Jestem mocno zaskoczona ta jazda na panią rezydent. Pare razy nam pomogla, nawet zamienila wycieczki bez problemu. Czasem odnosze wrazenie, ze sami sobie panstwo sa winni. Chamscy i wiecznie niezadowoleni, jak ktos jest niegrzeczny wobec innych to czego oczekuje? Owszem, moze i rezydenci powinni trzymac nerwy na wodzy,ale naprawde im sie czesto nie dziwie, bo i swiety by nie wytrzymal chamstwa. A tekst o tym,ze rezydentka nie obudzila panstwa mnie powalil. Moze jeszcze powinna spakowac :)))))
Mam nadzieje idiota ktory pisze takie bzdury o rezydentce z eximu tez znajdzie na necie opis na swoj temat pod tytulem w jaki sposob zdradza zone .Juz wiekszej bzdury nie bylo mozna wymyslec ??? a nie pomyslales ze mozesz kogos tym urazic ? pewnie nie bo jak sie nie uzywa mozgu to takie sa efekty widac kulture polakow i takich gamoni jak pan Krzysztof !
Szanowne biuro exim co się dzieje? Korzystaliśmy z waszych usług wiele razy ale to co pani rezydent zaprezentowała w hotelu jungle aqua park to szczyt ignorancji, beszczelności i braku kompetencji. To osoba niekompetentna i na niewłaściwym miejscu. Jej przechwalania,że "szefunio na nią leci" nie interesuje nas kochany exim!!!!! My przyjechaliśmy odpocząć i wybraliśmy waszą firmę. Ale jak widać jest to waszej firmie obojętne. Potwierdzamy exim to tragedia, a rezydentka to wizytówka firmy exim!!
Pojechaliśmy 17-osobowa grupą do hotelu Mamlouk Palace w Hurgadzie.Hotel moloch, stad problemy z obsługa w restauracji i czystoscią w barach na basenie- niedomyte naczynia, woda w basenach pod względem bakteriologicznym nie spełniała standardów- tylko chlor był środkiem walki z bakteriami. Stą infekcje uszu i niestety problemy żołądkowe, których wcześniej w Egipcie nie mieliśmy. Duży plus dla kliniki medycznej, która nas ratowała profesionalnie i z dużą kulturą- samochód gratis w tę i z powrotem, obsługa po polsku, leki w kieszeń na dalsze leczenie też gratis. Rezydent to na wyjazdach podstawa, niestety pani Joanna Froncek niewłaściwa osoba na tym miejscu. Niepunktualna, zbywająca klientów jeśli pojawią się problemy. Nawet zdrowotne dzieci. Mimo, że zapewniała że jest do dyspozycji 24h i oddzwania po wysłaniu SMS nie czyniła tego. Radź sobie człowieku sam. Gdy chcielismy skorzystać z wycieczki innego biura uniemożliwiła nam zakup u innego rezydenta. W koncu nasza wycieczka do Luksoru z Exim'u nie doszła do skutku dzięki jej niekompetencji. Wpłacilismy pieniądze o 4:00 rano czekalismy w recepcji na wycieczkę , niestety ustalony tarnsport nie pojawił się. Na szczęscie pieniadze po kilkaukrotnej wymianie zdań zostały zwrócone. Niestety rozżalone dzieci o Luksorze dowiedziały się z przewodników. Ale żeby nie było,że wszystko było złe to :hotel w porządku, pokoje ok- sprzątane i to bez bakszyszu, wylot i przylot bez problemu, obsługa w hotelu w większości też bez uwag, plaża czysta, nie to co przeżyliśmy w Tunezji( jakby plaża była wysypiskiem śmieci dla miasta).
Brak zainteresowania ze strony rezydenta,fikcyjne dyżure hotelowe,nie zamówione śniadania i budzenie w dniu wylotu to ocena pracy pani rezydent hotelu Mamlouk. Byliśmy z biurem Exim kilka razy i opieka rezydenta była bardzo dobra. Natomiast tym razem jesteśmy bardzo rozczarowani.
