ZAGINĄŁ MÓJ BAGAZ -KIEDY ZWRÓCIŁEM SIĘ DO EXIMTOURS ABY DOSTARCZYŁ MI BAGAŻ DO DMOU JESLI SIE ZNAJDZIE -STWIERDZILI ZE NIE DOWOZA BAGAZU ALE MOGE SŁOZYC REKLAMACJE A ONI MAJA 30 DNI NA ROZPATRZENIE JEJ.-ZOBACZYMY JAK TO SIE SKONCZY.POZA TYM OFERUJĄ 7 DNI A TAK NAPRAWDE JESTES 5 DNI BO TAK ZAPLANOWALI WYJAZD I PRZYJAZD. ZWYKLI OSZUCI I ZLODZIEJE
Wczasy udane, naprwadę super. Jeżeli chodzi o rezydenta BEZNADZIEJA TOTALNA! Ani razu się nie skontaktował z nami. Totalna olewka, do dziś nie wiem jak wygladał... Nie polecam nikomu kto nie zna języka! Bez rezydenta i bez znajomości języka można zepsuc sobie wakacje.
Byliśmy z exim tours w Tunezji, hotel riadh palms. Wszystko się zgadzało tak jak było to przedstawione w ofercie. Rezydent czekał na nas na lotnisku i odwiózł do hotelu. Na miejscu był inny rezydent, służący radą i pomocą codziennie. Dzień przed wylotem zmieniły się godziny wylotu ale wszystko było super zorganizowane. Jak najbardziej polecam te biuro!!!
Wszystko ok.
Byłam na Rodos. Wszystko było bardzo dobrze zorganizowane. Nie mam zastrzeżeń ani do hotelu ani do opieki rezydentów. Hotelem w którym mieszkałam opiekował się p. Maciek, jeszcze dodatkowo była p. Agnieszka. Wszystkie najważniejsze rzeczy dostałam już na lotnisku od p. Rezydenta, a wszystko dokładnie od opisu miejsca przez wycieczki i sprawy nagłe p. Maciek omówił na spotkaniu w 1. dniu pobytu. Wycieczki fakultatywne również bardzo dobrze zorganizowane - jednym słowem wszystko zapięte na ostatni guzik. Polecam Eximtours i Rodos. Wczasy na Rodos z nimi to bardzo dobrze spędzony czas z dosłownym znaczeniu: naszą głową na wakacjach!
Z oferty Eximu korzystaliśmy juz drugi raz. Jesteśmy ogólnie zadowoleni więc jesli w przyszłym roku będą dysponowali fajnymi ofertami ...kto wie...może skusimy się ponownie..:)
Wróciliśmy z Tunezji z dwu tygodniowego wypoczynku. Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z Organizatora jak i rezydenta juz na miejscu. Pani Kasia zawsze usmiechnieta służyła w miare potrzeby pomocą i radą. Sędziliśmy cudowne dwa tygodnie , Organizator godny polecenia .
Pani Ostrowska Izabela - pracownica Exim Tours, z którą byliśmy w Jerozolimie to osoba, która nie powinna pracować na tym stanowisku. Wyjątkowo niekompetentna i arogancka.Przez jej niekompetencję na przekroczenie granicy egipsko - izraelskiej i powrót do Egiptu oczekiwaliśmy 6 godzin!!Po naszym przyjeździe na granicę była zaskoczona, że ma 2 autokary turystów zamiast 1. Szkoda gadać.
Na lotnisko po nas przyjechał rezydent ale za wiele nie tłumaczył martw sie sam człowieku.Głowny rezydent ok wszystko ładnie na spotkaniu wytłumaczył chociaż dużo rzeczy dowiedzielismy sie potem np. ze jest kolacja na życzenie o której trzeba powiedziec dzien wczesniej niestety nie zdążyliśmy.Rano mieliśmy odlot pojechalismy bez śniadania bo było wydawane od 8 a my odjeżdzalismy o 7 potem tylko jedni wiedzieli ze mozna było skorzystac ze śniadania.
SUPER !!! NAPRAWde Warto
wszystko ok. Korzystam z tego biura często i tylko raz nacięłam się na kiepski hotel. Wizualnie opis się zgadzał. Problem byl z obsługą.
Byliśmy w Tunezji w Soviva Resort. Wszystko było ok, począwszy od biura w Warszawie. Jedzenie, animatorzy - super, hotel , basen - super. Nam się bardzo podobało. Pani Kasia z biura na Pl.Mirowskim to profesjonalistka, jechaliśmy z dziećmi i naprawde poleciła nam super hotel z fajnym aqua parkiem. Na pewno skorzystamy jeszcze z biura Exim tour
totalna beznadzieja. Lot w obie strony tragiczny. Złodzieje, skrócili pobyt z 14 dni do 12
Po przyjeździe do Turcji czekaliśmy ok 40 min. na zorganizowanie transportu przez Panie rezydentki biura Eximtours. Nadmienie, że samolot przyleciał na miejsce o czasie. Tym bardziej było to zdumiewające. Inne biura już poodjeżdzały z lotniska ze swoimi drogimi klientami, a Eximtousi stali i czekali. Na 21 byliśmy w hotelu. Rezydentka nas zostawiła i pojechała dalej. Spotkanie organizacyjne było następnego dnia dopiero o 16:30. Sorry do tego czasu, każdy na własną rękę zorientował sie o tym co Pani nam przekazała na spotkaniu. Droga powrotna tez była oryginalna. Rezydentka nie odwiozła nas na lotnisko. Wysiadła po drodze i zostawiła z tureckim kierowcą- władał tylko językiem tureckim:( po angielsku nie rozumiał. Ale to pikuś. My się śpieszymy na samolot, a on jedzie gdzieś w przeciwnym kierunku. Okazało się że jechał do siebie do domu, żeby podrzucić kogoś z rodziny do miasta. Na szczęście samolot był opóźniony.
