozpoczął się kilkanaście godzin później niż planowano, co spowodowało że nie mogliśmy skorzystać z wycieczki fakultatywnej do Abu Simbel + oczywiście rejs trwał krócej. Drugi minus to warunki na statku, które były dalekie od 5* (porównując na przykład do hotelu). Oliwy do ognia dolał fakt, że druga grupa która równolegle z nami zwiedzała Egipt "trafiła" na autentycznie luksusowy statek. Dla mnie jest to denerwujące że wybór statku jest losowy, wolałbym zapłacić więcej za lepszy. Trzeci minus, choć nie dotknął mnie osobiście, to brak informacji o godzinie rozpoczęcia wycieczki. Część osób po przybyciu do hotelu po północy dowiedziała się że pobudka jest o 4 rano. Zważywszy na to, że pierwszy dzień wycieczki był najbardziej intensywny pod względem zwiedzania te osoby, które miały pecha i przybyły do hotelu (planowo!) tak późno, bardziej walczyły ze zmęczeniem niż zajmowały się turystyką. Dla odmiany na koniec po stronie plusów dodam hotel, który zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie.
Odradzam biuro Exim Tours. Byliśmy w Turcji, a dokładnie hotel Selvi. Oferta znacznie odbiegała od tej przedstawionej przez biuro i katalog. TRAGEDIA, pieniądze wyrzucone w błoto i stracony czas urlopu. Byłam na wielu wycieczkach z różnymi biurami i to jest zdecydowanie najgorsze. Niby przyznali się do błędów, a z reklamacji zaproponowali tak śmieszna kwotę, ze jest to obraza dla klienta. Nie traktują ludzi poważnie, gdyby mówili prawde o stanie faktycznym obiektu pewnie nikt nie chciał by zwrotu kosztów. Sam hotel fatalny, brudno i właściwie nie istnieje opcja ALL. Zimne, niesmaczne jedzenie. Czeste awantury z powodu braku jedzenia mimo jeszcze trwajacej np. pory kolacji czy śniadania. Hotel nie ma swojej kuchni, jedzenie jest przywożnone, właściwie z niewiadomo jakiego źródła. Basen bardzo mały i dostęp do niego ma każdy. Jeśli chodzi o alkohol to w opcji ALL też jest wydzielany przez obsługę hotelu, co dla wszystkich tam przebywających osób było kompletnym zaskoczeniem. JA też pierwszy raz spotkałam sie z takim zwyczajem. Ogólnie biuro i organizacjia tragiczna. Pracownicy przyjmujący reklamacje nie racza odpowiadać w terminie, zasłaniają sie przepisami których nie ma i nie znają w stopniu podstawowym prawa. Tłumaczą sie w tak beznacziejny sposób że dla nawet osoba nie znająca sie kompletnie na organizacji turystyki uzna to jako powód do śmiechu. NIE POLECAM, szkoda waszego urlopu.
Kolejny raz zostałem oszukany przez Exim Tours i w bezczelny sposób. Liczy się tylko zapłata i nic poza tym. Brak jakichkolwiek skrupułów i wyrafinowanie w działaniu to cechy podstawowe jakie dominują w całym Exim Tours. Nie warte to jest nawet jednego grosza. Pani Ludmiła Suchecka rezydentka w Egipcie to totalne nieporozumienie a Pani Monika Pingot to prawa ręka od spraw odrzucania reklamacji. Jednym słowem dno i biała rozpacz.
bylismy w Egipcie w styczniu whotelu sun rise island view w Sharm,wszystko doskonale zorganizowane,na czas.Znakomita rezydentka-pani LUDMILA SUCHECKA-BARDZO KOMPETENTNA i życzliwa,dbająca o klienta.Pierwszy raz skorzystaliśmy z oferty Exim,najczęściej jezdzilismy z biurem ITAKA i ALFA STAR,TEŻ NIE BYŁO ZLE.,ale pierwszy raz rezydent zamawiał nam sam breakfast box na wycieczki fakultatywne.Na lotnisku otrzymalismy paszportówkę na bilety,paszporty etc. oraz długopis ,przydatny do wypełnienia wniosku wizowego.Wszystko było zgodne z ofertą katalogową.polecamy biuro.
Wylot z 18ej zaminiono na 7 rano żadnej informacji o zmianie na tablicy informacyjnej biura i dla nas h. O 4 rano pukanie do drzwi i informacja ,ze w ciagu 15 min mamy z walizkami stawić się w busie .Po telefonie do rezydenta "hotel powinien zawiadomić" Dno .
brak rezydenta w hotelu spotkanie z rezydentem w obcym hotelu rezydentem był czech do tego bardzo arogancki ,brak jakiejkolwiek pomocy z jego strony tak jakby go nie było. Latam często ale tak beznadziejnej opieki jeszcze nie miałem
oceniam to biuro 10/10 wszystko super !!POLECAM
Nie polecam! W szczególności za niekompetencje i brak profesjonalizmu ze strony rezydentki p. Joli Mazur w Hurghadzie! Pani totalnie nie nadaje się do tej pracy. Lekceważy klientów, notorycznie się spóźniania i brak z jej strony jakiejkolwiek pomocy! W hotelu najlepiej wszystko załatwiać samemu na recepcji.
Zmiana godziny wylotu z wieczora na wczesny ranek i miejsca powrotu z Gdańska na Warszawę! Trakrowanie ludzi jak niepotrzebny problem - upchnie się ich do busa i niech się męczą - obsługa w biurze jak za komuny - tak zrobimy i co nam Pan zrobi ... nie to nie - wynocha i więcej się tu nie pokazuj... ODRADZAM WSZYSTKIM !!!
Jedyna uwaga to opóżniony wylot o 2 h. Lecz to się zdarza.
jedyny minus to karta stałego klienta (gdzie zbiera się punkty za każde wydane 100 zł). Nie dla każdego uczestnika wycieczki a tylko dla jednej osoby, o czym organizator poinformował dopiero po powrocie do Polski. Dla jednych to drobiazg, ale jeśli ktoś wyjeżdża co wakacje to w ten sposób trzymałby się jednego biura
Polecam gorąco 2 dniową wycieczkę do Wadi el Rayan +Wadi el Hitan+ nocleg na pustyni! REWELACJA!!!
Gdyby organizator zapewnił na odpowiednim poziomie rezydentów to każdy pewnie chętnie korzystałby z usług biura. Ja z moją rodziną powiem zdecydowanie nie -Pani Marzena -rezydent w Tunezji- myslałam-tragedia ale to wszystko pikuś w porównaniu z Panią Sabiną w Egipcie. Pozdrawiam.
Nie miałem wiele do czynienia z rezydentem ale jeśli już to wszystko ok.