Hotel Magawish opieka rezydentki poniżej krytyki
my byliśmy z Exim Tours na Rodos w sierpniu 2009 i powiem, że niczego nie mogę im zarzucić, z opiniami o miejsu i hotelu zapoznałem się wcześniej bazując na opiniach w necie i wszystko się zgadzało, na lotnisku we Wroc przekazano nam co potrzeba, na Rodos czekał rezydent, który też wszystko przekazał włącznie z telefonem do siebie + druga rezydentka z którymi się trzeba kontaktować na miejscu w razie potrzeby, w ciągu tygodnia jedno spotkanie organizacyjne na początku - gdzie była informacja nie tylko o wycieczkach ale i gdzie szukać pomocy lekarskiej, wypożyczyć samochód, najciekawsze atrakcje w okolicy, wycieczki były nieco droższe niż samemu sobie można załatwić ale chyba prosta sprawa, że nikt tego nie robi za darmo, do tego dwa dyżury na tygodniu, nie wiem na ile rezydent był pomocny jak coś się działo bo najmniejszych problemów nie mieliśmy, żadnych zastrzeżeń co do lotu powrotnego, za cenę, którą zapłaciliśmy uważam że jak najbardziej w porządku
Brak zainteresowania ze strony rezydenta juz na lotnisku. Nikt nie zameldowal nas w hotelu, tylko sami musielismy to robic, godzinne czekanie w autokarze na to az wszyscy na lotnisku sie zbiora. Balagan ogolny, ale bez wpadek. Rezydent SAMI z TUNEZJI to super rezydent, udzielal cennych informacji i rad
Jeżeli byście chcieli jechać do Tunezji- Nabeul ,no nie wybierajcie się ,odradzam, zostaliśmy tam okradnięci dosłownie z wszystkiego pieniądze,paszporty, bitety lotnicze, telefony i pare jeszcze innych gadżetów ale szkoda wspominac te jakby nie było dramatyczne dlanas chwile.Gdyby nie pomoc pani rezydentki Ewy Janik pewnie utknęlibyśmy tam na dobre. Nasze podziękowania dla pani ,pani Ewo za to co pani dlanas zrobiła. Rezydentka na 6. Stanowczo odradzam ten region w którym my przebywaliśmy bo jest zaśmiecony, na ulicach niesamowicie śmierdzi a o nachalności sprzedawców sie nie wypowiem bo szkoda gadać z czyms takim sie jeszcze nie spotkałam ,a dodam że nie jest to moja pierwsza wycieczka, niwiem jak jest w innych rejonach Tunezji ale podejrzewam że napewno nie inaczej jak w Nabeul , gdybyście widzieli komisariat Policji -zgrozo,szok. Zdecydowanie odradzam Tunezję bo faktycznie szkoda kasy na ten SYF!!! A do Easygo zaktualizujcie sobie dane o Ambasadzie w Tunisie bo macie złe adresy i juz nie aktualne, i nie wypisujcie bzdur o plaży i o hotelu Kheops.
