chciałabym przede wszystkim zwrócić uwagę na jedną sprawę. korzystałam z usług biura podróży Grecos po raz pierwszy i oczywiście mogę się mylić ale wydaje mi się że biuro tnie koszty czarterując loty na absurdalne godziny. Nie mam abosolutnie żadnych zastrzeżeń do linii lotniczych natomiast to biuro wynajmuje ich samolot na konkretną godzinę i zarówno w przypadku lotu w jedną jak i w drugą stronę (Katowice-Rodos-Katowice) godziny wylotu były zmienione dzień, dwa przez z "normalnej" na środek nocy. Wydaje mi się, że dzięki temu oferta jest może korzystniejsza cenowo jednak gdybym wiedziała że stracę całe dwie noce na podróżowanie (lot trwa 2,5h) to wolałabym zapłacić więcej. Takie nagłe zmiany są bardzo nie w porządku ze strony organizatora bo jestem przekonana że pozostali pasażerowie zwłaszcza osoby z dziećmi których widziałam dużo nie zdecydowaliby się na wylot ani powrót w środku nocy. czy polecam biuro - ciężko mi powiedzieć, na inne sprawy nie narzekam ale raczej nie. i jeszcze odnosząc się do opinii innych że zmiany godizny lotów to wina lotniska (wtf??) - może czasem faktycznie coś się zepsuje ale tutaj naprawdę z daleka widać że grecos czarteruje samoloty na godziny absurdalne żeby ciąć koszty i informuje uczestników o tym dzień przed lotem.
chciałabym przede wszystkim zwrócić uwagę na jedną sprawę. korzystałam z usług biura podróży Grecos po raz pierwszy i oczywiście mogę się mylić ale wydaje mi się że biuro tnie koszty czarterując loty na absurdalne godziny. Nie mam abosolutnie żadnych zastrzeżeń do linii lotniczych natomiast to biuro wynajmuje ich samolot na konkretną godzinę i zarówno w przypadku lotu w jedną jak i w drugą stronę (Katowice-Rodos-Katowice) godziny wylotu były zmienione dzień, dwa przez z "normalnej" na środek nocy. Wydaje mi się, że dzięki temu oferta jest może korzystniejsza cenowo jednak gdybym wiedziała że stracę całe dwie noce na podróżowanie (lot trwa 2,5h) to wolałabym zapłacić więcej. Takie nagłe zmieny są bardzo nie w porządku ze strony organizatora bo jestem przekonana że pozostali pasażerowie zwłaszcza osoby z dziećmi których widziałam dużo nie zdecydowaliby się na wylot ani powrót w środku nocy. czy polecam biuro - ciężko mi powiedzieć, na inne sprawy nie narzekam ale raczej nie.
Wyjazd tygodniowy , spotkanie uczestników na drugi dzień , rezydent skupia się tylko na wycieczkach fakultatywnych i zapewnia że wszystkie informacje odnosnie wylotu do kraju będą wisiały dzień przed wylotem. Niestety nikt takiej informacji nie powiesił i sami musieliśmy wydzwaniać do rezydentów z prośbą o informację - zero profesjonalizmu. Wycieczki odwołanez braku chetnych podobno , jednak sami poprzez miejscowe biuro zdążylismy zobaczyć to co chcielismy, Dodam tylko , że ceny w biurach miejscowych o wiele korzystniejsze - dwie wycieczki Santorini - Balos kosztowały tyle co jedna z Grecosem - komentarz zbyteczny.
Caly piekny pobyt na Rodos zepsuly nam kombinacje z przelotami. Wielokrotnie zmieniane godziny lotow, prawie calonocne (od 20.30 d0 2.00 )koczowanie na lotnisku jest wielkim minusem. Wpadka jest tez oferta np. wynajmu auta, ktorej cena proponowana przez rezydentke jest 2 x wyzsza niz podana przez inna firme ( tu cytat wlasciciela : przeciez to październik, po sezonie, cena jest nizsza ). Kolejne greckie wyspy bede zwiedzac z innym biurem podrozy !