Jedyną uwage mam do rezydenta którego mielismy na początku naszego pobytu w palyra amar al zaman. Chcielismy wykupic wycieczki w pierwszy dzien i poproslilismy rezydenta zeby poczekal 5 min bo chcemy pujsc po pieniądze na wycieczki. Jak przyszlismy juz go nie bylo. Dwa dni pozniej sciemnil nam ze zapomnial, mimo ze proslilismy go ze trzy razy zeby poczekal. W ten sposob przepadla nam jedna wycieczka. Rezydent obiecał nam ze załatwi nam tą wycieczke w inny dzien i sie do nas odezwie....niestety slad po nim zaginąl. Pan Robet nigdy nie napisał nawet sms-a.
Jakość usługi adekwatna do ceny. Sprawna, kompetentna obsługa zarówno na lotnisku, jak i rezydenta w miejscu docelowym. Reagował na wszystkie prośby, odpowiadał na pytania, udzielał praktycznych rad, przekazał już na lotnisku niezbędne materiały, kolejne na spotkaniu, które odbyło sie następnego dnia po przylocie. Biuro formalności załatwia sprawnie,bez zbędnej biurokracji, udziela zniżki na podstawie karty Exim Tour. Ze strony biura nie byliśmy narażeni na żadne opóźnienia. Wszystko odbyło się punktualnie i sprawnie organizacyjnie. Dziękujemy ( byliśmy na RODOS - IX 2009 )
pobyt skrócono nam z 14 do 13 dni , obiecywany hotel z bungalowami w egzotycznym ogrodzie okazał się być ogrodem piasku i ostrych kamieni , EXIM NIE ZAPEWNIŁ WYLOTU O CZASIE NIE INFORMUJĄC NAS ŻE SAMOLOT NIE ODLECI W OGÓLE PODSTAWIONO ZASTĘPCZY LINI AIR MEMPHIS KTÓREJ STAN FLOTY POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA I KTÓRA MA ZAKAZ WLOTU DO BELGII , FRANCJI I NIEMIEC TEN SAMOLOT BYŁ TYM KTÓRY LĄDOWAŁ PRZYMUSOWO Z POWODU AWARII NA OKĘCIU KILKA LAT TEMU NR. BOCZNY SU-BMA NA KTÓRY CZEKALIMY 24 H NIE ZAPEWNIONO NAM HOTELU WEGETOWALIŚMY NA LOTNISKU PAN REZYDENT PO AWANTURACH I ŻĄDANIACH WYJAŚNIEN SIE SZYBKO ULOTNIŁ I GDYBY STAŁY KONTAKT Z INFORMACJA LOTNISKOWĄ KTÓRA POINFORMOWAŁA NAS ŻE NASZ SAMOLOT JEST NIESPRAWNY TECHNICZNIE A EXIM NIE ZNALAZŁ ZASTEPCZEGO TYLKO PROSIŁ O PRZESÓWANIE ODLOTU O GODZINĘ CO GODZINĘ DO CZASU WYJASNIENIA. PAN MENAGER PORTU LOTNICZEGO GTL POWIEDZIAŁ NAM ŻE NIE UZYSKUJA OD 18 GODZIN OD EXIUMU INFORMACJI CO MAJA Z NAMI ZROBIC I CZY MAJA SIĘ SPODZIEWAC JAKIEGO KOLWIEK SAMOLOTU. USTALILISMY Z RESZTA WYCIECZKI ŻE SKLADAMY REKLAMACJE WG. TABELI FRANKFURCKIEJ ŻĄDAJĄC ZWROTU 80% WARTOSCI WYCIECZKI.
Wrócilismy z Hurghady 17.09 z hotelu aqva blue :-) jestesmy wręcz zachwyceni hotel,wycieczki,rezydentka,wszystko ,,THE BEST,, Juz tesknimy ! PS.jesli ktos mysli ze rezydentka jest niekompetentna i bezczelna bo informuje o nie przyjemnych sprawach jak w przypadku p. Iwony to niech sie puknie w glowe tak mocno że zrozumie kto ustala przyloty i wyloty!
Byliśmy z biurem Exim Tours w Hurghadzie w hotelu AQUA BLU hotel super, ale organizacja biura pozostawia wiele do życzenia. Rezydentka niekompetentna i bezczelna powiadomiła nas że nie ma dla nas miejsca w samolocie i że musimy wracać dzień wcześniej choć byliśmy tylko na tydzień . To był ostatni wyjazd z tym biurem podróży i na pewno nikomu go nie polecę.
moge otwarcie powiedziec ze biuro podroży spisało sie na medal !!! moja ocena na 11/10 Było super !!! GORACO POLECAM