Jesli i ja moge sie wypowiedziec to biuro Exim naprawde stanelo na wysokosci zadania wszystko idealnie rowniez rezydentka bardzo kompetentna udzielila nam mnostwo wskazowek ktore byly nam bardzo pomocne Dziekujemy pani Joanno i Pozdrawiamy :)
na początku napisze tak bardzo ciekawi mnie po czym oceniacie czy rezydentka czy biuro jest oki??? sadzę ze po tym czy dana rezydentka was niańczyła czy nie?? szczerze to powiem ze po przerzyciach ktore nas spotkały w Tunezji ( a bylismu juz wielu krajach ) mozemy dopiero ocenic czy biuro i rezydentka staneła na wysokosci zadania... Moja historia wygląda tak ze 3 dni przed wylotem okradziono nas ze wszystkiego tzn skradziono nam paszporty bilety karty kredytowe gotowke telefony komorkowe MP3 i nawet tabletki przeciw bolowe!! zostalismy bez najwazniejszych rzeczy Postawa rezydentki Pani Ewa Janik była wzorowa pierwsze co to pozyczyła nam pieniadze na dalsze przezycie pomogła nam załatwic formalnosci na Policji załatwiła nam transport do Ambasady ( choc tutaj wiele daje do rzyczenia przewodnik po Tunisie ) nie wiedział gdzie jest Ambasada Polska wysadził nas 6 km przed Ambasadą . załatwiła nam bilety powrotne do Polski . Drugi rezydent ktory był przy wylotach tez w sumie jest oki - pomugł nam przy wylocie bo nie chcieli nas wypuscic było sprawdzanie nas przez 40 min i potwierdzanie wszystkiego a tylko dlatego ze mielismy wydane paszporty przez konsula. Co do biura to moze mam takie małe zastrzezenie ze opis hotelu w katalogu nie zgadzał sie ze stanem faktycznym np ze hotel nie lezał przy plazy tylko 200m od niej że plaza miała byc piaszczysta a była piaszczysto- kamienista.. Mam tez małe zastrzezenie do portalu EASYGO. - niech sobie zaktualizują niektore dane w przewodniku po danych krajach bo np. adres i numery telefonu do Ampasady Polskiej w Tunezji sa dawno nie aktulane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a co do całej Tunezji to napisze jednym słowem BRUD SMRÓD I UBUSTWO szkoda kasy aby tam jechac... i w dodatku prawie sami złodzieje naciagacze itd.
Jedyny minus to zmiana lotu i miedzyladowanie we Wroclawiu. Reszta na 5! Zupelnie nie rozumiem negatywnych komentarzy pod adresem rezydentki p. Froncek. Osoba bardzo mila i pomocna.
pani Krystyno niech Pani nie wymysla bzdur bo akurat tez bylismy w hotelu ,,Dana beach,, i mielismy zapewne ta sama rezydentke swietna i bardzo pomocna w zyciu nie ocenilbym jej jako osobe nieodpowiednia na tym stanowisku ! Wstydz sie kobieto ze takie bzdury mozesz wypisywac ktokolwiek ma kontakt z ta rezydentka napewno jest zadowolony.Moze i byla pani 4 raz w Egipcie i oczekiwala ze rezydentka zaniesie na rekach do Luxoru?! WSTYD PISAC TAKIE GLUPOTY !!!
Hotel Jungle piękny,organizacja biura Exim naprawdę bardzo dobra....natomiast Rezydentka ? Katastrofa skąd bierzecie coś takiego? Niewypał i porażka! Byliśmy z Exim 4 razy w Hurgadzie i rezydenki były super.Kto zatrudnił coś takiego? Szkoda ale nie polecamy kontaktu z tą panią .
Hotel Dana Beach organizacja biura wspaniała,hotel bardzo ładny,pokoje czyste obsługa super. Rezydentka poniżej krytyki poprostu robiła wielką łaske że się nami zajmuje. Na zadawane pytania reagowała zniecierpliwieniem i złością . Rezydentka fatalna.
Pierwszy raz z tym biurem w tym roku na Majorce. Okazało się, że to był strzał w 10. Wszystko idealne od wylotu do powrotu. Za rok pojadę z nimi ponownie
Pierwsza podróż z tym biurem - cel Rodos, bez żadnych problemów, punktualnie, zgodnie z ofertą, bez zastrzeżeń.
Bylo Bosko !!!! zdecydowanie polecam hotel Dana Beach i biuro EXIM-tours !!!!!!
super super super ,,Jungel aqva park,,
:-) niespodziewalismy sie ze bedzie tak fajnie BRAWO EXIM !!!