Właśnie wróciliśmy z Rodos. Rozumiem, że przyjeżdżając na lotnisko okazuje się że samolot jest opóźniony.Zdarza się. Lecz kupując wycieczkę i dowiadując się, że zamiast porannego lotu, lecimy dużo wcześniej i to w nocy!!! dokładniej o 3 w nocy... to już średnio się zapowiada, mało tego... okazuje się dziwnym trafem, że powrotny lot też został przełożony (dowiadujemy się dwa dni przed wylotem)...z porannego na nocny- lecimy niby 14h później . Po dojeździe na lotnisko...nasz wieczorny lot opóźniony o następne 7 godzin...Wylot odbył się 21 godzin później. Czyli oprócz tego, że zapłaciliśmy za wczasy i musieliśmy sobie dopłacić zarówno po przylocie jak i przed wylotem-przedłużenie pokoju oraz jedzenie...nasze all inclusive nie brzmi jak all inclusive. Samo biuro zajęło się tylko przekazaniem pisemnie informacji o opóźnieniu i w przypadku odlotu, poinformowali tylko o 14h przełożeniu lotu!!!, chociaż Panie rezydentki na lotnisku już wiedziały o następnym opóźnieniu, a my i wiele innych osób z różnych hoteli mieliśmy 15 min autobusem do hotelu i wiele rodzin podróżowało z malutkimi dziećmi... Dramat. Biuro nic nam nie zapewniło. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim. Jedziesz z biurem-załatwiaj sobie wszystko sam.
Wróciliśmy z Rodos.Dwa tygodnie w holelu Mitsis la Vita w miescie Rodos.Urlop udany wszystko zgodne z opisem w katalogu.Jedzonko pychota szczególnie obiadokolacje tzw.szwecki stół do wyboru do koloru.Byliśmy tylko na jednej wycieczce z biura na zachodnie wybrzeże wyspy ze względu na ceny.Reszta zwiedzania we własnym zakresie.Do Lindos autobusem z miasta Rodos komunikacja dobra dużo połączeń i cena biletu tylko 5 euro. Na wyspę Symi też z portu Mandraki u lokalnych przewozników o poł taniej niż w Grecosie.Pogoda dopisała woda cieplutka w morzu i w basenie,więc czego chcieć więcej?
Wrocilismy z Rodos 23 09 2013 konkretnie z hotelu Porto Angeli.Jesteśmy zadowoleni ze wszystkiego.Biuro Grecos oceniamy na 6,hotel na 6,rezydentki na 6 szczegolnie p.Ola i p.Magda.Należy sie tym paniom premia.Kompetentne,wesołe,życzliwe służące pomocą jeśli zajdzie potrzeba.Może ludzie oczekuja żeby były zawsze i w każdym miejscu ale to nie jest możliwe.Malkontentów i narzekających nie brakuje.Jeszcze raz dziękujemy- Halina i Bogdan Cichoccy.Pozdrawiamy zarówno biuro,panie rezydentki jak i urocze panie z Travel Planet-Galeria Bałtycka w gdansku.
Latam po świecie od kilku lat a w tym roku pierwszy raz z tego biura i ostatni raz.Wykupilam wycieczke całodniowa gdzie temperatura na zewnatrz wynosila 35stopni a podstawiono nam autobus bez klimatyzacji.Pilot wycieczki Pan Diter obrazil sie jak zwrocilam uwage by włączono klimatyzacje a nie nawiew.Wmawial ,ze klima jest włączona.Po półgodzinnym odpaleniu silnika temperatura w autobusie wynosila 38stopni,ZENADA.Dzwonilam do dwoch rezydentow by wymienic autobus i zaden z nich nie zareagowal.Po to placilam 50 euro za wycieczke by dusic sie w smrodzie i gorączce autobusu?Po powrocie rzadalam by zglosic sprawe do agenta biura na Krecie(bo tam przebywalam)ale odmowil bo powiedzial,ze nie bedzie patrzyl na dobro dwoch osob a w autobusie bylo 51osob.Dla tego biura liczy sie masówka a nie pojedynczy czlowiek.
Wszystko przygotowane i załatwione zgodnie z opisem usługi. Miła i przyjemna obsługa prowadzona przez rezydentów, animatorzy również sympatyczni. Spokojnie mozna polecić Grecos Holiday innym chętnym. Jednak zostało jedno małe "ale". W dniu wyjazdu, a raczej w noc wyjazdu (pobudka o 2.00; śniadanie 2.30; autobus na lotnisko o 2.50; start o 5.40), bo niestety nikogo z Grecos-u nie było ani w autobusie, ani na lotnisku. Zwyczajnie szkoda, że firma nie pożegnała nas przy wyjeździe. Na szczęście nic nadzwyczajnego się nie wydarzyło i nie było potrzeby jakiejkolwiek interwencji rezydentów.
Nie polecam firmy Grecos -nie dba o klienta. Byliśmy na KOS All-Inclusive. Ostatniego dnia zostaliśmy wykwaterowani z pokoi o 12.00 i pozostawieni bez jedzenia i picia do godziny odjazdu, czyli 23.15. Organizacja beznadziejna. Koczowanie w holu hotelu przez ponad 11 godzin. W celu dotarcia do najbliższego miasteczka zachęcali do korzystania z autobusów za 2-3EUR, a na pieszo to 15 min. Zachęcali do wypożyczania samochodów (mieli w ofercie), odradzali skutery - brak w ofercie. Wycieczki na miejscu nie warte swojej ceny (Wieczór grecki czy wycieczka na wyspę Nisyros). Grecos życzy sobie za wycieczki ok. 40EUR, gdzie inne firmy na miejscu od 12 do 30EUR.
Nie polecam firmy Grecos -nie dba o klienta. Byliśmy na KOS All-Inclusive. Ostatniego dnia zostaliśmy wykwaterowani z pokoi o 12.00 i pozostawieni bez jedzenia i picia do godziny odjazdu, czyli 23.15. Organizacja beznadziejna. Koczowanie w holu hotelu przez ponad 11 godzin. W celu dotarcia do najbliższego miasteczka zachęcali do korzystania z autobusów za 2-3EUR, a na pieszo to 15 min. Zachęcali do wypożyczania samochodów (mieli w ofercie), odradzali skutery - brak w ofercie. Wycieczki na miejscu nie warte swojej ceny (Wieczór grecki czy wycieczka na wyspę Nisyros). Grecos życzy sobie za wycieczki ok. 40EUR, gdzie inne firmy na miejscu od 12 do 30EUR.
Coralli Beach, Rodos. Oferta zgodna z opisem, żadnych przykrych niespodzianek - opóźnienia w lotach nie są winą biura podróży przecież, tylko lotniska. Wycieczka objazdowa ok, choć trochę za mało czasu w Petaloudes. Lindos lub Rodos proponuję jednak zwiedzać samemu. Z rezydentkami kontaktu poza wycieczkami nie miałem - nikt mnie nie okradł, nie złamałem nogi, a do niczego innego poza sytuacjami kryzysowymi nie są mi potrzebne ;) Na wycieczkach - widać, że panie w miarę nieźle wyedukowane historycznie. Od Grecosa dostałem to, czego oczekiwałem i jak znajdę ich inną ciekawą ofertę, nie będę się wahał skorzystać.
Pani Olga - główny rezydent - niesamowicie gburowata, niesympatyczna i niekompetentna. Nie zasługuje na miano głównego rezydenta. Powinien być nim pan Sławek.
Właśnie wróciliśmy z Rodos z hotelu Ilyssion. hotel czysty, widać że okres świetności ma już za sobą ale ostatecznie pojechaliśmy odpocząć poznac wyspę a nie przebywać w pokoju. Niestety organizator mocno poniżej poziomu. Wylot opóźniony o ok. 3 godz.(info o tym dostaliśmy przekraczając wejście do terminalu) po przyjeździe do hotelu ok. 21:30 czasu miejscowego nie dostaliśmy posiłku bo już było po kolacji( do 21:00) a organizator nie poinformował że będziemy później. O przekąskach w barze 10-17 jak jest w ofercie biura można zapomnieć czegoś takiego nie ma w rzeczywistości. "Najlepsze" na koniec- wyjazd z hotelu 07:35 ( czyli dalej bez posiłku bo śniadanie od 07;30) czekając na autobus, po uprzednim wymeldowaniu się w recepcji i rozliczeniu się za pilota od klimatyzacji ( tak , tak klimatyzacja bezpłatna ale pilot depozyt 20 euro o czym oczywiście biuro nie informuje!) bagaże czekały oczywiście w recepcji zeszliśmy do restauracji napić się wody co trwało max 5 min i czekaliśmy na autokar po ok 25 min recepcjonista podszedł i poinformował nas że autokar już odjechał! Szybki telefon do rezydentki i usłyszeliśmy że teraz to sami mamy sobie dojechać na lotnisko bo autokar już nie wróci.Ponoć kierowca był w recepcji ( tak twierdzi rezydentka której nie było w autokarze)niestety nikt nas nie poinformował , recepcjonista wiedział że zeszliśmy do restauracji , nasze bagaże stały w widocznym miejscu .Ponieważ jest to Europa to wydawałoby się że taki fakt nie powinien mieć miejsca. Szanujące się biuro, któremu zależy na opinii klientów a przede wszystkim zadowoleniu tak nie postępuje. Nie mając wyjścia miejskim autobusem niestety nie zdążylibyśmy na lot musieliśmy wziąć taxi. Po przyjeździe na lotnisko totalne zero zainteresowania ze strony rezydentki, stała z koleżanką z Rainbow i plotkowała. Podsumowując nie licz na opieke i pomoc rezydenta,musisz znać j. angielskii mając opcję all inc masz mieć sporo kasy na ewentualne niespodzianki zafundowane przez Grecosa. Wyspa piękna hotel fajny ale biuro to totalna porażka.
Ja właśnie wróciłam z Kefalonii i muszę powiedzieć, że jestem oczarowana wyspą, jej malowniczością i krajobrazem. Byliśmy wraz z dziećmi (7 i 15 l.) w Garden Village i pomimo BRAKU AQUAPARKU (oferowanego przez Grecos) było świetnie. Hotel schludny, czysty, jedzenie OK, obsługa miła (szczególnie ratownik i barmanka na basenie z "grzybkiem"), polscy animatorzy super (w szczególności KAMIL i OSKAR - chłopcy wielkie dzięki za Wasz wysiłek i chęci) - i to jedyny plus dla Grecosa, który powinien zapłacić animatorom extra prowizję !!! Niestety organizator do bani - zerowe przygotowanie do wycieczek, z których warto korzystać, gdyż tylko dzięki nim można nacieszyć się pięknem Kefalonii. Podczas rejsu na Itakę rezydentka nie umiała nawet powiedzieć, ile czasu spędzimy na morzu. Porażka !!!! i tak było prawie ze wszystkim. Największy minus za aferę z aquaparkiem, którego nie ma i w tym roku nie będzie !!!!! o czym Grecos został powiadomiony odpowiednio wcześnie przez Cyprotel. Niestety "zapomniał" poinformować swoich klientów, których najzwyczajniej w świecie OSZUKAŁ. I własnie za to tak nisko oceniam zgodność oferty z opisem - cała reszta jest OK. Dla nas nie stanowiło to problemu, gdyż i tak bawiliśmy się wspaniale i wakacje spędzone na Kefalonii z pewnością zaliczamy do jednych z najlepszych. Malownicze widoki e wspomniany wyżej Kamil wszystko nam zrekompensowały, a plaża Myrtos to po prostu raj na ziemi. Niemniej jednak, skoro zapłaciłam za aquapark i go nie było, zamierzam domagać się rekompensaty ze strony Grecosa. Pozdrawiam wszystkich, którzy planują swój urlop w Garden Village. I nie obawiajcie się, pomimo nieciekawych opinii - naprawdę warto się tam wybrać
Ja właśnie wróciłam i muszę powiedzieć, że jestem oczarowana Kefalonią, jej malowniczością i krajobrazem. Byliśmy wraz z dziećmi (7 i 15 l.) w Garden Village i pomimo BRAKU AQUAPARKU było świetnie. Hotel schludny, czysty, jedzenie OK, obsługa miła (szczególnie ratownik i barmanka na basenie z "grzybkiem"), polscy animatorzy super (w szczególności KAMIL i OSKAR - chłopcy wielkie dzięki za Wasz wysiłek i chęci) - i to jedyny plus dla Grecosa, który powinien zapłacić animatorom extra prowizję. Niestety organizator do bani - zerowe przygotowanie do wycieczek, z których warto korzystać, gdyż tylko dzięki nim można nacieszyć się pięknem Kefalonii. Podczas rejsu na Itakę rezydentka nie umiała powiedzieć, ile czasu będziemy płynęli, Porażka !!!! Największy minus za aferę z aquaparkiem, którego nie ma i w tym roku nie będzie !!!!! o czym Grecos został powiadomiony odpowiednio wcześnie przez Cyprotel. Niestety "zapomniał" poinformować swoich klientów, których najzwyczajniej w świecie OSZUKAŁ. Dla nas nie stanowiło to problemu, gdyż i tak bawiliśmy się wspaniale i wakacje spędzone na Kefalonii z pewnością zaliczamy do jednych z najlepszych. Malownicze widoki i wspomniany już Kamil wszystko nam zrekompensowały, a plaża Myrtos to po prostu raj na ziemi. Niemniej jednak, skoro zapłaciłam za aquapark i go nie było, zamierzam domagać się rekompensaty ze strony Grecosa. Pozdrawiam wszystkich, którzy planują swój urlop w Garden Village. I nie obawiajcie się, pomimo nieciekawych opinii - naprawdę warto się tam wybrać
Kompletny brak kompetencji oraz informacji dotyczacych opoznienia lotow. Lot do Grecji byl opozniony o ponad 10 godzin a wiec jeden dzien wakacji mniej a podroz powrotna rowniez opozniona o 3 godziny.Wywieziono nas z hotelu wiedzac ze lot jest opozniony a na moje pytanie dlaczego odpowiedz brzmiala bo odprawa odbywa sie o czasie ale lot juz nie i nikt nie potrafil odpowiedziec dlaczego jest opozniony
Dobry organizator, bez problemów z komunikacją. Polecam.
płacąc za pobyt pięcioosobowej rodziny oraz czworo znajomych ponad 18000 pln.!!!!! spodziewałem si\ę czegoś normalnego a nie np. wysypiska śmieci na plaży po przybyciu na miejsce okazało się ze w hotelu solimar emerald jest taki burdel ze dla mojej rodziny niema pokoju przez 3 dni mieszkalismy w 5wjednym pokoju na 12m kwadratowych, rezydenci na krecie to totalne dno i nieporozumienie polecam to biuro tylko wrogom!!!!!!!!!!!!!!!
WItam. Na przełomie lipca i sierpnia spędzałem z rodziną wakacje na Krecie w miejscowości Hresonissos , hotel Albatros Spa. Miejscowość fajna, dużo miejsca do spacerowania, zjedzenia na zakupy. Hotel też jest OK. Mieszkałem w starszej części hotelu ale nie mogłem narzekać. Obsługa hotelu bardzo miła, jedzenie w formie bufetu szwedzkiego dla każdego coś dobrego. Do plaży bardzo blisko. Jedynie zastrzeżenie to mogę mieć do biura Grecos i to dotyczy dnia przyjazdu. Zostaliśmy pozostawieni sami jakieś 50 m od hotelu, brak pomocy biura przy zameldowaniu. Czekaliśmy na pokój ponad 1,5h. Z obsługą hotelu dało się porozumieć w języku angielskim więc nie było problemu. Ale w tym samym hotelu było starsze małżeństwo, które również nie miało wsparcia biura Grecos przy zameldowaniu. Oni niestety nie znalijeżyka angielskiego i mieli troche problemów. Jedyne oczekiwanie od biura podróży to pomoc oraganizatora w takich przypadkach.